Maar je kunt dus meer dan 99+ zien bij Tinder gold?...quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 13:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee het zijn likes.. dus ik kan ze nog matchen of niet. Staan allemaal in een overzicht.
Jij vindt dta niet hinderlijk, maar genoeg mannen/vrouwen wel.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 13:26 schreef ludovico het volgende:
Vind dat unmatchen niet hinderlijk, alleen als je een date hebt afgesproken en iemand verdwijnt dan opeens bij je matches vandaan is dat wel een beetje hinderlijk geworden ja.
Ja. Zal ff een screen maken. w8quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 13:27 schreef ludovico het volgende:
[..]
Maar je kunt dus meer dan 99+ zien bij Tinder gold?...
Als je daar echt een beetje emotie bij voelt adviseer ik je van Tinder weg te blijven.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 13:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij vindt dta niet hinderlijk, maar genoeg mannen/vrouwen wel.
Want waarom ermee matchen als je er toch niets vna wilt?
Deze profielen kan ik allemaal selecteren, Eventueel wegswipen of liken of gewoon laten staan.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 13:28 schreef ludovico het volgende:
[..]
Als je daar echt een beetje emotie bij voelt adviseer ik je van Tinder weg te blijven.
Behalve dan dat dit gisteren een excuus was om mensen te gaan misleidenquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 13:26 schreef ludovico het volgende:
[..]
Vind dat unmatchen niet hinderlijk, alleen als je een date hebt afgesproken en iemand verdwijnt dan opeens bij je matches vandaan is dat wel een beetje hinderlijk geworden ja.
Jaja dus ik neem het op tegen Arnaldo voor de kinky sex.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 13:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
[..]
Deze profielen kan ik allemaal selecteren, Eventueel wegswipen of liken of gewoon laten staan.
Wat is die 2e rij en dan de meest linkse?quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 13:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
[..]
Deze profielen kan ik allemaal selecteren, Eventueel wegswipen of liken of gewoon laten staan.
#35, fake news. Kap eens met mijn woorden verdraaien. Leer lezen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 13:31 schreef Allures het volgende:
[..]
Behalve dan dat dit gisteren een excuus was om mensen te gaan misleiden
Je liegt ons niet voor nu he, alleen jezelf
Die swipe ik zonder pardon wegquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 13:32 schreef ludovico het volgende:
[..]
Jaja dus ik neem het op tegen Arnaldo voor de kinky sex.
Snap wel dat mijn kansen wat lager liggen.
Oh hij is weg gehaald.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 13:32 schreef Allures het volgende:
[..]
Wat is die 2e rij en dan de meest linkse?
Dat is wel een heel specifiek typequote:Op vrijdag 11 oktober 2019 13:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
4241 nu
Heb serieus nu echt een perfecte jongen qua specs gematched.
Kunstenaar, roker, wilt weg uit nederland en mooi lang haar
Dat was een man die enkel zijn borstkas en gespierde arm liet zien.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 13:32 schreef Allures het volgende:
Wat is die 2e rij en dan de meest linkse?
Ja op papier serieus perfect.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 13:36 schreef zoem het volgende:
[..]
Dat is wel een heel specifiek type
Ik ben precies het tegenovergestelde
snap ik nooit hequote:Op vrijdag 11 oktober 2019 13:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat was een man die enkel zijn borstkas en gespierde arm liet zien.
Die is opzoek naar pleziertjes of simpele vrouwen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 13:38 schreef Allures het volgende:
snap ik nooit he
Maar goed, ik ben preuts
het waren alleen maar dat soort fotos zonder hoofd. Maar goed niet mijn type.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 13:38 schreef Allures het volgende:
[..]
snap ik nooit he
Maar goed, ik ben preuts
De vraag is of het werkt. Misschien klaagt hij wel in het datingtopic op bodybuilding.com dat hij telkens unmatched wordt.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 13:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die is opzoek naar pleziertjes of simpele vrouwen.
Kan hij doen, als het werkt, mooi voor hem
Je hebt letterlijk meerdere keren geklaagd over dat matches helemaal niks terug zeggen op je openingszin.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 13:26 schreef ludovico het volgende:
[..]
Zullen vast wel vrouwen op in gaan.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 13:40 schreef Chia het volgende:
[..]
De vraag is of het werkt. Misschien klaagt hij wel in het datingtopic op bodybuilding.com dat hij telkens unmatched wordt.
Naja mate van hinderlijkheid dan, het doet me niet zoveel.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 13:41 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Je hebt letterlijk meerdere keren geklaagd over dat matches helemaal niks terug zeggen op je openingszin.
Genoeg knappe kerels met een gespierd lichaam die niet zo'n rare profielfoto nemen. Vraag me af of armmeneer überhaupt wel een foto van zijn gezicht in zijn profiel heeft staat.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 13:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zullen vast wel vrouwen op in gaan.
vandaar de posts hierquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 13:42 schreef ludovico het volgende:
[..]
Naja mate van hinderlijkheid dan, het doet me niet zoveel.
Nee geen hoofd. Misschien gaat die vreemd.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 13:43 schreef Chia het volgende:
[..]
Genoeg knappe kerels met een gespierd lichaam die niet zo'n rare profielfoto nemen. Vraag me af of armmeneer überhaupt wel een foto van zijn gezicht in zijn profiel heeft staat.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 13:43 schreef Chia het volgende:
[..]
Genoeg knappe kerels met een gespierd lichaam die niet zo'n rare profielfoto nemen. Vraag me af of armmeneer überhaupt wel een foto van zijn gezicht in zijn profiel heeft staat.
Nee dusquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 13:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
het waren alleen maar dat soort fotos zonder hoofd. Maar goed niet mijn type.
Wel fijn dat je me wilt afzuigen zeg. Thx.quote:
nou liever nietquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 13:45 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wel fijn dat je me wilt afzuigen zeg. Thx.
Of hij is gay, maar hij probeert ook vrouwelijke matches te hebben voor als zijn vriendin Tinder ontdekt en dan zegt hij dat hij er niet tegen gepraat heeft, maar het uit verveling deed.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 13:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee geen hoofd. Misschien gaat die vreemd.
Waarom zuig je dan zo graag in dit topic?quote:
Wie weet deelt hij die wel op het moment dat er een gesprek is.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 13:41 schreef Allures het volgende:
Zelfs voor alleen seks zou ik wel een hoofd willen zien
Zo voelt het shady
Dan moet hij idd een andere tactief gaan toepassenquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 13:40 schreef Chia het volgende:
De vraag is of het werkt. Misschien klaagt hij wel in het datingtopic op bodybuilding.com dat hij telkens unmatched wordt.
oneens.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 12:44 schreef The_answer_is_within_you het volgende:
Seks zou een daad van ultieme liefde moeten zijn, niet zomaar een leuke bezigheid. Eens of oneens?
Waarom lul jij zo veel onzin?quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 13:47 schreef ludovico het volgende:
[..]
Waarom zuig je dan zo graag in dit topic?
Het begint echt bij jezelf hoor. Laten we er maar weer over ophouden, iedere keer dat gezeik.quote:
Oneens, dat is puur cultureel bepaald.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 12:44 schreef The_answer_is_within_you het volgende:
Seks zou een daad van ultieme liefde moeten zijn, niet zomaar een leuke bezigheid. Eens of oneens?
Als je als kerel je harde piemel in een kutje wil stoppen ook. Mits je een beetje normaal bent.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 13:41 schreef ludovico het volgende:
Snoepwinkel dat Tinder als je als vrouw alleen harde piemel in je kutje wilt.
Het is dat jij het zegtquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 13:51 schreef Yasmin23 het volgende:
Tering die jongen lijkt een match made in heaven.Net zo wazig als ik.
Ik ben niet zo normaal, ik vind het niet ethisch als ik sowieso geen echte relatie als optie zie en ik verzwijg dat, daar jaag ik sowieso veel vrouwen mee weg. Verder zit ik nu 3-4 weken op Tinder en slechts 1 date uit onttrokken.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 13:50 schreef SinkholeTheMayo het volgende:
[..]
Als je als kerel je harde piemel in een kutje wil stoppen ook. Mits je een beetje normaal bent.
Jij verzint allerlei dingen bij mijn posts, dat vind ik best hinderlijk iedere keer.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 13:51 schreef Allures het volgende:
[..]
Het zijn jouw eigen posts? Jij valt door de mand...
Waar heb je het over? Ethisch...quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 13:52 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik ben niet zo normaal, ik vind het niet ethisch als ik sowieso geen echte relatie als optie zie en ik verzwijg dat, daar jaag ik sowieso veel vrouwen mee weg. Verder zit ik nu 3-4 weken op Tinder en slechts 1 date uit onttrokken.
Johquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 13:54 schreef zoem het volgende:
[..]
Thailand (en met name Phuket) staat namelijk bekend om het sekstoerisme
Nee, je jaagt alleen 90% van je mogelijke matches weg als je "no strings attached" in je profiel zet.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 13:55 schreef SinkholeTheMayo het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Ethisch...
Zorgen dat je iemand vindt die hetzelfde doel heeft, heeft geen reet met ethisch te maken.
Ja, logisch.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 13:56 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nee, je jaagt alleen 90% van je mogelijke matches weg als je "no strings attached" in je profiel zet.
Maar dan moet je kunnen communiceren. Gewoon een gesprek voeren en een beetje smooth doenquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 13:57 schreef SinkholeTheMayo het volgende:
[..]
Ja, logisch.![]()
Niets mis met eerst even je voeten in het water te dippen voordat je het daar over gaat hebben.
Wat stel je voor?quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 13:57 schreef SinkholeTheMayo het volgende:
[..]
Ja, logisch.![]()
Niets mis met eerst even je voeten in het water te dippen voordat je het daar over gaat hebben.
Hoe doe je dat?quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 13:58 schreef Allures het volgende:
[..]
Maar dan moet je kunnen communiceren. Gewoon een gesprek voeren en een beetje smooth doen
Jezelf van tevoren allerlei restricties opleggen over hoe het allemaal precies moet lopen vind ik erg beperkend. Gewoon met een open blik chatten/daten en zien waar het naartoe leidt. Wie weet is de ene relatiemateriaal, de ander gewoon een leuke vriendin voor erbij of zit er wellicht een fwb in. Ik geloof niet meer zo in hokjes denken, maar in plezier hebben. Intenties zijn misschien niet altijd gelijk van beide kanten, maar zolang je geen misbruik van elkaar maakt kun je gewoon een leuke tijd hebben.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 13:52 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik ben niet zo normaal, ik vind het niet ethisch als ik sowieso geen echte relatie als optie zie en ik verzwijg dat, daar jaag ik sowieso veel vrouwen mee weg. Verder zit ik nu 3-4 weken op Tinder en slechts 1 date uit onttrokken.
hier in het topic, een beetje braaf doen, maar ondertussen precies weten hoe het werkt.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 13:47 schreef Chia het volgende:
[..]
Of hij is gay, maar hij probeert ook vrouwelijke matches te hebben voor als zijn vriendin Tinder ontdekt en dan zegt hij dat hij er niet tegen gepraat heeft, maar het uit verveling deed.
Ondertussen heeft hij met zijn mannelijke matches direct nummers uitgewisseld en ze daarna unmatched.
Ben het met je eens hoor, deze restrictie die ik mezelf opleg maakt het niet makkelijkerquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 14:00 schreef zoem het volgende:
[..]
Jezelf van tevoren allerlei restricties opleggen over hoe het allemaal precies moet lopen vind ik erg beperkend. Gewoon met een open blik chatten/daten en zien waar het naartoe leidt. Wie weet is de ene relatiemateriaal, de ander gewoon een leuke vriendin voor erbij of zit er wellicht een fwb in. Ik geloof niet meer zo in hokjes denken, maar in plezier hebben. Intenties zijn misschien niet altijd gelijk van beide kanten, maar zolang je geen misbruik van elkaar maakt kun je gewoon een leuke tijd hebben.
Het gaat Ludo juist om het feit dat veel vrouwen op Tinder niet snel zullen zeggen dat ze er alleen opzitten voor casual seks.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 14:00 schreef zoem het volgende:
[..]
Jezelf van tevoren allerlei restricties opleggen over hoe het allemaal precies moet lopen vind ik erg beperkend. Gewoon met een open blik chatten/daten en zien waar het naartoe leidt. Wie weet is de ene relatiemateriaal, de ander gewoon een leuke vriendin voor erbij of zit er wellicht een fwb in. Ik geloof niet meer zo in hokjes denken, maar in plezier hebben. Intenties zijn misschien niet altijd gelijk van beide kanten, maar zolang je geen misbruik van elkaar maakt kun je gewoon een leuke tijd hebben.
Wat ben je toch ook een enorme alpha player baasquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 14:05 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Het gaat Ludo juist om het feit dat veel vrouwen op Tinder niet snel zullen zeggen dat ze er alleen opzitten voor casual seks.
Dat is wel gewoon vrij realistisch. Mij lukt het inmiddels wel prima om iets te regelen maar dat is niet voor alle mannen even makkelijk.
Okay prima, weet ik inderdaad wat jullie een beetje verstaan onder smoothquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 14:07 schreef Allures het volgende:
Gewoon een beetje leuk chatten. Wederzijdse interesse opbouwen. En dan aangeven dat je op dit moment niet op zoek bent naar een serieuze relatie. Klaar
Nou sterker nog, dat ze er op afknappen als je het verwoordt.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 14:05 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Het gaat Ludo juist om het feit dat veel vrouwen op Tinder niet snel zullen zeggen dat ze er alleen opzitten voor casual seks.
Dat is wel gewoon vrij realistisch. Mij lukt het inmiddels wel prima om iets te regelen maar dat is niet voor alle mannen even makkelijk.
Toch vind ik dat best lastig. Zeker met een profiel waar je weinig uit kunt halen. Dat continu gevat en interessant doen om haar geïnteresseerd te houden vind ik wel een uitdaging. In real life kan ik zo een spontaan gesprek aanknopen, maar digitaal zonder lichaamstaal wordt het al snel een droge tekst wat in het slechtste geval een soort sollicitatie-achtig gesprek wordt.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 14:07 schreef Allures het volgende:
Maar goed een voorbeeld van hoe dat zou kunnen gaan:
Gewoon een beetje leuk chatten. Wederzijdse interesse opbouwen. En dan aangeven dat je op dit moment niet op zoek bent naar een serieuze relatie. Klaar
In jouw geval wel, blijkbaar. Niet altijd.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 14:11 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nou sterker nog, dat ze er op afknappen als je het verwoordt.
Misschien zitten er genoeg vrouwe op Tinder voor casual seks, maar als je daar zelf open en eerlijk over bent dan knappen ze alsnog op je af.
Ik alleen als de ander niks terug geeft. Maar dat zegt me dan al genoeg want dan is die ander gewoon geen matchquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 14:13 schreef zoem het volgende:
[..]
Toch vind ik dat best lastig. Zeker met een profiel waar je weinig uit kunt halen. Dat continu gevat en interessant doen om haar geïnteresseerd te houden vind ik wel een uitdaging. In real life kan ik zo een spontaan gesprek aanknopen, maar digitaal zonder lichaamstaal wordt het al snel een droge tekst wat in het slechtste geval een soort sollicitatie-achtig gesprek wordt.
hoe breng jij het?quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 14:15 schreef SinkholeTheMayo het volgende:
[..]
In jouw geval wel, blijkbaar. Niet altijd.
Ligt er maar helemaal aan hoe je het brengt denk ik dan.
Dat valt nou ook wel weer mee hoor. Geef gewoon aan dat het echt niet zo simpel is als voor een vrouw.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 14:06 schreef SinkholeTheMayo het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een enorme alpha player baas
Er staat nu "no strings" in mijn profiel.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 14:15 schreef SinkholeTheMayo het volgende:
[..]
In jouw geval wel, blijkbaar. Niet altijd.
Ligt er maar helemaal aan hoe je het brengt denk ik dan.
Ligt niet aan jou, jij doet je best.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 14:13 schreef zoem het volgende:
[..]
Toch vind ik dat best lastig. Zeker met een profiel waar je weinig uit kunt halen. Dat continu gevat en interessant doen om haar geïnteresseerd te houden vind ik wel een uitdaging. In real life kan ik zo een spontaan gesprek aanknopen, maar digitaal zonder lichaamstaal wordt het al snel een droge tekst wat in het slechtste geval een soort sollicitatie-achtig gesprek wordt.
Maar dat gaat toch ook niemand doen zonder gesprek...quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 14:17 schreef ludovico het volgende:
[..]
Er staat nu "no strings" in mijn profiel.
En ik zou het kunnen brengen als: "hey je lijkt me wel leuk, zin om af te spreken, (moet er alleen wel bij zeggen dat ik niet op zoek ben naar iets serieus)
Denk dat ik met die info in mijn profiel overigens wel genoeg info heb gegeven, moet er wel van uit kunnen gaan dat ze mijn profiel gelezen hebben.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 14:19 schreef Allures het volgende:
[..]
Maar dat gaat toch ook niemand doen zonder gesprek...
Ze is geen gratis hoer
Je moet wel een beetje investeren en je best doen
Ik zou beginnen met de open vraag waar ze zelf naar op zoek zijn voordat je die bekentenis doet.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 14:17 schreef ludovico het volgende:
[..]
Er staat nu "no strings" in mijn profiel.
En ik zou het kunnen brengen als: "hey je lijkt me wel leuk, zin om af te spreken, (moet er alleen wel bij zeggen dat ik niet op zoek ben naar iets serieus)
Die vraag zijn de meeste spuugzat op Tinder geloof ik :pquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 14:21 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met de open vraag waar ze zelf naar op zoek zijn voordat je die bekentenis doet.
Ik heb geen idee hoe de cijfers liggen maar wat ik wel overal hoor is dat het aantal vrouwen dat puur voor een snelle wip op Tinder zit aanzienlijk lager is dan het aantal mannen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 14:19 schreef Allures het volgende:
[..]
Maar dat gaat toch ook niemand doen zonder gesprek...
Ze is geen gratis hoer
Je moet wel een beetje investeren en je best doen
En jij kan dat. Want jij bent een echte baas.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 14:24 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe de cijfers liggen maar wat ik wel overal hoor is dat het aantal vrouwen dat puur voor een snelle wip op Tinder zit aanzienlijk lager is dan het aantal mannen.
Dat betekent dus heel simpel concurrentie om de vrouwen die dat wel willen. Je zult dus van goede huize moeten komen om dat zomaar voor elkaar te krijgen.
Dat zegt toch niets?quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 14:20 schreef ludovico het volgende:
[..]
Denk dat ik met die info in mijn profiel overigens wel genoeg info heb gegeven, moet er wel van uit kunnen gaan dat ze mijn profiel gelezen hebben.
Ja precies.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 14:27 schreef SinkholeTheMayo het volgende:
[..]
En jij kan dat. Want jij bent een echte baas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je ervaring tot nu toe zegt van niet hequote:Op vrijdag 11 oktober 2019 14:20 schreef ludovico het volgende:
[..]
Denk dat ik met die info in mijn profiel overigens wel genoeg info heb gegeven, moet er wel van uit kunnen gaan dat ze mijn profiel gelezen hebben.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 14:28 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ja precies.typisch hoe jullie steeds iedereen die wel succes heeft weg willen hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |