abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 14:37:44 #251
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_189381868
quote:
5s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 14:32 schreef ludovico het volgende:

Waar halen jullie dit vandaan?
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 14:17 schreef ludovico het volgende:
En ik zou het kunnen brengen als: "hey je lijkt me wel leuk, zin om af te spreken, (moet er alleen wel bij zeggen dat ik niet op zoek ben naar iets serieus)
Leek erop alsof je dat als openingszin zou gebruiken.
pi_189381891
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 14:37 schreef Chia het volgende:

[..]

SinkholeTheMayo heeft wel succesvolle (seks)dates.
En jij hebt een relatie dus succesvol gedate en mag daarom niet mee posten. Dat is ook verkeerd om
pi_189381916
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 14:33 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Jongen... Allures heeft aan wat GEEN handige zin is om mee te beginnen . Ik beaam dat. Is all.
Okay heeft niks met mij te maken dus, ja weet ik veel, waarom jullie hier opeens over beginnen dan, is toch niet logisch?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189381931
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 14:37 schreef Cue_ het volgende:

[..]

[..]

Leek erop alsof je dat als openingszin zou gebruiken.
hierdoor dus
pi_189382037
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 14:16 schreef Allures het volgende:

[..]

Ik alleen als de ander niks terug geeft. Maar dat zegt me dan al genoeg want dan is die ander gewoon geen match

Ik doe eigenlijk gewoon het zelfde als offline. Ik begin gewoon te lullen. Het valt nooit stil. Ja tenzij de ander niks terug geeft
Had er laatst ook 1 en die gaf alleen antwoord in 1 woord of smileys. Zelfs een grapje over gemaakt. En toen kwam ie van ik voel geen klik. Ja duh :D je zegt niks
Prima hoor, ik ga het gesprek niet in mijn eentje dragen
Ja tjah, zo verwijder ik 90% van de matches. :+
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189382097
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 14:16 schreef Allures het volgende:

[..]

Ik alleen als de ander niks terug geeft. Maar dat zegt me dan al genoeg want dan is die ander gewoon geen match

Ik doe eigenlijk gewoon het zelfde als offline. Ik begin gewoon te lullen. Het valt nooit stil. Ja tenzij de ander niks terug geeft
Had er laatst ook 1 en die gaf alleen antwoord in 1 woord of smileys. Zelfs een grapje over gemaakt. En toen kwam ie van ik voel geen klik. Ja duh :D je zegt niks
Prima hoor, ik ga het gesprek niet in mijn eentje dragen
Mja waar ga je het over hebben als je vrijwel geen profielinformatie hebt. Ik wil niet in sollicitatiestijl gaan uitvragen, maar liever op een beetje gevatte wijze een leuk gesprek op gang zien te krijgen.
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 14:57:22 #257
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_189382099
Ik snap die drang nooit zo van het verwijderen van matches, er kan toch altijd wellicht nog iets uit komen.
pi_189382151
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 14:57 schreef zoem het volgende:

[..]

Mja waar ga je het over hebben als je vrijwel geen profielinformatie hebt. Ik wil niet in sollicitatiestijl gaan uitvragen, maar liever op een beetje gevatte wijze een leuk gesprek op gang zien te krijgen.
Gewoon een gesprek. Ik begin meestal met de dag en dat geeft meestal al genoeg aanknopingspunten
Maar ik kan echt overal over praten :D
Vanuit de dag kun je alle kanten op toch? Iemand zei wat ze gedaan hadden, waar ze tegen op zien of naar uit kijken etc
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 15:03:16 #259
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_189382159
Wel een erg leuke match nu. Nu kijken of ik het nog kan.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_189382167
Ik had het gisteren met een match over een ritueel gehad waarbij native stammen in Amerika vroeger graag lieten zien aan een andere stam hoe rijk ze wel niet waren. Dus eten verbranden en hun slaven doodknuppelen. Gewoon omdat het kon.

MIsschien is dat een idee voor een gesprek?
pi_189382177
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 15:03 schreef SonicVolcano het volgende:
Wel een erg leuke match nu. Nu kijken of ik het nog kan.
waarom is ze erg leuk?
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 15:04:46 #262
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_189382183
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 15:04 schreef Allures het volgende:

[..]

waarom is ze erg leuk?
Leuke uitstraling vooral. Mooie kijkers. En ze werkt in de zorg. Allemaal wel pluspunten wat mij betreft.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_189382212
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 14:57 schreef S95Sedan het volgende:
Ik snap die drang nooit zo van het verwijderen van matches, er kan toch altijd wellicht nog iets uit komen.
Had een meisje die "nee" vet kort doet, ja ik knap daar eigenlijk gewoon op af.

Van vrouwen die misschien je bericht niet gelezen hebben en wat meer tijd nodig kunnen hebben sure, lekker laten zweven door je berichtencentrum... Dat kan.....

Maar als je al 2x een bericht hebt gestuurd met een vraag sta je wel een beetje schaakmat.... 3e keer wat sturen is niet echt zinvol.

En het ziet er een beetje stom uit dat je genegeerd wordt. :')
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 15:11:05 #264
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189382269
Ik heb echt vol verbazing afgelopen twee topics doorgelezen. Maar bedankt, mijn dag ook weer goed :+
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189382325
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 14:57 schreef zoem het volgende:

[..]

Alles kun je het over hebben.
pi_189382409
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 15:07 schreef ludovico het volgende:

[..]

Van vrouwen die misschien je bericht niet gelezen hebben en wat meer tijd nodig kunnen hebben sure, lekker laten zweven door je berichtencentrum... Dat kan.....

Maar als je al 2x een bericht hebt gestuurd met een vraag sta je wel een beetje schaakmat.... 3e keer wat sturen is niet echt zinvol.

Nee moet je ook niet doen. Die gaan waarschijnlijk niet meer reageren.
pi_189382539
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 15:02 schreef Allures het volgende:

[..]

Gewoon een gesprek. Ik begin meestal met de dag en dat geeft meestal al genoeg aanknopingspunten
Maar ik kan echt overal over praten :D
Vanuit de dag kun je alle kanten op toch? Iemand zei wat ze gedaan hadden, waar ze tegen op zien of naar uit kijken etc
Ja daar heb je wel gelijk in :) Gewoon casual en niet te geforceerd.

Eerder deze week kreeg ik dus zomaar de 06 van een dame. Lijkt dus geen catfish te zijn. Eens zien waar dat naartoe gaat.
pi_189382542
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 15:11 schreef M1stral het volgende:
Ik heb echt vol verbazing afgelopen twee topics doorgelezen. Maar bedankt, mijn dag ook weer goed :+
Ik verlang bijna weer terug naar Deezertje en zijn datingavonturen.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 15:29:35 #269
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_189382566
quote:

[..]

Je verkleint toch je eigen kansen op zo'n moment, helemaal omdat je dus niet weet waarom er geen reactie komt.
pi_189382596
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 15:29 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Je verkleint toch je eigen kansen op zo'n moment, helemaal omdat je dus niet weet waarom er geen reactie komt.
? Oh, lekker laten zweven dus.
pi_189382618
Die date van mij toont nu dus oprecht interesse in mijn geklus in mijn nieuwe woning, en zoekt actief contact :D Echt super tof :D
Ook in moeilijke tijden.
pi_189382637
quote:

[..]

Herkenbaar :P Eigenlijk moet je de 2e keer een uitlokkertje sturen. Als ze dan nog niets zegt heeft ze blijkbaar echt geen interesse. Drie onbeantwoorde berichtjes komt wat wanhopig over. Helpt ook wel om genoeg tijd tussen berichtjes te doen. Kan zijn dat ze het op dat moment druk heeft of iets anders aan haar hoofd.
pi_189382681
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 15:33 schreef zoem het volgende:

[..]

Herkenbaar :P Eigenlijk moet je de 2e keer een uitlokkertje sturen. Als ze dan nog niets zegt heeft ze blijkbaar echt geen interesse. Drie onbeantwoorde berichtjes komt wat wanhopig over. Helpt ook wel om genoeg tijd tussen berichtjes te doen. Kan zijn dat ze het op dat moment druk heeft of iets anders aan haar hoofd.
2e bericht dus altijd op de zondagavond doen :)
Kan je het je voorstellen dat vrouwen zo over mannen praten? Verhoudingen zijn wel duidelijk toch _O-
pi_189382697
Dus tweede date gehad.. was leuk.. maar nu? Geen idee. Punt blijft dat we leuk kunnen praten maar wel twee totaal andere levens(stijlen) hebben. Contact is ook minder op de app want weet zelf ook niet wat ik nu precies wil, vaker afspreken of überhaupt een relatie? Maar ben ook niet op zoek naar een fwb ofzo. En wat zeggen nu twee dates?
pi_189382726
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 15:36 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Dus tweede date gehad.. was leuk.. maar nu? Geen idee. Punt blijft dat we leuk kunnen praten maar wel twee totaal andere levens(stijlen) hebben. Contact is ook minder op de app want weet zelf ook niet wat ik nu precies wil, vaker afspreken of überhaupt een relatie? Maar ben ook niet op zoek naar een fwb ofzo. En wat zeggen nu twee dates?
Sommigen zouden zeggen 'nog een date proberen en kijken of het nog ergens heen gaat'. Anderen zouden nu al zeggen 'fuck yes of fuck no'.

Beetje van welke school je bent. Ik ben zelf van de laatste. Ziet er niet uit als een fuck yes. Als jij het gezellig vindt om nog een keer te daten, is dat ook prima (alleen: op wat voor uitkomst hoop je dan eigenlijk? Welke verwachting heb je nog?)

Oh en niet heel onbelangrijk... hoe staat zij er eigenlijk in. Wil zij eigenlijk nog wel verder daten?Hoe ervaart ze het? Wat wil zij hieruit halen denk je?
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')