SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Ja hij doet het weelquote:
Gloeit wel weel aan.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Een klein stukje vergeten, zie ik.
Ach, het staat je wel. Heeft iets charmants ookquote:
Daydream wist ik ook nog. De band absoluut niet.quote:
Ik had zelfs Daydream er nog niet eens uitgehaald. Wel een relaxed nummer.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Daydream wist ik ook nog. De band absoluut niet.
Nou hier was het niet echt collectief.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:42 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik heb een soort collectief geheugen als het om muziek gaat
quote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:42 schreef brother52 het volgende:
Ze hadden te veel muziek geschreven voor de tekst...
Inderdaad.... dan zou ik toch iets anders op de hoes zetten.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ai, wat zag ze er daar slecht uit
Nogal jaquote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ai, wat zag ze er daar slecht uit
Geen idee.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:46 schreef livelink het volgende:
Dit zijn toch die Voice-winnaars? Dat meidenbandje?
Was de Voice er al in 1990 dan?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:46 schreef livelink het volgende:
Dit zijn toch die Voice-winnaars? Dat meidenbandje?
quote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:49 schreef CindieY het volgende:
Over time management gesproken. Ik heb de hele dag al het gevoel dat het donderdag is
Wel mooi dat je dan het werk van morgen vandaag al gedaan hebt. Ben je morgen lekker vrijquote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:49 schreef CindieY het volgende:
Over time management gesproken. Ik heb de hele dag al het gevoel dat het donderdag is
Anderhalve dag, waarvan vrijdag alleen de ochtend thuisquote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan is het wel een teleurstelling dat je nog 2 dagen moet zeker.
De grap is dus dat ik aan het einde van de middag een afspraak had en daarin dingen heb afgesproken op maandag te doen, omdat ik dacht dat het donderdag wasquote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wel mooi dat je dan het werk van morgen vandaag al gedaan hebt. Ben je morgen lekker vrij
quote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:51 schreef spijkerbroek het volgende:
Het mooie zuiden - liedje voor wie dan ook
Nice...... in de middag weer shoppen dan.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Anderhalve dag, waarvan vrijdag alleen de ochtend thuis
Verstandig.... kun je morgen lekker rustig aan doen.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
De grap is dus dat ik aan het einde van de middag een afspraak had en daarin dingen heb afgesproken op maandag te doen, omdat ik dacht dat het donderdag was
Zouden die meiden er nou intrappen?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:51 schreef spijkerbroek het volgende:
Het mooie zuiden - liedje voor wie dan ook
Zou jij er in trappen?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Zouden die meiden er nou intrappen?
Dan weet je dat je in het vervolg vaker wel wat meer tijd mag nemen om iets te doen. Handig wel.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
De grap is dus dat ik aan het einde van de middag een afspraak had en daarin dingen heb afgesproken op maandag te doen, omdat ik dacht dat het donderdag was
Vast. Die Ärzte hebben ook een dergelijk liedje gemaakt: Lied für dich.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Zouden die meiden er nou intrappen?
Mensen luisteren niet goed genoeg naar tekstenquote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Vast. Die Ärzte hebben ook een dergelijk liedje gemaakt: Lied für dich.
Waarin letterlijk wordt gezegd dat ze blij zijn dat iedereen hun platen koopt zodat zij stinkend rijk zijn.
Het kan toepasselijk zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mensen luisteren niet goed genoeg naar teksten![]()
Echt, al die mensen die paradise by the dashboard light op hun bruiloft draaien... Die hebben vast niet naar het einde geluisterd
Maar om dat nou op je bruiloft al uit te sprekenquote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Het kan toepasselijk zijn natuurlijk.
quote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Zometeen bij Opsporing Verzocht: "Eric B & Rakim"
Dan weet ik het nietquote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:02 schreef spijkerbroek het volgende:
Tja, de titel was óf Numero Uno óf oooooohheeyyyyooohheeeyyhheeyyyaahaahhaahhahh.
Ze hebben wel de goeie keuze gemaakt wat dat betreft.
Je mist de genderneutrale persoon?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Kan niet meer, deze tekst. Alleen maar boys en girls.
De genderconfusion wordt echter goed benoemd in dit nummer. Actueel dus juist.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Je mist de genderneutrale persoon?
En de transgender en welke andere smaken geslachten (of het ontbreken daarvan) er ook maar zijn.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Je mist de genderneutrale persoon?
quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:07 schreef spijkerbroek het volgende:
Mick & David - Dancing in the street
Jullie zijn het niet eens over de rangorde.quote:
Goede avond, just me.quote:
Nee nee nee. Ze hebben het alleen over jongetjes die meisjes zijn etc. Niet jongetjes die genderneutraal zijn bv.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:06 schreef livelink het volgende:
[..]
De genderconfusion wordt echter goed benoemd in dit nummer. Actueel dus juist.
Mick Bowie & Dabid Jagger.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:08 schreef livelink het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn het niet eens over de rangorde.
Het was een begin, zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee nee nee. Ze hebben het alleen over jongetjes die meisjes zijn etc. Niet jongetjes die genderneutraal zijn bv.
Ik ben al heel lui geweest vandaagquote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede avond, just me.![]()
Moet jij niet even rustig gaan zitten, in plaats van rond te springen, of over straat te dansen?
Dan is het goed.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:09 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben al heel lui geweest vandaag
quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:10 schreef spijkerbroek het volgende:
Whehehe ik dacht net weer vuurwerk te horen in de verte.
Maar nu hoor ik dat het onweer is
Is dit rockquote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:12 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Clout was een Zuid-Afrikaanse rockband bestaande uit vijf vrouwen. Ze waren actief tussen 1977 en 1981 en scoorden voornamelijk met covers.
quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:13 schreef livelink het volgende:
Save me, take me away from the action. Dit nummer is het lijflied van shopaholics die willen afkicken.
Save me, take me away from the action. Dit nummer is het lijflied van shopaholics die willen afkicken.
Even een moment van bezinning. Dat is heel goed voor sommige van ons.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:18 schreef CindieY het volgende:
Wat draai je toch allemaal voor muziek, Melting
We komen wel allemaal voor de muziekquote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Even een moment van bezinning. Dat is heel goed voor sommige van ons.
Spreek voor jezelf!quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:18 schreef Melting het volgende:
[..]
dank jequote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:18 schreef Melting het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
We komen wel allemaal voor de muziek![]()
Daar heb ik alcohol voorquote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Uhm..... doe ik dat in jou geval ook niet dan?quote:
Proost!quote:
Je hebt even snel een foto gemaakt van de single die je in huis hebt liggen?quote:
En dan heel laf een schuilnaam gebruiken.quote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je hebt even snel een foto gemaakt van de single die je in huis hebt liggen?
Hangt boven zijn bed, naast het kruis.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je hebt even snel een foto gemaakt van de single die je in huis hebt liggen?
Ruud Eggenhuizen bekt iets minder vlot.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:21 schreef livelink het volgende:
[..]
En dan heel laf een schuilnaam gebruiken.
Dat maakt God niks uitquote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Ruud Eggenhuizen bekt iets minder vlot.
Nou, alle Ruuds moeten wel even in de wachtkamer wachten hoor.quote:
Misschien houdt god niet van Marvel?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:24 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik dacht even dat DC Lewis ook die was van Jesus Freak (wat een .. nogal andere muziekstijl is), maar dat was DC Talk.
Waarom moet al dat religieuze volk DC als voorletters aannemen?
quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:27 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Misschien houdt god niet van Marvel?
quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:27 schreef spijkerbroek het volgende:
Love don't live here anymore, maar van wie?
Oh, dat is het.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:27 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Misschien houdt god niet van Marvel?
Mij totaal onbekendquote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:31 schreef spijkerbroek het volgende:
Mario Bros remix van La Isla Bonita - Madonna?
Er zit in ieder geval iets raars aan.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:31 schreef spijkerbroek het volgende:
Mario Bros remix van La Isla Bonita - Madonna?
Die piepjes tussendoor klinkt als early Mario Bros spel.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Er zit in ieder geval iets raars aan.
Ach.... laat de zon toch in je hart.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:33 schreef spijkerbroek het volgende:
A boy loves a girl and a girl loves a boy...
Echt Melting, je zoekt ze wel uit hè?
Het onweert en het is donker. Just sayingquote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Ach.... laat de zon toch in je hart.
Hierna nog The Killers met Somebody told mequote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:33 schreef spijkerbroek het volgende:
A boy loves a girl and a girl loves a boy...
Echt Melting, je zoekt ze wel uit hè?
Typisch songfestivalnummer. Lekker vrolijk.quote:
Lass die Sonne in dein Herz is een lied van de band Wind. Het was de Duitse inzending van het Eurovisiesongfestival van 1987. Het behaalde de tweede plaats achter Hold me now van de Ierse zanger Johnny Logan.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Typisch songfestivalnummer. Lekker vrolijk.
Oh, daar ken ik het van.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Typisch songfestivalnummer. Lekker vrolijk.
Hold me now, ook al zo'n typisch vrolijk songfestivalnummer.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Lass die Sonne in dein Herz is een lied van de band Wind. Het was de Duitse inzending van het Eurovisiesongfestival van 1987. Het behaalde de tweede plaats achter Hold me now van de Ierse zanger Johnny Logan.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:37 schreef CindieY het volgende:
Mag ik refereren aan het onderschrift van spijkerbroek?
Dat mocht bij het vorige nummer al.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:37 schreef CindieY het volgende:
Mag ik refereren aan het onderschrift van spijkerbroek?
Wijsneusquote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld?
quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hold me now, ook al zo'n typisch vrolijk songfestivalnummer.
Kende je het niet?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:40 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik vond die vorige eigenlijk best goed
Neequote:
Oh, ik kende het wel. En als ik het ken, denk ik dat iedereen het kent. Mijn fout.quote:
Neh, jij kent meer dan ik.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, ik kende het wel. En als ik het ken, denk ik dat iedereen het kent. Mijn fout.
quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:49 schreef spijkerbroek het volgende:
Jeetje, ik luister nog liever naar dat This is my church van DC Lewis daarstraks dan dit nasale gezemel net.
quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:50 schreef spijkerbroek het volgende:
Gibson Brothers - Que sera mi vida
Ah, het refrein laat belletjes rinkelen.quote:
Nee, ik ken het wel. Maar weet niet of het Bronski Beat, The Communards of hem solo isquote:
Dat is bij de volgende niet nodig.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:59 schreef spijkerbroek het volgende:
Moest even flink graven voor de bandnaam.
Trafassi - Klein wasjes grote wasjesquote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is bij de volgende niet nodig.
De meeste denken dat het nummer zo heet, maar het is eigenlijk:quote:Op woensdag 9 oktober 2019 21:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Trafassi - Klein wasjes grote wasjes![]()
![]()
5 mannen die kijken hoe 1 vrouw hun was doet.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 21:01 schreef Melting het volgende:
[..]
De meeste denken dat het nummer zo heet, maar het is eigenlijk:
[ afbeelding ]
Maar die dame, vond het zo fijn, want ze hing zelf aan de lijn.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 21:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
5 mannen die kijken hoe 1 vrouw hun was doet.
Thema van de uitzending: politieke incorrectheid
quote:Op woensdag 9 oktober 2019 21:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
5 mannen die kijken hoe 1 vrouw hun was doet.
Thema van de uitzending: politieke incorrectheid
Misschien dat het in mei wel droog is.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 21:03 schreef CindieY het volgende:
Nu de was buiten hangen schiet niet zo op
Je mag ze ook binnen aan de lijn hangen.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 21:03 schreef CindieY het volgende:
Nu de was buiten hangen schiet niet zo op
Ik blijf nog even op. Dank je wel Melting en welterustenquote:Op woensdag 9 oktober 2019 21:04 schreef Melting het volgende:
Allemaal weer bedankt voor het luisteren.
Ik wens de opblijvers nog een fijne avond, en degene die net als ik naar bed gaan; welterusten.
[ afbeelding ]
Song To The Siren is één van mijn favorieten ooit.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:49 schreef spijkerbroek het volgende:
Jeetje, ik luister nog liever naar dat This is my church van DC Lewis daarstraks dan dit nasale gezemel net.
quote:Op donderdag 10 oktober 2019 06:09 schreef livelink het volgende:
Even een mededeling voor CindieY. Het is donderdag vandaag
Ik word wakker met de radio en de volume gaat langzaam omhoog totdat je de wekker uitzet; dan gaat de radio verder op normaal volume. Dat werkt voor mij het beste.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 06:41 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik deed vanmorgen bijna een CindieY-tje....... (de wekker uit zetten, en blijven liggen. Maar gelukkig was ik nog op tijd op om me niet te hoeven haasten)
Ik heb er normaal ook geen moeite mee. Dan sta ik gewoon op als de wekker gaat.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 07:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik word wakker met de radio en de volume gaat langzaam omhoog totdat je de wekker uitzet; dan gaat de radio verder op normaal volume. Dat werkt voor mij het beste.
quote:Op donderdag 10 oktober 2019 06:41 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik deed vanmorgen bijna een CindieY-tje....... (de wekker uit zetten, en blijven liggen. Maar gelukkig was ik nog op tijd op om me niet te hoeven haasten)
't Is vrijdag hoor</breng CindieY van apropos>quote:Op donderdag 10 oktober 2019 07:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zit in de trein hoor, zoals het hoort op donderdag
Had je daarvoor de herinnering van livelink nodig? Of had je het zelf al in de gaten?quote:Op donderdag 10 oktober 2019 07:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ook goedemorgen, spijkerbroek.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 07:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
't Is vrijdag hoor</breng CindieY van apropos>
Ik ben gewoon vrij, zoals elke zaterdagquote:Op donderdag 10 oktober 2019 07:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 oktober 2019 08:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben gewoon vrij, zoals elke zaterdag
#FREE SPIJKERBROEK
* spijkerbroek gaat maar even bellen met de baasquote:Op donderdag 10 oktober 2019 08:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben gewoon vrij, zoals elke zaterdag
#FREE SPIJKERBROEK
quote:Op donderdag 10 oktober 2019 08:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
* spijkerbroek gaat maar even bellen met de baas
"Ja hoi ik kom niet want Henk zei dat het zaterdag is. Prettig weekend!"
Goedemorgen just me. Hier geen last van gehad.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 08:29 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
wat een regen en onweer vannacht
Oh gelukkig maar, het was echt heel, heel erg!quote:Op donderdag 10 oktober 2019 08:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen just me. Hier geen last van gehad.
Ik had wel een paar tellen nodig om te beseffen dat het donderdag is en niet vrijdag.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 08:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Had je daarvoor de herinnering van livelink nodig? Of had je het zelf al in de gaten?
Als je 'n heel team bij elkaar krijgt welquote:Op donderdag 10 oktober 2019 11:39 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ben een Drent. Mag ik ook meedoen?
Elk jaar op Hemelvaartsdag wordt er in mijn geboortedorp een straatvoetbaltoernooi gehouden, waar steevast 7 of 8 teams meedoen, zowel voetballers als niet-voetballersquote:Op donderdag 10 oktober 2019 11:55 schreef just me het volgende:
[..]
Als je 'n heel team bij elkaar krijgt wel
quote:Op donderdag 10 oktober 2019 11:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Elk jaar op Hemelvaartsdag wordt er in mijn geboortedorp een straatvoetbaltoernooi gehouden, waar steevast 7 of 8 teams meedoen, zowel voetballers als niet-voetballers
Gelukkig heb ik geen idee waar je het over hebt, dus braak maar raak...quote:Op donderdag 10 oktober 2019 12:10 schreef Rafeiro het volgende:
Gatver, comming out dag?
Heb niks tegen LBGT enzo, maar oeh ik moet op die en die datum uit de kast komen
Net zo nep als valentijn, laat mensen zelf kiezen hoe en wanneer.
Regenboog zebrapaden zijn zelfs niet legitiem, terecht ook (imho, minder contrast etc.).
Ik ben absoluut niet homofoob, maar die betrutteling (op meerdere vlakken) is gewoon te zot voor woorden.
Laat de ME bij wijze van maar inbeuken op spreekkoren.
Of "gewoon" lekker wat cel tijd als je onjuist handelt tegenover lhbgtqqwtf.
Dat eeuwige slachtofferrol geneuzel.
Er is een reden om van boven naar beneden te lezen i.p.v. andersom...quote:Op donderdag 10 oktober 2019 09:05 schreef just me het volgende:
De voetbalwereld komt vanaf 11 oktober, de internationale Coming Out Dag, met een gezamenlijk statement om lhbti-acceptatie in het voetbal te bevorderen. Voetbal is voor iedereen. Of je nu een lesbische vrouw, homoseksuele man, biseksueel, transgender of intersekse persoon bent, iedereen moet zich welkom voelen in het voetbal.
Onze oproep aan alle amateurclubs met spelers, trainers en scheidsrechters luidt: Doe ook mee! Laat zien dat je club meedoet en deel je actie in het weekend van 19/20 oktober via #AllTogetherChallenge. Via regenboogband.nl/knvb kun je een regenboogband aanvragen. Let op: de Sluitingsdatum is al op 14 oktober. Voor degenen die vorig jaar al meededen, geldt de boodschap: “Haal je band uit de kast”!
![]()
quote:Op donderdag 10 oktober 2019 13:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er is een reden om van boven naar beneden te lezen i.p.v. andersom...
Nu heb ik wel een idee waar Raf het over heeft, hoewel ik me er iets minder druk om kan maken. Helemaal niet eigenlijk...
Jij bent dan ook al uit de kast. Raf zit nog in de ontkenningsfasequote:Op donderdag 10 oktober 2019 13:39 schreef MadMaster het volgende:
hoewel ik me er iets minder druk om kan maken. Helemaal niet eigenlijk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
Niet alleen Time Management is dus wat problematisch voor je...quote:Op donderdag 10 oktober 2019 17:16 schreef CindieY het volgende:
Dus morgen is mijn thuiswerkdag. Ik sluit om half 5 af, ruim mijn laptop op in mijn kluisje, loop met een collega richting station, stap in de trein en zie iemand met een laptop zitten. Ik plof neer om vervolgens te bedenken dat ik natuurlijk niet thuis kan werken zonder laptopdus terug lopen naar kantoor, laptop gepakt en nu zit ik weer in de trein. En ik zou nog wel om 18 u een eetdate hebben
Het is de bedoeling dat je kleren IN die kledingcontainers gooit hè, niet erUIT haalt...quote:Op donderdag 10 oktober 2019 17:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
Bijna thuis, met nieuwe kleren
Heb je de eetdate nog gehaald?quote:Op donderdag 10 oktober 2019 17:16 schreef CindieY het volgende:
Dus morgen is mijn thuiswerkdag. Ik sluit om half 5 af, ruim mijn laptop op in mijn kluisje, loop met een collega richting station, stap in de trein en zie iemand met een laptop zitten. Ik plof neer om vervolgens te bedenken dat ik natuurlijk niet thuis kan werken zonder laptopdus terug lopen naar kantoor, laptop gepakt en nu zit ik weer in de trein. En ik zou nog wel om 18 u een eetdate hebben
Lekker handig. Ik heb het wel eens andersom gehad. Had ik mijn laptop mee naar huis genomen en vergat ik hem de volgende dag weer mee naar kantoor te nemen. Dat is ook niet handig,quote:Op donderdag 10 oktober 2019 17:16 schreef CindieY het volgende:
Daarom hebben wij op het werk altijd een paar spare laptops liggen. Gebeurd vaker dan je denkt dat mensen hun laptop vergeten.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 18:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Lekker handig. Ik heb het wel eens andersom gehad. Had ik mijn laptop mee naar huis genomen en vergat ik hem de volgende dag weer mee naar kantoor te nemen. Dat is ook niet handig,
Ik werk overigens liever niet thuis, maar daar ben ik een uitzondering in.
Zo, dochter en man zijn vanavond naar John Mayer. Dochter omdat John Mayer![]()
en man vooral vanwege het gitaarspel (zegt hij
)
Ik ben braaf om 17.00 naar de school van mijn dochter gegaan om haar tassen mee naar huis te nemen zodat zij daar niet mee zit bij het concert. Dus nu denken mensen dat ik zo'n creatieve vrouw ben, die met een grote tekenmap loopt te sjouwen![]()
Oh, en Oscar: pics van de nieuwe kleren. Graag inclusief mopperkont.
Je moet je niet verplicht voelen hoorquote:Op donderdag 10 oktober 2019 18:37 schreef Melting het volgende:
Aangezien er nog geenn dj is, zal ik dan zo nog maar een keer, of wil iemand anders?
Dat doe ik ook niet. Doe het graag.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 18:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Je moet je niet verplicht voelen hoor
De wil is er op zich wel bij mij, maar ik moet nog eten en ik ben een beetje gaar.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 18:37 schreef Melting het volgende:
Aangezien er nog geenn dj is, zal ik dan zo nog maar een keer, of wil iemand anders?
Of geef Vout weer eens een keer vrije ruimtequote:Op donderdag 10 oktober 2019 18:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet. Doe het graag.
ssssstquote:Op donderdag 10 oktober 2019 18:49 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Of geef Vout weer eens een keer vrije ruimte
quote:Op donderdag 10 oktober 2019 18:49 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Of geef Vout weer eens een keer vrije ruimte
Twentse Huisartsen Onderneming Oost Nederland ?quote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2019 18:53 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Twentse Huisartsen Onderneming Oost Nederland ?
quote:19.00 - 21.00 Melting - Just 60's
quote:Op donderdag 10 oktober 2019 19:06 schreef livelink het volgende:
Het eten werd bezorgd op het moment dat je begon![]()
Dus nu lekker ongezond met muziek![]()
Ja, hij is eindelijk wat aan de beterende hand. Hij ziet nog wel erg wit en eet nog niet veel, maar de pijn en koorts zijn wel weg.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 19:06 schreef Melting het volgende:
Gaat het al wat beter met je zoon, livelink?
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 19:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, hij is eindelijk wat aan de beterende hand. Hij ziet nog wel erg wit en eet nog niet veel, maar de pijn en koorts zijn wel weg.
Meer voor jezelf.quote:
Probeer je me nu een schuldgevoel te bezorgen?quote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2019 19:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Probeer je me nu een schuldgevoel te bezorgen?
Wellicht ken je deze?quote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2019 19:12 schreef MadMaster het volgende:
Morgen Ben Ik De Bruid - Willeke Alberti
Ja, Willeke ken ik wel.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 19:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Wellicht ken je deze?
Ik moet zeggen dat ik nu gewoon allerlei nummers uit de 60's kies.
Dus ik weet niet of ze in de top 40 hebben gestaan.
quote:Op donderdag 10 oktober 2019 19:13 schreef MadMaster het volgende:
Dit klinkt toch wel als een gedwongen huwelijk...
Ja, dat had je in die tijd.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 19:13 schreef MadMaster het volgende:
Dit klinkt toch wel als een gedwongen huwelijk...
Waarom dat dan?quote:Op donderdag 10 oktober 2019 19:15 schreef livelink het volgende:
Ja, nu moet ik toch ook aan André van Duin denken
Leuk!quote:Op donderdag 10 oktober 2019 19:15 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb een groot deel van mijn jaren '00-'20 weer terug gevonden, 1900 dus. Was altijd wel geinig met wijlen Muis. Misschien binnenkort daar weer eens mee aan de gang.
1900 - 1920quote:Op donderdag 10 oktober 2019 19:15 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb een groot deel van mijn jaren '00-'20 weer terug gevonden, 1900 dus. Was altijd wel geinig met wijlen Muis. Misschien binnenkort daar weer eens mee aan de gang.
Als het een minder leuk nummer is, dan is het zo voorbij.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 19:17 schreef MadMaster het volgende:
Wel lekker korte songs destijds...
Jacques had een andere, meer donkere stem en een ander timbre.quote:
Ja, mijn moeder gaat me slaan als ze dit hoort.quote:
Lamme?quote:
Ze houdt niet van Adamo's muziek?quote:Op donderdag 10 oktober 2019 19:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, mijn moeder gaat me slaan als ze dit hoort.
quote:Op donderdag 10 oktober 2019 19:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, mijn moeder gaat me slaan als ze dit hoort.
Juist wel. Ik ben grootgebracht met Adamo en dan herken ik hem niet.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 19:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze houdt niet van Adamo's muziek?
Helemaal geen huwelijk zelfs...quote:Op donderdag 10 oktober 2019 19:20 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Heb jij ook een gedwongen huwelijk misschien?
Gedwongen niet getrouwd.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 19:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Helemaal geen huwelijk zelfs...
quote:Op donderdag 10 oktober 2019 19:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Helemaal geen huwelijk zelfs...
Niet eens geregistreerdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |