abonnement Unibet Coolblue
  Overall beste user 2022 maandag 14 oktober 2019 @ 17:11:39 #126
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_189431721
Ik ziet het, maakt het niet minder relevant. Vooral omdat een lid van een comité dit retweette. Dat heeft ongetwijfeld een bedoeling.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_189432149
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 12:32 schreef speknek het volgende:
Vond dit wel een mooie datavisualisatie.

[ afbeelding ]
Stel dat de EU uiteindelijk de volledige macht krijgt en wij mogen stemmen in EU verkiezingen met verregaande gevolgen.
Ben je dan van mening dat we dan pure democratie hebben waardoor onze stem niets waard is en de Duitsers en de Fransen de dienst uitmaken, of heb je liever dat een kleine provincie zoals Nederland ook nog iets te vertellen heeft?
  maandag 14 oktober 2019 @ 18:03:50 #128
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_189432373
We hebben in het parlement naar verhouding al meer te vertellen per hoofd van de bevolking dan bv. een Duitser of Fransman en een Maltees weer meer dan wij.
pi_189432893
kylegriffin1 twitterde op maandag 14-10-2019 om 18:30:59 Matt Gaetz was ejected from Fiona Hill's closed-door deposition.The House parliamentarian told Gaetz he's not allowed to attend the hearing because he doesn't sit on any of the panels that are conducting the impeachment inquiry. https://t.co/wSNARXCpXN reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_189432980
quote:
6s.gif Op maandag 14 oktober 2019 18:38 schreef Kijkertje het volgende:
kylegriffin1 twitterde op maandag 14-10-2019 om 18:30:59 Matt Gaetz was ejected from Fiona Hill's closed-door deposition.The House parliamentarian told Gaetz he's not allowed to attend the hearing because he doesn't sit on any of the panels that are conducting the impeachment inquiry. https://t.co/wSNARXCpXN reageer retweet
:D _O-

Dat vond hij vast niet leuk!
pi_189433024
Het vervolg:
RepMattGaetz twitterde op maandag 14-10-2019 om 17:33:39 Chairman Schiff and the radical democrats are now active participants in the coup. To exclude Members of Congress from hearings confirms the American people’s suspicions: this is not a legitimate "impeachment inquiry" — it is a charade. reageer retweet
thehill twitterde op maandag 14-10-2019 om 18:35:44 Rep. @mattgaetz: "This morning we see further evidence that Adam Schiff's clown show of an impeachment proceeding continues. Adam Schiff lied when he said that he & his team had not had contact with the whistleblower. He lied when he read a false transcript into the record." https://t.co/5QRqCiWbGC reageer retweet
pi_189433048
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 17:45 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Stel dat de EU uiteindelijk de volledige macht krijgt en wij mogen stemmen in EU verkiezingen met verregaande gevolgen.
Ben je dan van mening dat we dan pure democratie hebben waardoor onze stem niets waard is en de Duitsers en de Fransen de dienst uitmaken, of heb je liever dat een kleine provincie zoals Nederland ook nog iets te vertellen heeft?
Ik heb liever dat elke stem even zwaar weegt, lijkt me wel zo eerlijk.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_189433153
quote:
10s.gif Op maandag 14 oktober 2019 18:45 schreef PaarsBeestje het volgende:
Het vervolg:
RepMattGaetz twitterde op maandag 14-10-2019 om 17:33:39 Chairman Schiff and the radical democrats are now active participants in the coup. To exclude Members of Congress from hearings confirms the American people’s suspicions: this is not a legitimate "impeachment inquiry" — it is a charade. reageer retweet
thehill twitterde op maandag 14-10-2019 om 18:35:44 Rep. @:mattgaetz: "This morning we see further evidence that Adam Schiff's clown show of an impeachment proceeding continues. Adam Schiff lied when he said that he & his team had not had contact with the whistleblower. He lied when he read a false transcript into the record." https://t.co/5QRqCiWbGC reageer retweet
Koekje van eigen deeg :P
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 14 oktober 2019 @ 19:14:21 #134
8369 speknek
Another day another slay
pi_189433614
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 17:45 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Stel dat de EU uiteindelijk de volledige macht krijgt en wij mogen stemmen in EU verkiezingen met verregaande gevolgen.
Ben je dan van mening dat we dan pure democratie hebben waardoor onze stem niets waard is en de Duitsers en de Fransen de dienst uitmaken, of heb je liever dat een kleine provincie zoals Nederland ook nog iets te vertellen heeft?
In de EU zitten we er een beetje mee dat je honderd jaar verschillende politieke geschiedenissen hebt. Een CU is niet de CDU is niet de PiS. Maar goed, inmiddels hebben we wel wat ervaring met redelijk goed functionerende Europese partijen.

Na een transitieperiode, als we een federaal systeem hebben zoals in de VS, waar sommige dingen aan de staten gelaten worden en sommige dingen federaal geregeld worden, zie ik niet in waarom het federale gedeelte niet hoofdelijke stemming zou zijn.

Ik ben ook niet zo bang dat we veel aan macht inboeten. Zoals je nu al vaak ziet kunnen leiders uit kleine landjes goede compromiskandidaten zijn.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Overall beste user 2022 maandag 14 oktober 2019 @ 19:28:42 #135
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_189433862
Trump’s chinadeal blabla blijkt ook gewoon bullshit.

De man is niet goed in het sluiten van deals.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 maandag 14 oktober 2019 @ 19:33:15 #136
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_189433918
Www.state.gov website gaat vol voor de theocratie.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 14 oktober 2019 @ 19:45:11 #137
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_189434102
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2019 19:33 schreef Ulx het volgende:
Www.state.gov website gaat vol voor de theocratie.
What the fuck?!



Na die speech van Barr die gister hier voorbij kwam kan dit toch geen toeval zijn?!
  maandag 14 oktober 2019 @ 19:52:08 #138
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_189434246
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 19:45 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

What the fuck?!

[ afbeelding ]

Na die speech van Barr die gister hier voorbij kwam kan dit toch geen toeval zijn?!
Nou ja, het toont een recente speech. Vreemd onderwerp voor buitenlands beleid, maar ook niet heel apart in de Amerikaanse politiek. Als dit een paar maanden als voorpagina blijft is het een ander verhaal natuurlijk.
Géén kloon van tvlxd!
  Moderator maandag 14 oktober 2019 @ 19:57:45 #139
54278 crew  Tijger_m
42
pi_189434360
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 19:45 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

What the fuck?!

[ afbeelding ]

Na die speech van Barr die gister hier voorbij kwam kan dit toch geen toeval zijn?!
Nee, dat is geen toeval, de enige groep die Trump onvoorwaardelijk steunt zijn de christen fundies en die hebben veel geld. Dus zie hier.

Wel nogal strijdig met de Grondwet volgens mij.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  maandag 14 oktober 2019 @ 19:59:15 #140
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_189434392
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 19:52 schreef Montov het volgende:

[..]

Nou ja, het toont een recente speech. Vreemd onderwerp voor buitenlands beleid, maar ook niet heel apart in de Amerikaanse politiek. Als dit een paar maanden als voorpagina blijft is het een ander verhaal natuurlijk.
Volgens mij is dit op de site van buitenlandse zaken plaatsen best wel apart in de Amerikaanse politiek. Niet dat ik nou dagelijks op die sites kom, maar de keren dat ik er kwam gaat het gewoon over de terzake doende dingen van het ministerie. Niet zelfbevlekking van de minister, voorschot campagne 2020 en/of anti-secularisme.

Zie bv.
https://www.commerce.gov/
https://www.ed.gov/
https://home.treasury.gov/
https://www.justice.gov/
https://www.transportation.gov/
pi_189434449
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 17:45 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Stel dat de EU uiteindelijk de volledige macht krijgt en wij mogen stemmen in EU verkiezingen met verregaande gevolgen.
Ben je dan van mening dat we dan pure democratie hebben waardoor onze stem niets waard is en de Duitsers en de Fransen de dienst uitmaken, of heb je liever dat een kleine provincie zoals Nederland ook nog iets te vertellen heeft?
Jammer dat de senatoren daar niet (meer) zitten om de belangen van hun staat te behartigen, ze doen alles puur in belang van de partij.
  Overall beste user 2022 maandag 14 oktober 2019 @ 20:58:24 #142
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_189435494
The (Full) Case for Impeachment

De 82 mogelijke redenen om Trump het Witte Huis uit te trappen. Persoonlijk zou ik graag zien dat ze allemaal in de articles komen, zodat de GOP alles moet gaan goedpraten, maar dat gaat niet gebeuren.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_189435515
quote:
10s.gif Op maandag 14 oktober 2019 18:43 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

:D _O-

Dat vond hij vast niet leuk!
Dat was net z'n bedoeling. Nu kan hij het voorstellen alsof de Democraten iets te verbergen hebben.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_189435696
Wat is het volgende shockende wat Trump gaat doen als de impeachment verder is? Ik ben van mening dat het onder de bus gooien van de Koerden met de impeachment te maken heeft, dat doet die vaker om van slecht nieuws af te komen.

Ik gok dat die stennis gaat schoppen met een ander land zoals Duitsland of Korea. Dat die daar iedereen dreigt terug te trekken of dat ook werkelijk gaat doen.
  Moderator maandag 14 oktober 2019 @ 21:10:26 #145
54278 crew  Tijger_m
42
pi_189435804
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 21:06 schreef BEFEM het volgende:
Wat is het volgende shockende wat Trump gaat doen als de impeachment verder is? Ik ben van mening dat het onder de bus gooien van de Koerden met de impeachment te maken heeft, dat doet die vaker om van slecht nieuws af te komen.

Ik gok dat die stennis gaat schoppen met een ander land zoals Duitsland of Korea. Dat die daar iedereen dreigt terug te trekken of dat ook werkelijk gaat doen.
Kan maar er zijn in Duitsland alleen nog logistieke eenheden gelegerd die de Amerikanen nodig hebben om in andere lokaties actief te blijven. Zuid Korea kan maar dan lacht China zich helemaal gek.

Erg veel blijft er niet over voor hem tenzij hij gaat schieten op Iran.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_189435824
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 21:10 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Kan maar er zijn in Duitsland alleen nog logistieke eenheden gelegerd die de Amerikanen nodig hebben om in andere lokaties actief te blijven. Zuid Korea kan maar dan lacht China zich helemaal gek.

Erg veel blijft er niet over voor hem tenzij hij gaat schieten op Iran.
Keer extra dreigen om uit de NAVO te gaan is ook nog een optie :+ Of ruzie maken met Japan (lacht China zich ook dood)
  maandag 14 oktober 2019 @ 21:16:49 #147
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_189435930
Ik vermoed dat hij banger is om geen president meer te zijn dan specifiek voor impeachment. Dit vanwege de kans dat hij na zijn presidentschap achter slot en grendel zal verdwijnen voor enige tijd of juridisch een zeer onprettige tijd tegemoet gaat.

Wat hij zal doen om afzetting te ontlopen is wat dat betreft klein bier... stel hij wordt niet afgezet dan ben ik meer benieuwd wat hij zal beloven aan mensen die hem beloven in te grijpen om de verkiezingen naar zijn hand te zetten, zoals een Putin.
  Overall beste user 2022 maandag 14 oktober 2019 @ 21:18:48 #148
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_189435961
de Koerden verraden werd niet gewaardeerd door de GOP. Het kan wel eens zo zijn dat ze bij een impeachment dan Trump niet gaan verdedigen maar of niet of tegen hem stemmen als hij nog meer geintjes flikt.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_189436006
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 21:16 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik vermoed dat hij banger is om geen president meer te zijn dan specifiek voor impeachment. Dit vanwege de kans dat hij na zijn presidentschap achter slot en grendel zal verdwijnen voor enige tijd of juridisch een zeer onprettige tijd tegemoet gaat.

Wat hij zal doen om afzetting te ontlopen is wat dat betreft klein bier... stel hij wordt niet afgezet dan ben ik meer benieuwd wat hij zal beloven aan mensen die hem beloven in te grijpen om de verkiezingen naar zijn hand te zetten, zoals een Putin.
Welnee, Trump is niet bang voor eventuele consequenties. De man heeft nog nooit negatieve gevolgen ondervonden van zijn acties. Het komt niet eens bij hem op dat deze hele situatie kan leiden tot een gevangenisstraf; dat kan hij zich niet eens voorstellen.

Nee, meneer de narcist is hooguit bang dat z'n fragiele ego een duik oploopt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator maandag 14 oktober 2019 @ 21:29:35 #150
54278 crew  Tijger_m
42
pi_189436200
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 21:11 schreef BEFEM het volgende:

[..]

Keer extra dreigen om uit de NAVO te gaan is ook nog een optie :+ Of ruzie maken met Japan (lacht China zich ook dood)
Tja, ik weet niet of de rest van de NAVO daar nog erg wakker van gaat liggen. Iedereen zal krokodillentranen huilen maar eigenlijk helemaal niet zo triest zijn.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')