quote:
Leek erop alsof je dat als openingszin zou gebruiken.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 14:17 schreef ludovico het volgende:
En ik zou het kunnen brengen als: "hey je lijkt me wel leuk, zin om af te spreken, (moet er alleen wel bij zeggen dat ik niet op zoek ben naar iets serieus)
En jij hebt een relatie dus succesvol gedate en mag daarom niet mee posten. Dat is ook verkeerd omquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 14:37 schreef Chia het volgende:
[..]
SinkholeTheMayo heeft wel succesvolle (seks)dates.
Okay heeft niks met mij te maken dus, ja weet ik veel, waarom jullie hier opeens over beginnen dan, is toch niet logisch?quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 14:33 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jongen... Allures heeft aan wat GEEN handige zin is om mee te beginnen . Ik beaam dat. Is all.
hierdoor dusquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 14:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
Leek erop alsof je dat als openingszin zou gebruiken.
Ja tjah, zo verwijder ik 90% van de matches.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 14:16 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik alleen als de ander niks terug geeft. Maar dat zegt me dan al genoeg want dan is die ander gewoon geen match
Ik doe eigenlijk gewoon het zelfde als offline. Ik begin gewoon te lullen. Het valt nooit stil. Ja tenzij de ander niks terug geeft
Had er laatst ook 1 en die gaf alleen antwoord in 1 woord of smileys. Zelfs een grapje over gemaakt. En toen kwam ie van ik voel geen klik. Ja duhje zegt niks
Prima hoor, ik ga het gesprek niet in mijn eentje dragen
Mja waar ga je het over hebben als je vrijwel geen profielinformatie hebt. Ik wil niet in sollicitatiestijl gaan uitvragen, maar liever op een beetje gevatte wijze een leuk gesprek op gang zien te krijgen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 14:16 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik alleen als de ander niks terug geeft. Maar dat zegt me dan al genoeg want dan is die ander gewoon geen match
Ik doe eigenlijk gewoon het zelfde als offline. Ik begin gewoon te lullen. Het valt nooit stil. Ja tenzij de ander niks terug geeft
Had er laatst ook 1 en die gaf alleen antwoord in 1 woord of smileys. Zelfs een grapje over gemaakt. En toen kwam ie van ik voel geen klik. Ja duhje zegt niks
Prima hoor, ik ga het gesprek niet in mijn eentje dragen
Gewoon een gesprek. Ik begin meestal met de dag en dat geeft meestal al genoeg aanknopingspuntenquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 14:57 schreef zoem het volgende:
[..]
Mja waar ga je het over hebben als je vrijwel geen profielinformatie hebt. Ik wil niet in sollicitatiestijl gaan uitvragen, maar liever op een beetje gevatte wijze een leuk gesprek op gang zien te krijgen.
waarom is ze erg leuk?quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 15:03 schreef SonicVolcano het volgende:
Wel een erg leuke match nu. Nu kijken of ik het nog kan.
Leuke uitstraling vooral. Mooie kijkers. En ze werkt in de zorg. Allemaal wel pluspunten wat mij betreft.quote:
Had een meisje die "nee" vet kort doet, ja ik knap daar eigenlijk gewoon op af.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 14:57 schreef S95Sedan het volgende:
Ik snap die drang nooit zo van het verwijderen van matches, er kan toch altijd wellicht nog iets uit komen.
Alles kun je het over hebben.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 14:57 schreef zoem het volgende:
[..]
Mja waar ga je het over hebben als je vrijwel geen profielinformatie hebt. Ik wil niet in sollicitatiestijl gaan uitvragen, maar liever op een beetje gevatte wijze een leuk gesprek op gang zien te krijgen.
Nee moet je ook niet doen. Die gaan waarschijnlijk niet meer reageren.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 15:07 schreef ludovico het volgende:
[..]
Had een meisje die "nee" vet kort doet, ja ik knap daar eigenlijk gewoon op af.
Van vrouwen die misschien je bericht niet gelezen hebben en wat meer tijd nodig kunnen hebben sure, lekker laten zweven door je berichtencentrum... Dat kan.....
Maar als je al 2x een bericht hebt gestuurd met een vraag sta je wel een beetje schaakmat.... 3e keer wat sturen is niet echt zinvol.
En het ziet er een beetje stom uit dat je genegeerd wordt.
Ja daar heb je wel gelijk inquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 15:02 schreef Allures het volgende:
[..]
Gewoon een gesprek. Ik begin meestal met de dag en dat geeft meestal al genoeg aanknopingspunten
Maar ik kan echt overal over praten
Vanuit de dag kun je alle kanten op toch? Iemand zei wat ze gedaan hadden, waar ze tegen op zien of naar uit kijken etc
Ik verlang bijna weer terug naar Deezertje en zijn datingavonturen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 15:11 schreef M1stral het volgende:
Ik heb echt vol verbazing afgelopen twee topics doorgelezen. Maar bedankt, mijn dag ook weer goed
Je verkleint toch je eigen kansen op zo'n moment, helemaal omdat je dus niet weet waarom er geen reactie komt.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 15:07 schreef ludovico het volgende:
[..]
Van vrouwen die misschien je bericht niet gelezen hebben en wat meer tijd nodig kunnen hebben sure, lekker laten zweven door je berichtencentrum... Dat kan.....
Maar als je al 2x een bericht hebt gestuurd met een vraag sta je wel een beetje schaakmat.... 3e keer wat sturen is niet echt zinvol.
? Oh, lekker laten zweven dus.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 15:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je verkleint toch je eigen kansen op zo'n moment, helemaal omdat je dus niet weet waarom er geen reactie komt.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 15:07 schreef ludovico het volgende:
[..]
2e bericht dus altijd op de zondagavond doenquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 15:33 schreef zoem het volgende:
[..]
HerkenbaarEigenlijk moet je de 2e keer een uitlokkertje sturen. Als ze dan nog niets zegt heeft ze blijkbaar echt geen interesse. Drie onbeantwoorde berichtjes komt wat wanhopig over. Helpt ook wel om genoeg tijd tussen berichtjes te doen. Kan zijn dat ze het op dat moment druk heeft of iets anders aan haar hoofd.
Sommigen zouden zeggen 'nog een date proberen en kijken of het nog ergens heen gaat'. Anderen zouden nu al zeggen 'fuck yes of fuck no'.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 15:36 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Dus tweede date gehad.. was leuk.. maar nu? Geen idee. Punt blijft dat we leuk kunnen praten maar wel twee totaal andere levens(stijlen) hebben. Contact is ook minder op de app want weet zelf ook niet wat ik nu precies wil, vaker afspreken of überhaupt een relatie? Maar ben ook niet op zoek naar een fwb ofzo. En wat zeggen nu twee dates?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |