Ik zeg nergens dat ik zijn uiting goedkeur.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 11:13 schreef ronaz het volgende:
[..]
Zo lang je het vermeende gedrag van de ander blijft aanvoeren als excuus om je op zo'n respectloze manier te uiten dan ben je onderdeel van het probleem en zeker niet van de oplossing.
Maar je negeert de trend? Het gaat ook niet zo zeer om 'de macht overnemen' maar om een verder islamitische Nederlandse maatschappij.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 00:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dus op zijn slechts 15% moslims over 30 jaar. En dan? Oh, wacht, met 15% kan je de macht overnemen, kijk maar naar Wilders....oh....wacht.
Kortom, veel blaat, weinig wol.
Een 'islamitische Nederlandse maatschappij'. Wat is dat?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 11:33 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Maar je negeert de trend? Het gaat ook niet zo zeer om 'de macht overnemen' maar om een verder islamitische Nederlandse maatschappij.
Ik negeer helemaal niets, ik ga alleen niet meehuilen omdat er in 2050 mischien meer moslims in Nederland zijn en ze een grotere minderheid vormen.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 11:33 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Maar je negeert de trend? Het gaat ook niet zo zeer om 'de macht overnemen' maar om een verder islamitische Nederlandse maatschappij.
De vraag is of ze dan nog in de minderheid zijn, gezien de geboorte- en importcijfersquote:Op woensdag 23 oktober 2019 11:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik negeer helemaal niets, ik ga alleen niet meehuilen omdat er in 2050 mischien meer moslims in Nederland zijn en ze een grotere minderheid vormen.
Ja hoor, natuurlijk zijn ze dan nog een minderheid. Dat zegt alleen niks. Een dictator heeft vaak ook maar een kleine groep van getrouwen en het leger om zich heen. Dat is in vrijwel elke dictatuur (behalve misschien in Noord Korea) een kleine minderheid op de gehele bevolking. Maar die hebben wel het hele land in een houtgreep. Onderschat de kracht van een kleine fanatieke groep die niks te verliezen heeft niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 11:47 schreef daNpy het volgende:
[..]
De vraag is of ze dan nog in de minderheid zijn, gezien de geboorte- en importcijfers
Neemt niet weg dat de islam van mij mag oprotten uit Europa. Het is een misselijkmakende ideologie ....quote:Op woensdag 23 oktober 2019 11:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik negeer helemaal niets, ik ga alleen niet meehuilen omdat er in 2050 mischien meer moslims in Nederland zijn en ze een grotere minderheid vormen.
Ja, en het is maar goed dat jij het niet voor het zeggen hebt. We weten allemaal hoe jij erover denkt, en dat tot in den treuren blijven herhalen draagt weinig bij aan een inhoudelijke discussie hè.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 11:54 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat de islam van mij mag oprotten uit Europa. Het is een misselijkmakende ideologie ....
En dus mogen pro-islam deugmensen wel blijven herhalen dat de islam ok is?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 11:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, en het is maar goed dat jij het niet voor het zeggen hebt. We weten allemaal hoe jij erover denkt, en dat tot in den treuren blijven herhalen draagt weinig bij aan een inhoudelijke discussie hè.
Van mij mag iedere religie oprotten. Maar voorlopig heeft iedereen in Nederland vrijheid van godsdienst dus dat zal niet gebeuren.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 11:54 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat de islam van mij mag oprotten uit Europa. Het is een misselijkmakende ideologie ....
Pro-islam deugmensen? Wat een hele mond vol, wie zijn dat dan wel, eigenlijk?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 12:00 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
En dus mogen pro-islam deugmensen wel blijven herhalen dat de islam ok is?
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 12:00 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Mensen die zich altijd politiek correct opstellen. Wegkijkers dus.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 12:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Pro-islam deugmensen? Wat een hele mond vol, wie zijn dat dan wel, eigenlijk?
Wegkijken van wat dan? Het is allemaal wel heel vaag en inhoudsloos wat je hier post. En wat is politiek correct dan wel in deze? Het is of correct of niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 12:03 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Mensen die zich altijd politiek correct opstellen. Wegkijkers dus.
Mooie afleidingsmanoeuvre. Ik had het nu over jou.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 12:00 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Kan je me op voorbeelden uit dit topic wijzen waarbij zogenaamde "deugmensen" net zo inhoudsloos (en lomp) reageren als dat jij doet?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 12:03 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Mensen die zich altijd politiek correct opstellen. Wegkijkers dus.
Heuj! Wij zijn het ergens over eens!quote:Op woensdag 23 oktober 2019 12:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Van mij mag iedere religie oprotten. Maar voorlopig heeft iedereen in Nederland vrijheid van godsdienst dus dat zal niet gebeuren.
Het is wel een heel vermoeiende aaneenschakeling van steeds maar weer dezelfde zetten. Lekker elkaar napapegaaien, dag in dag uitquote:
Maar accepteer dan ook het deel wat je niet quotte. De helft van de Nederlanders gelooft nog steeds en hangt een religie aan, dat is een realiteit, verbieden van religie is sowieso niet aan de orde omdat het een inbreuk is op onze mensen en grondrechten.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 12:15 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Heuj! Wij zijn het ergens over eens!![]()
![]()
Huh? Ik zeg niks over verbieden?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 12:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Maar accepteer dan ook het deel wat je niet quotte. De helft van de Nederlanders gelooft nog steeds en hangt een religie aan, dat is een realiteit, verbieden van religie is sowieso niet aan de orde omdat het een inbreuk is op onze mensen en grondrechten.
Dus tot religie uitsterft, iets waar ik weinig fiducie in heb, zullen we er mee om moeten gaan.
Wat bedoel je nu precies met huilen? Vind je dat ik huil?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 11:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik zou het omschrijven als een maatschappij die is ingericht naar de kenmerken en leefregels van een religie.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 11:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Een 'islamitische Nederlandse maatschappij'. Wat is dat?
Dan moet je toch de post eens lezen waar ik op reageerde en de reactie erop. Dat word dus wel gezegd door een aantal users.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 13:50 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Maar niemand zegt dat toch ook?
Beter dan: ik zeg dat niet. Maar wat versta jij dan precies onder huilen? (en waarom is dat slecht volgens jou?)quote:Op woensdag 23 oktober 2019 13:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dan moet je toch de post eens lezen waar ik op reageerde en de reactie erop. Dat word dus wel gezegd door een aantal users.
Ik vind dit weinig concreet. Kan je daar wat voorbeelden van geven?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 13:52 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Ik zou het omschrijven als een maatschappij die is ingericht naar de kenmerken en leefregels van een religie.
In welke mate, dat is dan de vraag natuurlijk.
Zondag als vrije dag, vrije dagen bij religieuze feestdagen, wetgeving omtent abortus of homohuwelijk, vrouwenemancipatie, het bouwen van religieuze gebouwen. Huwelijkswetgeving. Donorregistratie. Religieusoonderwijs. De invloed van religie op een maatschappij is groot.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 13:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik vind dit weinig concreet. Kan je daar wat voorbeelden van geven?
En verder: wat is je aanleiding om te denken dat we die kant opgaan, je hebt het immers over een trend die je denkt waar te nemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |