Ze wilde zo graag songfestival presenteren nadat Nederland had gewonnenquote:Op woensdag 9 oktober 2019 21:23 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die is wereldwijd bekend met haar kanaal, dus dit boeit haar niet
Alleen witte mensen genomineerdquote:Op woensdag 9 oktober 2019 21:24 schreef Evertjan het volgende:
eigenlijk ouderwets dat er nog man en vrouw aparte categorieën zijn. Gewoon TV mens van het jaar kiezen volgens jaar. #genderneutraal
12 miljoen volgers op YouTube.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 21:22 schreef F1gamer het volgende:
Zo die heeft ook haar 5 minutes of Fame te pakken
Beetje Gayquote:Op woensdag 9 oktober 2019 21:25 schreef Protoplanet het volgende:
Die Tim Hofman ziet er ook niet uit, zit hij zwaar aan de dope ofzo
Wat kan ze ademen hé die meidquote:Op woensdag 9 oktober 2019 21:26 schreef Protoplanet het volgende:
Chantal krijgt gelukkig geen zendtijd
Pfff dat valt even tegen zeg. Erg ongemakkelijk allemaal.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 21:27 schreef Slobeend het volgende:
Dionne is een overschatte presentatrice.
UndercoverGoden.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 21:31 schreef Wereldgozer het volgende:
Zipportal en ik juichen voor Mupke
VERY SAD.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 21:32 schreef Max23 het volgende:
Undercover mochten ze zeker niet laten zien want Netflix
Lijkt er wel opquote:Op woensdag 9 oktober 2019 21:33 schreef Protoplanet het volgende:
Mag ze zelf Undercover ook niet noemen ofzo
NPOEDquote:Op woensdag 9 oktober 2019 21:33 schreef Protoplanet het volgende:
Mag ze zelf Undercover ook niet noemen ofzo
quote:"Het is 60 jaar geleden." Maar, maar wat doe jij dan op 4 mei om 8 uur, probeerde een totaal ontluisterde Barend nog. "Welnu, dan lig ik nog in mijn bed," zo onthulde Jan Smit. Beste Jan, de dodenherdenking vindt s avonds plaats hoor. "Oh ja, is dat zo? Wat ik al zei, het boeit me niet."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |