Goed waar voor je geldquote:Op zondag 13 oktober 2019 03:16 schreef theclansman het volgende:
En boem nummer 2 recht voor me neus prima plekje hier zo. Met die opstekende wind.
Kan best de wind zijn hoor ze komen redelijk uit de beschutting naar beneden en dan opkomen rechte stuk flink windquote:Op zondag 13 oktober 2019 03:16 schreef Szura het volgende:
Dat lijkt me weinig met wind te maken hebben
Eens kijken of Max nog aan Q1 toe komtquote:Op zondag 13 oktober 2019 03:17 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Met dit tempo kunnen ze na de kwali gewoon blijven zitten voor de race.
Loop je te blazen ofzo?quote:Op zondag 13 oktober 2019 03:16 schreef theclansman het volgende:
En boem nummer 2 recht voor me neus prima plekje hier zo. Met die opstekende wind.
Stel niet van die moeilijke vragen en vreet je nootjes.quote:Op zondag 13 oktober 2019 03:18 schreef vosss het volgende:
Stel de een na de ander vliegt eraf en door outlaps iedere keer en code rood en de tijd is op; hoe ziet de grid er dan uit straks met een paar man die wel een tijd hebben.
Geniet er gewoon van man, ipv hier verslag te doen. wij zien het ook wel.quote:Op zondag 13 oktober 2019 03:16 schreef theclansman het volgende:
quote:Op zondag 13 oktober 2019 03:19 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Stel niet van die moeilijke vragen en vreet je nootjes.
Welk stuk van livetopic snap je niet?quote:Op zondag 13 oktober 2019 03:19 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Geniet er gewoon van man, ipv hier verslag te doen. wij zien het ook wel.
Hij heeft toch niets te doen met die codes roodquote:Op zondag 13 oktober 2019 03:19 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Ach kom op, leuk om te weten dat er een Fokker op de tribune zit.quote:Op zondag 13 oktober 2019 03:19 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Daar gaat het ook niet om, maar als je daar zit ga je toch niet naar FOK! Geniet van het uitzicht.quote:Op zondag 13 oktober 2019 03:21 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Ach kom op, leuk om te weten dat er een Fokker op de tribune zit.
Joh ga ergens anders etteren.quote:Op zondag 13 oktober 2019 03:22 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Daar gaat het ook niet om, maar als je daar zit ga je toch niet naar FOK!
Waarom niet? Ons een beetje updaten tussendoor over dingen die we op tv niet zien. Bij die crash in de f2 in spa konden we hier ook genoeg lezen terwijl er op tv niks te zien was. Mij stoort het in ieder geval niet en vind het wel leuk om te zien dat er fokkers aanwezig zijn.quote:Op zondag 13 oktober 2019 03:22 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Daar gaat het ook niet om, maar als je daar zit ga je toch niet naar FOK! Geniet van het uitzicht.
Het stoort mij ook niet, het gaat om je eigen beleving, maar ik zie de aanvallen hier al weerquote:Op zondag 13 oktober 2019 03:24 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Waarom niet? Ons een beetje updaten tussendoor over dingen die we op tv niet zien. Bij die crash in de f2 in spa konden we hier ook genoeg lezen terwijl er op tv niks te zien was. Mij stoort het in ieder geval niet en vind het wel leuk om te zien dat er fokkers aanwezig zijn.
Ow vat mijn opmerking niet op als aanval, totaal niet zo bedoeld.quote:Op zondag 13 oktober 2019 03:24 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Het stoort mij ook niet, het gaat om je eigen beleving, maar ik zie de aanvallen hier al weer
Omdat iemand enthousiast deelt met z'n home base FOK! en dan ga je zuur doenquote:Op zondag 13 oktober 2019 03:24 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Het stoort mij ook niet, het gaat om je eigen beleving, maar ik zie de aanvallen hier al weer
Einde pitstraat.quote:Op zondag 13 oktober 2019 03:26 schreef Szura het volgende:
Benieuwd waar Grosjean de muur gaat koppen
Laat hem eerst maar een foto posten met zijn fok! pasje in zijn handquote:Op zondag 13 oktober 2019 03:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Omdat iemand enthousiast deelt met z'n home base FOK! en dan ga je zuur doen
Zodra je van je zolderkamer afkomt moet je dat pasje inleveren.quote:Op zondag 13 oktober 2019 03:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Laat hem eerst maar een foto posten met zijn fok! pasje in zijn hand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |