Joh. Spek en bonen poule is dat.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:32 schreef Zorro het volgende:
Ik krijg intussen het idee dat San Marino niet zo heel goed is.
Wachten tot ze moe wordenquote:
Die van de bonuskaart?quote:
Belgie weer mokertjekut op een eindtoernooi genotquote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:33 schreef Szura het volgende:
België 6 goals in 18 minuten
Zitten we naar deze zaadpot te kijken
Hebben altijd een doodeenvoudige poule daar ga je niet beter van worden natuurlijk.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Belgie weer mokertjekut op een eindtoernooi genot
Belgjes weer feestloting genotquote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Belgie weer mokertjekut op een eindtoernooi genot
Is tegen San Marino.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:33 schreef Szura het volgende:
België 6 goals in 18 minuten
Zitten we naar deze zaadpot te kijken
Poule van Nederland zou ook eitje moeten zijn op Duitsland naquote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:34 schreef franske19 het volgende:
[..]
Hebben altijd een doodeenvoudige poule daar ga je niet beter van worden natuurlijk.
Varken moet altijd corrigeren iddquote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:35 schreef BorisDeLul het volgende:
Eerste helft zegt niets bij Nederland.
Van België, 10-1 (tegendoelpuntquote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:34 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Is tegen San Marino.
Wat is het record trouwens? Een 12-0 zou mogelijk zijn
Zou Ilse wel raken bohhhh stukje bonuskaartquote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:35 schreef Slobeend het volgende:
De nieuwe AH reclame komt echt te vaak langs.
Bloedirritant ook nog eens.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:35 schreef Slobeend het volgende:
De nieuwe AH reclame komt echt te vaak langs.
Bart, da's toch goor!quote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:35 schreef Slobeend het volgende:
De nieuwe AH reclame komt echt te vaak langs.
'ik bouw een wedstrijd graag op' zei Koeman vooraf over waarom Donny niet start. Ff met deze 11 het storen van de Ieren overleven en tweede helft er overheen met spelers die wel creativiteit hebbenquote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:35 schreef BorisDeLul het volgende:
Eerste helft zegt niets bij Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |