SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat goooooeeeeddddddd!
Wijnen, wijnen, wijnen...
[ afbeelding ]
Ter verdediging wil ik wel even zeggen dat ik dat typte voordat er gezongen werd.quote:
High Energy?quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:01 schreef MadMaster het volgende:
Ik wil binnenkort nog een keer een radioshow doen met alleen maar Hi NRG songs, zoals deze...
+5 bonuspuntenquote:
Ik keur 'm goed.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:03 schreef CindieY het volgende:
Het nummer heet vast zoiets als catch me (I'm falling in love)
OK, dat regelen we...quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:05 schreef livelink het volgende:
Oh, dat lijkt me een leuke mix; met gewoon de Big Ben onder elk nummer. Dat je gewoon 1 uur lang de Big Ben hoort.
Er is een youtube filmpje van Mike Oldfield live in Londen, en op het moment dat ze stoppen begint de Big Ben te bengelen. Mooie timingquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:05 schreef livelink het volgende:
Oh, dat lijkt me een leuke mix; met de Big Ben onder elk nummer. Dat je gewoon 1 uur lang de Big Ben hoort.
Nu toch weer wel?quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij hadden vroeger thuis een klok met de Big Ben, ik kan het niet meer horen
Wij ook....quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij hadden vroeger thuis een klok met de Big Ben, ik kan het niet meer horen
Zometeen kan je meegalmen met Bim Bam.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Deze valt wat minder mee te galmen dan hun andere hits, maar nog steeds fijn.
1 op portugese tijd en 1 op nederlandse tijd ?quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wij ook....
In Portugal waren het er zelfs twee
Sorry, die heb ik net verwisselt voor iets anders...quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:08 schreef Symphonic het volgende:
Nu verwacht ik Bim Bam ook natuurlijk
quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zometeen kan je meegalmen met Bim Bam.
pink floyd - time?quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, die heb ik net verwisselt voor iets anders...
Ik heb het nooit begrepen...quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:09 schreef just me het volgende:
[..]
1 op portugese tijd en 1 op nederlandse tijd ?
De tune van Bolke de beer klinkt heel anders.quote:
Bolke, Bolke, Bolke de beer daar is ie weer, daar is ie weerquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
De tune van Bolke de beer klinkt heel anders.
Ik had er ook boekjes vanquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Bolke, Bolke, Bolke de beer daar is ie weer, daar is ie weer
Met zijn vriendjes in het bosquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Bolke, Bolke, Bolke de beer daar is ie weer, daar is ie weer
Ik ken het tv-programma volgens mij ook niet.quote:
Ik begrijp het wel, ik kan zelf ook niet echt goed aangeven waar mijn grens ligt.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:13 schreef spijkerbroek het volgende:
Als ik dit soort dingen hoor bij MM dan check ik altijd of mijn stream niet toevallig naar een ander station is versprongen.
Avontuurt hij er op losquote:
quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Herkennen doe ik het wel, maar verder?
Die rots is fantastisch, dat nummer ken ik te goed...quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:17 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben niet zo fan van Wings...
Behalve dat liedje over die rots dan
quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb een beetje rekening met je gehouden...![]()
quote:
Yep, ik las het.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Morgen is deze meneer hier vlakbij aan het optreden
Daar ga ik over een kleine 2 weken naartoe, maar dan is deze meneer er niet meer.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Morgen is deze meneer hier vlakbij aan het optreden
RIP Marc Almond...quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Daar ga ik over een kleine 2 weken naartoe, maar dan is deze meneer er niet meer.
Ik ben nog wakker. Ik heb weinig op met al die 80's synth pop dingen die ik nu hoor iig.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:23 schreef MadMaster het volgende:
CindieY, ben je nog wakker?
Zo ja, wat vind jij nou van al die 80's synth pop dingen?
Nee, dan komt er zo’n mevrouw. Ze stonden samen op het bord boven de ingangquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Daar ga ik over een kleine 2 weken naartoe, maar dan is deze meneer er niet meer.
Duidelijk...quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben nog wakker. Ik heb weinig op met al die 80's synth pop dingen die ik nu hoor iig.
Ik moet zeggen dat ik dat wel dacht toen ik hem (afgelopen jaarwisseling of die ervoor) bij Jools Holland zag. Het leek wel een opgezette zombiequote:
Ik heb hem er nooit echt gezond uit hebben gezien...quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik dat wel dacht toen ik hem (afgelopen jaarwisseling of die ervoor) bij Jools Holland zag. Het leek wel een opgezette zombie
Nee, en Avi Kaplan ken ik ook niet...quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:29 schreef spijkerbroek het volgende:
Kent iemand Soham De trouwens? Die staat in het voorprogramma van H. Nova.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik had het beloofd...
Dit is weer zo'n vraag waarop elk antwoord fout is, toch?quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:29 schreef spijkerbroek het volgende:
Kent iemand Soham De trouwens? Die staat in het voorprogramma van H. Nova.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik had het beloofd...
quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit is weer zo'n vraag waarop elk antwoord fout is, toch?
quote:
Twee keer dezelfde, verkeerde titel...quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit zal Prince wel zijn, love come quick
Voorprogramma’s zijn over het algemeen kutquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]![]()
Ben gewoon benieuwd. Want ik ken hem(?) niet.
Huh. Ik ken 'm als Love come quick.quote:
beetje love boatquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:33 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben serieus benieuwd of iemand de volgende song kent, ik hoorde 'm afgelopen weekend voor het eerst...
Zeker, er komt straks ook een instrumentaal stuk waaruit dat blijkt.quote:
Lori Cullen was topquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Voorprogramma’s zijn over het algemeen kut
Ik heb anders genoeg leuke voorprogramma's gezien.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Voorprogramma’s zijn over het algemeen kut
ben benieuwdquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeker, er komt straks ook een instrumentaal stuk waaruit dat blijkt.
Ik ga dit als bedje (tune onder gesproken woord op de radio) gebruiken...
Best wel ja.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit stuk is perfect voor een bedje...
Zekerquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit stuk is perfect voor een bedje...
Ik ben er 1 echt blijven volgen, inmiddels de zanger na zijn zoveelste bandje nu soloquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb anders genoeg leuke voorprogramma's gezien.
Beetje de Europarade tune van vroeger.quote:
Op de terugweg zei ik onderaan de trap: dit is Gloria Gaynor zeker? En symph jatte toen mijn tekstquote:
En dan kom je niet even hoi zeggen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:40 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb ooit de zoon van Bruce Dickinson met zijn band in het voorprogramma gezien van Iron Maiden. Manmanman wat een ellende. Gelredome was niet blij.
Euh. Hoi?quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:41 schreef Melting het volgende:
[..]
En dan kom je niet even hoi zeggen.
Je hebt Oscar Harris gemistquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Zij staan dan ook bekend om hun slechte voorprogramma's.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:40 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb ooit de zoon van Bruce Dickinson met zijn band in het voorprogramma gezien van Iron Maiden. Manmanman wat een ellende. Gelredome was niet blij.
Hoe was het ? heb je veel gelachen ?quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Bastille bij Muse was gewoon zieligquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:40 schreef spijkerbroek het volgende:
Hoi met terugwerkende kracht danquote:
Welk optreden was dat? Misschien was ik er ook wel.quote:
2011 dacht ik. Gelredome.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Welk optreden was dat? Misschien was ik er ook wel.
Ja, enorm.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:42 schreef just me het volgende:
[..]
Hoe was het ? heb je veel gelachen ?
quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, enorm.
Moest nog 2 keer even aan jou denken door iets wat hij vertelde.
Vermoorde hij ook paarden?quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, enorm.
Moest nog 2 keer even aan jou denken door iets wat hij vertelde.
Dat is een vroegertje.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Leg dat wel even in een dm uit.quote:
quote:
Een vos verliest wel z'n haren en zo...quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Je mixt ze af en toe leuk in elkaar
Misschien heette hij wel Barry met zijn voornaam.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:46 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik hoorde Barry nog zingen en mensen beginnen al over dr. Beat.
Je mag meeraden...quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Woon tegenover het cultureel centrum, dus ben zo thuis.
Doe je goedquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een vos verliest wel z'n haren en zo...
Barry Beat? Is dat zoiets als Willie Wortel?quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Misschien heette hij wel Barry met zijn voornaam.
Daar was ik niet bij. Laatste keer dat ik ze zag was op Fields of Rock in 2007quote:
Sterkte en dank voor het luisteren/je input!quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:51 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik haak af en ga onder de wol.
Bedankt MadMelting!
Fijne avond voor een ieder
Welterusten, en beterschap.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:51 schreef spijkerbroek het volgende:
Bedankt MadMelting!
Welterustenquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:51 schreef spijkerbroek het volgende:
Bedankt MadMelting!
Mij ook, ik ga zo ook nog honkbal vanuit de USA kijken...quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 23:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Vooralsnog wel
Kwalificatie om 3 uur, maar dat gaat me net te ver
Japan is inderdaad te ver om even naartoe te gaan.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 23:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Vooralsnog wel
Kwalificatie om 3 uur, maar dat gaat me net te ver
Best welquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 23:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Japan is inderdaad te ver om even naartoe te gaan.
Remix versie...quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 23:09 schreef Melting het volgende:
Dit leek even op Adaggio for strings, maar nu twijfel ik.
Graag gedaan!quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 23:09 schreef just me het volgende:
dank voor de muziekjes en alle moeite die je erin gestoken hebt
Ah... geen wonder.quote:
En Oscar Harrisquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 23:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat was een leuk avondje radio zo en dan ook nog Torch
quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 23:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Graag gedaan!
Moeite is het niet, alleen een paar uurtjes tijd...
Ja, maar je wist ook de zender van Joop en deze.quote:
quote:MadMaster vs. Melting - 12-10-2019:
20:07 : Pirates Of The Caribbean - He's A Pirate (Tiesto Orchestral Remix)
20:14 : Harry Potter - Harry's Wondrous World
20:19 : Hans Zimmer - Hoist the Colours Suite (At World's End)
20:25 : Yann Tiersen - La Valse d'Amélie
20:27 : The John Barry Seven and Orchestra - The James Bond Theme
20:29 : Rogier Van Otterloo - Soldaat Van Oranje (Ost Soldaat Van Oranje) (1977)
20:31 : 5th Dimension - Up, Up And Away
20:33 : 10CC - Feel The Love
20:38 : Detroit Spinners - The Rubberband Man
20:42 : Alides Hidding - Hollywood Seven
20:46 : Real Thing - Can You Feel The Force
20:50 : Rainbow - Since You've Been Gone
20:53 : Honeycombs - Have I The Right?
20:56 : Pink - Blow Me
21:00 : Al Bano & Romina Power - Sharazan
21:05 : Partridge Family - I Think I Love You
21:08 : Samantha Fox - Nothing's Gonna Stop Me Now
21:11 : 2 Brothers On The 4th Floor - Turn Da Music Up
21:15 : ABBA - Under Attack
21:19 : Duran Duran - The Reflex
21:23 : Blancmange - Don't Tell Me
21:27 : Republica - Ready To Go
21:31 : Massada - Dansa
21:33 : The Human League - Love Action
21:38 : Elly & Rikkert - De Kauwgomballenboom
21:41 : Elvis Presley - Way Down
21:43 : Dr. Pop - World At War
21:47 : Heart - Crazy On You
21:52 : Ike & Tina Turner - Nutbush City Limits
21:57 : Ace Of Base - The Sign
22:00 : Marsha Raven - Catch Me
22:04 : Hazell Dean - Searchin' (I Gotta Find a Man)
22:07 : Boston - Don't Look Back
22:11 : Pickel Nickle Orchestra - Pim Pam Pom
22:14 : Paul McCartney & Wings - Jet
22:18 : Soft Cell - Torch (Extended Version)
22:27 : Oscar Harris & Twinkle Stars - Honey Conny
22:30 : Prince - Thieves In The Temple
22:33 : Gloria Gaynor - How High The Moon
22:40 : Jack Jones - Love Boat Theme
22:43 : Barry Manilow - Copacabana
22:46 : Miami Sound Machine - Dr. Beat
22:50 : KC & The Sunshine Band - I'm Your Boogie Man
22:53 : Chic - Chic Cheer
22:56 : Dingetje - Dit Is De Zender Van Illegale Joop
23:00 : TNN - La Cucamarcha
23:04 : Poco Loco Gang - Poco Loco
23:07 : DJ Tiesto - Adagio For Strings (James Dymond Rework)
Ja..... dat wel..... Maar ik zou er nooit zoveel kennen als Mad of DDM.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 23:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar je wist ook de zender van Joop en deze.
Heb je flink aan de wijn gezeten dan?quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 23:12 schreef CindieY het volgende:
Thnx MadMaster! 0 punten voor mij vanavond, maar ik had dan ook beter allang m'n bed op kunnen zoeken
1 glas en die wilde me nog niet smaken ook. Futloos dagje vandaag. Zere keel, wat gesnuf, inmiddels voel ik ook wat spieren zwaar worden.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 23:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je flink aan de wijn gezeten dan?
Dan op tijd naar bed.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 23:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
1 glas en die wilde me nog niet smaken ook. Futloos dagje vandaag. Zere keel, wat gesnuf, inmiddels voel ik ook wat spieren zwaar worden.
Ik ga m'n bed maar eens induiken iddquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 23:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan op tijd naar bed.
Of flink veel alcohol drinken, tegen de bacteriën.
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 23:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ga m'n bed maar eens induiken idd![]()
Welterusten allemaal
Welterusten en beterschap!quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 23:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ga m'n bed maar eens induiken idd![]()
Welterusten allemaal
quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 23:16 schreef livelink het volgende:
Ik heb toch wel een verkeerde associatie met De Schellebellen.
Het doet me denken aan vrouwen van losse zeden, zeg maar. Ik weet niet waarom.quote:
Lellebellen, dellen......quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 23:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Het doet me denken aan vrouwen van losse zeden, zeg maar. Ik weet niet waarom.
Misschien verwar ik het met Lellebellen of zo.
Ja, voor een kinderkoor vind ik het een wat ongelukkige naam.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 23:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Lellebellen, dellen......
Deze klinken daarvoor te jong.
Dat snap ik wel.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 23:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, voor een kinderkoor vind ik het een wat ongelukkige naam.
Ik weet het. Maar in die tijd had je ook al het woord lellebel. En daar doet het me aan denken.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 23:26 schreef MadMaster het volgende:
Schellebellen is natuurlijk niet gelijk aan Snollebollen.
Een schel is een bel/klokje met een hoog geluid.
Dat heeft een kinderkoor ook, dus waarschijnlijk daarom die associatie...
Dan snap ik.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 23:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar in die tijd had je ook al het woord lellebel. En daar doet het me aan denken.
#wetooquote:Op zondag 13 oktober 2019 08:27 schreef Melting het volgende:
En Symph is ook voor niets vroeg opgestaan.![]()
https://www.nu.nl/formule(...)ing-met-leclerc.html
quote:
Tsja, ik snap daarentegen niet waarom mensen om 21.00 uur al naar hun bed gaan...quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:30 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik snap ook niet dat je voor zoiets zo vroeg opstaat.
Ik hoop dat Leclerc alsnog een flinke douw krijgt.quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:27 schreef Melting het volgende:
En Symph is ook voor niets vroeg opgestaan.![]()
https://www.nu.nl/formule(...)ing-met-leclerc.html
Ik welquote:Op zondag 13 oktober 2019 08:30 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dat is totaal iets anders.quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsja, ik snap daarentegen niet waarom mensen om 21.00 uur al naar hun bed gaan...
quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vandaag het 1ste Whisky Festival Delft.
Ze worden er eindelijk modern...
Ach, dat doet Max V. soms ook.quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik hoop dat Leclerc alsnog een flinke douw krijgt.
Hij maakt iets teveel brokken de laatste tijd
Ja, maar er staat bijna niets interessants.quote:
Klopt. Je zou het eerder kunnen vergelijken met als ik vroeg op zou staan, om een voetbalwedstrijd te kijken.quote:
Ik zie dat dus anders, het zijn m.i. allebei keuzes rond naar bed/uit bed gaan voor 'iets'.quote:Op zondag 13 oktober 2019 09:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt. Je zou het eerder kunnen vergelijken met als ik vroeg op zou staan, om een voetbalwedstrijd te kijken.
Niet vergelijken omdat het totaal iets ander is.
Als je kan kiezen tussen een appel en een peer, is het ook een keuze, maar slaat het ook nergens op, in vergelijking met het vroeg opstaan.
Het gaat me meer om het feit dat het niet fijn is als een een voorvleugel in je smoel krijgt met 300 km/h. Levensgevaarlijk dat hij doorreed. Voor de rest was het wel een vermakelijke race.quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, dat doet Max V. soms ook.
Part of the game, living on the edge...
Dat Japan festival lijkt me leuker, is dat normaal gesproken wat? Met al die Japanners daar vast wel, of is het contingent niet meer zo groot als een aantal jaren geleden?quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar er staat bijna niets interessants.
Volgend weekend 2 dagen Whiskybase Gathering in de Maasilo in rotterdam.
Vandaag naar het Japan Festival in Amstelveen, als het droog blijft tenminste...
Ik ook niet (meer), tegenwoordig kun je gewoon kijken wanneer je wil.quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:30 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Weinig goeds aan deze morgen... begin ziek te worden lijkt het wel...quote:
Is het de moeite waard om hem helemaal terug te kijken of is een samenvatting voldoende?quote:Op zondag 13 oktober 2019 09:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het gaat me meer om het feit dat het niet fijn is als een een voorvleugel in je smoel krijgt met 300 km/h. Levensgevaarlijk dat hij doorreed. Voor de rest was het wel een vermakelijke race.
Dat moet je proberen te voorkomen.quote:Op zondag 13 oktober 2019 09:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Weinig goeds aan deze morgen... begin ziek te worden lijkt het wel...
Ik ben bang dat het al te laat isquote:
Met dit weer?quote:Ik mag zo meteen bij mijn vader in de moestuin wat tegels uit de grond gaan halen. Ook leuk.
Ja, kan er maar vanaf zijn.quote:
Geen idee wat voor weer het is.quote:
Momenteel is het droog, maar heeft wel wat geregend.quote:Op zondag 13 oktober 2019 09:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Geen idee wat voor weer het is.
Is mijn standaard reactie wanneer mijn ouders vragen me wat te doen
Als de grond zelf maar een beetje droog is scheelt al een heel stuk.quote:Op zondag 13 oktober 2019 09:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Momenteel is het droog, maar heeft wel wat geregend.
Geen idee..... om 11 uur zal ik het zien.quote:Op zondag 13 oktober 2019 10:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als de grond zelf maar een beetje droog is scheelt al een heel stuk.
Op zich best een leuke race om terug te kijken.quote:Op zondag 13 oktober 2019 09:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Is het de moeite waard om hem helemaal terug te kijken of is een samenvatting voldoende?
Het valt wel heel erg op jaquote:Op zondag 13 oktober 2019 10:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
Begin me wel te irriteren aan de enorme inconsistentie van de stewards met betrekking tot straffen en dergelijke.
Het aantal Japanners in Amstelveen is nog steeds groot, er is enkele jaren geleden zelfs een heus sakura (kersenbloesem) bos in het Amsterdamse bos vanwege hen aangelegd.quote:Op zondag 13 oktober 2019 09:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat Japan festival lijkt me leuker, is dat normaal gesproken wat? Met al die Japanners daar vast wel, of is het contingent niet meer zo groot als een aantal jaren geleden?
Leclerc 15 seconden penalty en zakt naar plek 7.quote:
Dat is in ieder geval vooruitgang.quote:
Zekerquote:
Enjoy!quote:Op zondag 13 oktober 2019 12:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
ZekerNog wel even aan de thee met flink wat honing en sinaasappelsap voor de vitamientjes, maar ik overleef de dag zo wel
Waarom laatste dag voor de winterstop?quote:Op zondag 13 oktober 2019 12:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
Tijd voor ijs. Laatste dag voor de winterstop.
Dus ja, dan moet je wel enzo.... toch?
Veel ijssalons gaan dicht in de winter. Gelukkig is Salute nog open tot 26 oktober, alhoewel ik denk dat ik vanmiddag ook een ijsje ga halen. Het zonnetje breekt net doorquote:Op zondag 13 oktober 2019 12:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarom laatste dag voor de winterstop?
Misschien is dat idee van jullie nog niet zo slecht.quote:Op zondag 13 oktober 2019 12:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Veel ijssalons gaan dicht in de winter. Gelukkig is Salute nog open tot 26 oktober, alhoewel ik denk dat ik vanmiddag ook een ijsje ga halen. Het zonnetje breekt net door
Welke klok?quote:Op zondag 13 oktober 2019 14:27 schreef CindieY het volgende:
Zeg, die klok die aftelt op FOK!, waar is dat voor?
In de banner, ik zie em oa bij de AT.quote:
quote:nog 2 dag(en) 00 uur 38 minuten 15 seconden
Ik zie hem nu ook.quote:Op zondag 13 oktober 2019 14:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
In de banner, ik zie em oa bij de AT.
[..]
20-jarig bestaan van FOK!.quote:Op zondag 13 oktober 2019 14:27 schreef CindieY het volgende:
Zeg, die klok die aftelt op FOK!, waar is dat voor?
quote:Op zondag 13 oktober 2019 14:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
20-jarig bestaan van FOK!.
Was eigenlijk op 1 oktober, maar vanwege de "it's not a bug, it's a feature!"-reclamebanners die je naar random websites sturen en de fijne privacy-banner is het feestje uitgesteld.
Op 15 oktober krijgen we allemaal een jaar lang FA-rechten. Of de stekker gaat eruit. Eén van beiden.
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 13 oktober 2019 15:06 schreef just me het volgende:
15 oktober is, voor mij, het begin van het lustrumjaar van mijn club
![]()
oh ja, ook nog eens 1e geworden vandaag
Gelukkig speel ik tegen mezelf en niet tegen een anderquote:Op zondag 13 oktober 2019 15:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Dat is al de 2e keer op rij. Kijk maar uit.... straks wil niemand meer tegen je spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |