abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_189789947
Dat zeker. Daarom denk ik dat de 10.000 beter bij hem past. Net iets minder belastend.
  dinsdag 5 november 2019 @ 00:28:43 #102
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_189790134
Bennema heeft Samuel eruit getrapt

quote:
Coach breekt met topsprintster Samuel

Tijdens de wereldkampioenschappen in Doha waren de eerste scheurtjes al zichtbaar en nu is de breuk definitief. Topsprintster Jamile Samuel wordt niet langer getraind door Bart Bennema op nationaal trainingscentrum Papendal. Bennema vond het gedrag van Samuel niet acceptabel, maar de Amsterdamse atlete begrijpt het niet.

Voor de goede orde, deze affaire heeft niks te maken met de zaak rondom de in Duitsland veroordeelde atlete Madiea G., die gisteren in Duitsland werd veroordeeld.

Samuel staat vaak in de schaduw van Dafne Schippers maar is niet zomaar een atlete. Ze maakt al jarenlang deel uit van het succesvolle Nederlandse 4x100 meter estafetteteam dat steevast finales van WK’s, EK’s en Olympische Spelen haalt. Het goud op de EK van 2016 in Amsterdam was de beste prestatie tot nu toe. Samuel beleefde op het individuele vlak haar sportieve hoogtepunt in 2018 met een bronzen medaille op de 200 meter tijdens de EK atletiek in Berlijn, vlak achter Dafne Schippers. Ze is ook achtvoudig Nederlands kampioene op de sprint.

Een maand geleden presteerde Samuel onder meer door een onwillige achillespees niet best tijdens de wereldkampioenschappen. Ze kwam ook in het nieuws doordat haar vriend (polsstokhoogspringer Rutger Koppelaar) naar huis werd gestuurd nadat hij klaar was met zijn discipline. Koppelaar had verkeerde kleding gedragen en daarvan een foto gepubliceerd. Samuel stond ook op die foto (met verkeerde kleding) maar mocht blijven. ’Dat is meten met twee maten”, zo zei ze toen.

Inmiddels is de bom op Papendal gebarsten, maar over de precieze toedracht doen beide partijen geen mededelingen. Bennema, trainer van onder andere Dafne Schippers, Churandy Martina en Nadine Visser, licht zijn besluit wel summier toe: „Ik vind dat Jamile gedrag vertoond heeft waar ik op een gegeven moment niet meer overheen kon stappen. Ik heb het haar zo duidelijk mogelijk uitgelegd. Ik wens haar natuurlijk alle succes toe. Ook realiseer ik mij dat dit een ongelukkig moment is, net nu ze is geopereerd. Ik zorg voor een goede overdracht en als bondscoach zal ik haar in de toekomst vanzelfsprekend optimaal begeleiden.”

Ook Samuel is vanwege de lieve vrede weinig spraakzaam: „Maar ik begrijp het besluit niet. Kleine dingen zijn op te lossen en zo krap voor de Spelen is de timing vervelend. Ik heb door mijn blessure bovendien een lastig jaar gehad.”

De 27-jarige Amsterdamse liet zich afgelopen week opereren aan haar achillespees. „Dat was hard nodig”, vertelt Samuel, die al sinds 2016 veel last had van haar rechterhiel. „Dit jaar was het allerergste, ik kon echt niet langer meer door. Aanvankelijk wilde ik het pas na de Olympische Spelen laten doen, maar ik ben blij dat het nu toch gedaan is. Het vergroeide hielbot is glad gemaakt en de slijmbeurs weggehaald. Er zaten bovendien aan beide kanten al scheurtjes in mijn achillespees, dus ik was er net op tijd bij.” Er staat zeven maanden voor het herstel, maar Samuel denkt dat het korter wordt: „Ik kan na zes dagen alweer zonder krukken lopen.”

Samuel gaat trainen bij Sven Ootjers in Heiloo, waar hij onder andere 400 meterloopsters Lisanne en Laura de Witte begeleidt. „Ik heb Sven altijd een goede coach gevonden. Door mijn operatie hoop ik weer pijnvrij te kunnen lopen en mijzelf verder te verbeteren.”

Ootjers zelf kijkt uit naar de komst van Samuel: „Jamile is een topatlete die de groep versterkt. Ze is bovendien goed bevriend met Lisanne. Ik ken haar al vele jaren en we hebben altijd een goede klik gehad. Nu gaan we de uitdaging aan. Ik heb er heel veel zin in.”

Samuel gaat weer fulltime wonen in Amsterdam en verlaat haar kamer op Papendal. Ze behoudt haar A-status als topatlete.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 7 november 2019 @ 06:37:09 #103
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_189827177
Discuswerpen en hinkstapspringen worden in de Diamond League volgend jaar nog maar één keer gehouden, de steeplechase en de 200 meter slechts vijf keer, maar zonder mee te tellen in een klassement.
https://www.iaaf.org/comp(...)2020-season-meetings

IAAF :')
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 7 november 2019 @ 07:23:56 #104
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_189827280
RIP Dacne
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  donderdag 7 november 2019 @ 11:18:00 #105
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_189829582
Het publiek dat de steeple chase niet kan waarderen, verdient het niet om gehoord te worden. Wat een treurige beslissing van het IAAF zeg.
pi_189830478
Nee, dit kan niet.
pi_189831058
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 07:23 schreef Szura het volgende:
RIP Dacne
spikesgooi.gif

Terecht overigens. De altijd volkomen belachelijke IAAF maakt zichzelf nog wat belachelijker...

Ook van die fan-surveys, lol.
Jack does it in real time...
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 7 november 2019 @ 12:53:46 #108
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_189831149
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 12:47 schreef DeeBee het volgende:

[..]

spikesgooi.gif

Terecht overigens. De altijd volkomen belachelijke IAAF maakt zichzelf nog wat belachelijker...

Ook van die fan-surveys, lol.
Het is alsof het IOC een enquete heeft waarin het vraagt naar je vijf favoriete olympische sporten, waarna ze komen met "Ok bedankt, deze vijf blijven, de rest gaat eruit.".
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_189831721
quote:
9s.gif Op donderdag 7 november 2019 12:53 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Het is alsof het IOC een enquete heeft waarin het vraagt naar je vijf favoriete olympische sporten, waarna ze komen met "Ok bedankt, deze vijf blijven, de rest gaat eruit.".
Dit klinkt als iets wat het IOC ook echt gaat doen voor de volgende Spelen.

En is ook zo'n onzin: mensen die niet van atletiek houden vragen wat ze willen zien en dan daar je programma op baseren. :') Mensen die niet van atletiek houden gaan nooit Diamond League kijken, punt. Ik ken niemand die zegt: ik kijk niet omdat er hinkstapspringen is, zonder dat schakel ik in hoor! :')
Jack does it in real time...
  Redactie Sport donderdag 7 november 2019 @ 13:25:30 #110
274204 crew  Mexicanobakker
pi_189831784
Ik kijk niet als ze alleen nog maar de 100 meter uitzenden.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 7 november 2019 @ 13:31:24 #111
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_189831872
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 13:21 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Dit klinkt als iets wat het IOC ook echt gaat doen voor de volgende Spelen.

En is ook zo'n onzin: mensen die niet van atletiek houden vragen wat ze willen zien en dan daar je programma op baseren. :') Mensen die niet van atletiek houden gaan nooit Diamond League kijken, punt. Ik ken niemand die zegt: ik kijk niet omdat er hinkstapspringen is, zonder dat schakel ik in hoor! :')
Ook op 'click throughs' op de social media platforms _O-

Vanaf nu met z'n allen massaal op filmpjes van de 50k klikken aub, kijken of dat in 2021 op het vaste Diamond League-programma staat _O_
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 7 november 2019 @ 13:33:50 #112
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_189831914
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 06:37 schreef heywoodu het volgende:
Discuswerpen en hinkstapspringen worden in de Diamond League volgend jaar nog maar één keer gehouden, de steeplechase en de 200 meter slechts vijf keer, maar zonder mee te tellen in een klassement.
https://www.iaaf.org/comp(...)2020-season-meetings

IAAF :')
Dat die bond verdomme eens van deze mooie sport afblijft. Idioot idee. :( Beetje atletiekliefhebber weet deze onderdelen op waarde te schatten.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_189833153
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 11:18 schreef VoMy het volgende:
Het publiek dat de steeple chase niet kan waarderen, verdient het niet om gehoord te worden. Wat een treurige beslissing van het IAAF zeg.
pi_189833606
Dafne is boos.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_189835637
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 06:37 schreef heywoodu het volgende:
Discuswerpen en hinkstapspringen worden in de Diamond League volgend jaar nog maar één keer gehouden, de steeplechase en de 200 meter slechts vijf keer, maar zonder mee te tellen in een klassement.
https://www.iaaf.org/comp(...)2020-season-meetings

IAAF :')
Sportbonden die hun eigen sport verneuken, altijd leuk :X
pi_189836629
Ghafoor niet in beroep
pi_189837693
https://www.theguardian.c(...)on-project-athletics

https://www.nytimes.com/v(...)y-cain.html?src=vidm

Sooow, koekoek. Salazar krijgt nog even wat trappen na.

Viesdunne Sifan en KoKo kunnen dit verhaal bevestigen noch ontkennen.
Jack does it in real time...
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 7 november 2019 @ 19:27:53 #118
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_189837874
quote:
9s.gif Op donderdag 7 november 2019 19:21 schreef DeeBee het volgende:
https://www.theguardian.c(...)on-project-athletics

https://www.nytimes.com/v(...)y-cain.html?src=vidm

Sooow, koekoek. Salazar krijgt nog even wat trappen na.

Viesdunne Sifan en KoKo kunnen dit verhaal bevestigen noch ontkennen.
Raar dat dat artikel van de Guardian ineens nog even eindigt met het DL-gebeuren, echt totaal buiten de context om, alsof het eigenlijk een apart artikel moest zijn _O-

Wel een heftig verhaal van Cain, dat was echt een heel groot talent...hoe zo'n Salazar haar (als het waar is, maar wat heeft ze aan liegen?) dan zelfs bijna tot de dood gedreven heeft :{
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_189837999
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 19:27 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Raar dat dat artikel van de Guardian ineens nog even eindigt met het DL-gebeuren, echt totaal buiten de context om, alsof het eigenlijk een apart artikel moest zijn _O-

Wel een heftig verhaal van Cain, dat was echt een heel groot talent...hoe zo'n Salazar haar (als het waar is, maar wat heeft ze aan liegen?) dan zelfs bijna tot de dood gedreven heeft :{
Haha, die random regels over de Diamond League passen totaal niet bij de (zware) context van het artikel nee. _O- Dacht hetzelfde...schrijf dan even nog een artikeltje.

Overigens is dit alleen haar kant van het verhaal, maar shit als jezelf snijden ga je hopelijk niet verzinnen ofzo. Het gewichtsverlies klinkt overigens erg geloofwaardig, zie Farah, Hassan, Klosterhalfen, Rupp en Hasay o.a. Al dan niet met behulp van legale of voorgeschreven middelen... Dit werkt dus niet alleen in het wielrennen ( _O_ SKY BAZEN _O_), maar ook in de atletiek.

Ze heeft wel gelijk dat de belangenverstrengeling ziekelijk is in de atletiek. Nike runt de show en geeft geen fuck, zoveel is wel duidelijk. Gelijk is de voorzitter van de IAAF pas sindskort geen medewerker van Nike meer...
Jack does it in real time...
pi_189838299
quote:
9s.gif Op donderdag 7 november 2019 12:53 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Het is alsof het IOC een enquete heeft waarin het vraagt naar je vijf favoriete olympische sporten, waarna ze komen met "Ok bedankt, deze vijf blijven, de rest gaat eruit.".
Een vraag als:

Vind je de 3000m steeple:
• saai
• heel saai

acht ik ook niet uitgesloten, als ik die survey van de UCI over de wielersport laatst zag.
  donderdag 7 november 2019 @ 21:36:21 #121
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_189841531
Allemaal steeple fans hier :)

Kan wat mij betreft ook meteen afgeschaft worden. Erg weinig toegevoegde waarde ten opzichte van de gewone afstanden.

Atletiek is al langer aan hervorming toe. Vereenvoudigen van het aantal onderdelen is al een eerst goede stap. Kunnen ze in het zwemmen ook nog wat van leren.
pi_189842443
En dan straks zeker weer 83 mixed relays invoeren, walgelijk.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 7 november 2019 @ 22:21:30 #123
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_189842468
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 22:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
En dan straks zeker weer 83 mixed relays invoeren, walgelijk.
En de Track'athlon uiteraard _O_

Lopen met een gewicht achter je aan _O_

Circusatletiek officieel maken _O_
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 7 november 2019 @ 22:23:31 #124
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_189842516
Hoog tijd voor de 4x300m horden mixed estafette inderdaad, waarbij de heren linksom lopen en de dames rechtsom.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 7 november 2019 @ 22:30:59 #125
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_189842688
Oh, even gemist dat de Track'athlon niet door is gegaan tijdens Minsk dit jaar.

quote:
The Track’athlon had been one of the new disciplines proposed, the event billed as an athletics assault course featuring a sled run, shot put toss, standing long jump, water jump and a medicine ball run.
Wat jammer!
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Redactie Frontpage / Sport zondag 17 november 2019 @ 14:13:32 #126
426493 crew  PippenScottie
pi_189985745
Wereldrecord op de 15 km verpulverd tijdens de zevenheuvelenloop.

Het is ook wel briljant hardloopweer vandaag!
pi_189993813
Absurde tijd. Laatste 10 km (weliswaar iets meer naar beneden dan omhoog) liep ze sneller dan het WR op de baan van Ayana.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 23 november 2019 @ 23:30:10 #128
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_190090712
Dalilah Muhammad en Eliud Kipchoge zijn gekozen als atleten van het jaar, terecht wel lijkt me.

IAAF bestaat verder vanaf vandaag niet meer, het is nu World Athletics. Alle problemen zijn opgelost!
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 29 november 2019 @ 10:57:25 #129
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_190182029
Wat een leuk nieuwtje!


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  vrijdag 29 november 2019 @ 11:03:15 #130
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_190182101
Mo :r
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  vrijdag 29 november 2019 @ 12:58:57 #131
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_190183722
Hopelijk lukt het hem. :) Wil de BBC wel eens zien met hun gepraat over de Russen.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 29 november 2019 @ 13:08:28 #132
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_190183861
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 12:58 schreef Klopkoek het volgende:
Hopelijk lukt het hem. :) Wil de BBC wel eens zien met hun gepraat over de Russen.
En dan?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_190185451
quote:
9s.gif Op vrijdag 29 november 2019 10:57 schreef heywoodu het volgende:
Wat een leuk nieuwtje!


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 00:47 schreef wimderon het volgende:
Sir Mo kan maar beter terugkeren naar de baan volgend jaar, op de marathon zie ik het niets worden.
Mo leest mee.

Tevens moet je dan altijd even @DeeBee taggen.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 29 november 2019 @ 19:42:13 #134
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_190189094
Fraser-Pryce lijkt na het WK van 2021 te stoppen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_190195931
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 15:25 schreef wimderon het volgende:

[..]


[..]

Mo leest mee.

Tevens moet je dan altijd even @:DeeBee taggen.
Dit is niet leuk.

Hij zal vast nog wel gaan winnen ook, matige Afrikaanse tactieken genot.
Jack does it in real time...
pi_190211583
quote:
Cheptegei snelt in Valencia naar wereldrecord op 10 kilometer

De Oegandese atleet Joshua Cheptegei heeft zondag het wereldrecord op de 10 kilometer op de weg scherper gesteld. Hij dook in Valencia zes seconden onder de oude toptijd.

Cheptegei kwam op het parcours dat over het oude stratencircuit van Valencia was uitgestippeld tot een tijd van 26 minuten en 38 seconden.

Daarmee liep de 23-jarige Oegandees de oude toptijd van Leonard Komon uit de boeken. Die Keniaan kwam ruim negen jaar geleden in Utrecht tot 26 minuten en 44 seconden.

Voor Cheptegei is het wereldrecord zijn derde mijlpaal van het jaar. De pupil van de Nederlandse trainer Addy Ruiter veroverde eerder in Aarhus de wereldtitel op de 10 kilometer cross en voegde daar bij de WK outdoor in Doha de wereldtitel op de 10.000 meter op de baan aan toe.

"Wat een jaar is dit geweest, ongelooflijk", jubelde Cheptegei na afloop. "Ik wist dat ik hier kans maakte, want is een van de snelste banen ter wereld. Het is heel speciaal dat me dit gelukt is. Dit jaar maakt me heel erg blij."

De 10 kilometer in Valencia, die tegelijk wordt afgelegd met de marathon, stond voor de laatste keer op het programma. De organisatie wilde er daardoor alles aan doen om het evenement af te sluiten met een toptijd.
pi_190212412
CheptegeiGOD gaat MoBot hopelijk slopen met zo'n tempo volgend jaar.
Jack does it in real time...
pi_190218220
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 19:42 schreef heywoodu het volgende:
Fraser-Pryce lijkt na het WK van 2021 te stoppen.
Niet van de gelegenheid gebruik gemaakt om Conseslus live aan het werk te zien vandaag?
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 1 december 2019 @ 18:38:46 #139
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_190218227
quote:
11s.gif Op zondag 1 december 2019 18:38 schreef wimderon het volgende:

[..]

Niet van de gelegenheid gebruik gemaakt om Conseslus live aan het werk te zien vandaag?
Waar?!
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_190218240
quote:
11s.gif Op zondag 1 december 2019 18:38 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Waar?!
Montferland run. Maar ik zie dat dat toch nog wel 60 kilometer uit de buurt is.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 1 december 2019 @ 18:40:44 #141
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_190218250
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 18:40 schreef wimderon het volgende:

[..]

Montferland run. Maar ik zie dat dat toch nog wel 60 kilometer uit de buurt is.
Jammer, had ik gezellig op bezoek kunnen gaan bij @BBQ-MEISTER -O-
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 3 december 2019 @ 19:08:04 #142
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_190253253
Levende legende Jesus Angel Garcia stopt volgend jaar in Sapporo op 50-jarige leeftijd na zijn achtste Olympische Spelen ;( _O_
https://www.marca.com/atl(...)2601d831c8b45b5.html
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 8 december 2019 @ 12:32:01 #143
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_190325804
EK veldlopen vandaag. Jakob Ingebrigtsen deed mee bij de U20, dat was wel een beetje oneerlijk en uiteraard won hij zijn 4e gouden medaille op rij.

Hier is alles live te kijken:
https://athletics.eurovisionsports.tv/

U23 mannen net klaar, vrouwen net begonnen. Dan om 13.05 de mixed relay, 13.35 de mannen en 14.20 de vrouwen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 8 december 2019 @ 12:47:19 #144
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_190326082
Jasmijn Lau is hard op weg naar brons, of misschien zelfs zilver. Er komt nog wel een groepje aan met Jasmijn Bakker voorop.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 8 december 2019 @ 12:51:53 #145
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_190326176
Zilver voor Lau *O*

Bakker 4e ^O^
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 8 december 2019 @ 13:36:03 #146
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_190326962
De mannen gaan eraan beginnen, met onder meer Filip Ingebrigtsen en Didrik Toenseth, olympisch- en tweevoudig wereldkampioen met de Noorse langlaufestafetteploeg. Heeft het World Cup-seizoen even onderbroken om mee te mogen doen :)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 8 december 2019 @ 13:38:13 #147
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_190326994
Commentator zit al de hele tijd keer op keer in de microfoon te hoesten met zo'n smerig rookhoestje, zet dat ding ff uit anders.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 8 december 2019 @ 14:06:42 #148
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_190327431
Robel Fsiha (wie?) wint het goud bij de mannen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 8 december 2019 @ 14:26:25 #149
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_190327788
Nog geen vijf minuten gelopen en Yasemin Can is pleite, samen met Grovdal nog wel.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 8 december 2019 @ 16:44:19 #150
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_190329750
Mooie Reeks, heywood!

Foppen zei in susyQ&A dat hij een top 10 mocht ambiėren, maar dat viel dus tegen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')