Ook al heeft iemand je geblokkeerd dan nog bestaat het nummer wel volgens whatsapp. Enige is dat je appjes dan niet aankomenquote:Op woensdag 9 oktober 2019 21:52 schreef madam-april het volgende:
Of hij heeft je gewoon geblokkeerd?
Waarom laat je een kennis zijn nummer zoeken, obsesses much?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 21:52 schreef Stermaan het volgende:
[..]
Nee, een kennis kon het nummer ook niet in whatsapp vinden
Dat kan, maar alsnog kan je dat nummer dan wel vinden op whatsapp.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 21:52 schreef gianni61 het volgende:
Ik denk dat hij je geblokkeerd heeft.
Nee was gewoon benieuwd. Wat maakt het uit? Als ik obsessed was, zou ik nu gaan bellen en smsen. Maar dat doe ik niet.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 21:53 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Waarom laat je een kennis zijn nummer zoeken, obsesses much?
Dit inderdaadquote:Op woensdag 9 oktober 2019 21:54 schreef Stermaan het volgende:
[..]
Nee was gewoon benieuwd. Wat maakt het uit? Als ik obsessed was, zou ik nu gaan bellen en smsen. Maar dat doe ik niet.
Je hebt een kennis zijn nummer laten toevoegen om te kijken of diegene zijn Whatsapp ook niet kon vinden?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 21:52 schreef Stermaan het volgende:
[..]
Nee, een kennis kon het nummer ook niet in whatsapp vinden
Waarschijnlijk heeft het niks te maken met jou. Misschien heeft hij een nieuw nummer, maar niet omdat hij bang is dat je gaat stalken.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 21:43 schreef Stermaan het volgende:
Zo een 3 weken terug had ik een afspraak met een man via een datingapp waarmee ik 2 maanden heb geappt. Helaas was het niet echt goed afgelopen.
Na de date suggereerde hij dat wij misschien niet helemaal een match waren. Ook vroeg hij naar mijn oordeel. Ik vond het natuurlijk niet leuk dat hij zei dat we misschien niet matchen, we hebben een leuk gesprek gehad en konden samen lachen. Ik schoot een beetje in de zelfverdediging en zei dat we wellicht in karakters verschillen en dat een 100 procent match niet bestaat.
Hij vond me verder wel aardig, intelligent en ook knap. Hij vond het echt heel erg jammer en ik ging er beetje in mee en wilde niet zeggen dat ik openstond voor een 2e date. Ik verwijderde zijn nummer, maar wilde eigenlijk nog wel zeggen dat ik openstond voor een 2e date.
Geheel per toeval vond ik net zijn nummer terug in mijn telefoon, het stond nog aangegeven bij mijn vriendensuggestie lijst van een andere app (wat ik al vreemd vond omdat die app al een aantal keer opnieuw is geïnstalleerd, dus zijn nr zou niet eens tevoorschijn meer moeten komen). Ik was hem al vergeten... Ik voegde uit nieuwdgierigheid zijn nummer toe om te kijken of zijn foto nog zichtbaar was en of ik hem misschien nog een appje kon sturen, maar wat blijkt nu: mijn Whatsapp vindt zijn nummer niet meer.
Nu denk ik bij mezelf. Heeft hij serieus een nieuw nummer omdat hij dacht dat ik hem zou gaan stalken? Of zou hij gewoon zijn whatsapp hebben verwijderd. Ik vind het apart
Of een fok account en een topic aanmaken...quote:Op woensdag 9 oktober 2019 21:54 schreef Stermaan het volgende:
[..]
Nee was gewoon benieuwd. Wat maakt het uit? Als ik obsessed was, zou ik nu gaan bellen en smsen. Maar dat doe ik niet.
Hmm okay. Nieuw nummer kan nog wel.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 21:56 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft het niks te maken met jou. Misschien heeft hij een nieuw nummer, maar niet omdat hij bang is dat je gaat stalken.
Heel misschien heeft hij je geblokt.
Je laat een kennis zijn nummer toevoegen om te checken of diegene hem ook niet (of juist wel) kon vinden, je maakt speciaal voor deze vraag een account aan op een forum.. dat is nogal obsessed..quote:Op woensdag 9 oktober 2019 21:54 schreef Stermaan het volgende:
[..]
Ik vind het heel vreemd dat zijn nummer opeens boven kwam drijven, dat doet mijn telefoon nooit.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 21:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Of een fok account en een topic aanmaken...
Je hebt zelf z'n nummer verwijderd. Laat het gaan
Wat maakt het uit?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 21:59 schreef Stermaan het volgende:
[..]
Ik vind het heel vreemd dat zijn nummer opeens boven kwam drijven, dat doet mijn telefoon nooit.
Hij vond je niet interessant genoeg voor een tweede date, denk je nou serieus dat hij vanwege jou een ander nummer zou nemen of Whatsapp zou verwijderen ofzo?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 21:58 schreef Stermaan het volgende:
[..]
Hmm okay. Nieuw nummer kan nog wel.
Maar wat maakt het uit of je zou gaan bellen en smsen? Iedereen doet dat wel een keer, dat hoort bij verliefdheid.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 21:54 schreef Stermaan het volgende:
[..]
Zou het niet komen omdat ik best wel afwijzend overkwam en hij zo teleurgesteld raakte dat hij alles heeft verwijderd of vond hij me echt niet interessant?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:00 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hij vond je niet interessant genoeg voor een tweede date, denk je nou serieus dat hij vanwege jou een ander nummer zou nemen of Whatsapp zou verwijderen ofzo?
quote:Op woensdag 9 oktober 2019 21:59 schreef Stermaan het volgende:
[..]
Ik vind het heel vreemd dat zijn nummer opeens boven kwam drijven, dat doet mijn telefoon nooit.
Nee dat ga ik echt niet doen. Appje sturen zou het minimale zijn wat ik nog zou doen, maar na 3 weken is het daar ook te laat voor. Dat zou wel erg sneu zijn.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:01 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Maar wat maakt het uit of je zou gaan bellen en smsen? Iedereen doet dat wel een keer, dat hoort bij verliefdheid.
99,9% zeker dat hij nooit meer aan jou denkt.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:03 schreef Stermaan het volgende:
[..]
Zou het niet komen omdat ik best wel afwijzend overkwam en hij zo teleurgesteld raakte dat hij alles heeft verwijderd of vond hij me echt niet interessant?
Dat geloof ik niet. Hoe weet je dit dan, klinkt als een sneer naar mij toequote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:07 schreef madam-april het volgende:
[..]
99,9% zeker dat hij nooit meer aan jou denkt.
Nou dankjewel weer!!quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
als ik dit zo lees heeft die man het goed ingeschat.
Geen enkele telefoon doet dit. Ook niet die van jouquote:Op woensdag 9 oktober 2019 21:59 schreef Stermaan het volgende:
[..]
Hahaha ik ga dat allemaal niet doen. Maar het zit in mijn gedachten. We hadden veel overeenkomsten. Maar goed, zijn verlies! Ik ga verder niks met dat nr doen hoor. Had alleen niet verwacht dat het nummer niet meer op whatsapp bestaat.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:09 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Ik denk dat hij zo verdrietig was dat hij een nieuw nummer nam maar eigenlijk wil hij graag dat je contact opneemt omdat hij nog vaak aan je denkt. Zou hem toevoegen via andere social media of anders langs zijn huis rijden om te checken of hij toevallig buiten staat
Reactie op edit:quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:07 schreef Stermaan het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet. Hoe weet je dit dan, klinkt als een sneer naar mij toe
Omdat jullie slechts 1 date hebben gehad, het klikte niet, dus hij is allang weer verder aan het daten.quote:
Ik was erg nerveus. Jammer dat mannen al zo snel opgeven tegenwoordig. Ik krijg verdwr alleen de mannen achter me aan die ik niet wil. Heel vreemd.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:12 schreef madam-april het volgende:
[..]
Reactie op edit:
Jullie hebben 1 date gehad, het klikte niet. Hij heeft sindsdien geen poging gedaan om met je in contact te komen. De mensen hechten niet zoveel waarde aan iemand met wie ze slechts 1 date hebben gehad, zeker niet als die date niet zo geslaagd was.
Omdat jullie 1 date hadden en hij je niet leuk vond.quote:
Welke gedachten zijn niet gezond en voor welk ziektebeeld zou ik dan hulp moeten zoeken? Ik snap het even nietquote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:12 schreef Tailless het volgende:
@:TS zoek alsjeblieft hulp.
Zulke gedachten zijn echt niet gezond.
Ja, maar wat maakt het uit? Waarom maak je er zo druk over? Stel het zou gebeuren, dan wat?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:05 schreef Stermaan het volgende:
[..]
Nee dat ga ik echt niet doen. Appje sturen zou het minimale zijn wat ik nog zou doen, maar na 3 weken is het daar ook te laat voor. Dat zou wel erg sneu zijn.
Blijkbaar niet dusquote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:17 schreef Stermaan het volgende:
[..]
Uhm ik ben leuk. Hij is zelf niet leuk, h i j zou in zn handjes mogen klappen als hij me kon krijgen. Mijn hemel zeg. Hij was zo tenger en klein en dan nog zo kieskeurig?! Hij zou blij mogen zijn met een vrouw zoals ik.
Ik ben totaal niet bevoegd om een label te plakken.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:15 schreef Stermaan het volgende:
[..]
Welke gedachten zijn niet gezond en voor welk ziektebeeld zou ik dan hulp moeten zoeken? Ik snap het even niet
Hij vroeg idd naar mijn oordeel, dat kon toch niet alleen vriendelijkheid zijnquote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:17 schreef Elpis het volgende:
Jemig wat een vaag gedoe. Hij suggereerde alleen maar dat jullie geen match waren en daarom wilde je niet zeggen dat je openstond voor een 2e date??
Ik denk dat hij gewoon aan het aftasten was of je er open voor stond. Anders was jouw oordeel niet relevant toch? En toen faalde je door niet te willen zeggen dat je er wel open voor stond.
Anyway geen idee hoe dat kan zitten met whatsapp. Een nieuw nummer zou wel heel rigoureus zijn voor iemand die zegt er niet voor open te staan. Waarom zou je dan wel gaan stalken??
Hoe oud ben je en waarom zou die blij met je moeten zijn.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:17 schreef Stermaan het volgende:
[..]
Uhm ik ben leuk. Hij is zelf niet leuk, h i j zou in zn handjes mogen klappen als hij me kon krijgen. Mijn hemel zeg. Hij was zo tenger en klein en dan nog zo kieskeurig?! Hij zou blij mogen zijn met een vrouw zoals ik.
Mensen hebben nou eenmaal gedachten soms. Ik ben je echt even kwijt, wat bedoel je?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:18 schreef Tailless het volgende:
[..]
Ik ben totaal niet bevoegd om een label te plakken.
Maar ik denk echt dat het voor je heel fijn kan zijn als je zulke gedachten los kan laten
Maar je stond wel open voor een 2e date. Jezus je bent wel erg snel op je tenen getrapt dat je het nodig vindt van je af te bijten he?quote:
Net als dit topicquote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:05 schreef Stermaan het volgende:
[..]
Nee dat ga ik echt niet doen. Appje sturen zou het minimale zijn wat ik nog zou doen, maar na 3 weken is het daar ook te laat voor. Dat zou wel erg sneu zijn.
Hij is niet onder mijn stand. Ik ben volgens hem misschien onder zijn stand, maar we hadden echt leuk contact. Na 1 maand ben ik hem nog niet vergetenquote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:19 schreef Tailless het volgende:
[..]
Hoe oud ben je en waarom zou die blij met je moeten zijn.
Waarom als hij onder je stand is wil je iets met hem
Je weet precies wat je zou doen “als je obsessed” was.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 21:54 schreef Stermaan het volgende:
[..]
Nou ik heb het idee dat je zelfbeeld een beetje scheef is. Nogmaals ik ken je verder niet maar ik raad je aan om met iemand te praten.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:19 schreef Stermaan het volgende:
[..]
Mensen hebben nou eenmaal gedachten soms. Ik ben je echt even kwijt, wat bedoel je?
Mijn ego is gekrenktquote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:19 schreef Elpis het volgende:
[..]
Maar je stond wel open voor een 2e date. Jezus je bent wel erg snel op je tenen getrapt dat je het nodig vindt van je af te bijten he?
Hoe is mijn zelfbeeld dan?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:20 schreef Tailless het volgende:
[..]
Nou ik heb het idee dat je zelfbeeld een beetje scheef is. Nogmaals ik ken je verder niet maar ik raad je aan om met iemand te praten.
Narcist gespot.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:17 schreef Stermaan het volgende:
[..]
Je hebt hier op Viva toch ook al een topic over geopend?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:13 schreef Stermaan het volgende:
[..]
Ik was erg nerveus. Jammer dat mannen al zo snel opgeven tegenwoordig. Ik krijg verdwr alleen de mannen achter me aan die ik niet wil. Heel vreemd.
Meen je dat? Ik word niet vrolijk van deze oordelen, moet ik bekennen. Het is gewoon een uiting van machteloosheid, ik meen het niet dat hij niet leuk is natuurlijkquote:
als dit allemaal zo is waarom je zo druk maken om zijn whattsap?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:17 schreef Stermaan het volgende:
[..]
Neem dat berichtje aub niet letterlijk. Ik voel me er gewoon klote onder.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
als dit allemaal zo is waarom je zo druk maken om zijn whattsap?
Je maakt je druk omdat je afgewezen voelt terwijl je niet eens helemaal afgewezen werd.quote:
Je maakt je druk voor iets stoms. Hij twijfelde en je raakte in paniek.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:26 schreef Stermaan het volgende:
[..]
Neem dat berichtje aub niet letterlijk. Ik voel me er gewoon klote onder.
als hij je niet waard is hoeft dat toch niet.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:26 schreef Stermaan het volgende:
[..]
Waarom zeg je het dan?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:24 schreef Stermaan het volgende:
[..]
Meen je dat? Ik word niet vrolijk van deze oordelen, moet ik bekennen. Het is gewoon een uiting van machteloosheid, ik meen het niet dat hij niet leuk is natuurlijk
Les voor TS inderdaad, wees eerlijk. Daar bereik je het meest meequote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:30 schreef Keep_Walking het volgende:
TS heeft het zelf verpest. Je vond hem leuk, had je eerlijk moeten laten weten.
Even een vraag, hoe was je als kind? Mocht je veel, mocht je niks, lieve ouders?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:26 schreef Stermaan het volgende:
[..]
Hoezo ben ik niet helemaal afgewezen? Wanneer ben je wel helemaal afgewezen door een man?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:26 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Je maakt je druk omdat je afgewezen voelt terwijl je niet eens helemaal afgewezen werd.
Nou als hij zegt dat hij geen intentie heeft op 2e date te gaan en jouw oordeel niet vraagt omdat dat niet meer van belang is.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:33 schreef Stermaan het volgende:
[..]
Hoezo ben ik niet helemaal afgewezen? Wanneer ben je wel helemaal afgewezen door een man?
Hij is een hele sympathieke en begripvolle man. Hij zou nooit zomaar verdwijnen na een date. Dat is gewoon niet zijn stijl.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:37 schreef Elpis het volgende:
[..]
Nou als hij zegt dat hij geen intentie heeft op 2e date te gaan en jouw oordeel niet vraagt omdat dat niet meer van belang is.
Of wanneer ze gewoon niks meer laten horen. Dat is ook een vrij duidelijke.
Met die OP kan je nog 2 kanten op hoor, maar ik denk dat jij al paniekte.
Ik ben bang dat ik mezelf opdring en het stalkerig kan overkomen. Misschien wacht hij er ook totaal niet op en wat kan ik na 3 weken eigenlijk nog zinnigs zeggen? Als het nou na 3 dagen was...quote:
Wat verwacht je van ons?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:46 schreef Stermaan het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik mezelf opdring en het stalkerig kan overkomen. Misschien wacht hij er ook totaal niet op
Ik wil hem spreken en zien.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:49 schreef Feeeeble het volgende:
Maar vind je hem toch ontzettend leuk en wil je hem nog graag een keer zien of wil je alleen weten of hij je echt niet ziet zitten?
Ja. Zeker weten vind ik veel beter dan iets wat geen duidelijke nee is geweest en dit geldt alleen voor mensen waar ik geïnteresseerd in ben. De mensen waar ik niet geïnteresseerd in ben, maakt het me niet uit of ze opeens verdwijnen of me afwijzen.quote:
ik herken dit wél eerlijk gezegt.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:57 schreef Stermaan het volgende:
[..]
Ja. Zeker weten vind ik veel beter dan iets wat geen duidelijke nee is geweest en dit geldt alleen voor mensen waar ik geïnteresseerd in ben. De mensen waar ik niet geïnteresseerd in ben, maakt het me niet uit of ze opeens verdwijnen of me afwijzen.
Edit: je hebt 1 date met hem gehad, je kunt dat onmogelijk van hem weten. Hij kwam op jou over als een hele begripvolle en sympathieke man die nooit zomaar zou verdwijnen na een date. Of het zijn stijl al dan niet is, kun je onmogelijk weten, je kent hem immers eigenlijk helemaal niet.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:41 schreef Stermaan het volgende:
[..]
Hij is een hele sympathieke en begripvolle man. Hij zou nooit zomaar verdwijnen na een date. Dat is gewoon niet zijn stijl.
Dat hij aangaf dat we misschien niet matchen (dat snap ik als afwijzing), maar dat hij nog naar mijn oordeel vroeg: ik heb me altijd afgevraagd of hij dat vroeg om me te peilen of dat het meer bedoeld was als ego streling.
Dat hij niks meer van zich heeft laten horen, is toch gewoon gelijk aan een duidelijke nee?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:57 schreef Stermaan het volgende:
[..]
Ja. Zeker weten vind ik veel beter dan iets wat geen duidelijke nee is geweest en dit geldt alleen voor mensen waar ik geïnteresseerd in ben. De mensen waar ik niet geïnteresseerd in ben, maakt het me niet uit of ze opeens verdwijnen of me afwijzen.
Het ging nooit over een 2e date. Ik gaf wel aan dat ik nerveus was en hij zei dat het gewoon prima was. Zei uit mezelf dat ik me schaamde. Ik duwde hem bijv ook weg toen hij me een afscheidskus wilde geven. Om me gerust te stellen, zei hij dat het niet nodig was om me te schamen en dat ik gewoon mezelf kon zijnquote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:59 schreef madam-april het volgende:
[..]
Wat ik me nog van je andere topic herinner, was het zo dat; hij aangaf dat hij het gevoel had dat jullie niet zo matchte, jij gaf toen aan dat het kwam omdat je erg nerveus/zenuwachtig was, hij stond desondanks niet open voor een tweede date en jij dat erg oneerlijk vond.
Klopt.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:04 schreef madam-april het volgende:
[..]
Dat hij niks meer van zich heeft laten horen, is toch gewoon gelijk aan een duidelijke nee?
Stuur hem een bericht via Facebook.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:05 schreef Stermaan het volgende:
[..]
Het ging nooit over een 2e date. Ik gaf wel aan dat ik nerveus was en hij zei dat het gewoon prima was. Zei uit mezelf dat ik me schaamde. Ik duwde hem bijv ook weg toen hij me een afscheidskus wilde geven. Om me gerust te stellen, zei hij dat het niet nodig was om me te schamen en dat ik gewoon mezelf kon zijn
Hoe tastte bij jou af wat je ervan vond. Als je liet weten dat je hem wel leuk vond, had je waarschijnlijk een tweede date gehad.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:33 schreef Stermaan het volgende:
[..]
Hoezo ben ik niet helemaal afgewezen? Wanneer ben je wel helemaal afgewezen door een man?
**Zie edit**quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:05 schreef Stermaan het volgende:
[..]
Het ging nooit over een 2e date. Ik gaf wel aan dat ik nerveus was en hij zei dat het gewoon prima was. Zei uit mezelf dat ik me schaamde. Ik duwde hem bijv ook weg toen hij me een afscheidskus wilde geven. Om me gerust te stellen, zei hij dat het niet nodig was om me te schamen en dat ik gewoon mezelf kon zijn
Ik heb zijn social media niet. En ik weet niet eens of hij voor mijn mond of wang ging. Ik weet alleen nog dat ik heel stom zei van wat doe je eigenlijk?! En hij zei dat hij alleen een afscheidskus op mn wang wilde geven en toen zei ik oke dat mag wel. Dus geen afwijzing dan meer toch.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:07 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Stuur hem een bericht via Facebook.
Ik denk dat toen je zijn afscheidskus weigerde, hij dat als een afwijzing ervaarde.
Dan kan je hem dat toch laten weten in een smsje? (tenzij hij dus een nieuw nr. heeft) En dan zeg je dat als hij echt geen tweede date wil je hem verder niet meer zal "lastigvallen"..quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:55 schreef Stermaan het volgende:
[..]
Ik wil hem spreken en zien.
En wil het natuurlijk ook gewoon gezegd hebben dat ik nog wel voor een 2e afspraak zou gaan. Hij hoeft er niet eens mee in te stemmen, dat hij het weet zou al genoeg voor me zijn want dan weet ik dat ik de moeite heb gedaan.
Een echte afwijzing vind ik fijner (want dan kan ik het voor mezelf helemaal afsluiten) dan iets wat een twijfelgeval is.
Kan best zijn dat hij zich afgewezen voelde, en zichzelf wilde indekken.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:09 schreef madam-april het volgende:
[..]
**Zie edit**
Jullie hebben daarna toch een gesprek gehad over het niet matchen?
Dus dat denk ik misschien ook wel. Ik was gewoon niet eerlijk en daarvan heb ik de gevolgen ervaren. Als ik wel eerlijk was geweest, had ik nu zeker geweten of hij wel of niet een 2e date wildequote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:09 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Hoe tastte bij jou af wat je ervan vond. Als je liet weten dat je hem wel leuk vond, had je waarschijnlijk een tweede date gehad.
Ik zou dat als een afwijzing ervaren. Ik was natuurlijk niet daar dus weet niet hoe het ging.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:15 schreef Stermaan het volgende:
[..]
Ik heb zijn social media niet. En ik weet niet eens of hij voor mijn mond of wang ging. Ik weet alleen nog dat ik heel stom zei van wat doe je eigenlijk?! En hij zei dat hij alleen een afscheidskus op mn wang wilde geven en toen zei ik oke dat mag wel. Dus geen afwijzing dan meer toch.
Maar wel interessant dat jij dan wel denkt dat hij aan het aftasten was en sommigen hier denken dat hij me echt niet wilde.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:09 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Hoe tastte bij jou af wat je ervan vond. Als je liet weten dat je hem wel leuk vond, had je waarschijnlijk een tweede date gehad.
Ik geloof best dat hij de indruk heeft gekregen dat ik hem niet leuk vond. Ik kan heel afstandelijk overkomen. Geeft een man je bij ontvangst en afscheid een kus op de wang als hij je niet ziet zitten?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:19 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik zou dat als een afwijzing ervaren. Ik was natuurlijk niet daar dus weet niet hoe het ging.
Maar als ik een meisje een afscheidskus probeer te geven en ze reageert geschrokken en neurotisch, dan ga ik al twijfelen dat ze me leuk vindt.
Hij heeft je nooit direct afgewezen. Nooit gezegd dat hij jou niet leuk vond. Hij vroeg aan jou wat je ervan vond, op een manier dat het hem indekte.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:20 schreef Stermaan het volgende:
[..]
Maar wel interessant dat jij dan wel denkt dat hij aan het aftasten was en sommigen hier denken dat hij me echt niet wilde.
Nee, denkt dat hij een move wou maken. Misschien zelfs op de mond. Jij reageert neurotisch, hij ervaart dat als een afwijzing.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:22 schreef Stermaan het volgende:
[..]
Ik geloof best dat hij de indruk heeft gekregen dat ik hem niet leuk vond. Ik kan heel afstandelijk overkomen. Geeft een man je bij ontvangst en afscheid een kus op de wang als hij je niet ziet zitten?
Ik kan me echt zomaar voorstellen dat hij totaal op je afgeknapt is door al dat moeilijke gedoe..quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:22 schreef Stermaan het volgende:
[..]
Ik geloof best dat hij de indruk heeft gekregen dat ik hem niet leuk vond. Ik kan heel afstandelijk overkomen. Geeft een man je bij ontvangst en afscheid een kus op de wang als hij je niet ziet zitten?
Misschien heeft hij wel indirect benoemt dat hij me niet leuk vindt. Want er is nog meer gezegd nadat ik reageerde op zijn vraag wat ik ervan vond. Ik zei dat onze karakters wat uiteenlopen.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:23 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Hij heeft je nooit direct afgewezen. Nooit gezegd dat hij jou niet leuk vond. Hij vroeg aan jou wat je ervan vond, op een manier dat het hem indekte.
Net zoals jij niet te gretig wil overkomen, wou hij dat ook niet.
TS is degene die zich afgewezen voelde en zich daardoor ging indekken. Volgens mij is hij heel erg open geweest over het feit dat hij niet het gevoel had dat ze matchte. De manier waarop ts daarop gereageerd heeft zal zijn gevoel ongetwijfeld bevestigd hebben.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:15 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Kan best zijn dat hij zich afgewezen voelde, en zichzelf wilde indekken.
Je klinkt als een catch, daten?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:30 schreef Stermaan het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel indirect benoemt dat hij me niet leuk vindt. Want er is nog meer gezegd nadat ik reageerde op zijn vraag wat ik ervan vond. Ik zei dat onze karakters wat uiteenlopen.
Toen vroeg ik waarom hij dacht dat we geen match waren, kon hij het niet goed benoemen. Hij zei wel dat ik door mijn zenuwen jong overkwam. En toen ik vroeg of het kwam door wat ik zei, ontkende hij het en zei dat ik intelligent ben. Maar dat hij op oudere vrouwen valt (terwijl we exact dezelfde leeftijd hebben).
Vervolgens zei hij dat hij me knap vond en dat ik het gesprek goed op gang kon houden, vond het een leuk gesprek maar dat hij heel "outgoing" is. Hij zei dat hij zich door mij rustig moest houden tijdens de afspraak. Ik zei wel dat ik losser zou worden naarmate ik iemand beter ga kennen.
Vind je dit nog steeds geen afwijzing?
Dat kan ook.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:33 schreef madam-april het volgende:
[..]
TS is degene die zich afgewezen voelde en zich daardoor ging indekken. Volgens mij is hij heel erg open geweest over het feit dat hij niet het gevoel had dat ze matchte. De manier waarop ts daarop gereageerd heeft zal zijn gevoel ongetwijfeld bevestigd hebben.
Het is gewoon een afwijzing. Hij bracht het op een vriendelijke manier, maar de conclusie is dat hij je niet leuk genoeg vond om verder te daten.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:30 schreef Stermaan het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel indirect benoemt dat hij me niet leuk vindt. Want er is nog meer gezegd nadat ik reageerde op zijn vraag wat ik ervan vond. Ik zei dat onze karakters wat uiteenlopen.
Toen vroeg ik waarom hij dacht dat we geen match waren, kon hij het niet goed benoemen. Hij zei wel dat ik door mijn zenuwen jong overkwam. En toen ik vroeg of het kwam door wat ik zei, ontkende hij het en zei dat ik intelligent ben. Maar dat hij op oudere vrouwen valt (terwijl we exact dezelfde leeftijd hebben).
Vervolgens zei hij dat hij me knap vond en dat ik het gesprek goed op gang kon houden, vond het een leuk gesprek maar dat hij heel "outgoing" is. Hij zei dat hij zich door mij rustig moest houden tijdens de afspraak. Ik zei wel dat ik losser zou worden naarmate ik iemand beter ga kennen.
Vind je dit nog steeds geen afwijzing?
Ik was mezelf wel aan het indekken ja. Hij had me ook niet kunnen vragen naar mijn oordeel. Iemand die ongeïnteresseerd is, vraagt zoiets toch nooitquote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:33 schreef madam-april het volgende:
[..]
TS is degene die zich afgewezen voelde en zich daardoor ging indekken. Volgens mij is hij heel erg open geweest over het feit dat hij niet het gevoel had dat ze matchte. De manier waarop ts daarop gereageerd heeft zal zijn gevoel ongetwijfeld bevestigd hebben.
Klopt, maar misschien wilde hij je het voordeel van de twijfel geven, maar de manier waarop je reageerde bevestigde het gevoel wat hij al had.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:38 schreef Stermaan het volgende:
[..]
Ik was mezelf wel aan het indekken ja. Hij had me ook niet kunnen vragen naar mijn oordeel. Iemand die ongeïnteresseerd is, vraagt zoiets toch nooit
Ja. Ik reageerde onzeker bedoel je?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:43 schreef madam-april het volgende:
[..]
Klopt, maar misschien wilde hij je het voordeel van de twijfel geven, maar de manier waarop je reageerde bevestigde het gevoel wat hij al had.
Onzeker, niet oprecht, verdedigend..quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:45 schreef Stermaan het volgende:
[..]
Ja. Ik reageerde onzeker bedoel je?
knap dat je dat zelf ziet/ toegeeftquote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:39 schreef Stermaan het volgende:
Ik denk dat ik er mee zit dat ik niet eerlijk ben geweest.
Van onzekerheid en verdedigend snap ik wel dat hij het inzag, maar hij kon onmogelijk weten dat ik niet oprecht was. Mijn gedrag wees er namelijk meer op dat ik ongeïnteresseerd was.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:47 schreef madam-april het volgende:
[..]
Onzeker, niet oprecht, verdedigend..
Leg je er nou maar gewoon bij neer dat jullie geen match waren. En ga aan jezelf en die onzekerheid van je werken.
De date was heel gezellig toch? Dus tijdens de date zul je hoogstwaarschijnlijk wel enigszins hebben laten doorschemeren dat je hem wel zag zitten, pas toen hij aangaf dat hij het gevoel had dat jullie niet echt matchte schoot jij een beetje in de zelfverdediging. Ik kan me zo voorstellen dat hij dat wel gemerkt heeft en dus merkte dat je niet oprecht was.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:50 schreef Stermaan het volgende:
[..]
Van onzekerheid en verdedigend snap ik wel dat hij het inzag, maar hij kon onmogelijk weten dat ik niet oprecht was. Mijn gedrag wees er namelijk meer op dat ik ongeïnteresseerd was.
Ja, zo zou het kunnen. Vind het vooralsnog heel knap als hij dat doorhad.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:58 schreef madam-april het volgende:
[..]
De date was heel gezellig toch? Dus tijdens de date zul je hoogstwaarschijnlijk wel enigszins hebben laten doorschemeren dat je hem wel zag zitten, pas toen hij aangaf dat hij het gevoel had dat jullie niet echt matchte schoot jij een beetje in de zelfverdediging. Ik kan me zo voorstellen dat hij dat wel gemerkt heeft en dus merkte dat je niet oprecht was.
Beetje. Maar als die antwoord kan je het wel afsluiten.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 00:04 schreef Stermaan het volgende:
[..]
Ja, zo zou het kunnen. Vind het vooralsnog heel knap als hij dat doorhad.
Maargoed, de plotselinge nummerweergave deed me weer aan hem denken. Had het eigenlijk al naast me neergelegd, maar ik geloof niet in toeval. Ik denk er wel aan om hem te smsen dat ik niet volledig zei wat ik echt dacht en dat ik wel geïnteresseerd genoeg was voor een 2e date, maar dat ik snap dat het voor hem niet hoeft. Of zou dit heel vreemd zijn?
Ik zou zeggen, stuur hem die sms. Niet geschoten is altijd mis. En behalve je negeren/blokkeren, kan er niks gebeuren en als hij je negeert/blokkeert is de situatie in feite hetzelfde als hij nu is. Dus sms hem maar, dan weet je het zeker.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 00:04 schreef Stermaan het volgende:
[..]
Maargoed, de plotselinge nummerweergave deed me weer aan hem denken. Had het eigenlijk al naast me neergelegd, maar ik geloof niet in toeval. Ik denk er wel aan om hem te smsen dat ik niet volledig zei wat ik echt dacht en dat ik wel geïnteresseerd genoeg was voor een 2e date, maar dat ik snap dat het voor hem niet hoeft. Of zou dit heel vreemd zijn?
TS is wel een beetje neurotisch bezig.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 00:52 schreef Harlekien het volgende:
Klinkt heel ongezond en obssesief dit
Maar toch niet na één date?quote:Op donderdag 10 oktober 2019 00:54 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
TS is wel een beetje neurotisch bezig.
Maar dit soort gedrag vertonen de meeste mensen wel een keer.
Misschien kennen ze elkaar langer.quote:
Als je dat hebt dan heb je wel issues met jezelf naar mijn meningquote:Op donderdag 10 oktober 2019 01:36 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Misschien kennen ze elkaar langer.
Bovendien heb je wel mensen die na 1 date dit soort gedrag vertonen, kan gebeuren.
En dat kan toch? Veel mensen hebben issues met zichzelf, TS helemaal.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 01:38 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Als je dat hebt dan heb je wel issues met jezelf naar mijn mening
Sorry maar ik mis even het punt waar ik zeg dat TS een slecht persoon is?quote:Op donderdag 10 oktober 2019 01:56 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
En dat kan toch? Veel mensen hebben issues met zichzelf, TS helemaal.
Maar ik heb zelf zo’n 2 keer dit gehad, en andersom heb ik vaak genoeg meegemaakt dat een vrouw dit had bij mij. Mijn eerste verliefdheid had ik dit na enkele dates, maar wel met een meisje waar ik maandenlang mee praatte. Wat er meespeelde was dat ik in mijn eentje naar Nederland was verhuisd en helemaal alleen in een klein kamertje worden, en was op dat moment ook psychisch instabiel.
Ik heb ook meegemaakt dat een meisje na een eerste date een hele liefdesverklaring naar mij maakte van 20 pagina’s lang, dat meisje was ook instabiel.
Mijn punt is meer, dat soort dingen gebeuren. Maakt haar geen slecht persoon ofzo, dat ze issues heeft.
Ik vond je een beetje hard en oordelend overkomen naar TS. Maar goed, mijn interpretatie.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 02:17 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Sorry maar ik mis even het punt waar ik zeg dat TS een slecht persoon is?
Valt wel mee toch?quote:Op donderdag 10 oktober 2019 02:22 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik vond je een beetje hard en oordelend overkomen naar TS. Maar goed, mijn interpretatie.
Vrouwenquote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:03 schreef Stermaan het volgende:
[..]
Zou het niet komen omdat ik best wel afwijzend overkwam en hij zo teleurgesteld raakte dat hij alles heeft verwijderd of vond hij me echt niet interessant?
Ik zou het gewoon doen, dan kun je het voor jezelf daarna af sluiten. Of misschien toch nog een keer tweede date vragen. Ik zie eigenlijk het probleem niet zo. Die man kan toch ook gewoon "nee" zeggen, of des noods "nee sorry, echt niet: NEE". Ik kan me niet voor stellen dat hij wakker zou gaan liggen en de politie gaat bellen omdat hij "gestalked" wordt via de telefoon. Je hebt gewoon nog gedachten over de date en vind het jammer, en wil het er nog een keer met hem over hebben. Ik zie echt het probleem niet zo eigenlijk.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 00:04 schreef Stermaan het volgende:
[..]
Eens. Maar zelfs dat vind ik eigenlijk stom. Mannen kunnen ook last hebben van liefdesverdriet.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 15:26 schreef TomStall het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon doen, dan kun je het voor jezelf daarna af sluiten. Of misschien toch nog een keer tweede date vragen. Ik zie eigenlijk het probleem niet zo. Die man kan toch ook gewoon "nee" zeggen, of des noods "nee sorry, echt niet: NEE". Ik kan me niet voor stellen dat hij wakker zou gaan liggen en de politie gaat bellen omdat hij "gestalked" wordt via de telefoon. Je hebt gewoon nog gedachten over de date en vind het jammer, en wil het er nog een keer met hem over hebben. Ik zie echt het probleem niet zo eigenlijk.
Andersom zou het vervelender zijn denk ik. Een man die een vrouw toch nog een keer benaderd omdat hij de "nee" niet goed wilde of kon begrijpen, of zichzelf toch nog een keer nader wil uitleggen, dat is wel een wat moeilijker verhaal. Nog zou ik dat geen stalken noemen, maar als man een vrouw (tweede keer) benaderen ligt imho gevoeliger en zou ik zelf niet doen.
Een vrouw die zoiets zegt zou ik als man sowieso niet moeten hoor.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:19 schreef Tailless het volgende:
[..]
Hoe oud ben je en waarom zou die blij met je moeten zijn.
Waarom als hij onder je stand is wil je iets met hem
Andersom krijgen mannen ook mensen achter zich aan die zij niet willen. Ene Stermaan bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:13 schreef Stermaan het volgende:
[..]
Ik was erg nerveus. Jammer dat mannen al zo snel opgeven tegenwoordig. Ik krijg verdwr alleen de mannen achter me aan die ik niet wil. Heel vreemd.
quote:Op donderdag 10 oktober 2019 18:27 schreef Detroit het volgende:
[..]
Andersom krijgen mannen ook mensen achter zich aan die zij niet willen. Ene Stermaan bijvoorbeeld.
Je stalkt hem toch ookquote:Op woensdag 9 oktober 2019 21:43 schreef Stermaan het volgende:
Zo een 3 weken terug had ik een afspraak met een man via een datingapp waarmee ik 2 maanden heb geappt. Helaas was het niet echt goed afgelopen.
Na de date suggereerde hij dat wij misschien niet helemaal een match waren. Ook vroeg hij naar mijn oordeel. Ik vond het natuurlijk niet leuk dat hij zei dat we misschien niet matchen. Ik schoot een beetje in de zelfverdediging en zei dat we wellicht in karakters verschillen en dat een 100 procent match niet bestaat.
Hij vond het echt heel erg jammer en ik ging er beetje in mee en wilde niet zeggen dat ik openstond voor een 2e date. Ik verwijderde zijn nummer, maar wilde eigenlijk nog wel zeggen dat ik openstond voor een 2e date.
Geheel per toeval vond ik net zijn nummer terug in mijn telefoon, het stond nog aangegeven bij mijn vriendensuggestie lijst van een andere app. Ik was hem al vergeten. Ik voegde uit nieuwdgierigheid zijn nummer toe om te kijken of zijn foto nog zichtbaar was en of ik hem misschien nog een appje kon sturen, maar wat blijkt nu: mijn Whatsapp vindt zijn nummer niet meer.
Nu denk ik bij mezelf. Heeft hij serieus een nieuw nummer omdat hij dacht dat ik hem zou gaan stalken? Of zou hij gewoon zijn whatsapp hebben verwijderd.
Of je vagijn stonk.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:03 schreef Stermaan het volgende:
[..]
Ok.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 18:52 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Je stalkt hem toch ook(of dat was je van plan)
De excuusjes kun je achterwege laten, maakt het alleen maar verdachter.
Ja ik snap precies wat je bedoelt. Ik vind het ook stom dat het zo in elkaar zit soms. Je kunt als man vind ik dan het risico beter maar niet nemen, er kan naar mijn idee behoorlijk overtrokken op gereageerd worden. En daar komt bij: mensen praten (roddelen) heel veel en daardoor wordt het verhaal heel snel veel groter dan het is.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 15:55 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Eens. Maar zelfs dat vind ik eigenlijk stom. Mannen kunnen ook last hebben van liefdesverdriet.
Dat nummer kwam niet zomaar bovendrijven. Waarschijnlijk sync je je contacten niet dagelijks, wiste je zijn nummer en kwam het nummer terug uit de cloud. Of had je ook contacten back-up op Google Drive of je SD-card.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 00:04 schreef Stermaan het volgende:
[..]
Gesms't, omdat nummer geen whatsapp meer heeft. Ik dacht dat mijn smsje nooit zou aankomen, maar kreeg tot mijn verrassing een ontvangstbevestiging. Dus het nummer is nog wel in gebruik, maar heb er geen reactie op gekregen en weet ook niet of iemand/hij het heeft gelezen. Feit is wel dat mijn smsje door dat nummer gewoon is ontvangen en dat de simkaart in een telefoon zit en in gebruik is. Tenminste... als ik mijn gezond verstand gebruik (door hem of iemand anders?), maar weet ook het fijne niet van het technische gedeelte van simkaart en smsontvangstbevestigingenquote:
Is het normaal dat een nummer dan zo snel door iemand anders in gebruik wordt genomen als je een nieuw abonnement aangaat? Ik sms'te mijn oude nummer van jaren geleden en daar kreeg ik geen ontvangstbevestiging vanquote:Op maandag 14 oktober 2019 20:56 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat nummer kwam niet zomaar bovendrijven. Waarschijnlijk sync je je contacten niet dagelijks, wiste je zijn nummer en kwam het nummer terug uit de cloud. Of had je ook contacten back-up op Google Drive of je SD-card.
Dus je vond hem nog terug, overkomt mij ook wel eens.
Verder wilde hij misschien peilen of je in was voor vriendschap (met voordelen, FWB) of gewoon tot een snelle wip was te verleiden. Dan heeft hij duidelijk gemaakt dat hij huisje, boompje en beestje niet zag zitten maar als jij hem wel zag zitten kon hij mogelijk zijn ballen legen. Niet fraai, I know, maar misschien is hij een wandelende testosteron bom en die krijgen dat soort ideeën.
Hij heeft waarschijnlijk nu een nieuw nummer, bij het aangaan van een nieuw telefoonabonnement.
Je hebt 2 maanden geen contact met een date van je. En naar mijn mening was je date ook zeer duidelijk dat ie denkt dat het geen match zou kunnen zijn.quote:
Naar mijn mening kon ik het gewoon kwijt. Ik zei dat ik het afgelopen weken druk had en daarom nog niet aan een berichtje was toegekomen. Daarna zei ik dat ik wel voor een 2e date was gegaan en dat niet helemaal eerlijk had toegegeven tijdens ons laatste gesprek. Dat was het.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je hebt 2 maanden geen contact met een date van je. En naar mijn mening was je date ook zeer duidelijk dat ie denkt dat het geen match zou kunnen zijn.
Per ongeluk vind je zijn nummer, je voegt hem toe en je ziet dat ie niet op Whatsapp te vinden is. Klaar toch?
Maar nee, je stopt hier niet. Je kijkt of ie bij een vriend(in) van je wel op Whatsapp te vinden is, ook dat werkt niet. En dat ga je het nummer sms'en????? Oh en vergeet de conspiracy theories niet
Wat had jij gehoopt achter te willen komen?![]()
Ik denk wel dat je gelijk hebt. Misschien kun je er voor de zekerheid nog een achteraan sturen, just to be sure..quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:18 schreef Stermaan het volgende:
[..]
Gesms't, omdat nummer geen whatsapp meer heeft. Ik dacht dat mijn smsje nooit zou aankomen, maar kreeg tot mijn verrassing een ontvangstbevestiging. Dus het nummer is nog wel in gebruik, maar heb er geen reactie op gekregen en weet ook niet of iemand/hij het heeft gelezen. Feit is wel dat mijn smsje door dat nummer gewoon is ontvangen en dat de simkaart in een telefoon zit en in gebruik is. Tenminste... als ik mijn gezond verstand gebruik (door hem of iemand anders?), maar weet ook het fijne niet van het technische gedeelte van simkaart en smsontvangstbevestigingen
Het duurt even een pagina of tig met inhoudsloos gezever, maar je bent er uiteindelijk zelf op gekomen. Heel netjes, nu snel je fout rechtzetten!!quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:39 schreef Stermaan het volgende:
Ik denk dat ik er mee zit dat ik niet eerlijk ben geweest.
Na de date suggereerde hij dat wij misschien niet helemaal een match waren.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:03 schreef Stermaan het volgende:
[..]
Hoezo denk je dat?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 11:28 schreef SebbeSwensje het volgende:
Verder enorm vermakelijk topic waarin TS pijnlijk blootlegt waarom ze nog veel vaker dit probleem zal tegenkomen.
Ik denk gewoon dat ik niet aantrekkelijk genoeg ben, dan zijn mannen ook wel snel klaar. Ik moet daarbij wel zeggen dat ik meteen ga voor de meest knappe, slimme, grappige en succesvolle mannen, dus diegene die toch wel out of my league zijn en daar heb ik echt nooit succes mee. Toevallig kan het niet meer zijn, want hoe kan het dat ik bij andere soort mannen wel succes heb.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 15:14 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Na de date suggereerde hij dat wij misschien niet helemaal een match waren.
Klaar, move on.
Volgende date!
Omdat je nogal lang bezig blijft met iemand die jou duidelijk niet interessant genoeg vindt.quote:
Te drukquote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:10 schreef Stermaan het volgende:
[..]
Naar mijn mening kon ik het gewoon kwijt. Ik zei dat ik het afgelopen weken druk had en daarom nog niet aan een berichtje was toegekomen. Daarna zei ik dat ik wel voor een 2e date was gegaan en dat niet helemaal eerlijk had toegegeven tijdens ons laatste gesprek. Dat was het.
Het is ook geen klein kind meer, maar een volwassen man. Zo raar is mijn sms ook niet. Ik denk ook dat hij wel had gereageerd als hij het nummer nog zou gebruiken.
Het is nu wel klaar hoorquote:Op zondag 20 oktober 2019 08:25 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Omdat je nogal lang bezig blijft met iemand die jou duidelijk niet interessant genoeg vindt.
Waar heb ik weer mijn ego beschermd?quote:Op zondag 20 oktober 2019 08:48 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Te druk![]()
![]()
Je had gewoon eerlijk moeten zijn, ipv weer je ego beschermen. "Een combinatie van onzekerheid en snel gekrenkt ego hebben mij ertoe bewogen om afwijzende signalen af te geven terwijl ik best een tweede date had gewild."
Kom op zeg, te druk
Door te zeggen dat je het te druk had ipv gewoon eerlijk te zijn. Het is ook nog eens een ontzettend slap excuus. Als je het echt te druk hebt en je hebt wel interesse dan deel je dat op het moment zelf.quote:Op zondag 20 oktober 2019 08:55 schreef Stermaan het volgende:
[..]
Waar heb ik weer mijn ego beschermd?
Jeetje, iedereen heeft tekortkomingenquote:Op zondag 20 oktober 2019 09:29 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Door te zeggen dat je het te druk had ipv gewoon eerlijk te zijn. Het is ook nog eens een ontzettend slap excuus. Als je het echt te druk hebt en je hebt wel interesse dan deel je dat op het moment zelf.
Ik zou bij een eerlijk bericht denken dat je in staat bent om je eigen tekortkomingen in te zien en je nog wel een kans gunnen, maar als je weer dezelfde fout maakt dan is het over.
U mad?quote:Op zondag 20 oktober 2019 11:55 schreef Stermaan het volgende:
[..]
Jeetje, iedereen heeft tekortkomingenen ik heb het ook nog niet allemaal uitgevogeld. Ja, mijn ego zit soms in de weg.
Nou.
Verder vindt hij vast nog wel een miss perfect ergens of niet. Dat is zijn probleem.
Hij heeft niks verloren man!quote:Op zondag 20 oktober 2019 12:05 schreef Stermaan het volgende:
[..]
Oh nee!
Het zijn verlies, niet de mijne. Ik weet wat ik te bieden heb.
Kan toch dat iemand je waarde niet inziet? Een afspraak is altijd een momentopname. Daarom zeg ik dat het zijn verlies is, omdat ik weet dat ik meer heb dan wat ik toen heb laten zien. Of hij moet afgeknapt zijn op mijn uiterlijk, ja dan snap ik zijn desinteresse wel. Dat is bij mannen vaak een dealbreker.quote:Op zondag 20 oktober 2019 12:08 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Hij heeft niks verloren man!![]()
Hij was gewoon niet geïnteresseerd in jou, dus hoe kan dat zijn verlies zijn?
Nee sorry, de eerste indruk telt meestal het hardst mee. Waarom maak je je zo druk om iemand die geen interesse heeft? Is hij de enige man op aarde?quote:Op zondag 20 oktober 2019 12:16 schreef Stermaan het volgende:
[..]
Kan toch dat iemand je waarde niet inziet? Een afspraak is altijd een momentopname. Daarom zeg ik dat het zijn verlies is, omdat ik weet dat ik meer heb dan wat ik toen heb laten zien.
Nou niks aan de hand dus, deze was het niet voor jou. Move on.quote:Op zondag 20 oktober 2019 12:25 schreef Stermaan het volgende:
[..]
Nee. Ik ben niet zo een snelle dater. Als ik met iemand afspreek, betekent het dat ik diegene ook echt leuk vind en als het misloopt, heb ik niet meteen 2 dagen later een nieuwe date. Het kan wel, maar ik wacht altijd eerst even. Ik weet niet waar het aan ligt waarom ik zo ben.
Ken jij mij dan? Ik kan goed met afwijzingingen omgaan. Bovendien is dit de eerste keer in mijn leven geweest dat ik na 1 maand na een eerste -niet zo goed afgelopen- date een berichtje heb gestuurd, omdat ik toch dacht dat er meer in zat. Daar is niks heftigs aan.quote:Op zondag 20 oktober 2019 12:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik zou even niet meer daten. Waarom reageer je zo heftig als een man netjes aangeeft dat hij de klik niet heeft...en dan na zo'n tijd weer een bericht sturen.
Maak jezelf niet zo belachelijk en ga gewoon verder met je leven en blijf niet zo hangen omdat je ego een beetje auw heeft.
En goed bedoeld advies meteen wegwuiven. Dat bedoel ik dus, ga werken aan dat belachelijke ego.quote:Op zondag 20 oktober 2019 11:55 schreef Stermaan het volgende:
[..]
Jeetje, iedereen heeft tekortkomingenen ik heb het ook nog niet allemaal uitgevogeld. Ja, mijn ego zit soms in de weg.
Nou.
Verder vindt hij vast nog wel een miss perfect ergens of niet. Dat is zijn probleem.
Doe eens een foto dan 😊quote:Op zondag 20 oktober 2019 08:21 schreef Stermaan het volgende:
[..]
Ik denk gewoon dat ik niet aantrekkelijk genoeg ben, dan zijn mannen ook wel snel klaar.
Waar heb je het over? Ik wuif niets weg. Ik zeg alleen dat iedereen tekortkomingen heeft. Je kan van mij niet verwachten dat ik, notabene op mijn jonge leeftijd, geheel verlicht door het leven ga. En als je iemand afkapt, omdat diegene een onhandig, maar goedbedoeld smsje stuurt. Heel fijn voor jequote:Op zondag 20 oktober 2019 13:14 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
En goed bedoeld advies meteen wegwuiven. Dat bedoel ik dus, ga werken aan dat belachelijke ego.
Of hij heeft gewoon geen zin in je. Overigens heb ik tijden een extra simkaart gehad toen ik nog aan het daten was. Geen zin in gestoorde wijven op m'n eigen eigen telefoon krijgen was ideaal.quote:Op zondag 20 oktober 2019 13:12 schreef Stermaan het volgende:
[..]
Ken jij mij dan? Ik kan goed met afwijzingingen omgaan. Bovendien is dit de eerste keer in mijn leven geweest dat ik na 1 maand na een eerste -niet zo goed afgelopen- date een berichtje heb gestuurd, omdat ik toch dacht dat er meer in zat. Daar is niks heftigs aan.
Hij gebruikt dat nr gewoon niet anders had hij zeker wel gereageerd. Maar is niet zo en heb het ook losgelaten. Wat heftig allemaal zeg.
Dat je het ook als gestoorde wijven benoemt, zegt al alles over je. Nogal neerbuigend en denigrerend.quote:Op zondag 20 oktober 2019 13:53 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Of hij heeft gewoon geen zin in je. Overigens heb ik tijden een extra simkaart gehad toen ik nog aan het daten was. Geen zin in gestoorde wijven op m'n eigen eigen telefoon krijgen was ideaal.
Als ik jouw verhaal zo lees denk ik dat het niet onverstandig van mij wasquote:Op zondag 20 oktober 2019 14:02 schreef Stermaan het volgende:
[..]
Dat je het ook als gestoorde wijven benoemt, zegt al alles over je. Nogal neerbuigend en denigrerend.
Ja, 1 smsje na sturen is echt heel stalkerigquote:Op zondag 20 oktober 2019 14:21 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Als ik jouw verhaal zo lees denk ik dat het niet onverstandig van mij was
quote:Op zondag 20 oktober 2019 13:12 schreef Stermaan het volgende:
[..]
Ik kan goed met afwijzingingen omgaan.
Het zit wel half in haar.quote:Op zondag 20 oktober 2019 13:36 schreef herverwijderd het volgende:
Hebben we hier een bona fide Nice Girl tm te pakken?
Een smsje nasturen aan iemand die al duidelijk heeft aangegeven jou niet te moeten en daar 8 pagina's over door blijven emmeren klinkt anders niet heel normaal hoor.quote:Op zondag 20 oktober 2019 14:25 schreef Stermaan het volgende:
[..]
Ja, 1 smsje na sturen is echt heel stalkerigoehhh wat eng, pas maar op.
Ik ben dan liever iemand die nog een smsje nastuurt dan dat ik een persoon ben die minachtend over anderen spreekt zoals jij doet met je "gestoorde wijven".
Nou nee. Hij dodged a bullet, dat lijkt me eerder het geval.quote:Op zondag 20 oktober 2019 12:05 schreef Stermaan het volgende:
[..]
Oh nee!
Het zijn verlies, niet de mijne. Ik weet wat ik te bieden heb.
Ik blijf nergens over dooremmeren. Mensen vroegen om een update en die gaf ik. Daarvoor is toch een forum bedoeld, om een situatie te bespreken. Dat jij dat dooremmeren noemt, is niet mijn probleem.quote:Op zondag 20 oktober 2019 14:48 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Een smsje nasturen aan iemand die al duidelijk heeft aangegeven jou niet te moeten en daar 8 pagina's over door blijven emmeren klinkt anders niet heel normaal hoor.
Grote kans dat hij hetzelfde denkt.
Zo zo, gevoelige snaar geraakt?quote:Op zondag 20 oktober 2019 15:02 schreef Stermaan het volgende:
[..]
Ik blijf nergens over dooremmeren. Mensen vroegen om een update en die gaf ik. Daarvoor is toch een forum bedoeld, om een situatie te bespreken. Dat jij dat dooremmeren noemt, is niet mijn probleem.
Omdat ik een smsje nastuur en een date even ging reevalueren.quote:Op zondag 20 oktober 2019 14:57 schreef Granqvist het volgende:
[..]
Nou nee. Hij dodged a bullet, dat lijkt me eerder het geval.
Ditquote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:09 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Ik denk dat hij zo verdrietig was dat hij een nieuw nummer nam maar eigenlijk wil hij graag dat je contact opneemt omdat hij nog vaak aan je denkt. Zou hem toevoegen via andere social media of anders langs zijn huis rijden om te checken of hij toevallig buiten staat
Jij snapt het echt niet hè?quote:Op zondag 20 oktober 2019 15:07 schreef Stermaan het volgende:
[..]
Omdat ik een smsje nastuur en een date even ging reevalueren.
Nee, jammer hè.quote:Op zondag 20 oktober 2019 15:05 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Zo zo, gevoelige snaar geraakt?
Nee hoor, het raakt me niet. Wat snap je daar niet aan.quote:Op zondag 20 oktober 2019 15:10 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Geloof je het zelf? Ik ook niet
Nee dat blijkt. Waarom blijf je er dan op in gaan?quote:Op zondag 20 oktober 2019 15:11 schreef Stermaan het volgende:
[..]
Nee hoor, het raakt me niet. Wat snap je daar niet aan.
Ik heb nu even de tijd om te reagerenquote:Op zondag 20 oktober 2019 15:12 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Nee dat blijkt. Waarom blijf je er dan op in gaan?
Nee het raakt je totaal niet, daarom verwijder je zeker gauw je OP.
![]()
Fantastisch hoe jij hapt.quote:Op zondag 20 oktober 2019 15:16 schreef Stermaan het volgende:
[..]
Ik heb nu even de tijd om te reagerenjij vindt het anders reuze grappig om te zien hoe je reacties uitlokt
Die op Viva was ook prachtig.quote:Op zondag 20 oktober 2019 15:23 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Raakt me totaal niet maar ik open er wel een topic over op viva en vervolgens fok
Dicht op verzoek van TS.quote:Op zondag 20 oktober 2019 15:37 schreef Stermaan het volgende:
Kan een mod dit topic nu sluiten. Ik voel me hier nu wel heel onprettig bij. Vooral hoe enkele fok users doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |