Dit is het Nederlands elftal in een zeer belangrijke thuiswedstrijd tegen een mokerslechte tegenstander.quote:
Omdat ie zwart is.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:15 schreef Vliegbaard het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom van dijk wordt uitgefloten?
Hebben we gezien ja tegen Zweden (2004), Portugal (2006), Rusland (2008), Brazilië, Spanje (2010), Costa Rica, Argentinië (2014)...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |