abonnement Unibet Coolblue
pi_189366324
Omdat er blijkbaar behoefte aan is en het voor fokkers lastig is om een date te scoren en het daarover te hebben :P een topic over datingsites/apps.

Welke levert de leukste matches op, bij welke niet, waar let je op bij het maken van een profiel of yolo je maar wat aan?

En om het maar gelijk helder te hebben:

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic (shock, horror! :o )
✖ Slowchat (kan hier en hier)
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen
✖ Landwalvissen en midgetgolf kampioenen.

Voor daadwerkelijke/concrete dates: R&P / Het Datingtopic #191: met een nieuwe OP
Concrete dates dus niet in dit topic bespreken, hou het bij datingsites/apps.
pi_189366330
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 17:18 schreef Allures het volgende:

[..]

Dat jij mij niet aardig vind snap ik. Maar je zoekt echt excuses. Dat het over jou ging daarin was heel duidelijk. Het was een grapje. Een poging een beetje lucht weer in dit topic te krijgen dat een bizarre wending neemt. Je probeer cue nu gedrag in haar schoenen te schuiven wat ze niet heeft zodat je haar niet serieus hoeft te nemen
Dat doe je bij mij ook. Omdat je het niet eens bent met hoe ik mijn boodschap breng schrijf je de hele boodschap steeds af. Prima, moet jij weten.
Maar jij bent degene die duidelijk stuggelt met daten en dating apps. Deze manier van posten, van om jr been slaan, van experimenteren etc gaan je allemaal niet helpen.
Nou ik vind dit wel een nette post van je waarvoor dank :*

Nouja, goed, ik reageer daar wel slecht op, als mensen je een soort van belachelijk maken terwijl je meeleest, zo voelt dat i.i.g.

Nouja, ik zeg gewoon wat ik denk verder, probeer dat niet emotioneel beladen te doen i.i.g.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189366333
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 17:17 schreef ludovico het volgende: [..] Als je in een soort onvrede leeft, en op Tinder zit en daar wat uit hoopt te halen, dan zie je het licht niet.... Ook al weet je het misschien diep van binnen wel. Dus vandaar.
dus moeten andere mensen mee gesleept worden in jouw drama? Omdat je geen ballen hebt om er nu de stekker al uit te trekken?
Dude het werkt niet. Weet je zelf ook al lang. Wis de app Sterker nog, bel een psych en ga er eens echt aan de slag want anders word het in de kroeg of op een andere app alleen een herhaling van zetten
Kom maar door met de persoonlijke aanval hoor...
pi_189366334
Ik heb een super smakelijke match. Denk dat we qua karakter echt totaal niet bij elkaar passen. HIj reageert 1 keer in de week ofzo en vraagt mij nu of ik mee ga een dagje op zijn werk als persoonlijk assistent.

:P
pi_189366342
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 17:19 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je probeert te hard mannn,

Een ander mag een nieuw topic openen.
volgens mij heeft ie de vinger helemaal op de zere plek hoor
Behalve dan dat de vrouwen hier nog niet genoeg zijn en dat je er blijkbaar via een catfish nog meer wil...
pi_189366358
Wat is hier ineens gebeurd dan _O-
pi_189366365
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 17:24 schreef Solid-Snake het volgende:
Wat is hier ineens gebeurd dan _O-
Kleine emotionele crisis.
pi_189366378
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 17:24 schreef Solid-Snake het volgende:
Wat is hier ineens gebeurd dan _O-
Je aanname dat niemand zo wanhopig was dat ze willen catfishen was iets te voorbarig
  donderdag 10 oktober 2019 @ 17:26:19 #9
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_189366381
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 17:24 schreef Solid-Snake het volgende:
Wat is hier ineens gebeurd dan _O-
Men denkt dat omdat iedereen kut doet het oke is om daarin mee te gaan op tinder.

Terwijl je beter gewoon die energie kan steken in zorgen dat je boven de meute uitspringt.
pi_189366390
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 17:24 schreef Solid-Snake het volgende:
Wat is hier ineens gebeurd dan _O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_189366402
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 17:26 schreef Allures het volgende:

[..]

Je aanname dat niemand zo wanhopig was dat ze willen catfishen was iets te voorbarig
Oh :+
pi_189366406
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 17:26 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
pi_189366410
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 17:21 schreef Allures het volgende:

[..]

dus moeten andere mensen mee gesleept worden in jouw drama? Omdat je geen ballen hebt om er nu de stekker al uit te trekken?
Dude het werkt niet. Weet je zelf ook al lang. Wis de app Sterker nog, bel een psych en ga er eens echt aan de slag want anders word het in de kroeg of op een andere app alleen een herhaling van zetten
Kom maar door met de persoonlijke aanval hoor...
Betrek het niet op mij, ik heb het niet over mezelf. Ik heb nu meer dan genoeg matches al zou Tinder werken als dating app dat ik daar gewoon als ik er goed mee om ga, gewoon dates uit moet kunnen krijgen, right? Dus het licht niet aan de app als het mij niet lukt maar aan mezelf, right?

Naja jullie kennen mij niet, ik ben content met mezelf, niks mis met mij, dus er valt niks aan de slag te gaan met een psych.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189366412
Wel mooi hoe ik hier elke dag weer kan lachen.
pi_189366431
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 17:27 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

:')
Ook gij Brutus. ;)
pi_189366436
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 17:26 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vreemd om het gebied tussen je eikel en voorhuid vagina te noemen.
pi_189366441
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 17:29 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ook gij Brutus. ;)
_O-
pi_189366455
quote:
6s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 17:26 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Men denkt dat omdat iedereen kut doet het oke is om daarin mee te gaan op tinder.

Terwijl je beter gewoon die energie kan steken in zorgen dat je boven de meute uitspringt.
Het doel van de catfishing, was om te ondervinden dat Tinder anders voor je werkt met andere foto's. Meer als "Neus op de feiten drukken"

Of als " als ik mijn foto's op die en die positieve manier aan pas dan "spring ik boven de meute uit" en dan werkt de app wel voor me. Zoiets ervaren kan denk ik positief werken om het daadwerkelijk uit te voeren.

Naja ik zie er in ieder geval dingen in die kunnen helpen om actie te ondernemen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189366459
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 17:31 schreef ludovico het volgende:

[..]

Het doel van de catfishing, was om te ondervinden dat Tinder anders voor je werkt met andere foto's. Meer als "Neus op de feiten drukken"

Of als " als ik mijn foto's op die en die positieve manier aan pas dan "spring ik boven de meute uit" en dan werkt de app wel voor me. Zoiets ervaren kan denk ik positief werken om het daadwerkelijk uit te voeren.

Naja ik zie er in ieder geval dingen in die kunnen helpen om actie te ondernemen.
|:( |:(
pi_189366463
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 17:28 schreef ludovico het volgende:

[..]
Naja jullie kennen mij niet, ik ben content met mezelf, niks mis met mij, dus er valt niks aan de slag te gaan met een psych.
Het begint altijd met een ontkenning.
pi_189366471
Als ik fotos plaats van een of andere mooie chick krijg ik ook veel matches.
  donderdag 10 oktober 2019 @ 17:32:40 #22
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_189366475
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 17:31 schreef ludovico het volgende:

[..]

Het doel van de catfishing, was om te ondervinden dat Tinder anders voor je werkt met andere foto's. Meer als "Neus op de feiten drukken"

Of als " als ik mijn foto's op die en die positieve manier aan pas dan "spring ik boven de meute uit" en dan werkt de app wel voor me. Zoiets ervaren kan denk ik positief werken om het daadwerkelijk uit te voeren.

Naja ik zie er in ieder geval dingen in die kunnen helpen om actie te ondernemen.
Of je besteed je energie nuttig en werkt aan jezelf zodat je er iets aan overhoudt?
pi_189366482
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 17:31 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Het begint altijd met een ontkenning.
Jij hebt ook psychische problemen?
_O- naja dit werkt niet he.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189366492
Ik ben verbijsterd; kom ook weer eens een keer meelezen.

Een of andere incel die het oke vindt om mensen te catfishen omdat '95% van alle vrouwen' hem ghosten. (dus het ligt aan alle vrouwen en niet aan hem, logisch).

Een pief die zegt dat vrouwen op moeten passen met opgeilen omdat dat verwachtingen schept.

En iemand die roept dat vrouwen alles bewust doen. Alsof ze ergens een complot beramen om hem zo veel mogelijk leed aan te doen.

pi_189366496
Doe dat plaatje ff weg man. Kinderachtig gedoe.

Of die en spoiler ofzo.
Ook dat Incel gedoe weerrrr zzzzzz.....
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189366504
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 17:33 schreef SinkholeTheMayo het volgende:
Ik ben verbijsterd; kom ook weer eens een keer meelezen.

Een of andere incel die het oke vindt om mensen te catfishen omdat '95% van alle vrouwen' hem ghosten. (dus het ligt aan alle vrouwen en niet aan hem, logisch).

Een pief die zegt dat vrouwen op moeten passen met opgeilen omdat dat verwachtingen schept.

En iemand die roept dat vrouwen alles bewust doen. Alsof ze ergens een complot beramen om hem zo veel mogelijk leed aan te doen.

[ afbeelding ]
:D
pi_189366529
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 17:33 schreef ludovico het volgende:

[..]

Jij hebt ook psychische problemen?
_O- naja dit werkt niet he.
Gaan je 'leuke' gesprekjes op Tinder ook zo?
pi_189366531
Heeft er iemand nog een Tinderdate!?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189366542
quote:
4s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 17:36 schreef ludovico het volgende:
Heeft er iemand nog een Tinderdate!?
Nee :'(
pi_189366554
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 17:33 schreef SinkholeTheMayo het volgende:
Ik ben verbijsterd; kom ook weer eens een keer meelezen.

Een of andere incel die het oke vindt om mensen te catfishen omdat '95% van alle vrouwen' hem ghosten. (dus het ligt aan alle vrouwen en niet aan hem, logisch).

Een pief die zegt dat vrouwen op moeten passen met opgeilen omdat dat verwachtingen schept.

En iemand die roept dat vrouwen alles bewust doen. Alsof ze ergens een complot beramen om hem zo veel mogelijk leed aan te doen.

[ afbeelding ]
goeie samenvatting
Helaas -O-

Geen goeie dag hier :')
Maar formuleer dit even wat constructiever!!!
Morgen wordt een betere dag... of zo?
pi_189366564
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 17:36 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee :'(
wel dates maar niet via apps dus dat mag hier dan niet
pi_189366584
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 17:38 schreef Allures het volgende:

[..]

wel dates maar niet via apps dus dat mag hier dan niet
Pff das voor ons ook een onbekende wereld :P

Soort van holy grail :P
pi_189366613
Jongen, het is echt al 100x gezegd, maar voor mannen en vrouwen werkt tinder precies hetzelfde. Verschillende vrouwelijke users hebben dit bevestigd. Ook vrouwen worden genegeerd, ontmatcht of krijgen geen reactie meer. Hou eens op met dat gejank en accepteer dat dit is hoe tinder gewoon werkt. Als je dat niet trekt, ga lekker naar een betaalde site.

#mosterdnademaaltijd
Sarcasme. Herken het.
pi_189366619
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 17:33 schreef SinkholeTheMayo het volgende:
Een pief die zegt dat vrouwen op moeten passen met opgeilen omdat dat verwachtingen schept.
Ga alsjeblieft weg uit dit topic als jij mijn woorden ook weer precies leest zoals je ze zelf wilt lezen.

Vind het echt schandalig dat dit soort dingen worden gezegd. Dan zit er echt een steekje los hoor.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2019 14:02:18 ]
pi_189366623
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ehm, ik zal nog even nadrukkelijk zeggen dat dit is hoe ik er in sta, je mag allerlei dingen erbij verzinnen maar dat is je eigen verantwoordelijkheid.

[ Bericht 4% gewijzigd door ludovico op 10-10-2019 17:57:25 ]
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189366698
Misschien even praten met mensen die gecatfished zijn. Wat het met hun vertrouwen in mensen/tinder heeft gedaan.
Vraag bijvoorbeeld maar aan mannen hier hoe ze over Tinder dachten toen het nog vol bots zat.

Je zet jezelf en jouw behoeften nu boven de ander en weigert te kijken wat het met een ander kan doen, omdat je jezelf belangrijker vind. Dit zegt echt heel veel over jou wat mij betreft

Daarnaast zou je niet alleen het juiste moeten doen omdat je denkt dat je er niet mee weg komt (dus omdat het consequenties heeft) maar gewoon omdat het het juiste is. Mag je anders ook stelen als iemand niet merkt dat wat je pakt weg is? Wat mij betreft niet

Maar dit is je nu al 12x uitgelegd. Je denkt alleen vanuit jezelf.
Wat mij betreft stop jij beter even met daten en ga je met iemand praten over je vrouwbeeld en wereldbeeld en ga je pas weer daten als je echt weer open staat voor mensen, en mensen weer behandeld als mensen ipv als middel tot een doel. Dus mensen die daar ook in betrokken zijn met hun hart en behoeften etc

Het herhalen is zeker zaaddodend. Maar ja als dat voorkomt dat jij op zo'n nare manier gebruik gaat maken van Tinder en de mensen die er nietsvermoedend op zitten ...
pi_189366706
quote:
7s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 17:44 schreef ludovico het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfs de chat zelf kan een match al veel tijd in steken. Is toch niet eerlijk als jij weet dat het nergens naartoe gaat omdat je de boel faked. Vind je zelf ook niet leuk.
pi_189366942
quote:
7s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 17:44 schreef ludovico het volgende:
Dat er zoveel ophef over is omdat het onetisch zou zijn vind ik ook vreemd, want die hele app is onetisch op zoveel punten, dat is dus geen excuus,
Ze kunnen veel van je zeggen maar niet dat je niet volhardt in je standpunten. _O-
pi_189366954
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 17:50 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Zelfs de chat zelf kan een match al veel tijd in steken. Is toch niet eerlijk als jij weet dat het nergens naartoe gaat omdat je de boel faked. Vind je zelf ook niet leuk.
Nee maar hem is dingen aangedaan dus mag hij anderen die daarmee niets te maken hebben ook dingen aandoen en dat is dan niet erg maar een experiment met een hoger doel! :B
pi_189366961
Anyhow, ieder zijn mening over het al dan niet ethisch handelen.

Op het moment kan ik niet daten met serieus relatie perspectief, dus vanuit ethisch oogpunt heb ik de behoefte om daar eerlijk over te zijn anders heb ik het gevoel iemand voor te liegen, ook dat ik iemand zou moeten afwijzen als er gevoelens ontwikkelt zijn is een erg naar perspectief voor mij.

Dit ethische gedrag zit me verder alleen maar in de weg hoor, 95% van de dames lijkt er op af te knappen, maar ik ga eerst gewoon lekker rustig aankijken of er wat uit komt.

En ik denk het wel: was ik maar een lul zonder moraal, dan was het allemaal een stuk makkelijker. :7
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189366966
quote:
10s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 18:10 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Ze kunnen veel van je zeggen maar niet dat je niet volhardt in je standpunten. _O-
Als ik een mening heb zit er ook wel gewoon een overtuiging achter.
Stop toch met dat getroll... doet niets goeds voor de kwaliteit van dit topic.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189367068
quote:
10s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 18:10 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Ze kunnen veel van je zeggen maar niet dat je niet volhardt in je standpunten. _O-
Wat een kuttroll ben je toch.
pi_189367141
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 18:23 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Wat een kuttroll ben je toch.
Dat ervaren wij als beledigend/derogatory, de juiste term is pussy troll.

*O*
pi_189367161
Waarom is ie meteen een troll? Om dat ie dingen zegt op een manier die je niet leuk vind? Volgens mij vat ie het steeds allemaal heel goed samen hoor. Met humor ook nog
pi_189367185
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 18:31 schreef Allures het volgende:
Waarom is ie meteen een troll? Om dat ie dingen zegt op een manier die je niet leuk vind? Volgens mij vat ie het steeds allemaal heel goed samen hoor. Met humor ook nog
Ik verwijs je naar #35, alle beweegredenen die jullie erbij verzinnen is debet aan je eigen fantasie, niet de mijne, dat die verzinsels van jullie dan weeeer door blijven gaan is wel eeeerg ehh, vermoeiend. En ik wil ook wel weer door zeg... Komop.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189367233
Hoe maakt dat hem een troll :D

En iemand verwijzen naar een eerdere post Omdat je het niet nog eens uit wil typen kan eeeeecht niet _O-
pi_189367241
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 17:21 schreef Allures het volgende:

[..]

dus moeten andere mensen mee gesleept worden in jouw drama? Omdat je geen ballen hebt om er nu de stekker al uit te trekken?
Dude het werkt niet. Weet je zelf ook al lang. Wis de app Sterker nog, bel een psych en ga er eens echt aan de slag want anders word het in de kroeg of op een andere app alleen een herhaling van zetten
Kom maar door met de persoonlijke aanval hoor...
Dit an sich komt ook al over als een persoonlijke aanval. Eigenlijk zeg je dat de ander een loser is. Het nergens met hem gaat lulken. Maar geef je aan dat het heel mischien wel werkt als meneer naar een psych gaat. Je zegt dus ook nogeens dat hij gek is. Geloof mij maar, psychs kunnen in dit soort zaken met geen dates kunnen regelen niets doen.
pi_189367266
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 18:37 schreef Special-Tee het volgende:

[..]

Dit an sich komt ook al over als een persoonlijke aanval. Eigenlijk zeg je dat de ander een loser is. Het nergens met hem gaat lulken. Maar geef je aan dat het heel mischien wel werkt als meneer naar een psych gaat. Je zegt dus ook nogeens dat hij gek is. Geloof mij maar, psychs kunnen in dit soort zaken niets doen.
Allures is één grote persoonlijke aanval, dit zou niet nieuw voor je moeten zijn.
pi_189367271
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 18:37 schreef Allures het volgende:
Hoe maakt dat hem een troll :D

En iemand verwijzen naar een eerdere post Omdat je het niet nog eens uit wil typen kan eeeeecht niet _O-
Why not, als jullie er door over blijven gaan maar ik er alles al over gezegd heb dan is het toch een keer klaar of niet? Dat jullie mijn woorden dan blijven aanpassen is vervelend. Nexttt..... Klaar dit onderwerp.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189367306
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 18:40 schreef ludovico het volgende:

[..]

Why not, als jullie er door over blijven gaan maar ik er alles al over gezegd heb dan is het toch een keer klaar of niet? Dat jullie mijn woorden dan blijven aanpassen is vervelend. Nexttt..... Klaar dit onderwerp.
nu al vergeten dat je gisteren uit je slof schoot toen ik het deed? _O-
pi_189367309
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 18:39 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Allures is één grote persoonlijke aanval, dit zou niet nieuw voor je moeten zijn.
Nou ze mag bij mij best persoonlijk worden en in het offensief gaan. :9~ oO/
pi_189367318
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 18:37 schreef Special-Tee het volgende:

[..]

Dit an sich komt ook al over als een persoonlijke aanval. Eigenlijk zeg je dat de ander een loser is. Het nergens met hem gaat lulken. Maar geef je aan dat het heel mischien wel werkt als meneer naar een psych gaat. Je zegt dus ook nogeens dat hij gek is. Geloof mij maar, psychs kunnen in dit soort zaken met geen dates kunnen regelen niets doen.
Het is geen aanval, het is advies. En mijn mening. Die ik volgens mij prima mag delen hier. Dat jij hem niet ondersteunt maakt het geen aanval
pi_189367326
Het is echt net ex on the beach hier :')
pi_189367336
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 18:43 schreef Solid-Snake het volgende:
Het is echt net ex on the beach hier :')
:D
pi_189367357
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 17:50 schreef Allures het volgende:
Misschien even praten met mensen die gecatfished zijn. Wat het met hun vertrouwen in mensen/tinder heeft gedaan.
Vraag bijvoorbeeld maar aan mannen hier hoe ze over Tinder dachten toen het nog vol bots zat.

Je zet jezelf en jouw behoeften nu boven de ander en weigert te kijken wat het met een ander kan doen, omdat je jezelf belangrijker vind. Dit zegt echt heel veel over jou wat mij betreft

Daarnaast zou je niet alleen het juiste moeten doen omdat je denkt dat je er niet mee weg komt (dus omdat het consequenties heeft) maar gewoon omdat het het juiste is. Mag je anders ook stelen als iemand niet merkt dat wat je pakt weg is? Wat mij betreft niet

Maar dit is je nu al 12x uitgelegd. Je denkt alleen vanuit jezelf.
Wat mij betreft stop jij beter even met daten en ga je met iemand praten over je vrouwbeeld en wereldbeeld en ga je pas weer daten als je echt weer open staat voor mensen, en mensen weer behandeld als mensen ipv als middel tot een doel. Dus mensen die daar ook in betrokken zijn met hun hart en behoeften etc

Het herhalen is zeker zaaddodend. Maar ja als dat voorkomt dat jij op zo'n nare manier gebruik gaat maken van Tinder en de mensen die er nietsvermoedend op zitten ...
Hm dus vrouwen kunnen niet tegen catfishing. Dit schept weer mogelijkheden. Ikzelf ben niet bang voor catfishing want kreeg al 0,0 likes matches..

Maar ondanks alle catfishing hebben vrouwen toch de tijd van hun leven op deze dating-apps. Je leest hier dat ze elke dag weer nieuwe dates regelen voor de komende tijd. En die zijn toch echt. Daar doet catfishing niets aan af. Wat maken een paar nepperds uit. Weetje wat pas heel erg en frustrend is?
pi_189367361
quote:
10s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 18:42 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Nou ze mag bij mij best persoonlijk worden en in het offensief gaan. :9~ oO/
Jij zou haar doen ja? :?
pi_189367376
Wie wilt er ook popcorn?
pi_189367396
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 18:47 schreef Yasmin23 het volgende:
Wie wilt er ook popcorn?
Wie wilt. :D _O-
pi_189367411
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 18:49 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Wie wilt. :D _O-
Je bent echt op je pik getrapt he.
  donderdag 10 oktober 2019 @ 18:53:28 #60
545 dop
:copyright: dop
pi_189367458
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 18:46 schreef Special-Tee het volgende:

[..]

Hm dus vrouwen kunnen niet tegen catfishing. Dit schept weer mogelijkheden. Ikzelf ben niet bang voor catfishing want kreeg al 0,0 likes matches..

Maar ondanks alle catfishing hebben vrouwen toch de tijd van hun leven op deze dating-apps. Je leest hier dat ze elke dag weer nieuwe dates regelen voor de komende tijd. En die zijn toch echt. Daar doet catfishing niets aan af. Wat maken een paar nepperds uit. Weetje wat pas heel erg en frustrend is?
als iemand zich als een lul gedraagt, is hij gewoon een lul.
Daar verandert heel tinder of het gedrag van anderen niets aan.
Terecht dat hij daar dan op wordt aangesproken.

Maar vertel wie heeft jou zo gepest?
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_189367500
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 18:49 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Wie wilt. :D _O-
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_189367521
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 18:56 schreef Godshand het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Arab soulmate?
pi_189367886
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 18:50 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Je bent echt op je pik getrapt he.
Ik ben vies mad ja.

Over 40 minuutjes overigens de date. Gewoon een drankje doen. :)
pi_189368328
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 19:19 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik ben vies mad ja.

Over 40 minuutjes overigens de date. Gewoon een drankje doen. :)
Zet je beste beentje voort.
pi_189368386
quote:
14s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 19:40 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Zet je beste beentje voort.
Dankje. ;)
  donderdag 10 oktober 2019 @ 19:43:30 #66
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_189368393
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 18:46 schreef Special-Tee het volgende:

[..]

Hm dus vrouwen kunnen niet tegen catfishing. Dit schept weer mogelijkheden. Ikzelf ben niet bang voor catfishing want kreeg al 0,0 likes matches..

Maar ondanks alle catfishing hebben vrouwen toch de tijd van hun leven op deze dating-apps. Je leest hier dat ze elke dag weer nieuwe dates regelen voor de komende tijd. En die zijn toch echt. Daar doet catfishing niets aan af. Wat maken een paar nepperds uit. Weetje wat pas heel erg en frustrend is?
Misschien moet je dan ook maar geen uitspraken over catfishing/vrouwen doen als je uberhaupt al geen matches hebt. Wat wéét je er dan van?

En de narratief over het hondenleven van vrouwen op dating-apps begint ook wel saai te worden...
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_189368553
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 18:46 schreef Special-Tee het volgende:
Hm dus vrouwen kunnen niet tegen catfishing. Dit schept weer mogelijkheden. Ikzelf ben niet bang voor catfishing want kreeg al 0,0 likes matches..

Maar ondanks alle catfishing hebben vrouwen toch de tijd van hun leven op deze dating-apps. Je leest hier dat ze elke dag weer nieuwe dates regelen voor de komende tijd. En die zijn toch echt. Daar doet catfishing niets aan af. Wat maken een paar nepperds uit. Weetje wat pas heel erg en frustrend is?
Jou zijn. :'( :(

Even zijdelings vraagje hè, je hebt toch geen wapenvergunning of wel?
pi_189369557
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 18:58 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Arab soulmate?
Die reclame kreeg ik onderaan FOK bij jullie gesprek _O-
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_189369624
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 20:35 schreef Godshand het volgende:

[..]

Die reclame kreeg ik onderaan FOK bij jullie gesprek _O-
Heb je daar niet stiekem op gegoogled?
pi_189370012
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 20:35 schreef Godshand het volgende:

[..]

Die reclame kreeg ik onderaan FOK bij jullie gesprek _O-
Die dame zag er niet verkeerd uit, geen religieuze symbolen ook.
pi_189371574
quote:
10s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 20:38 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Heb je daar niet stiekem op gegoogled?
Nope
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_189372823
Als vrouwen over het algemeen 0 moeite doen om een gesprek gaande te houden of interessant te maken, wat betekent dat? Als in, de antwoorden gaan niet verder dan 'ja haha' ,'oh leuk', 'ja inderdaad! haha'.

Ik word eigenlijk geghost door het grootste deel van mijn matches na een paar berichten heen en terug. Ik merk dat dit ook voor mezelf een andere mentaliteit teweeg brengt waarin ik weinig waarde meer hecht aan gesprekken of matches die ik krijg, want het meerendeel stopt toch willekeurig met antwoorden. Als ik nu een leuke meid match met vergelijkbare hobbies dan ga ik er door deze ervaringen eigenlijk al vanuit dat het niks gaat worden. Geen gezonde mentaliteit lijkt mij.

Ik ben niet onaantrekkelijk en krijg ook voldoende matches. Ik heb dus het idee dat vrouwen op datingapps geen sociale vaardigheden hebben en/of datingapps alleen gebruiken om te matchen, maar niet om te daten of een gesprek te voeren.

[ Bericht 1% gewijzigd door Kippendief op 10-10-2019 22:28:27 ]
pi_189373069
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 22:22 schreef Kippendief het volgende:
Als vrouwen over het algemeen 0 moeite doen om een gesprek gaande te houden of interessant te maken, wat betekent dat? Als in, de antwoorden gaan niet verder dan 'ja haha' ,'oh leuk', 'ja inderdaad! haha'.

Ik word eigenlijk geghost door het grootste deel van mijn matches na een paar berichten heen en terug. Ik merk dat dit ook voor mezelf een andere mentaliteit teweeg brengt waarin ik weinig waarde meer hecht aan gesprekken of matches die ik krijg, want het meerendeel stopt toch willekeurig met antwoorden. Als ik nu een leuke meid match met vergelijkbare hobbies dan ga ik er door deze ervaringen eigenlijk al vanuit dat het niks gaat worden. Geen gezonde mentaliteit lijkt mij.

Ik ben niet onaantrekkelijk en krijg ook voldoende matches. Ik heb dus het idee dat vrouwen hierop geen sociale vaardigheden hebben en/of tinder alleen gebruiken om te matchen, maar niet om te daten of een gesprek te voeren.
Het is al vaker gezegd, maar waarschijnlijk is het gewoon niets meer dan dat ze andere matches heeft gevonden die ze gewoon interessanter vindt.

Kan zijn dat wat je tegen haar zegt er niet uitspringt etc.
pi_189373203
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 22:22 schreef Kippendief het volgende:
Als vrouwen over het algemeen 0 moeite doen om een gesprek gaande te houden of interessant te maken, wat betekent dat? Als in, de antwoorden gaan niet verder dan 'ja haha' ,'oh leuk', 'ja inderdaad! haha'.

Ik word eigenlijk geghost door het grootste deel van mijn matches na een paar berichten heen en terug. Ik merk dat dit ook voor mezelf een andere mentaliteit teweeg brengt waarin ik weinig waarde meer hecht aan gesprekken of matches die ik krijg, want het meerendeel stopt toch willekeurig met antwoorden. Als ik nu een leuke meid match met vergelijkbare hobbies dan ga ik er door deze ervaringen eigenlijk al vanuit dat het niks gaat worden. Geen gezonde mentaliteit lijkt mij.

Ik ben niet onaantrekkelijk en krijg ook voldoende matches. Ik heb dus het idee dat vrouwen op datingapps geen sociale vaardigheden hebben en/of datingapps alleen gebruiken om te matchen, maar niet om te daten of een gesprek te voeren.
Op apps is er teveel keus maar ook teveel mogelijkheid.
pi_189373420
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 22:28 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Het is al vaker gezegd, maar waarschijnlijk is het gewoon niets meer dan dat ze andere matches heeft gevonden die ze gewoon interessanter vindt.

Kan zijn dat wat je tegen haar zegt er niet uitspringt etc.
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 22:32 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Op apps is er teveel keus maar ook teveel mogelijkheid.
Naja ik vind er dus niks aan zo. Ik match best veel leuke vrouwen waar ik mee op een date zou willen, maar het voelt een beetje als continu afgewezen worden op deze manier. Geen goede ervaringen.

Ik denk dat ik de app delete en ga een andere plek zoeken om leuke vrouwen te leren kennen.
pi_189373503
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 22:36 schreef Kippendief het volgende:

[..]

[..]

Naja ik vind er dus niks aan zo. Ik match best veel leuke vrouwen waar ik mee op een date zou willen, maar het voelt een beetje als continu afgewezen worden op deze manier. Geen goede ervaringen.

Ik denk dat ik de app delete en ga een andere plek zoeken om leuke vrouwen te leren kennen.
Het is ook lastig.

De beste manier blijft gewoon om IRL nieuwe mensen te leren kennen.
pi_189373549
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 22:36 schreef Kippendief het volgende:

[..]

[..]

Naja ik vind er dus niks aan zo. Ik match best veel leuke vrouwen waar ik mee op een date zou willen, maar het voelt een beetje als continu afgewezen worden op deze manier. Geen goede ervaringen.

Ik denk dat ik de app delete en ga een andere plek zoeken om leuke vrouwen te leren kennen.
Hoe snel stoppen ze dan het gesprek en wat voor gesprekken heb je?
pi_189375536
Zeg incel boys, waarom niet gewoon een foto van je monstercock op jullie profielen? If all else fails en je het niet van looks, charisma of een leuk praatje moet hebben..

Alternatively een loonstrookje en je hoogste diploma.. _O-
pi_189375560
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 00:15 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Zeg incel boys, waarom niet gewoon een foto van je monstercock op jullie profielen? If all else fails en je het niet van looks, charisma of een leuk praatje moet hebben..

Alternatively een loonstrookje en je hoogste diploma.. _O-
Heb ooit een date gehad met een jongen die zijn loonstrookje liet zien :')
pi_189375570
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 00:17 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Heb ooit een date gehad met een jongen die zijn loonstrookje liet zien :')
Hahaha, geweldig. Werkte het?
pi_189375577
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 00:18 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Hahaha, geweldig. Werkte het?
Nee natuurlijk niet. Ik zei nog van ik hoef het niet te zien ... maar had geen keus. Hij opende de email en schoof zo zijn telefoon onder mijn neus.

Vond het wel beledigend :P
pi_189375591
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 00:19 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet. Ik zei nog van ik hoef het niet te zien ... maar had geen keus. Hij opende de email en schoof zo zijn telefoon onder mijn neus.

Vond het wel beledigend :P
Hoezo? Misschien was hij wel gewoon heel blij in loondienst te zijn. _O-
pi_189375602
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 00:21 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Hoezo? Misschien was hij wel gewoon heel blij in loondienst te zijn. _O-
Ja alsof ik op het geld af ga ofzo..
pi_189375610
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 00:23 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja alsof ik op het geld af ga ofzo..
Ik sta 30k in de min, daten?
pi_189375617
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 00:24 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Ik sta 30k in de min, daten?
:')
pi_189375620
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 00:24 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

:')
In gemeenschap van goederen? :9~
pi_189376564
quote:
6s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 15:30 schreef Chia het volgende:

[..]

Oké. Wat doen 'wij vrouwen' dan in het algemeen met een reden en wat weten 'we' dondersgoed in het algemeen?
@weethetevennietmeer
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 06:56:37 #88
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_189376571
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 06:52 schreef Chia het volgende:

[..]

@:weethetevennietmeer
Dat weet hij even niet meer haha :B
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 07:08:46 #89
545 dop
:copyright: dop
pi_189376620
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 06:52 schreef Chia het volgende:

[..]

@:weethetevennietmeer
het is gewoon jullie schuld, dat weet je best :D
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_189377061
De date verliep buitengewoon goed gisteren. :D Supergezellig, we staan hetzelfde in het leven etc. Nu alleen geen idee wat ik moet doen. Appcontact warm houden en zo snel mogelijk date 2 plannen?
pi_189377071
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 08:26 schreef Generationalpha het volgende:
De date verliep buitengewoon goed gisteren. :D Supergezellig, we staan hetzelfde in het leven etc. Nu alleen geen idee wat ik moet doen. Appcontact warm houden en zo snel mogelijk date 2 plannen?
Wat een toeval haha, gewoon meevragen voor een tweede ^O^ niet geschoten is altijd mis.


Gisteravond heb ik ook een super toffe date gehad :D Zit wellicht nog meer in. Gesprek ging niet over hobby's, hebben van broer / zus oid. Maar gewoon over ergernissen op de snelweg, puike series, gelachen etc. ^O^ _O_ SuperLike

[ Bericht 48% gewijzigd door Gibson88 op 11-10-2019 08:38:03 ]
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 08:39:32 #92
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_189377120
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 08:26 schreef Generationalpha het volgende:
Appcontact warm houden en zo snel mogelijk date 2 plannen?
Lijkt me wel toch?
Wat zijn je andere opties dan?
pi_189377139
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 08:26 schreef Generationalpha het volgende:
De date verliep buitengewoon goed gisteren. :D Supergezellig, we staan hetzelfde in het leven etc. Nu alleen geen idee wat ik moet doen. Appcontact warm houden en zo snel mogelijk date 2 plannen?
Ontspannen... En gewoon gaan zoals het gaat :)
pi_189377150
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 08:39 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Lijkt me wel toch?
Wat zijn je andere opties dan?
Haha ja heb niet veel andere opties. Maar ik heb al vaker gezegd: Date 2 vind ik altijd een stukje lastiger dan date 1. Op date 1 is het bij mij vrijwel altijd leuk maar bij latere dates zijn er toch meer verwachtingen. (Meer intimiteit etc.)

Dit is overigens echt serieus daten. Ik heb niet zoveel interesse om binnen een paar dates in haar broekje te komen. Ben gewoon echt aan het kijken of dit voor de lange termijn iets kan worden.
pi_189377157
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 08:28 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Wat een toeval haha, gewoon meevragen voor een tweede ^O^ niet geschoten is altijd mis.


Gisteravond heb ik ook een super toffe date gehad :D Zit wellicht nog meer in. Gesprek ging niet over hobby's, hebben van broer / zus oid. Maar gewoon over ergernissen op de snelweg, puike series, gelachen etc. ^O^ _O_ SuperLike
Gewoon een echt gesprek... verademing dan altijd :)
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 08:47:07 #96
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_189377164
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 08:45 schreef Generationalpha het volgende:

Haha ja heb niet veel andere opties. Maar ik heb al vaker gezegd: Date 2 vind ik altijd een stukje lastiger dan date 1. Op date 1 is het bij mij vrijwel altijd leuk maar bij latere dates zijn er toch meer verwachtingen. (Meer intimiteit etc.)

Dit is overigens echt serieus daten. Ik heb niet zoveel interesse om binnen een paar dates in haar broekje te komen. Ben gewoon echt aan het kijken of dit voor de lange termijn iets kan worden.
Dan proberen te doen zoals je zelf dit het fijnst vindt. Qua date plannen en/of het appcontact.
Want dan ben je gewoon jezelf en kan je kijken of dat bij elkaar past.
(natuurlijk dan ook niet enorm in de extremen gaan zitten, want dat zou nu kunnen afschrikken, terwijl dat later misschien geen probleem is bv)
  Official ESF Kreviewer vrijdag 11 oktober 2019 @ 08:58:26 #97
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_189377226
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 08:45 schreef Generationalpha het volgende:

. Ik heb niet zoveel interesse om binnen een paar dates in haar broekje te komen.
Ik zou dit niet hardop zeggen.


@Dave
pi_189377288
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 08:47 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dan proberen te doen zoals je zelf dit het fijnst vindt. Qua date plannen en/of het appcontact.
Want dan ben je gewoon jezelf en kan je kijken of dat bij elkaar past.
(natuurlijk dan ook niet enorm in de extremen gaan zitten, want dat zou nu kunnen afschrikken, terwijl dat later misschien geen probleem is bv)
Ik vind het altijd ingewikkeld joh. Krijg bij het serieuze daten soms de indruk dat mogelijke grote veranderingen me afschrikken ofzo. Ook omdat ik nooit echt een serieuze relatie heb gehad hiervoor.
pi_189377427
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 09:09 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik vind het altijd ingewikkeld joh. Krijg bij het serieuze daten soms de indruk dat mogelijke grote veranderingen me afschrikken ofzo. Ook omdat ik nooit echt een serieuze relatie heb gehad hiervoor.
Misschien verwacht je er teveel van? Het is een tweede date, dus eigenlijk net als een eerste date. Of een derde date. Leer elkaar gewoon rustig kennen zonder meteen “omg serieussss” te denken. Chill! Heb het gewoon leuk zo lang het leuk is.
Sarcasme. Herken het.
pi_189377438
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 09:09 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik vind het altijd ingewikkeld joh. Krijg bij het serieuze daten soms de indruk dat mogelijke grote veranderingen me afschrikken ofzo. Ook omdat ik nooit echt een serieuze relatie heb gehad hiervoor.
Gewoon go with the flow. En als je echt het idee hebt dat het allemaal wat serieuzer is/wordt, en je vindt dat even moeilijk/eng/ingewikkeld, ook gewoon benoemen. Communication is key :P

(natuurlijk wel handig timen, misschien niet handig om meteen al tijdens de volgende date al je angsten op tafel te leggen vwb een vaste relatie met haar :+)
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_189377517
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 09:32 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Misschien verwacht je er teveel van? Het is een tweede date, dus eigenlijk net als een eerste date. Of een derde date. Leer elkaar gewoon rustig kennen zonder meteen “omg serieussss” te denken. Chill! Heb het gewoon leuk zo lang het leuk is.
Ja, je hebt gelijk. Ga ik ook doen. Maar ik vind zo'n voortzetting gewoon ingewikkeld. Ik zag dat zij gisteren al best verlangde naar een zoen, maar ik vond het op een of andere manier te snel.
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 10:30:53 #102
545 dop
:copyright: dop
pi_189378234
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 09:40 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ja, je hebt gelijk. Ga ik ook doen. Maar ik vind zo'n voortzetting gewoon ingewikkeld. Ik zag dat zij gisteren al best verlangde naar een zoen, maar ik vond het op een of andere manier te snel.
Niet miepen als ze ook intiem wil zijn. Sex en intimiteit moet ook op lijn zitten bij iemand voor een serieuze relatie.
En volgens mij ben je daar helemaal niet vies van, dus ook gewoon doen.

Zou een braaf maagdje bij je passen?
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_189378380
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 10:30 schreef dop het volgende:

[..]

Niet miepen als ze ook intiem wil zijn. Sex en intimiteit moet ook op lijn zitten bij iemand voor een serieuze relatie.
En volgens mij ben je daar helemaal niet vies van, dus ook gewoon doen.

Zou een braaf maagdje bij je passen?
Daar ben ik zeker niet vies van maar voor mij zit er gewoon echt veel verschil tussen een random seksdate of een leuke "echte" date met een meisje dat je echt leuk vindt.

En nee, dat past zeker niet bij me. Maar zo wild hoeft ze nou ook weer niet te zijn hoor. ;) Als ze seks maar gewoon leuk vindt.

Snap ook wel dat de indruk op een online forum anders kan zijn maar ik ben eigenlijk een vrij sociale gast die echt niet alleen maar op zoek is naar poes.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2019 11:03:17 ]
pi_189379346
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 06:52 schreef Chia het volgende:

[..]

@:weethetevennietmeer
Jij bent niet eens aan het daten, dus wat wil je hiermee bereiken? En volgens Fok! hier is het toch nooit waar wat er voor mijn neus gebeurd :').

Paar voorbeelden, de rest valt buiten de scope van dit topic:

- Hard to get spelen
- Nèt genoeg aandacht aan de man geven, zodat deze het contact ook leuk blijft vinden
- "Hoerig" kleden, en dan zeuren dat je aandacht krijgt.

Verder ga ik er niet op in.
pi_189379388
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 11:49 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Jij bent niet eens aan het daten, dus wat wil je hiermee bereiken? En volgens Fok! hier is het toch nooit waar wat er voor mijn neus gebeurd :').

Paar voorbeelden, de rest valt buiten de scope van dit topic:

- Hard to get spelen
- Nèt genoeg aandacht aan de man geven, zodat deze het contact ook leuk blijft vinden
- "Hoerig" kleden, en dan zeuren dat je aandacht krijgt.

Verder ga ik er niet op in.
_O-
Daarom adviseer ik ook gewoon zo rationeel mogelijk het spelletje te spelen. :D
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189379555
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 11:49 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Jij bent niet eens aan het daten, dus wat wil je hiermee bereiken? En volgens Fok! hier is het toch nooit waar wat er voor mijn neus gebeurd :').

Paar voorbeelden, de rest valt buiten de scope van dit topic:

- Hard to get spelen
- Nèt genoeg aandacht aan de man geven, zodat deze het contact ook leuk blijft vinden
- "Hoerig" kleden, en dan zeuren dat je aandacht krijgt.

Verder ga ik er niet op in.
Kap met daten hoor.

Hoe zou je het vinden als wij het hier zouden omdraaien en de man als onderwerp nemen?
pi_189379596
Er zullen vast wat vrouwen zijn die dat bewust doen, maar toch echt niet alle. Als je dat echt denkt moet je daar denk ik serieus eens met iemand over gaan praten... zo negatief denken over een hele bevolkingsgroep... en waarom date je ze dan nog?

Ik heb 1 en 2 nog nooit gedaan
3 wel, (al zou ik het zelf nooit hoerig noemen) maar nooit om een man iets te laten doen of zo... gewoon omdat ik het mooi vind.
pi_189379615
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 12:09 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Kap met daten hoor.

Hoe zou je het vinden als wij het hier zouden omdraaien en de man als onderwerp nemen?
Verhelderend toch?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189379704
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 11:49 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Jij bent niet eens aan het daten, dus wat wil je hiermee bereiken? En volgens Fok! hier is het toch nooit waar wat er voor mijn neus gebeurd :').
Het is toch iets algemeens en niet iets persoonlijks? Dat zei je zelf tegen Yasmin. Waarom maakt het dan in hemelsnaam uit of ik wel of niet date. :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 11:49 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Paar voorbeelden, de rest valt buiten de scope van dit topic:

- Hard to get spelen
- Nèt genoeg aandacht aan de man geven, zodat deze het contact ook leuk blijft vinden
- "Hoerig" kleden, en dan zeuren dat je aandacht krijgt.

Verder ga ik er niet op in.
Bedankt :) En verder raad ik je aan geen algemene onzin meer aankaarten als je dan heel krampachtig gaat doen over concreet maken wat je nou eigenlijk bedoelt _O-
pi_189379757
Denk dat we allemaal wel dat soort ervaringen hebben gehad met mensen.
pi_189379857
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 12:24 schreef Yasmin23 het volgende:
Denk dat we allemaal wel dat soort ervaringen hebben gehad met mensen.
dit ook ja. Er zijn gewoon negatieve en manipulatieve mensen op de wereld. Helaas.
En er zijn ook heel leuke mensen
pi_189379869
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 12:20 schreef Chia het volgende:

[..]

Het is toch iets algemeens en niet iets persoonlijks? Dat zei je zelf tegen Yasmin. Waarom maakt het dan in hemelsnaam uit of ik wel of niet date. :')
[..]

Bedankt :) En verder raad ik je aan geen algemene onzin meer aankaarten als je dan heel krampachtig gaat doen over concreet maken wat je nou eigenlijk bedoelt _O-
Nogmaals, het was niet persoonlijk tegen Yasmin. Buiten dat, dit denk ik echt niet over alle vrouwen..

En het dan zelf bestempelen als onzin, dat is precies wat ik bedoel..

Het wel of niet daten maakt uit omdat dat bij dit app topic hoort.
pi_189379900
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 12:32 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Nogmaals, het was niet persoonlijk tegen Yasmin. Buiten dat, dit denk ik echt niet over alle vrouwen..

En het dan zelf bestempelen als onzin, dat is precies wat ik bedoel..

Het wel of niet daten maakt uit omdat dat bij dit app topic hoort.
Laat dan ook termen zoals jullie weg. Als je dat hier al zo schrijft hoe zit je dan nog op die datingapps? Denkend bij vrijwel elke vrouw dat het een gemeen monster is?
pi_189379904
Huh? Gisteren deden nog alle vrouwen alles met een reden
pi_189379930
Jullie happen zo makkelijk. Lees het niet zo letterlijk joh. Meteen over de zeik "allemaal" _O-
pi_189379946
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 12:37 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Jullie happen zo makkelijk. Lees het niet zo letterlijk joh. Meteen over de zeik "allemaal" _O-
Ga je het nu daar op gooien :')

Elke keer als iemand hier een negatieve ervaring met een vrouw post ben jij er als de kippen bij om dat te bevestigen.
pi_189379947
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 12:13 schreef ludovico het volgende:

[..]

Verhelderend toch?
_O-
pi_189379953
Gaan terugkrabbelen :')
pi_189379954
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 12:37 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Jullie happen zo makkelijk. Lees het niet zo letterlijk joh. Meteen over de zeik "allemaal" _O-
:') flauw hoor. Iedereen hier kent jouw posts over de afgelopen jaren (!) Goed genoeg om te weten dat jr gewoon zo denkt. Beetje terug proberen te krabbelen bij een backfire is echt slapjes
pi_189379977
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 12:38 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ga je het nu daar op gooien :')

Elke keer als iemand hier een negatieve ervaring met een vrouw post ben jij er als de kippen bij om dat te bevestigen.
Je hoeft het niet te lezen of erop te reageren..

Veel dingen zijn gewoon herkenbaar.

En nee, ik ga niet stoppen met daten omdat ene Yasmin op fok dat zegt :')
pi_189379990
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 12:38 schreef Allures het volgende:

[..]

:') flauw hoor. Iedereen hier kent jouw posts over de afgelopen jaren (!) Goed genoeg om te weten dat jr gewoon zo denkt. Beetje terug proberen te krabbelen bij een backfire is echt slapjes
Ik krabbel helemaal niet terug, jullie ( >:)) voelen je meteen aangevallen en op je geslachtsdeel getrapt..
pi_189379999
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 12:40 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Je hoeft het niet te lezen of erop te reageren..

Veel dingen zijn gewoon herkenbaar.

En nee, ik ga niet stoppen met daten omdat ene Yasmin op fok dat zegt :')
Ja waarom zou je jezelf deze gruwel dan aan blijven doen? Is toch beter voor je gemoedsrust om het dan niet meer te doen?

Ik zie je vrijwel nooit meer iets enthousiast schrijven over een match ofzo of het vooruitzicht van een date die je leuk lijkt?

Het is trouwens Yasmin23 o|O
pi_189380015
Terwijl je wel altijd dates kon regelen dus dat is het niet.
pi_189380026
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 12:41 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ik krabbel helemaal niet terug, jullie ( >:)) voelen je meteen aangevallen en op je geslachtsdeel getrapt..
Ik voel me oprecht niet aangevallen omdat ik weet dat ik niet doe wat je beschrijft. Ik snap alleen niet waarom jij date als je zo'n hekel hebt aan de mensen die je date. Niemand dwingt je he
pi_189380036
Seks zou een daad van ultieme liefde moeten zijn, niet zomaar een leuke bezigheid. Eens of oneens?
pi_189380043
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 12:42 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja waarom zou je jezelf deze gruwel dan aan blijven doen? Is toch beter voor je gemoedsrust om het dan niet meer te doen?

Ik zie je vrijwel nooit meer iets enthousiast schrijven over een match ofzo of het vooruitzicht van een date die je leuk lijkt?
Omdat velen er meteen als de kippen bijzijn om je met de grond gelijk te maken als je andere ervaring of mening hebt.

Kijk wat er de afgelopen topics gebeurd is bij onder andere Ludo..
pi_189380044
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 12:44 schreef The_answer_is_within_you het volgende:
Seks zou een daad van ultieme liefde moeten zijn, niet zomaar een leuke bezigheid. Eens of oneens?
Maak er een topic over ;)
pi_189380065
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 12:45 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Omdat velen er meteen als de kippen bijzijn om je met de grond gelijk te maken als je andere ervaring of mening hebt.

Kijk wat er de afgelopen topics gebeurd is bij onder andere Ludo..
Ja omdat die ervaringen zo toespelen op het hele geslacht onjuist is. Denk je dat de vrouwen hier niet vervelende ervaringen met mannen hebben gehad?

We hebben allemaal wel kutdates gehad die ons flink hebben teleurgesteld.
pi_189380074
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 12:45 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Omdat velen er meteen als de kippen bijzijn om je met de grond gelijk te maken als je andere ervaring of mening hebt.

Kijk wat er de afgelopen topics gebeurd is bij onder andere Ludo..
een andere ervaring/mening is wat anders dan mensen gebruiken voor je eigen gewin
pi_189380093
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 12:48 schreef Allures het volgende:

[..]

een andere ervaring/mening is wat anders dan mensen gebruiken voor je eigen gewin
Ja dat ook. Das gewoon puur wraak nemen uit frustratie.
pi_189380112
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 12:32 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Nogmaals, het was niet persoonlijk tegen Yasmin. Buiten dat, dit denk ik echt niet over alle vrouwen..

En het dan zelf bestempelen als onzin, dat is precies wat ik bedoel..

Het wel of niet daten maakt uit omdat dat bij dit app topic hoort.
Daarom, het is niet persoonlijk, waarom maak jij het bij mij dan ineens wel weer persoonlijk....

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2019 12:50:36 ]
pi_189380127
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 12:50 schreef Chia het volgende:

[..]

Daarom, het is niet persoonlijk, waarom maak jij het bij mij dan ineens wel weer persoonlijk....
Dat is gewoon een excuus om niet te hoeven reageren
pi_189380149
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 12:51 schreef Allures het volgende:

[..]

Dat is gewoon een excuus om niet te hoeven reageren
Lijkt mij ook, maar dat durf ik niet te zeggen, want dan word ik zo dadelijk weer met de grond gelijk gemaakt en ben ik degene met zand in mijn vagina en over de zeik. _O-

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2019 12:55:38 ]
pi_189380173
De favoriete om niet op mij te hoeven reageren zijn: je bent een bitch en je date toch niet voor een relatie

Maar goed, volgens mij leg je dan alleen maar de vinger op de zere plek, als dat het enige is wat er nog uit komt
pi_189380278
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 12:44 schreef The_answer_is_within_you het volgende:
Seks zou een daad van ultieme liefde moeten zijn, niet zomaar een leuke bezigheid. Eens of oneens?
Staat deze vraag op je dating profiel?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_189380316
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 12:50 schreef Chia het volgende:

[..]

Daarom, het is niet persoonlijk, waarom maak jij het bij mij dan ineens wel weer persoonlijk....
Omdat veel mensen alleen even in een topic komen om commentaar te geven en verder zie je ze nooit.

En dat is gewoon irritant. Maar dat mag je vast ook niet zeggen..
pi_189380319
Meer ontopic: ik heb overigens eindelijk het idee dat Tinder snapt wat ik aantrekkelijk vind. Kan dat?
Ik heb wel best wat geswiped weer
Of veel van mijn type man heeft zich aangemeld opeens

Ik krijg wel ook heeeeel veel dubbele. Sommige moet ik elke dag weg swipen
pi_189380340
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:02 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Omdat veel mensen alleen even in een topic komen om commentaar te geven en verder zie je ze nooit.

En dat is gewoon irritant. Maar dat mag je vast ook niet zeggen..
Nee dat mag vast niet.. net als de hele tijd offtopic gaan.. maar ondertussen doen we beiden niets anders...

Vind dat gejank en op de man spelen achteraf alleen zo zielig als men doorvraagt op je onnozele generalisaties. :') Je kan ook gewoon direct concreet zijn of gewoon je bek houden. Zo moeilijk is het allemaal niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2019 13:03:49 ]
pi_189380344
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:02 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Omdat veel mensen alleen even in een topic komen om commentaar te geven en verder zie je ze nooit.

En dat is gewoon irritant. Maar dat mag je vast ook niet zeggen..
Ik denk dat ze op je reageren in de hoop dat je er iets van opsteekt.
pi_189380362
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 12:44 schreef The_answer_is_within_you het volgende:
Seks zou een daad van ultieme liefde moeten zijn, niet zomaar een leuke bezigheid. Eens of oneens?
Oneens, ik snap er geen zak van dat we er zo moeilijk om doen, maar vanuit de vrouwelijke biologie misschien wel... High risk.. Pregnancy enzo.

Denk dat homoseksuelen daarom ook 60 extra bedpartners hebben t.o.v. de heteroseksueel.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189380392
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:03 schreef Chia het volgende:

[..]

Nee dat mag vast niet.. net als de hele tijd offtopic gaan.. maar ondertussen doen we beiden niets anders...

Vind dat gejank en op de man spelen achteraf alleen zo zielig als men doorvraagt op je onnozele generalisaties. :') Je kan ook gewoon direct concreet zijn of gewoon je bek houden. Zo moeilijk is het allemaal niet.
Ach, alsjeblieft zeg. Houdt gewoon lekker zelf je bek dicht. Je draagt 0.0 bij aan dit topic. Wegwezen!
pi_189380401
:') jij bepaald toch niet wie mag posten
Zelf daten is ook geen voorwaarde of zo
pi_189380412
Dus.
pi_189380452
Terwijl sommige hier graag zuur doen heb ik weer een boost geactiveerd en kijk ik welk mannelijk schoon mij dat heeft opgeleverd :9~
pi_189380466
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:08 schreef Yasmin23 het volgende:
Terwijl sommige hier graag zuur doen heb ik weer een boost geactiveerd en kijk ik welk mannelijk schoon mij dat heeft opgeleverd :9~
Kost geld toch?

Lijkt mij niet echt zin hebben eerlijk gezegd maar goed.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189380476
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:09 schreef ludovico het volgende:

[..]

Kost geld toch?

Lijkt mij niet echt zin hebben eerlijk gezegd maar goed.
bij Gold 1 per maand gratis.

Het levert zon 300 likes op.
pi_189380508
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:10 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

bij Gold 1 per maand gratis.

Het levert zon 300 likes op.
Je ziet voorbij 99+likes toch niet meer hoeveel likes erbij komen?

Ik zie het nut er niet zo van in eigenlijk, als ik heel eerlijk ben is je dating app eigenlijk gewoon een beetje medium als je uit 20 matches niet eens een date kunt halen. Laat staan dat je geld gaat dokken terwijl je gewoon 100 matches hebt staan ofzo.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189380538
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:12 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je ziet voorbij 99+likes toch niet meer hoeveel likes erbij komen?

Ik zie het nut er niet zo van in eigenlijk, als ik heel eerlijk ben is je dating app eigenlijk gewoon een beetje medium als je uit 20 matches niet eens een date kunt halen. Laat staan dat je geld gaat dokken terwijl je gewoon 100 matches hebt staan ofzo.
Ik heb gold dus zie de likes. Dus pick ik de leuke er uit.
pi_189380577
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:13 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik heb gold dus zie de likes. Dus pick ik de leuke er uit.
Kost dat?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189380607
quote:
12s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:16 schreef ludovico het volgende:

[..]

Kost dat?
Godsvermogen maar rook er veel meer doorheen dus zo praat ik het voor mezelf goed :p
pi_189380640
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:13 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik heb gold dus zie de likes. Dus pick ik de leuke er uit.
Hoe hoog staat de teller? :+
pi_189380642
Zonde van je munnie, kun je beter alles rechts swipen en dan later selecteren.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189380658
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:21 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Hoe hoog staat de teller? :+
4241 nu :P

Heb serieus nu echt een perfecte jongen qua specs gematched.

Kunstenaar, roker, wilt weg uit nederland en mooi lang haar :P
pi_189380662
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:21 schreef ludovico het volgende:
Zonde van je munnie, kun je beter alles rechts swipen en dan later selecteren.
Nee want zon boost laat mij geloof ik boven aan de stapel terecht komen.
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 13:24:10 #155
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_189380680
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:21 schreef ludovico het volgende:
Zonde van je munnie, kun je beter alles rechts swipen en dan later selecteren.
Hoe later selecteren?
Nav gesprek, of gewoon direct nadat het een match is geworden?
pi_189380699
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:22 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

4241 nu :P

Heb serieus nu echt een perfecte jongen qua specs gematched.

Kunstenaar, roker, wilt weg uit nederland en mooi lang haar :P
Dus jij kan meer zien dan 99+?

Maar wat moet je met zoveel matches? Dat heeft toch geen zin??
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189380706
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:21 schreef ludovico het volgende:
Zonde van je munnie, kun je beter alles rechts swipen en dan later selecteren.
Maar dan ga jij klagen dat ze niet reageert en je ineens wordt ontmatched.
pi_189380720
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:25 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Maar dan ga jij klagen dat ze niet reageert en je ineens wordt ontmatched.
_O-
pi_189380727
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:25 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dus jij kan meer zien dan 99+?

Maar wat moet je met zoveel matches? Dat heeft toch geen zin??
Nee het zijn likes.. dus ik kan ze nog matchen of niet. Staan allemaal in een overzicht.
pi_189380728
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:25 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Maar dan ga jij klagen dat ze niet reageert en je ineens wordt ontmatched.
Vind dat unmatchen niet hinderlijk, alleen als je een date hebt afgesproken en iemand verdwijnt dan opeens bij je matches vandaan is dat wel een beetje hinderlijk geworden ja. :')
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189380740
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:26 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee het zijn likes.. dus ik kan ze nog matchen of niet. Staan allemaal in een overzicht.
Maar je kunt dus meer dan 99+ zien bij Tinder gold?...
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 13:27:22 #162
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_189380741
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:26 schreef ludovico het volgende:

Vind dat unmatchen niet hinderlijk, alleen als je een date hebt afgesproken en iemand verdwijnt dan opeens bij je matches vandaan is dat wel een beetje hinderlijk geworden ja. :')
Jij vindt dta niet hinderlijk, maar genoeg mannen/vrouwen wel.
Want waarom ermee matchen als je er toch niets vna wilt?
pi_189380744
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:27 schreef ludovico het volgende:

[..]

Maar je kunt dus meer dan 99+ zien bij Tinder gold?...
Ja. Zal ff een screen maken. w8
pi_189380755
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:27 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Jij vindt dta niet hinderlijk, maar genoeg mannen/vrouwen wel.
Want waarom ermee matchen als je er toch niets vna wilt?
Als je daar echt een beetje emotie bij voelt adviseer ik je van Tinder weg te blijven.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189380782
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:28 schreef ludovico het volgende:

[..]

Als je daar echt een beetje emotie bij voelt adviseer ik je van Tinder weg te blijven.
Deze profielen kan ik allemaal selecteren, Eventueel wegswipen of liken of gewoon laten staan.

[ Bericht 34% gewijzigd door Armani XL op 11-10-2019 13:33:33 (Plaatje weggehaald, iets met privacy enzo) ]
pi_189380833
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:26 schreef ludovico het volgende:

[..]

Vind dat unmatchen niet hinderlijk, alleen als je een date hebt afgesproken en iemand verdwijnt dan opeens bij je matches vandaan is dat wel een beetje hinderlijk geworden ja. :')
Behalve dan dat dit gisteren een excuus was om mensen te gaan misleiden
Je liegt ons niet voor nu he, alleen jezelf
pi_189380837
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:29 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

[..]

Deze profielen kan ik allemaal selecteren, Eventueel wegswipen of liken of gewoon laten staan.
Jaja dus ik neem het op tegen Arnaldo voor de kinky sex.

Snap wel dat mijn kansen wat lager liggen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189380846
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:29 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]


[..]

Deze profielen kan ik allemaal selecteren, Eventueel wegswipen of liken of gewoon laten staan.
Wat is die 2e rij en dan de meest linkse?
pi_189380848
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:31 schreef Allures het volgende:

[..]

Behalve dan dat dit gisteren een excuus was om mensen te gaan misleiden
Je liegt ons niet voor nu he, alleen jezelf
#35, fake news. Kap eens met mijn woorden verdraaien. Leer lezen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189380858
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:32 schreef ludovico het volgende:

[..]

Jaja dus ik neem het op tegen Arnaldo voor de kinky sex.

Snap wel dat mijn kansen wat lager liggen.
Die swipe ik zonder pardon weg :P

Heb wel al eerder een match met Jan gehad maar god wat was die simpel.
pi_189380864
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:32 schreef Allures het volgende:

[..]

Wat is die 2e rij en dan de meest linkse?
Oh hij is weg gehaald.

Uhm ff kijken


Denk dat dat een soort van jongen is die je achter de ramen zal zetten.
  Moderator / Redactie Sport / Devops vrijdag 11 oktober 2019 @ 13:36:01 #172
176766 crew  zoem
zoemt
pi_189380896
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:22 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

4241 nu :P

Heb serieus nu echt een perfecte jongen qua specs gematched.

Kunstenaar, roker, wilt weg uit nederland en mooi lang haar :P
Dat is wel een heel specifiek type :D

Ik ben precies het tegenovergestelde _O-
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 13:36:05 #173
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_189380897
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:32 schreef Allures het volgende:

Wat is die 2e rij en dan de meest linkse?
Dat was een man die enkel zijn borstkas en gespierde arm liet zien.
pi_189380905
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:36 schreef zoem het volgende:

[..]

Dat is wel een heel specifiek type :D

Ik ben precies het tegenovergestelde _O-
Ja op papier serieus perfect.
pi_189380934
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:36 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat was een man die enkel zijn borstkas en gespierde arm liet zien.
snap ik nooit he
Maar goed, ik ben preuts
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 13:39:38 #176
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_189380950
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:38 schreef Allures het volgende:

snap ik nooit he
Maar goed, ik ben preuts
Die is opzoek naar pleziertjes of simpele vrouwen.
Kan hij doen, als het werkt, mooi voor hem :)
pi_189380956
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:38 schreef Allures het volgende:

[..]

snap ik nooit he
Maar goed, ik ben preuts
het waren alleen maar dat soort fotos zonder hoofd. Maar goed niet mijn type.
pi_189380971
Ben nu na een tijdje weer begonnen met sporten, en de gasten die ik in de gym altijd foto's zie nemen vraag ik me dan ook altijd bij af, waarom? Nu weet ik het.
pi_189380972
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:39 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Die is opzoek naar pleziertjes of simpele vrouwen.
Kan hij doen, als het werkt, mooi voor hem :)
De vraag is of het werkt. Misschien klaagt hij wel in het datingtopic op bodybuilding.com dat hij telkens unmatched wordt.
pi_189380989
Zelfs voor alleen seks zou ik wel een hoofd willen zien
Zo voelt het shady
pi_189380991
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:26 schreef ludovico het volgende:

[..]

Vind dat unmatchen niet hinderlijk, alleen als je een date hebt afgesproken en iemand verdwijnt dan opeens bij je matches vandaan is dat wel een beetje hinderlijk geworden ja. :')
Je hebt letterlijk meerdere keren geklaagd over dat matches helemaal niks terug zeggen op je openingszin.
pi_189380992
Snoepwinkel dat Tinder als je als vrouw alleen harde piemel in je kutje wilt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189381006
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:40 schreef Chia het volgende:

[..]

De vraag is of het werkt. Misschien klaagt hij wel in het datingtopic op bodybuilding.com dat hij telkens unmatched wordt.
Zullen vast wel vrouwen op in gaan.
pi_189381009
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:41 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Je hebt letterlijk meerdere keren geklaagd over dat matches helemaal niks terug zeggen op je openingszin.
Naja mate van hinderlijkheid dan, het doet me niet zoveel.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189381024
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:42 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Zullen vast wel vrouwen op in gaan.
Genoeg knappe kerels met een gespierd lichaam die niet zo'n rare profielfoto nemen. Vraag me af of armmeneer überhaupt wel een foto van zijn gezicht in zijn profiel heeft staat.
pi_189381030
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:42 schreef ludovico het volgende:

[..]

Naja mate van hinderlijkheid dan, het doet me niet zoveel.
vandaar de posts hier
pi_189381058
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:43 schreef Chia het volgende:

[..]

Genoeg knappe kerels met een gespierd lichaam die niet zo'n rare profielfoto nemen. Vraag me af of armmeneer überhaupt wel een foto van zijn gezicht in zijn profiel heeft staat.
Nee geen hoofd. Misschien gaat die vreemd.
pi_189381064
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:43 schreef Chia het volgende:

[..]

Genoeg knappe kerels met een gespierd lichaam die niet zo'n rare profielfoto nemen. Vraag me af of armmeneer überhaupt wel een foto van zijn gezicht in zijn profiel heeft staat.
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:39 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

het waren alleen maar dat soort fotos zonder hoofd. Maar goed niet mijn type.
Nee dus
Misschien niet single?
pi_189381078
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:43 schreef Allures het volgende:

[..]

vandaar de posts hier
Wel fijn dat je me wilt afzuigen zeg. Thx. *;
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189381094
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:45 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wel fijn dat je me wilt afzuigen zeg. Thx. *;
nou liever niet :D
pi_189381109
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:44 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee geen hoofd. Misschien gaat die vreemd.
Of hij is gay, maar hij probeert ook vrouwelijke matches te hebben voor als zijn vriendin Tinder ontdekt en dan zegt hij dat hij er niet tegen gepraat heeft, maar het uit verveling deed.

Ondertussen heeft hij met zijn mannelijke matches direct nummers uitgewisseld en ze daarna unmatched.
pi_189381116
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:46 schreef Allures het volgende:

[..]

nou liever niet :D
Waarom zuig je dan zo graag in dit topic? :')
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 13:47:45 #193
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_189381120
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:41 schreef Allures het volgende:
Zelfs voor alleen seks zou ik wel een hoofd willen zien
Zo voelt het shady
Wie weet deelt hij die wel op het moment dat er een gesprek is.
Dan weet ie zeker dat de vrouw hem voor zijn lichaam wil hebben.

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:40 schreef Chia het volgende:

De vraag is of het werkt. Misschien klaagt hij wel in het datingtopic op bodybuilding.com dat hij telkens unmatched wordt.
Dan moet hij idd een andere tactief gaan toepassen :D
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 13:48:01 #194
545 dop
:copyright: dop
pi_189381122
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 12:44 schreef The_answer_is_within_you het volgende:
Seks zou een daad van ultieme liefde moeten zijn, niet zomaar een leuke bezigheid. Eens of oneens?
oneens.
Zelfs in een liefdes relatie is sex soms gewoon sex.
Natuurlijk is het ook fijn als je het samen met liefde kunt delen.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_189381128
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:47 schreef ludovico het volgende:

[..]

Waarom zuig je dan zo graag in dit topic? :')
Waarom lul jij zo veel onzin?
pi_189381136
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:48 schreef Allures het volgende:

[..]

Waarom lul jij zo veel onzin?
Het begint echt bij jezelf hoor. Laten we er maar weer over ophouden, iedere keer dat gezeik.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189381149
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 12:44 schreef The_answer_is_within_you het volgende:
Seks zou een daad van ultieme liefde moeten zijn, niet zomaar een leuke bezigheid. Eens of oneens?
Oneens, dat is puur cultureel bepaald.
pi_189381165
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:41 schreef ludovico het volgende:
Snoepwinkel dat Tinder als je als vrouw alleen harde piemel in je kutje wilt.
Als je als kerel je harde piemel in een kutje wil stoppen ook. Mits je een beetje normaal bent.
pi_189381175
Tering die jongen lijkt een match made in heaven. :o Net zo wazig als ik.
pi_189381184
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:49 schreef ludovico het volgende:

[..]

Het begint echt bij jezelf hoor.
Het zijn jouw eigen posts? Jij valt door de mand...
  Moderator / Redactie Sport / Devops vrijdag 11 oktober 2019 @ 13:52:03 #201
176766 crew  zoem
zoemt
pi_189381188
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:51 schreef Yasmin23 het volgende:
Tering die jongen lijkt een match made in heaven. :o Net zo wazig als ik.
Het is dat jij het zegt _O-
pi_189381193
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:50 schreef SinkholeTheMayo het volgende:

[..]

Als je als kerel je harde piemel in een kutje wil stoppen ook. Mits je een beetje normaal bent.
Ik ben niet zo normaal, ik vind het niet ethisch als ik sowieso geen echte relatie als optie zie en ik verzwijg dat, daar jaag ik sowieso veel vrouwen mee weg. Verder zit ik nu 3-4 weken op Tinder en slechts 1 date uit onttrokken.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189381199
quote:
12s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:52 schreef zoem het volgende:

[..]

Het is dat jij het zegt _O-
Hij wilt in Thailand gaan wonen :o
pi_189381204
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:51 schreef Allures het volgende:

[..]

Het zijn jouw eigen posts? Jij valt door de mand...
Jij verzint allerlei dingen bij mijn posts, dat vind ik best hinderlijk iedere keer.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator / Redactie Sport / Devops vrijdag 11 oktober 2019 @ 13:53:13 #205
176766 crew  zoem
zoemt
pi_189381205
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:52 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hij wilt in Thailand gaan wonen :o
In Phuket zeker :P
pi_189381219
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:53 schreef zoem het volgende:

[..]

In Phuket zeker :P
Nee bangkok.
  Moderator / Redactie Sport / Devops vrijdag 11 oktober 2019 @ 13:54:31 #207
176766 crew  zoem
zoemt
pi_189381228
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:53 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee bangkok.
Thailand (en met name Phuket) staat namelijk bekend om het sekstoerisme ;)
pi_189381239
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:52 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik ben niet zo normaal, ik vind het niet ethisch als ik sowieso geen echte relatie als optie zie en ik verzwijg dat, daar jaag ik sowieso veel vrouwen mee weg. Verder zit ik nu 3-4 weken op Tinder en slechts 1 date uit onttrokken.
Waar heb je het over? Ethisch...
Zorgen dat je iemand vindt die hetzelfde doel heeft, heeft geen reet met ethisch te maken. :?
pi_189381244
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:54 schreef zoem het volgende:

[..]

Thailand (en met name Phuket) staat namelijk bekend om het sekstoerisme ;)
Joh :P
pi_189381253
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:55 schreef SinkholeTheMayo het volgende:

[..]

Waar heb je het over? Ethisch...
Zorgen dat je iemand vindt die hetzelfde doel heeft, heeft geen reet met ethisch te maken. :?
Nee, je jaagt alleen 90% van je mogelijke matches weg als je "no strings attached" in je profiel zet.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189381279
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:56 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nee, je jaagt alleen 90% van je mogelijke matches weg als je "no strings attached" in je profiel zet.
Ja, logisch. :')
Niets mis met eerst even je voeten in het water te dippen voordat je het daar over gaat hebben.
pi_189381290
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:57 schreef SinkholeTheMayo het volgende:

[..]

Ja, logisch. :')
Niets mis met eerst even je voeten in het water te dippen voordat je het daar over gaat hebben.
Maar dan moet je kunnen communiceren. Gewoon een gesprek voeren en een beetje smooth doen
pi_189381297
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:57 schreef SinkholeTheMayo het volgende:

[..]

Ja, logisch. :')
Niets mis met eerst even je voeten in het water te dippen voordat je het daar over gaat hebben.
Wat stel je voor?
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:58 schreef Allures het volgende:

[..]

Maar dan moet je kunnen communiceren. Gewoon een gesprek voeren en een beetje smooth doen
Hoe doe je dat?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189381308
pi_189381321
quote:
:D :D
  Moderator / Redactie Sport / Devops vrijdag 11 oktober 2019 @ 14:00:41 #216
176766 crew  zoem
zoemt
pi_189381326
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:52 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik ben niet zo normaal, ik vind het niet ethisch als ik sowieso geen echte relatie als optie zie en ik verzwijg dat, daar jaag ik sowieso veel vrouwen mee weg. Verder zit ik nu 3-4 weken op Tinder en slechts 1 date uit onttrokken.
Jezelf van tevoren allerlei restricties opleggen over hoe het allemaal precies moet lopen vind ik erg beperkend. Gewoon met een open blik chatten/daten en zien waar het naartoe leidt. Wie weet is de ene relatiemateriaal, de ander gewoon een leuke vriendin voor erbij of zit er wellicht een fwb in. Ik geloof niet meer zo in hokjes denken, maar in plezier hebben. Intenties zijn misschien niet altijd gelijk van beide kanten, maar zolang je geen misbruik van elkaar maakt kun je gewoon een leuke tijd hebben.
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 14:00:53 #217
545 dop
:copyright: dop
pi_189381329
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:47 schreef Chia het volgende:

[..]

Of hij is gay, maar hij probeert ook vrouwelijke matches te hebben voor als zijn vriendin Tinder ontdekt en dan zegt hij dat hij er niet tegen gepraat heeft, maar het uit verveling deed.

Ondertussen heeft hij met zijn mannelijke matches direct nummers uitgewisseld en ze daarna unmatched.
hier in het topic, een beetje braaf doen, maar ondertussen precies weten hoe het werkt.

:D
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_189381388
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 14:00 schreef zoem het volgende:

[..]

Jezelf van tevoren allerlei restricties opleggen over hoe het allemaal precies moet lopen vind ik erg beperkend. Gewoon met een open blik chatten/daten en zien waar het naartoe leidt. Wie weet is de ene relatiemateriaal, de ander gewoon een leuke vriendin voor erbij of zit er wellicht een fwb in. Ik geloof niet meer zo in hokjes denken, maar in plezier hebben. Intenties zijn misschien niet altijd gelijk van beide kanten, maar zolang je geen misbruik van elkaar maakt kun je gewoon een leuke tijd hebben.
Ben het met je eens hoor, deze restrictie die ik mezelf opleg maakt het niet makkelijker ;) Maar heb er zo mijn reden voor. Ik voel me er niet goed bij als ik zou daten zonder dit te vermelden.

Mensen in dit topic zeggen dat ik mijn kansen verhoog door dit smooth te brengen maar ik vraag me af hoe dat dan moet, heb de indruk dat als je zoiets voorstelt dat het nooit smooth overkomt.

Krijg verder als response ook niks constructiefs hierover maar een beetje lacherige clipjes ofzo.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189381399
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 14:00 schreef zoem het volgende:

[..]

Jezelf van tevoren allerlei restricties opleggen over hoe het allemaal precies moet lopen vind ik erg beperkend. Gewoon met een open blik chatten/daten en zien waar het naartoe leidt. Wie weet is de ene relatiemateriaal, de ander gewoon een leuke vriendin voor erbij of zit er wellicht een fwb in. Ik geloof niet meer zo in hokjes denken, maar in plezier hebben. Intenties zijn misschien niet altijd gelijk van beide kanten, maar zolang je geen misbruik van elkaar maakt kun je gewoon een leuke tijd hebben.
Het gaat Ludo juist om het feit dat veel vrouwen op Tinder niet snel zullen zeggen dat ze er alleen opzitten voor casual seks.

Dat is wel gewoon vrij realistisch. Mij lukt het inmiddels wel prima om iets te regelen maar dat is niet voor alle mannen even makkelijk.
pi_189381413
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 14:05 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Het gaat Ludo juist om het feit dat veel vrouwen op Tinder niet snel zullen zeggen dat ze er alleen opzitten voor casual seks.

Dat is wel gewoon vrij realistisch. Mij lukt het inmiddels wel prima om iets te regelen maar dat is niet voor alle mannen even makkelijk.
Wat ben je toch ook een enorme alpha player baas _O_
pi_189381421
Er is toch ook geen draaiboek voor. Je obsessie met draaiboeken en stappen helpt je niet

Maar goed een voorbeeld van hoe dat zou kunnen gaan:
Gewoon een beetje leuk chatten. Wederzijdse interesse opbouwen. En dan aangeven dat je op dit moment niet op zoek bent naar een serieuze relatie. Klaar
pi_189381438
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 14:07 schreef Allures het volgende:
Gewoon een beetje leuk chatten. Wederzijdse interesse opbouwen. En dan aangeven dat je op dit moment niet op zoek bent naar een serieuze relatie. Klaar
Okay prima, weet ik inderdaad wat jullie een beetje verstaan onder smooth :)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189381495
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 14:05 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Het gaat Ludo juist om het feit dat veel vrouwen op Tinder niet snel zullen zeggen dat ze er alleen opzitten voor casual seks.

Dat is wel gewoon vrij realistisch. Mij lukt het inmiddels wel prima om iets te regelen maar dat is niet voor alle mannen even makkelijk.
Nou sterker nog, dat ze er op afknappen als je het verwoordt.
Misschien zitten er genoeg vrouwe op Tinder voor casual seks, maar als je daar zelf open en eerlijk over bent dan knappen ze alsnog op je af.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator / Redactie Sport / Devops vrijdag 11 oktober 2019 @ 14:13:20 #224
176766 crew  zoem
zoemt
pi_189381514
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 14:07 schreef Allures het volgende:
Maar goed een voorbeeld van hoe dat zou kunnen gaan:
Gewoon een beetje leuk chatten. Wederzijdse interesse opbouwen. En dan aangeven dat je op dit moment niet op zoek bent naar een serieuze relatie. Klaar
Toch vind ik dat best lastig. Zeker met een profiel waar je weinig uit kunt halen. Dat continu gevat en interessant doen om haar geïnteresseerd te houden vind ik wel een uitdaging. In real life kan ik zo een spontaan gesprek aanknopen, maar digitaal zonder lichaamstaal wordt het al snel een droge tekst wat in het slechtste geval een soort sollicitatie-achtig gesprek wordt.
pi_189381540
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 14:11 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nou sterker nog, dat ze er op afknappen als je het verwoordt.
Misschien zitten er genoeg vrouwe op Tinder voor casual seks, maar als je daar zelf open en eerlijk over bent dan knappen ze alsnog op je af.
In jouw geval wel, blijkbaar. Niet altijd.
Ligt er maar helemaal aan hoe je het brengt denk ik dan.
pi_189381560
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 14:13 schreef zoem het volgende:

[..]

Toch vind ik dat best lastig. Zeker met een profiel waar je weinig uit kunt halen. Dat continu gevat en interessant doen om haar geïnteresseerd te houden vind ik wel een uitdaging. In real life kan ik zo een spontaan gesprek aanknopen, maar digitaal zonder lichaamstaal wordt het al snel een droge tekst wat in het slechtste geval een soort sollicitatie-achtig gesprek wordt.
Ik alleen als de ander niks terug geeft. Maar dat zegt me dan al genoeg want dan is die ander gewoon geen match

Ik doe eigenlijk gewoon het zelfde als offline. Ik begin gewoon te lullen. Het valt nooit stil. Ja tenzij de ander niks terug geeft
Had er laatst ook 1 en die gaf alleen antwoord in 1 woord of smileys. Zelfs een grapje over gemaakt. En toen kwam ie van ik voel geen klik. Ja duh :D je zegt niks
Prima hoor, ik ga het gesprek niet in mijn eentje dragen
pi_189381566
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 14:15 schreef SinkholeTheMayo het volgende:

[..]

In jouw geval wel, blijkbaar. Niet altijd.
Ligt er maar helemaal aan hoe je het brengt denk ik dan.
hoe breng jij het?

Misschien is het wel een bepaalde doelgroep? En dat dat niet het type vrouw is waarmee dinges matcht
pi_189381575
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 14:06 schreef SinkholeTheMayo het volgende:

[..]

Wat ben je toch ook een enorme alpha player baas _O_
Dat valt nou ook wel weer mee hoor. Geef gewoon aan dat het echt niet zo simpel is als voor een vrouw.
pi_189381583
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 14:15 schreef SinkholeTheMayo het volgende:

[..]

In jouw geval wel, blijkbaar. Niet altijd.
Ligt er maar helemaal aan hoe je het brengt denk ik dan.
Er staat nu "no strings" in mijn profiel.

En ik zou het kunnen brengen als: "hey je lijkt me wel leuk, zin om af te spreken, (moet er alleen wel bij zeggen dat ik niet op zoek ben naar iets serieus)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189381592
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 14:13 schreef zoem het volgende:

[..]

Toch vind ik dat best lastig. Zeker met een profiel waar je weinig uit kunt halen. Dat continu gevat en interessant doen om haar geïnteresseerd te houden vind ik wel een uitdaging. In real life kan ik zo een spontaan gesprek aanknopen, maar digitaal zonder lichaamstaal wordt het al snel een droge tekst wat in het slechtste geval een soort sollicitatie-achtig gesprek wordt.
Ligt niet aan jou, jij doet je best.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189381601
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 14:17 schreef ludovico het volgende:

[..]

Er staat nu "no strings" in mijn profiel.

En ik zou het kunnen brengen als: "hey je lijkt me wel leuk, zin om af te spreken, (moet er alleen wel bij zeggen dat ik niet op zoek ben naar iets serieus)
Maar dat gaat toch ook niemand doen zonder gesprek...
Ze is geen gratis hoer

Je moet wel een beetje investeren en je best doen
pi_189381625
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 14:19 schreef Allures het volgende:

[..]

Maar dat gaat toch ook niemand doen zonder gesprek...
Ze is geen gratis hoer

Je moet wel een beetje investeren en je best doen
Denk dat ik met die info in mijn profiel overigens wel genoeg info heb gegeven, moet er wel van uit kunnen gaan dat ze mijn profiel gelezen hebben.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189381637
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 14:17 schreef ludovico het volgende:

[..]

Er staat nu "no strings" in mijn profiel.

En ik zou het kunnen brengen als: "hey je lijkt me wel leuk, zin om af te spreken, (moet er alleen wel bij zeggen dat ik niet op zoek ben naar iets serieus)
Ik zou beginnen met de open vraag waar ze zelf naar op zoek zijn voordat je die bekentenis doet.
pi_189381649
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 14:21 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik zou beginnen met de open vraag waar ze zelf naar op zoek zijn voordat je die bekentenis doet.
Die vraag zijn de meeste spuugzat op Tinder geloof ik :p
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189381669
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 14:19 schreef Allures het volgende:

[..]

Maar dat gaat toch ook niemand doen zonder gesprek...
Ze is geen gratis hoer

Je moet wel een beetje investeren en je best doen
Ik heb geen idee hoe de cijfers liggen maar wat ik wel overal hoor is dat het aantal vrouwen dat puur voor een snelle wip op Tinder zit aanzienlijk lager is dan het aantal mannen.

Dat betekent dus heel simpel concurrentie om de vrouwen die dat wel willen. Je zult dus van goede huize moeten komen om dat zomaar voor elkaar te krijgen.
pi_189381703
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 14:24 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik heb geen idee hoe de cijfers liggen maar wat ik wel overal hoor is dat het aantal vrouwen dat puur voor een snelle wip op Tinder zit aanzienlijk lager is dan het aantal mannen.

Dat betekent dus heel simpel concurrentie om de vrouwen die dat wel willen. Je zult dus van goede huize moeten komen om dat zomaar voor elkaar te krijgen.
En jij kan dat. Want jij bent een echte baas.
pi_189381713
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 14:20 schreef ludovico het volgende:

[..]

Denk dat ik met die info in mijn profiel overigens wel genoeg info heb gegeven, moet er wel van uit kunnen gaan dat ze mijn profiel gelezen hebben.
Dat zegt toch niets?
Er moet wel een klik zijn. Is dat zo moeilijk te begrijpen? :')
pi_189381717
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 14:27 schreef SinkholeTheMayo het volgende:

[..]

En jij kan dat. Want jij bent een echte baas.
Ja precies.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_189381728
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 14:20 schreef ludovico het volgende:

[..]

Denk dat ik met die info in mijn profiel overigens wel genoeg info heb gegeven, moet er wel van uit kunnen gaan dat ze mijn profiel gelezen hebben.
je ervaring tot nu toe zegt van niet he
Ik denk ook oprecht niet dat veel vrouwen alleen relatief vinden en de vraag 'hey zin?' Genoeg vinden om met iemand het bed in te duiken
Dat is ook geen fwb. Zelfs met een ons uit de kroeg heb je nog meer lol gehad
Het is bijna een zakelijke transactie zo maar zonder dat ze er geld aan over houdt, en hier gaan vrouwen gewoon niet zo lekker op
Investeer nou maar gewoon een beetje. Dan gaan je kansen omhoog
pi_189381737
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 14:28 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ja precies.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
typisch hoe jullie steeds iedereen die wel succes heeft weg willen hebben :')
pi_189381738
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 14:28 schreef SinkholeTheMayo het volgende:

[..]

Dat zegt toch niets?
Er moet wel een klik zijn. Is dat zo moeilijk te begrijpen? :')
Waar reageer je op eigenlijk met je vragen?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189381750
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 14:29 schreef Allures het volgende:

[..]

typisch hoe jullie steeds iedereen die wel succes heeft weg willen hebben :')
Huh? :?
pi_189381753
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 14:29 schreef Allures het volgende:

[..]

je ervaring tot nu toe zegt van niet he
Ik denk ook oprecht niet dat veel vrouwen alleen relatief vinden en de vraag 'hey zin?' Genoeg vinden om met iemand het bed in te duiken
Dat is ook geen fwb. Zelfs met een ons uit de kroeg heb je nog meer lol gehad
Het is bijna een zakelijke transactie zo maar zonder dat ze er geld aan over houdt, en hier gaan vrouwen gewoon niet zo lekker op
Investeer nou maar gewoon een beetje. Dan gaan je kansen omhoog
Nou dit idd. Als je een hoer zoekt zijn er genoeg plekken waar je die kunt vinden. Zo wil geen enkele vrouw zich behandeld voelen.

[ Bericht % gewijzigd door zoem op 11-10-2019 14:44:03 ]
Sarcasme. Herken het.
pi_189381763
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 14:29 schreef Allures het volgende:

[..]

je ervaring tot nu toe zegt van niet he
Ik denk ook oprecht niet dat veel vrouwen alleen relatief vinden en de vraag 'hey zin?' Genoeg vinden om met iemand het bed in te duiken
Dat is ook geen fwb. Zelfs met een ons uit de kroeg heb je nog meer lol gehad
Het is bijna een zakelijke transactie zo maar zonder dat ze er geld aan over houdt, en hier gaan vrouwen gewoon niet zo lekker op
Investeer nou maar gewoon een beetje. Dan gaan je kansen omhoog
Waar heb je het over?

Als ik een match heb doe ik gewoon moeite voor een gesprekje en pas als dat een beetje klikt / leuk aanvoelt zou ik een date voorstellen.

Waar haal je vandaan dat ik niet wil investeren dan?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189381767
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 14:30 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Nou dit idd. Als je een hoer zoekt zijn er genoeg plekken waar je die kunt vinden. Zo wil geen enkele vrouw zich behandeld voelen.
Waar halen jullie dit vandaan?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189381791
quote:
5s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 14:32 schreef ludovico het volgende:

[..]

Waar halen jullie dit vandaan?
Jongen... Allures heeft aan wat GEEN handige zin is om mee te beginnen . Ik beaam dat. Is all.
Sarcasme. Herken het.
pi_189381814
quote:
5s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 14:32 schreef ludovico het volgende:

[..]

Waar halen jullie dit vandaan?
Dat jij er van uit gaat dat iedereen die met je matcht meteen met je het bed in wil.

Bekijk het zo. Jij gaat winkelen voor een nieuwe tv, je loopt naar Henkie op de hoek en die begint een babbel over hoe groot je kamer is, wat je met die tv wil, over je hobby's etc. Gezellig. En daarna ga je naar Toby twee deuren verder die zegt je dat ie tv's heeft en zegt daarna, 'nou? welke neem je mee?'.

Waar koop jij dan je tv?
pi_189381816
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 14:31 schreef ludovico het volgende:

[..]

Waar heb je het over?

Als ik een match heb doe ik gewoon moeite voor een gesprekje en pas als dat een beetje klikt / leuk aanvoelt zou ik een date voorstellen.

Waar haal je vandaan dat ik niet wil investeren dan?
zo kwam het over. My bad
pi_189381854
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 14:30 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Huh? :?
SinkholeTheMayo heeft wel succesvolle (seks)dates.
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 14:37:16 #250
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_189381859
Nuance is weer ver te zoeken hier zie ik.
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 14:37:44 #251
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_189381868
quote:
5s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 14:32 schreef ludovico het volgende:

Waar halen jullie dit vandaan?
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 14:17 schreef ludovico het volgende:
En ik zou het kunnen brengen als: "hey je lijkt me wel leuk, zin om af te spreken, (moet er alleen wel bij zeggen dat ik niet op zoek ben naar iets serieus)
Leek erop alsof je dat als openingszin zou gebruiken.
pi_189381891
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 14:37 schreef Chia het volgende:

[..]

SinkholeTheMayo heeft wel succesvolle (seks)dates.
En jij hebt een relatie dus succesvol gedate en mag daarom niet mee posten. Dat is ook verkeerd om
pi_189381916
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 14:33 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Jongen... Allures heeft aan wat GEEN handige zin is om mee te beginnen . Ik beaam dat. Is all.
Okay heeft niks met mij te maken dus, ja weet ik veel, waarom jullie hier opeens over beginnen dan, is toch niet logisch?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189381931
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 14:37 schreef Cue_ het volgende:

[..]


[..]

Leek erop alsof je dat als openingszin zou gebruiken.
hierdoor dus
pi_189382037
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 14:16 schreef Allures het volgende:

[..]

Ik alleen als de ander niks terug geeft. Maar dat zegt me dan al genoeg want dan is die ander gewoon geen match

Ik doe eigenlijk gewoon het zelfde als offline. Ik begin gewoon te lullen. Het valt nooit stil. Ja tenzij de ander niks terug geeft
Had er laatst ook 1 en die gaf alleen antwoord in 1 woord of smileys. Zelfs een grapje over gemaakt. En toen kwam ie van ik voel geen klik. Ja duh :D je zegt niks
Prima hoor, ik ga het gesprek niet in mijn eentje dragen
Ja tjah, zo verwijder ik 90% van de matches. :+
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator / Redactie Sport / Devops vrijdag 11 oktober 2019 @ 14:57:15 #256
176766 crew  zoem
zoemt
pi_189382097
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 14:16 schreef Allures het volgende:

[..]

Ik alleen als de ander niks terug geeft. Maar dat zegt me dan al genoeg want dan is die ander gewoon geen match

Ik doe eigenlijk gewoon het zelfde als offline. Ik begin gewoon te lullen. Het valt nooit stil. Ja tenzij de ander niks terug geeft
Had er laatst ook 1 en die gaf alleen antwoord in 1 woord of smileys. Zelfs een grapje over gemaakt. En toen kwam ie van ik voel geen klik. Ja duh :D je zegt niks
Prima hoor, ik ga het gesprek niet in mijn eentje dragen
Mja waar ga je het over hebben als je vrijwel geen profielinformatie hebt. Ik wil niet in sollicitatiestijl gaan uitvragen, maar liever op een beetje gevatte wijze een leuk gesprek op gang zien te krijgen.
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 14:57:22 #257
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_189382099
Ik snap die drang nooit zo van het verwijderen van matches, er kan toch altijd wellicht nog iets uit komen.
pi_189382151
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 14:57 schreef zoem het volgende:

[..]

Mja waar ga je het over hebben als je vrijwel geen profielinformatie hebt. Ik wil niet in sollicitatiestijl gaan uitvragen, maar liever op een beetje gevatte wijze een leuk gesprek op gang zien te krijgen.
Gewoon een gesprek. Ik begin meestal met de dag en dat geeft meestal al genoeg aanknopingspunten
Maar ik kan echt overal over praten :D
Vanuit de dag kun je alle kanten op toch? Iemand zei wat ze gedaan hadden, waar ze tegen op zien of naar uit kijken etc
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 15:03:16 #259
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_189382159
Wel een erg leuke match nu. Nu kijken of ik het nog kan.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_189382167
Ik had het gisteren met een match over een ritueel gehad waarbij native stammen in Amerika vroeger graag lieten zien aan een andere stam hoe rijk ze wel niet waren. Dus eten verbranden en hun slaven doodknuppelen. Gewoon omdat het kon.

MIsschien is dat een idee voor een gesprek?
pi_189382177
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 15:03 schreef SonicVolcano het volgende:
Wel een erg leuke match nu. Nu kijken of ik het nog kan.
waarom is ze erg leuk?
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 15:04:46 #262
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_189382183
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 15:04 schreef Allures het volgende:

[..]

waarom is ze erg leuk?
Leuke uitstraling vooral. Mooie kijkers. En ze werkt in de zorg. Allemaal wel pluspunten wat mij betreft.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_189382212
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 14:57 schreef S95Sedan het volgende:
Ik snap die drang nooit zo van het verwijderen van matches, er kan toch altijd wellicht nog iets uit komen.
Had een meisje die "nee" vet kort doet, ja ik knap daar eigenlijk gewoon op af.

Van vrouwen die misschien je bericht niet gelezen hebben en wat meer tijd nodig kunnen hebben sure, lekker laten zweven door je berichtencentrum... Dat kan.....

Maar als je al 2x een bericht hebt gestuurd met een vraag sta je wel een beetje schaakmat.... 3e keer wat sturen is niet echt zinvol.

En het ziet er een beetje stom uit dat je genegeerd wordt. :')
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 15:11:05 #264
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189382269
Ik heb echt vol verbazing afgelopen twee topics doorgelezen. Maar bedankt, mijn dag ook weer goed :+
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189382325
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 14:57 schreef zoem het volgende:

[..]

Mja waar ga je het over hebben als je vrijwel geen profielinformatie hebt. Ik wil niet in sollicitatiestijl gaan uitvragen, maar liever op een beetje gevatte wijze een leuk gesprek op gang zien te krijgen.
Alles kun je het over hebben.
pi_189382409
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 15:07 schreef ludovico het volgende:

[..]

Had een meisje die "nee" vet kort doet, ja ik knap daar eigenlijk gewoon op af.

Van vrouwen die misschien je bericht niet gelezen hebben en wat meer tijd nodig kunnen hebben sure, lekker laten zweven door je berichtencentrum... Dat kan.....

Maar als je al 2x een bericht hebt gestuurd met een vraag sta je wel een beetje schaakmat.... 3e keer wat sturen is niet echt zinvol.

En het ziet er een beetje stom uit dat je genegeerd wordt. :')
Nee moet je ook niet doen. Die gaan waarschijnlijk niet meer reageren.
  Moderator / Redactie Sport / Devops vrijdag 11 oktober 2019 @ 15:28:18 #267
176766 crew  zoem
zoemt
pi_189382539
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 15:02 schreef Allures het volgende:

[..]

Gewoon een gesprek. Ik begin meestal met de dag en dat geeft meestal al genoeg aanknopingspunten
Maar ik kan echt overal over praten :D
Vanuit de dag kun je alle kanten op toch? Iemand zei wat ze gedaan hadden, waar ze tegen op zien of naar uit kijken etc
Ja daar heb je wel gelijk in :) Gewoon casual en niet te geforceerd.

Eerder deze week kreeg ik dus zomaar de 06 van een dame. Lijkt dus geen catfish te zijn. Eens zien waar dat naartoe gaat.
pi_189382542
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 15:11 schreef M1stral het volgende:
Ik heb echt vol verbazing afgelopen twee topics doorgelezen. Maar bedankt, mijn dag ook weer goed :+
Ik verlang bijna weer terug naar Deezertje en zijn datingavonturen.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 15:29:35 #269
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_189382566
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 15:07 schreef ludovico het volgende:

[..]

Had een meisje die "nee" vet kort doet, ja ik knap daar eigenlijk gewoon op af.

Van vrouwen die misschien je bericht niet gelezen hebben en wat meer tijd nodig kunnen hebben sure, lekker laten zweven door je berichtencentrum... Dat kan.....

Maar als je al 2x een bericht hebt gestuurd met een vraag sta je wel een beetje schaakmat.... 3e keer wat sturen is niet echt zinvol.

En het ziet er een beetje stom uit dat je genegeerd wordt. :')
Je verkleint toch je eigen kansen op zo'n moment, helemaal omdat je dus niet weet waarom er geen reactie komt.
pi_189382596
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 15:29 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Je verkleint toch je eigen kansen op zo'n moment, helemaal omdat je dus niet weet waarom er geen reactie komt.
? Oh, lekker laten zweven dus.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189382618
Die date van mij toont nu dus oprecht interesse in mijn geklus in mijn nieuwe woning, en zoekt actief contact :D Echt super tof :D
  Moderator / Redactie Sport / Devops vrijdag 11 oktober 2019 @ 15:33:16 #272
176766 crew  zoem
zoemt
pi_189382637
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 15:07 schreef ludovico het volgende:

[..]

Had een meisje die "nee" vet kort doet, ja ik knap daar eigenlijk gewoon op af.

Van vrouwen die misschien je bericht niet gelezen hebben en wat meer tijd nodig kunnen hebben sure, lekker laten zweven door je berichtencentrum... Dat kan.....

Maar als je al 2x een bericht hebt gestuurd met een vraag sta je wel een beetje schaakmat.... 3e keer wat sturen is niet echt zinvol.

En het ziet er een beetje stom uit dat je genegeerd wordt. :')
Herkenbaar :P Eigenlijk moet je de 2e keer een uitlokkertje sturen. Als ze dan nog niets zegt heeft ze blijkbaar echt geen interesse. Drie onbeantwoorde berichtjes komt wat wanhopig over. Helpt ook wel om genoeg tijd tussen berichtjes te doen. Kan zijn dat ze het op dat moment druk heeft of iets anders aan haar hoofd.
pi_189382681
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 15:33 schreef zoem het volgende:

[..]

Herkenbaar :P Eigenlijk moet je de 2e keer een uitlokkertje sturen. Als ze dan nog niets zegt heeft ze blijkbaar echt geen interesse. Drie onbeantwoorde berichtjes komt wat wanhopig over. Helpt ook wel om genoeg tijd tussen berichtjes te doen. Kan zijn dat ze het op dat moment druk heeft of iets anders aan haar hoofd.
2e bericht dus altijd op de zondagavond doen :)
Kan je het je voorstellen dat vrouwen zo over mannen praten? Verhoudingen zijn wel duidelijk toch _O-
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189382697
Dus tweede date gehad.. was leuk.. maar nu? Geen idee. Punt blijft dat we leuk kunnen praten maar wel twee totaal andere levens(stijlen) hebben. Contact is ook minder op de app want weet zelf ook niet wat ik nu precies wil, vaker afspreken of überhaupt een relatie? Maar ben ook niet op zoek naar een fwb ofzo. En wat zeggen nu twee dates?
pi_189382726
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 15:36 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Dus tweede date gehad.. was leuk.. maar nu? Geen idee. Punt blijft dat we leuk kunnen praten maar wel twee totaal andere levens(stijlen) hebben. Contact is ook minder op de app want weet zelf ook niet wat ik nu precies wil, vaker afspreken of überhaupt een relatie? Maar ben ook niet op zoek naar een fwb ofzo. En wat zeggen nu twee dates?
Sommigen zouden zeggen 'nog een date proberen en kijken of het nog ergens heen gaat'. Anderen zouden nu al zeggen 'fuck yes of fuck no'.

Beetje van welke school je bent. Ik ben zelf van de laatste. Ziet er niet uit als een fuck yes. Als jij het gezellig vindt om nog een keer te daten, is dat ook prima (alleen: op wat voor uitkomst hoop je dan eigenlijk? Welke verwachting heb je nog?)

Oh en niet heel onbelangrijk... hoe staat zij er eigenlijk in. Wil zij eigenlijk nog wel verder daten?Hoe ervaart ze het? Wat wil zij hieruit halen denk je?
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  Moderator / Redactie Sport / Devops vrijdag 11 oktober 2019 @ 15:39:19 #276
176766 crew  zoem
zoemt
pi_189382731
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 15:35 schreef ludovico het volgende:

[..]

2e bericht dus altijd op de zondagavond doen :)
Klinkt ergens wel logisch. Zondag is voor velen een uitbrak dag en dan heeft ze waarschijnlijk wel tijd om te reageren.
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 15:36 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Dus tweede date gehad.. was leuk.. maar nu? Geen idee. Punt blijft dat we leuk kunnen praten maar wel twee totaal andere levens(stijlen) hebben. Contact is ook minder op de app want weet zelf ook niet wat ik nu precies wil, vaker afspreken of überhaupt een relatie? Maar ben ook niet op zoek naar een fwb ofzo. En wat zeggen nu twee dates?
Waarom meteen een etiketje erop willen plakken? Zolang het leuk is gewoon genieten. Het gaat niet per se om het doel, maar ook de weg ernaar toe.
pi_189382842
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 15:38 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Sommigen zouden zeggen 'nog een date proberen en kijken of het nog ergens heen gaat'. Anderen zouden nu al zeggen 'fuck yes of fuck no'.

Beetje van welke school je bent. Ik ben zelf van de laatste. Ziet er niet uit als een fuck yes. Als jij het gezellig vindt om nog een keer te daten, is dat ook prima (alleen: op wat voor uitkomst hoop je dan eigenlijk? Welke verwachting heb je nog?)

Oh en niet heel onbelangrijk... hoe staat zij er eigenlijk in. Wil zij eigenlijk nog wel verder daten?Hoe ervaart ze het? Wat wil zij hieruit halen denk je?
Geen idee we hebben het sowieso weinig gehad over dating verleden of wat we zoeken. Enige wat ik weet is dat ze een druk leven heeft en dat ook niet gaat veranderen binnenkort dus vraag mij wel af hoe ze zelf een eventuele relatie voor zich ziet dan...

Ik merk dat doordat ik eigenlijk nog nooit een relatie heb gehad, het ook lastig vindt om na te gaan wat/hoe een relatie is/werkt. Vaak blijft het bij één date en als er dus meerdere dates zijn komt deze vraag als hierboven steeds terug: wat wil ik? Weet niet of het bindingsangst is maar ik kan dus ook heel onzeker worden van als mijn leven vrij rustig is en de ander een drukke vriendengroep heeft en fulltime werkt en weekenden volplant. Dat het daarop strand en dan sta je met lege handen als het misloopt.
pi_189382867
Hoe zie jij een relatie dan?
pi_189382938
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 15:47 schreef Allures het volgende:
Hoe zie jij een relatie dan?
Eigenlijk vanaf het moment dat je samenwoont en je dus echt je leven gaat delen met iemand waarmee je veel wilt zijn. Alles daarvoor in de datingfase moet dus uiteindelijk leiden naar samenwonen, dus dat je leuk genoeg bent, je familie is goedgekeurd, ze oké is met je sociale status en hobby's. Een beste vriend/vriendin dus waar je ook nog mee intiem kunt zijn. En dan geen fwb, want je gaat juist onderdeel uitmaken van elkaars leven. Dat andere mensen jou en je partner als één geheel zien. Iemand om mee/voor thuis te komen. Samen het leven doorgaan en de ander betrekken bij je leven, keuzes etc.
pi_189382963
Maar hoe zie je de datingfase dan? Praktisch? Want als je die 2 verschillende levens zo'n bezwaar vind dan heb je daar een beeld bij denk ik?
pi_189383085
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 15:46 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Geen idee we hebben het sowieso weinig gehad over dating verleden of wat we zoeken. Enige wat ik weet is dat ze een druk leven heeft en dat ook niet gaat veranderen binnenkort dus vraag mij wel af hoe ze zelf een eventuele relatie voor zich ziet dan...

Ik merk dat doordat ik eigenlijk nog nooit een relatie heb gehad, het ook lastig vindt om na te gaan wat/hoe een relatie is/werkt. Vaak blijft het bij één date en als er dus meerdere dates zijn komt deze vraag als hierboven steeds terug: wat wil ik? Weet niet of het bindingsangst is maar ik kan dus ook heel onzeker worden van als mijn leven vrij rustig is en de ander een drukke vriendengroep heeft en fulltime werkt en weekenden volplant. Dat het daarop strand en dan sta je met lege handen als het misloopt.
tja je staat altijd met lege handen als het misloopt... en het ZAL ook weleens mis lopen.

maar je relatie begint al bij de eerste date.
en die evolueert naar meer dates... naar verliefd.. naar een tijd lang samen te zijn maar niet samen te wonen.. en dan misschien daarna.. samenwonen.
pi_189383200
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 15:51 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Eigenlijk vanaf het moment dat je samenwoont en je dus echt je leven gaat delen met iemand waarmee je veel wilt zijn. Alles daarvoor in de datingfase moet dus uiteindelijk leiden naar samenwonen, dus dat je leuk genoeg bent, je familie is goedgekeurd, ze oké is met je sociale status en hobby's. Een beste vriend/vriendin dus waar je ook nog mee intiem kunt zijn. En dan geen fwb, want je gaat juist onderdeel uitmaken van elkaars leven. Dat andere mensen jou en je partner als één geheel zien. Iemand om mee/voor thuis te komen. Samen het leven doorgaan en de ander betrekken bij je leven, keuzes etc.
Ik heb de simpele filosofie dat iets een relatie is, als beiden het erover eens zijn dat ze in een relatie zitten.

Is 1 van de 2 het daar niet mee eens, dan is het geen relatie.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_189383231
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 16:09 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik heb de simpele filosofie dat iets een relatie is, als beiden het erover eens zijn dat ze in een relatie zitten.

Is 1 van de 2 het daar niet mee over eens, dan is het geen relatie.
WE WERE ON A BREAK! :P ;)
pi_189383283
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 15:53 schreef Allures het volgende:
Maar hoe zie je de datingfase dan? Praktisch? Want als je die 2 verschillende levens zo'n bezwaar vind dan heb je daar een beeld bij denk ik?
Bezwaar is een groot woord maar ik denk dat het uiteindelijk wel kan opbreken als je zelf vrij bent en de ander moet werken dat je dus steeds met momenten moet schuiven, en ze wilt op den duur misschien ook mijn vrienden ontmoeten die ik eigenlijk niet heb. Kan met veel mensen goed opschieten, maar heb niet iemand die ik kan opbellen van hey morgen dit samen doen? Dat komt toch best raar over als je zelf juist leeft op sociale contacten.
pi_189383369
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 16:14 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Bezwaar is een groot woord maar ik denk dat het uiteindelijk wel kan opbreken als je zelf vrij bent en de ander moet werken dat je dus steeds met momenten moet schuiven, en ze wilt op den duur misschien ook mijn vrienden ontmoeten die ik eigenlijk niet heb. Kan met veel mensen goed opschieten, maar heb niet iemand die ik kan opbellen van hey morgen dit samen doen? Dat komt toch best raar over als je zelf juist leeft op sociale contacten.
Maar dan vul je helemaal voor haar in

Wil je dan iemand die ook geen sociaal leven heeft? Maar dan ga je zo op elkaar leunen. Ik denk dat zij jou misschien aan kan vullen in iets wat je zelf van nature minder hebt
En andersom kun jij haar misschien een stukje rust geven

Het is op heel andere gebieden maar mijn man is soms ook het tegenovergestelde van wat ik ben en daarin is dat juist heel waardevol
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 17:04:17 #286
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_189383932
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 16:01 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

tja je staat altijd met lege handen als het misloopt... en het ZAL ook weleens mis lopen.

maar je relatie begint al bij de eerste date.
en die evolueert naar meer dates... naar verliefd.. naar een tijd lang samen te zijn maar niet samen te wonen.. en dan misschien daarna.. samenwonen.
Dat is echt per persoon verschillend, je hebt er namelijk zat tussen die zoiets nooit een naam durven geven.
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 19:17:44 #288
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_189385498
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 16:20 schreef Allures het volgende:

[..]

Maar dan vul je helemaal voor haar in

Wil je dan iemand die ook geen sociaal leven heeft? Maar dan ga je zo op elkaar leunen. Ik denk dat zij jou misschien aan kan vullen in iets wat je zelf van nature minder hebt
En andersom kun jij haar misschien een stukje rust geven

Het is op heel andere gebieden maar mijn man is soms ook het tegenovergestelde van wat ik ben en daarin is dat juist heel waardevol
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_189385832
Hoe kan je zoveel mogelijk sletten matchen
pi_189386174
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 16:20 schreef Allures het volgende:

[..]

Maar dan vul je helemaal voor haar in

Wil je dan iemand die ook geen sociaal leven heeft? Maar dan ga je zo op elkaar leunen. Ik denk dat zij jou misschien aan kan vullen in iets wat je zelf van nature minder hebt
En andersom kun jij haar misschien een stukje rust geven

Het is op heel andere gebieden maar mijn man is soms ook het tegenovergestelde van wat ik ben en daarin is dat juist heel waardevol
Ja klopt, al hebben we het nog niet over een derde date gehad dus we gaan het eerst even laten bezinken... Maar als je nu naar first dates kijkt op tv zie je wel hele grote verschillen tussen extraverte mensen en mensen die niet veel te melden hebben of zichzelf helemaal geweldig vinden terwijl de ander zich er aan irriteert.
pi_189387309
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 19:44 schreef Dimachaerus het volgende:
Hoe kan je zoveel mogelijk sletten matchen
Goede vraag.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189391439
Lang gesprek op Tinder... Uiteindelijk over dat "no strings" gehad... Unmatch :)

Leuk gesprekje verder, maar ze zei dat ze zich gebruikt zou voelen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189393238
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 17:04 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dat is echt per persoon verschillend, je hebt er namelijk zat tussen die zoiets nooit een naam durven geven.
Een relatie is een verhouding tissen 2 personen.
Soms houdt ie op na 1 date... soms na 10 jaar huwelijk.
Maar je hebt sowieso EEN relatie en die veranderd langzaam maar zeker naar mate je elkaar kent.

Dus zenuwachtig zijn voor een relatie is eigenlijk een beetje onnodig... want tja.. dat regelt zichzelf wel. Je hebt alleen natuurlijk wel invloed op HOE dat zich ontwikkeld.

Kun je keihard ontkennen door er geen labeltjes op te plakken...
(Doe ik net zo hard..)
Maar het is geen mening ofzo.. dus je hebt geen inspraak :)
pi_189393255
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 20:09 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Ja klopt, al hebben we het nog niet over een derde date gehad dus we gaan het eerst even laten bezinken... Maar als je nu naar first dates kijkt op tv zie je wel hele grote verschillen tussen extraverte mensen en mensen die niet veel te melden hebben of zichzelf helemaal geweldig vinden terwijl de ander zich er aan irriteert.
Mja dat is tv he
Moet wel smeuïg zijn anders blijven mensen niet kijken.

Ik zou dat niet als 100% werkelijkheid kwalificeren eigenlijk.
pi_189393819
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 09:35 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja dat is tv he
Moet wel smeuïg zijn anders blijven mensen niet kijken.

Ik zou dat niet als 100% werkelijkheid kwalificeren eigenlijk.
Ja ik betwijfel of de mensen van first dates oprecht komen voor een partner en niet ook een beetje om in de spotlights te staan.
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 10:44:26 #296
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189393899
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 14:34 schreef SinkholeTheMayo het volgende:

[..]

Dat jij er van uit gaat dat iedereen die met je matcht meteen met je het bed in wil.

Bekijk het zo. Jij gaat winkelen voor een nieuwe tv, je loopt naar Henkie op de hoek en die begint een babbel over hoe groot je kamer is, wat je met die tv wil, over je hobby's etc. Gezellig. En daarna ga je naar Toby twee deuren verder die zegt je dat ie tv's heeft en zegt daarna, 'nou? welke neem je mee?'.

Waar koop jij dan je tv?
Totaal niet relevant natuurlijk wanneer je zelf geen kijkcijferkanon bent :+
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189393920
Ik heb juist altijd het idee dat ze bij in ieder geval de Britse first dates heel goed matchen
Als het niet op tv was en je mee mocht doen als poly zou ik dat zo doen. Ziet er echt uit als een leuke avond
pi_189393945
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 10:45 schreef Allures het volgende:
Ik heb juist altijd het idee dat ze bij in ieder geval de Britse first dates heel goed matchen
Als het niet op tv was en je mee mocht doen als poly zou ik dat zo doen. Ziet er echt uit als een leuke avond
Oh zeker ja. Ben zelf ook wel benieuwd als profs je gaan matchen met wie je dan op date gaat. Het leek er op dat de mensen in Nieuw Zeeland ook oprechter waren in het programma.

HIer in Nederland heb ik dat gevoel niet echt.
pi_189394074
Nee maar nederlanders kunnen niet daten. Ze blijven zo gereserveerd en aan de oppervlakte. Alsof ze heel veel te verliezen hebben en op sollicitatie zijn. Dan word het kei saai en stroef
Die Engelsen gaan gewoon voor de lol en flappen er af en toe wat uit. Zo leer je tenminste ook iemand kennen en heb je aanknopingspunten voor een date
pi_189394319
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 10:47 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Oh zeker ja. Ben zelf ook wel benieuwd als profs je gaan matchen met wie je dan op date gaat. Het leek er op dat de mensen in Nieuw Zeeland ook oprechter waren in het programma.

HIer in Nederland heb ik dat gevoel niet echt.
Nope.

Die Britse en Nieuw Zeelandse versie is veel oprechter. Maar daar hebben ze die matches ook perfect gedaan.

In Nederland is het gewoon zoveel mogelijk kijkcijfers en sensatie. Helemaal niet gericht op het zoeken naar een juiste match, terwijl dat in de Britse en Nieuw Zeelandse versie wel het geval is. Heb het idee dat omdat de matches goed zijn bij First Dates, er juist meer kijkers zijn.
pi_189394464
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 10:56 schreef Allures het volgende:
Nee maar nederlanders kunnen niet daten. Ze blijven zo gereserveerd en aan de oppervlakte. Alsof ze heel veel te verliezen hebben en op sollicitatie zijn. Dan word het kei saai en stroef
Die Engelsen gaan gewoon voor de lol en flappen er af en toe wat uit. Zo leer je tenminste ook iemand kennen en heb je aanknopingspunten voor een date
Je zag dinsdag al meteen bij de ontmoeting dat het meisje met die gele jurk flink chagrijnig was over haar match, die journalistiek studeerde en zichzelf helemaal geweldig vond maar dat absoluut niet was. Je zag meteen dat het niet ging werken. Ze zat echt de hele date ongeïnteresseerd te kijken omdat je dan verplicht bent een date uit te zitten terwijl je normaal gesproken nog na een half uur kunt spelen dat er iets is tussengekomen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')