SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Ja hij doet het weelquote:
Gloeit wel weel aan.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Een klein stukje vergeten, zie ik.
Ach, het staat je wel. Heeft iets charmants ookquote:
Daydream wist ik ook nog. De band absoluut niet.quote:
Ik had zelfs Daydream er nog niet eens uitgehaald. Wel een relaxed nummer.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Daydream wist ik ook nog. De band absoluut niet.
Nou hier was het niet echt collectief.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:42 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik heb een soort collectief geheugen als het om muziek gaat
quote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:42 schreef brother52 het volgende:
Ze hadden te veel muziek geschreven voor de tekst...
Inderdaad.... dan zou ik toch iets anders op de hoes zetten.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ai, wat zag ze er daar slecht uit
Nogal jaquote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ai, wat zag ze er daar slecht uit
Geen idee.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:46 schreef livelink het volgende:
Dit zijn toch die Voice-winnaars? Dat meidenbandje?
Was de Voice er al in 1990 dan?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:46 schreef livelink het volgende:
Dit zijn toch die Voice-winnaars? Dat meidenbandje?
quote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:49 schreef CindieY het volgende:
Over time management gesproken. Ik heb de hele dag al het gevoel dat het donderdag is
Wel mooi dat je dan het werk van morgen vandaag al gedaan hebt. Ben je morgen lekker vrijquote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:49 schreef CindieY het volgende:
Over time management gesproken. Ik heb de hele dag al het gevoel dat het donderdag is
Anderhalve dag, waarvan vrijdag alleen de ochtend thuisquote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan is het wel een teleurstelling dat je nog 2 dagen moet zeker.
De grap is dus dat ik aan het einde van de middag een afspraak had en daarin dingen heb afgesproken op maandag te doen, omdat ik dacht dat het donderdag wasquote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wel mooi dat je dan het werk van morgen vandaag al gedaan hebt. Ben je morgen lekker vrij
quote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:51 schreef spijkerbroek het volgende:
Het mooie zuiden - liedje voor wie dan ook
Nice...... in de middag weer shoppen dan.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Anderhalve dag, waarvan vrijdag alleen de ochtend thuis
Verstandig.... kun je morgen lekker rustig aan doen.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
De grap is dus dat ik aan het einde van de middag een afspraak had en daarin dingen heb afgesproken op maandag te doen, omdat ik dacht dat het donderdag was
Zouden die meiden er nou intrappen?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:51 schreef spijkerbroek het volgende:
Het mooie zuiden - liedje voor wie dan ook
Zou jij er in trappen?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Zouden die meiden er nou intrappen?
Dan weet je dat je in het vervolg vaker wel wat meer tijd mag nemen om iets te doen. Handig wel.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
De grap is dus dat ik aan het einde van de middag een afspraak had en daarin dingen heb afgesproken op maandag te doen, omdat ik dacht dat het donderdag was
Vast. Die Ärzte hebben ook een dergelijk liedje gemaakt: Lied für dich.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Zouden die meiden er nou intrappen?
Mensen luisteren niet goed genoeg naar tekstenquote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Vast. Die Ärzte hebben ook een dergelijk liedje gemaakt: Lied für dich.
Waarin letterlijk wordt gezegd dat ze blij zijn dat iedereen hun platen koopt zodat zij stinkend rijk zijn.
Het kan toepasselijk zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mensen luisteren niet goed genoeg naar teksten![]()
Echt, al die mensen die paradise by the dashboard light op hun bruiloft draaien... Die hebben vast niet naar het einde geluisterd
Maar om dat nou op je bruiloft al uit te sprekenquote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Het kan toepasselijk zijn natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |