Met Ike dan...quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 21:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Maakten ze vorig jaar nog muziek dan?
Tina - Nutbush City limits
Dat was playmobil en dit jaarquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 21:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Maakten ze vorig jaar nog muziek dan?
quote:
Nogal jaquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 21:54 schreef brother52 het volgende:
Zit wel een erg gare fuzz op die gitaar.
* CindieY maakt zichzelf wakkerquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 21:54 schreef MadMaster het volgende:
Eens kijken of CindieY de volgende weet...
Snel de fles leegdrinken dan. Misschien smaakt de volgende beter.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 21:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Beetje futloos vandaag, zelfs de wijn wil niet smaken
* spijkerbroek belt 112quote:
Heb je uiteindelijk nog wel die frisse neus gehaald? Bij mij heeft het wel geholpen ondanks het feit dat ik in de regen moest lopen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 21:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Beetje futloos vandaag, zelfs de wijn wil niet smaken
Ja, dat nog wel, twee keer zelfs. Maar ik blijf een beetje een algeheel meh-gevoel houden. Als ik net van buiten kwam, ging het wel weer even, maar eenmaal tijdje thuis kak ik net zo hard weer in.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 21:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb je uiteindelijk nog wel die frisse neus gehaald? Bij mij heeft het wel geholpen ondanks het feit dat ik in de regen moest lopen.
Pagina 14, paragraaf 2?quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 21:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik had Ace of Base - the Sign onder CTRL-V maar wilde wachten tot Cindy het zei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |