En dan kom je niet even hoi zeggen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:40 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb ooit de zoon van Bruce Dickinson met zijn band in het voorprogramma gezien van Iron Maiden. Manmanman wat een ellende. Gelredome was niet blij.
Euh. Hoi?quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:41 schreef Melting het volgende:
[..]
En dan kom je niet even hoi zeggen.
Je hebt Oscar Harris gemistquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Zij staan dan ook bekend om hun slechte voorprogramma's.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:40 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb ooit de zoon van Bruce Dickinson met zijn band in het voorprogramma gezien van Iron Maiden. Manmanman wat een ellende. Gelredome was niet blij.
Hoe was het ? heb je veel gelachen ?quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Bastille bij Muse was gewoon zieligquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:40 schreef spijkerbroek het volgende:
Hoi met terugwerkende kracht danquote:
Welk optreden was dat? Misschien was ik er ook wel.quote:
2011 dacht ik. Gelredome.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Welk optreden was dat? Misschien was ik er ook wel.
Ja, enorm.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:42 schreef just me het volgende:
[..]
Hoe was het ? heb je veel gelachen ?
quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, enorm.
Moest nog 2 keer even aan jou denken door iets wat hij vertelde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |