Goed waar voor je geldquote:Op zondag 13 oktober 2019 03:16 schreef theclansman het volgende:
En boem nummer 2 recht voor me neus prima plekje hier zo. Met die opstekende wind.
Kan best de wind zijn hoor ze komen redelijk uit de beschutting naar beneden en dan opkomen rechte stuk flink windquote:Op zondag 13 oktober 2019 03:16 schreef Szura het volgende:
Dat lijkt me weinig met wind te maken hebben
Eens kijken of Max nog aan Q1 toe komtquote:Op zondag 13 oktober 2019 03:17 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Met dit tempo kunnen ze na de kwali gewoon blijven zitten voor de race.
Loop je te blazen ofzo?quote:Op zondag 13 oktober 2019 03:16 schreef theclansman het volgende:
En boem nummer 2 recht voor me neus prima plekje hier zo. Met die opstekende wind.
Stel niet van die moeilijke vragen en vreet je nootjes.quote:Op zondag 13 oktober 2019 03:18 schreef vosss het volgende:
Stel de een na de ander vliegt eraf en door outlaps iedere keer en code rood en de tijd is op; hoe ziet de grid er dan uit straks met een paar man die wel een tijd hebben.
Geniet er gewoon van man, ipv hier verslag te doen. wij zien het ook wel.quote:Op zondag 13 oktober 2019 03:16 schreef theclansman het volgende:
quote:Op zondag 13 oktober 2019 03:19 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Stel niet van die moeilijke vragen en vreet je nootjes.
Welk stuk van livetopic snap je niet?quote:Op zondag 13 oktober 2019 03:19 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Geniet er gewoon van man, ipv hier verslag te doen. wij zien het ook wel.
Hij heeft toch niets te doen met die codes roodquote:Op zondag 13 oktober 2019 03:19 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Ach kom op, leuk om te weten dat er een Fokker op de tribune zit.quote:Op zondag 13 oktober 2019 03:19 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Daar gaat het ook niet om, maar als je daar zit ga je toch niet naar FOK! Geniet van het uitzicht.quote:Op zondag 13 oktober 2019 03:21 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Ach kom op, leuk om te weten dat er een Fokker op de tribune zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |