Die heb ik in het echt gezien. Mijn mond viel een beetje open.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:31 schreef roos94 het volgende:
Godverdomme wat is Dione de Graaff toch een lekkerding. Daar heb ik zo'n zwak voor dat mens
Ziet er niet verkeerd uit voor iemand van 50, nee.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:31 schreef roos94 het volgende:
Godverdomme wat is Dione de Graaff toch een lekkerding. Daar heb ik zo'n zwak voor dat mens
quote:Op donderdag 10 oktober 2019 00:22 schreef SenseoCoffeePad het volgende:
Jaaaaaaaaaa wat gooooooeeeed
MEILAND MEILAND MEILAND![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vond de nominatie van Chantal voor beste actrice nog meer een belediging voor de andere actrices.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 06:01 schreef Watashiwa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan toch nie..
Wat een belediging voor vakmensen in tv-wereld!
Tevens haar nominatie en winst voor beste presentatricequote:Op donderdag 10 oktober 2019 06:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vond de nominatie van Chantal voor beste actrice nog meer een belediging voor de andere actrices.
En waar heb jij ooit verdedigend middenvelder gespeeld?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:59 schreef Peter het volgende:
[..]
Die homofobe uitlatingen daargelaten natuurlijk. Maar dat is in VBL al zo gewoon dat het normaal lijkt te zijn..
Peter kijkt nooit maar heeft wel gelijk een meninkje klaar in de hoop aan de schuiven bij Jimek of DWDDquote:
Hoe maxime met haar heupen wiegt tijdens het wijnen, wijnen, wijnen.quote:
Ditquote:Op donderdag 10 oktober 2019 06:01 schreef Watashiwa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan toch nie..
Wat een belediging voor vakmensen in tv-wereld!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |