Maar die dame, vond het zo fijn, want ze hing zelf aan de lijn.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 21:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
5 mannen die kijken hoe 1 vrouw hun was doet.
Thema van de uitzending: politieke incorrectheid
quote:Op woensdag 9 oktober 2019 21:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
5 mannen die kijken hoe 1 vrouw hun was doet.
Thema van de uitzending: politieke incorrectheid
Misschien dat het in mei wel droog is.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 21:03 schreef CindieY het volgende:
Nu de was buiten hangen schiet niet zo op
Je mag ze ook binnen aan de lijn hangen.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 21:03 schreef CindieY het volgende:
Nu de was buiten hangen schiet niet zo op
Ik blijf nog even op. Dank je wel Melting en welterustenquote:Op woensdag 9 oktober 2019 21:04 schreef Melting het volgende:
Allemaal weer bedankt voor het luisteren.
Ik wens de opblijvers nog een fijne avond, en degene die net als ik naar bed gaan; welterusten.
[ afbeelding ]
Song To The Siren is één van mijn favorieten ooit.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:49 schreef spijkerbroek het volgende:
Jeetje, ik luister nog liever naar dat This is my church van DC Lewis daarstraks dan dit nasale gezemel net.
quote:Op donderdag 10 oktober 2019 06:09 schreef livelink het volgende:
Even een mededeling voor CindieY. Het is donderdag vandaag
Ik word wakker met de radio en de volume gaat langzaam omhoog totdat je de wekker uitzet; dan gaat de radio verder op normaal volume. Dat werkt voor mij het beste.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 06:41 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik deed vanmorgen bijna een CindieY-tje....... (de wekker uit zetten, en blijven liggen. Maar gelukkig was ik nog op tijd op om me niet te hoeven haasten)
Ik heb er normaal ook geen moeite mee. Dan sta ik gewoon op als de wekker gaat.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 07:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik word wakker met de radio en de volume gaat langzaam omhoog totdat je de wekker uitzet; dan gaat de radio verder op normaal volume. Dat werkt voor mij het beste.
quote:Op donderdag 10 oktober 2019 06:41 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik deed vanmorgen bijna een CindieY-tje....... (de wekker uit zetten, en blijven liggen. Maar gelukkig was ik nog op tijd op om me niet te hoeven haasten)
't Is vrijdag hoor</breng CindieY van apropos>quote:Op donderdag 10 oktober 2019 07:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zit in de trein hoor, zoals het hoort op donderdag
Had je daarvoor de herinnering van livelink nodig? Of had je het zelf al in de gaten?quote:Op donderdag 10 oktober 2019 07:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zit in de trein hoor, zoals het hoort op donderdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |