Individuele moslims kijk ik niet naar. Ik weet wat hun geloof leert, en dat is niet bepaald prettig voor ons, de 'ongelovige kufar'. En dat zie je dan ook op straatniveau terug, die geconditioneerde minachting. Dat moeten we hier niet willen hebben, zo'n onverlichte religie. Maar we hebben het al, en op veel te grote schaal ook in inmiddels al heel wat belangrijke, West Europese steden.quote:Op woensdag 6 november 2019 12:31 schreef Hanca het volgende:
Hoeveel moslims heb jij de laatste jaren uitgebreid gesproken?
Ik gok dat ik er meer heb gesproken dan jij... ik weet prima wat voor vlees ik in de kuip heb. Zo weet ik dat deze Blauwe Moskee waar het om gaat gematigd is, juist een voorbeeld voor sommige radicalere moslims hoe het ook kan.
'extreem rechts'... ja hoor, iedereen die nog gewoon een beetje gezond verstand heeft in deze tijd is extreem rechts. Alweer zo'n vreselijk symptoom van dit onnatuurlijke, ziekelijk overgeciviliseerd tijdperk.quote:Op woensdag 6 november 2019 12:31 schreef Tijger_m het volgende:
Alweer? Dat horen we al 15 jaar uit de extreem-rechtse hoek en het gebeurt maar niet.
Een integratiebeleid is niet aan mij om te bedenken. Ik zit niet in de politiek. Ik weet alleen dat we erg moeten oppassen met de veel de hand te reiken naar deze religie.quote:Op woensdag 6 november 2019 12:31 schreef DW457 het volgende:
Aldus de Alwetende. In plaats van bleren en alles te willen verbieden, hoe zie jij een goed integratiebeleid voor je?
Ah, gewoon een visieloze volger dus. Ok, en waarom moeten we dat dan? Waar zit het grote gevaar? En hoe verhoudt zich dat tot het onderwerp van dit topic?quote:Op woensdag 6 november 2019 12:50 schreef Maharski het volgende:
[..]
Een integratiebeleid is niet aan mij om te bedenken. Ik zit niet in de politiek. Ik weet alleen dat we erg moeten oppassen met de veel de hand te reiken naar deze religie.
Al een jaar of 18 zelfs.quote:Op woensdag 6 november 2019 12:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Alweer? Dat horen we al 15 jaar uit de extreem-rechtse hoek en het gebeurt maar niet.
Of kortzichtig rechts gedachtegoed kwalificeren als 'gezond verstand'?quote:Op woensdag 6 november 2019 12:48 schreef Maharski het volgende:
[..]
'extreem rechts'... ja hoor, iedereen die nog gewoon een beetje gezond verstand heeft in deze tijd is extreem rechts. Alweer zo'n vreselijk symptoom van dit onnatuurlijke, ziekelijk overgeciviliseerd tijdperk.
Inderdaad, we hebben hooguit wat slachtpartijen op straat gehad vanwege wat onwelgevallige meningen of gewoon het zijn van westerling. Cabaretiers, schrijvers en cartoonisten houden braaf hun mond, joggen zonder hoofddoek of zwemmen zonder burkini kan niet overal meer, er is helemaal niks aan de hand.quote:Op woensdag 6 november 2019 12:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Vrijheidquote:Op woensdag 6 november 2019 13:03 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Inderdaad, we hebben hooguit wat slachtpartijen op straat gehad vanwege wat onwelgevallige meningen of gewoon het zijn van westerling. Cabaretiers, schrijvers en cartoonisten houden braaf hun mond, joggen zonder hoofddoek of zwemmen zonder burkini kan niet overal meer, er is helemaal niks aan de hand.
Precies. Zie de voortekenen van wat er met een land gebeurt als dit terrein wint.quote:Op woensdag 6 november 2019 13:03 schreef Weltschmerz het volgende:
Inderdaad, we hebben hooguit wat slachtpartijen op straat gehad vanwege wat onwelgevallige meningen of gewoon het zijn van westerling. Cabaretiers, schrijvers en cartoonisten houden braaf hun mond, joggen zonder hoofddoek of zwemmen zonder burkini kan niet overal meer, er is helemaal niks aan de hand.
En wat gebeurt er dan? Leg eens uit?quote:Op woensdag 6 november 2019 13:07 schreef Maharski het volgende:
[..]
Precies. Zie de voortekenen van wat er met een land gebeurt als dit terrein wint.
Ja, vreemd inderdaad. Want zoveel aanslagen zijn er toch niet geweest. Alleen maar wat aanslagjes in New York, Madrid, Parijs, Berlijn, Stockholm, Nice, Brussel.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 23:48 schreef ijs_beer het volgende:
Wat zijn we toch onverdraagzaam aan het worden met z'n allen. Zijn trouwens niet eens zoveel moskeeën die aan een gebedsoproep doen.
Moet dat je nou werkelijk uitgelegd worden? Wil ik best doen hoor. Maar dat is op zich al zo vaak gedaan alleen hier op FOK al.quote:Op woensdag 6 november 2019 13:15 schreef Tijger_m het volgende:
En wat gebeurt er dan? Leg eens uit?
Oh. En waarom moet ik daar bang van zijn met minder dan 5% moslims in Nederland en als de Islam zo goed is in het veroveren waarom zijn die landen dan pas 50 jaar of zo onafhankelijk nadat ze eeuwen lang door christelijke landen bezet zijn geweest?quote:Op woensdag 6 november 2019 13:27 schreef Maharski het volgende:
[..]
Moet dat je nou werkelijk uitgelegd worden? Wil ik best doen hoor. Maar dat is op zich al zo vaak gedaan alleen hier op FOK al.
Islam is een echte van oorsprong veroveringsreligie. Het is heel wat anders dan het Christendom met de Jezusfiguur als centrale figuur (maar ik weet heus wel hoe het kerstenen is verlopen, bespaar je de moeite). Vergelijk een Mohammed liever met een soort Alexander de Grote. Dat is al een groot verschil. Het wil de grootste worden, heersen. Eenmaal gelukt zal het snel van alles op gaan eisen. Ongelovigen zijn binnen de Islam 'de laagste der schepping'. Dus de hedendaagse linkse mens die zo graag voor hen opkomen, zijn vooral 'a useful idiot' in dit alles die snel zullen worden afgedankt. Het zal snel op allerlei terreinen over zijn met de vrijheid. Je krijgt dan niet bepaald een prettig klimaat. Dit zie je allang in het klein, in wijken in de grote steden waar moslims in wijken de meerderheid vormen. Homo's worden dan weggepest, in elkaar geslagen en als viezerikken beschouwt, vrouwen worden lastiggevallen en als 'ongelovige hoeren' bestempelt. Respect voor onze ongelovige of christelijke ouderen zie je drastisch afnemen. Veel geweldsincidenten die voortkomen uit de geconditioneerde minachting. Op scholen maken de 'niet-westerse allochtonen' de dienst steeds meer uit, en scheppen en steeds angstiger klimaat voor de kinderen. Collectivistische groepscultuur tegen individualistische cultuur dat er vaak niet tegenop gewassen is. Ga zo maar door.
Je hebt denk ik geen idee hoe de geconditioneerde minachting doorwerk in de praktijk en waar dit z'n oorsprong in heeft. Nogmaals: ongelovigen zijn 'de laagste der schepping' binnen de islamitische mindset. Onthoudt dat maar eens goed, en realiseer je de implicaties daarvan.
Wat wil je hiermee nu zeggen, dat ik dan maar een onverdraagzame lul moet worden naar moslims die daar niet mee van doen hebben gehad?quote:Op woensdag 6 november 2019 13:17 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Ja, vreemd inderdaad. Want zoveel aanslagen zijn er toch niet geweest. Alleen maar wat aanslagjes in New York, Madrid, Parijs, Berlijn, Stockholm, Nice, Brussel.
En dan nog wat losse moordpartijtjes zoals in Amsterdam, Den Haag, Utrecht, en nog zo een paar steden.
Dat valt allemaal reuze mee.
Nee dat zegt helemaal niemand.quote:Op woensdag 6 november 2019 13:32 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee nu zeggen, dat ik dan maar een onverdraagzame lul moet worden naar moslims die daar niet mee van doen hebben gehad?
Wat je nog mist in je betoog is Soros en één of andere gare complottheorie over omvolking door de doodenge linksche mensch.quote:Op woensdag 6 november 2019 13:27 schreef Maharski het volgende:
[..]
Moet dat je nou werkelijk uitgelegd worden? Wil ik best doen hoor. Maar dat is op zich al zo vaak gedaan alleen hier op FOK al.
Islam is een echte van oorsprong veroveringsreligie. Het is heel wat anders dan het Christendom met de Jezusfiguur als centrale figuur (maar ik weet heus wel hoe het kerstenen is verlopen, bespaar je de moeite). Vergelijk een Mohammed liever met een soort Alexander de Grote. Dat is al een groot verschil. Het wil de grootste worden, heersen. Eenmaal gelukt zal het snel van alles op gaan eisen. Ongelovigen zijn binnen de Islam 'de laagste der schepping'. Dus de hedendaagse linkse mens die zo graag voor hen opkomen, zijn vooral 'a useful idiot' in dit alles die snel zullen worden afgedankt. Het zal snel op allerlei terreinen over zijn met de vrijheid. Je krijgt dan niet bepaald een prettig klimaat. Dit zie je allang in het klein, in wijken in de grote steden waar moslims in wijken de meerderheid vormen. Homo's worden dan weggepest, in elkaar geslagen en als viezerikken beschouwt, vrouwen worden lastiggevallen en als 'ongelovige hoeren' bestempelt. Respect voor onze ongelovige of christelijke ouderen zie je drastisch afnemen. Veel geweldsincidenten die voortkomen uit de geconditioneerde minachting. Op scholen maken de 'niet-westerse allochtonen' de dienst steeds meer uit, en scheppen en steeds angstiger klimaat voor de kinderen. Collectivistische groepscultuur tegen individualistische cultuur dat er vaak niet tegenop gewassen is. Ga zo maar door.
Je hebt denk ik geen idee hoe de geconditioneerde minachting doorwerkt in de praktijk en waar dit z'n oorsprong in heeft. Nogmaals: ongelovigen zijn 'de laagste der schepping' binnen de islamitische mindset. Onthoudt dat maar eens goed, en realiseer je de implicaties daarvan.
Waarom moet 95% van de in Nederland woonachtigen naar een gebedsoproep luisteren van een geloof dat ze niet aanhangen, in een taal die ze niet verstaan?quote:Op woensdag 6 november 2019 13:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh. En waarom moet ik daar bang van zijn met minder dan 5% moslims in Nederland en als de Islam zo goed is in het veroveren waarom zijn die landen dan pas 50 jaar of zo onafhankelijk nadat ze eeuwen lang door christelijke landen bezet zijn geweest?
Je logica gaat enigzins mank als we een geschiedenis boekje open slaan, of niet?
Waarom wonen die mensen hier en niet in die landen waar het nog steeds een teringzooi is?quote:Op woensdag 6 november 2019 13:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh. En waarom moet ik daar bang van zijn met minder dan 5% moslims in Nederland en als de Islam zo goed is in het veroveren waarom zijn die landen dan pas 50 jaar of zo onafhankelijk nadat ze eeuwen lang door christelijke landen bezet zijn geweest?
Je logica gaat enigzins mank als we een geschiedenis boekje open slaan, of niet?
Nou, ze moeten wel HEEL hard roepen wil 95% van Nederland ze horenquote:Op woensdag 6 november 2019 13:36 schreef daNpy het volgende:
[..]
Waarom moet 95% van de in Nederland woonachtigen naar een gebedsoproep luisteren van een geloof dat ze niet aanhangen, in een taal die ze niet verstaan?
Omdat de Amerikanen zich ermee gingen bemoeien...quote:Op woensdag 6 november 2019 13:38 schreef daNpy het volgende:
[..]
Waarom wonen die mensen hier en niet in die landen waar het nog steeds een teringzooi is?
Waarom is Iran veranderd van een modern land met vrijheden naar een land met voornamelijk beperkingen, geweld en onderdrukking? Dát is misschien wat sommige mensen hier willen voorkomen.
En waarom is Iraq in een teringzooi veranderd? Oh, wacht...je argumenten zijn net zo goed op ons, Westerse landen, toe te passen, snap je dat zelf wel?quote:Op woensdag 6 november 2019 13:38 schreef daNpy het volgende:
[..]
Waarom wonen die mensen hier en niet in die landen waar het nog steeds een teringzooi is?
Waarom is Iran veranderd van een modern land met vrijheden naar een land met voornamelijk beperkingen, geweld en onderdrukking? Dát is misschien wat sommige mensen hier willen voorkomen.
En enig cultuurhistorisch besef.quote:Op woensdag 6 november 2019 13:39 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nou, ze moeten wel HEEL hard roepen wil 95% van Nederland ze horen
Waarom moet ik naar kerkklokken luisteren terwijl ik niet religieus ben? Zelfde antwoord, vrijheid van godsdienst.
Och, schei uit, alsof we dat hebben in Nederland. Als dat zo zou zijn liep de hele bevolking in Volendam nog in klederdracht in plaats van coke te smokkelen en te snuivenquote:
Dat is allemaal goed uitgepakt he, nu de Islam de sceptor zwaait. Gezien er 98% "Islamieten" (of mensen die zich voordoen als Islamiet) wonen geeft al aan hoe vreedzaam de Islam omgaat met andere culturen/religiesquote:Op woensdag 6 november 2019 13:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En waarom is Iraq in een teringzooi veranderd? Oh, wacht...je argumenten zijn net zo goed op ons, Westerse landen, toe te passen, snap je dat zelf wel?
Iran is veranderd omdat de bevolking in opstand kwam tegen de Shah, volgens mij, snap je zelf wel waar het over gaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |