quote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Zometeen bij Opsporing Verzocht: "Eric B & Rakim"
Dan weet ik het nietquote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:02 schreef spijkerbroek het volgende:
Tja, de titel was óf Numero Uno óf oooooohheeyyyyooohheeeyyhheeyyyaahaahhaahhahh.
Ze hebben wel de goeie keuze gemaakt wat dat betreft.
Je mist de genderneutrale persoon?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Kan niet meer, deze tekst. Alleen maar boys en girls.
De genderconfusion wordt echter goed benoemd in dit nummer. Actueel dus juist.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Je mist de genderneutrale persoon?
En de transgender en welke andere smaken geslachten (of het ontbreken daarvan) er ook maar zijn.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Je mist de genderneutrale persoon?
quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:07 schreef spijkerbroek het volgende:
Mick & David - Dancing in the street
Jullie zijn het niet eens over de rangorde.quote:
Goede avond, just me.quote:
Nee nee nee. Ze hebben het alleen over jongetjes die meisjes zijn etc. Niet jongetjes die genderneutraal zijn bv.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:06 schreef livelink het volgende:
[..]
De genderconfusion wordt echter goed benoemd in dit nummer. Actueel dus juist.
Mick Bowie & Dabid Jagger.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:08 schreef livelink het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn het niet eens over de rangorde.
Het was een begin, zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee nee nee. Ze hebben het alleen over jongetjes die meisjes zijn etc. Niet jongetjes die genderneutraal zijn bv.
Ik ben al heel lui geweest vandaagquote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede avond, just me.![]()
Moet jij niet even rustig gaan zitten, in plaats van rond te springen, of over straat te dansen?
Dan is het goed.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:09 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben al heel lui geweest vandaag
quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:10 schreef spijkerbroek het volgende:
Whehehe ik dacht net weer vuurwerk te horen in de verte.
Maar nu hoor ik dat het onweer is
Is dit rockquote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:12 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Clout was een Zuid-Afrikaanse rockband bestaande uit vijf vrouwen. Ze waren actief tussen 1977 en 1981 en scoorden voornamelijk met covers.
quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:13 schreef livelink het volgende:
Save me, take me away from the action. Dit nummer is het lijflied van shopaholics die willen afkicken.
Save me, take me away from the action. Dit nummer is het lijflied van shopaholics die willen afkicken.
Even een moment van bezinning. Dat is heel goed voor sommige van ons.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:18 schreef CindieY het volgende:
Wat draai je toch allemaal voor muziek, Melting
We komen wel allemaal voor de muziekquote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Even een moment van bezinning. Dat is heel goed voor sommige van ons.
Spreek voor jezelf!quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Even een moment van bezinning. Dat is heel goed voor sommige van ons.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |