SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat goooooeeeeddddddd!
Wijnen, wijnen, wijnen...
[ afbeelding ]
Ter verdediging wil ik wel even zeggen dat ik dat typte voordat er gezongen werd.quote:
High Energy?quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:01 schreef MadMaster het volgende:
Ik wil binnenkort nog een keer een radioshow doen met alleen maar Hi NRG songs, zoals deze...
+5 bonuspuntenquote:
Ik keur 'm goed.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:03 schreef CindieY het volgende:
Het nummer heet vast zoiets als catch me (I'm falling in love)
OK, dat regelen we...quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:05 schreef livelink het volgende:
Oh, dat lijkt me een leuke mix; met gewoon de Big Ben onder elk nummer. Dat je gewoon 1 uur lang de Big Ben hoort.
Er is een youtube filmpje van Mike Oldfield live in Londen, en op het moment dat ze stoppen begint de Big Ben te bengelen. Mooie timingquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:05 schreef livelink het volgende:
Oh, dat lijkt me een leuke mix; met de Big Ben onder elk nummer. Dat je gewoon 1 uur lang de Big Ben hoort.
Nu toch weer wel?quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij hadden vroeger thuis een klok met de Big Ben, ik kan het niet meer horen
Wij ook....quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij hadden vroeger thuis een klok met de Big Ben, ik kan het niet meer horen
Zometeen kan je meegalmen met Bim Bam.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Deze valt wat minder mee te galmen dan hun andere hits, maar nog steeds fijn.
1 op portugese tijd en 1 op nederlandse tijd ?quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wij ook....
In Portugal waren het er zelfs twee
Sorry, die heb ik net verwisselt voor iets anders...quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:08 schreef Symphonic het volgende:
Nu verwacht ik Bim Bam ook natuurlijk
quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zometeen kan je meegalmen met Bim Bam.
pink floyd - time?quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, die heb ik net verwisselt voor iets anders...
Ik heb het nooit begrepen...quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:09 schreef just me het volgende:
[..]
1 op portugese tijd en 1 op nederlandse tijd ?
De tune van Bolke de beer klinkt heel anders.quote:
Bolke, Bolke, Bolke de beer daar is ie weer, daar is ie weerquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
De tune van Bolke de beer klinkt heel anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |