abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 oktober 2019 @ 14:54:55 #1
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_189314978
Welkom bij Het Hardlooptopic! Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat. Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen!

>>> Ben je fervent Strava gebruiker? Join de Fok! Hardlopers club

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer? :)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 2019 Challenge
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Divers
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_189315008
quote:
5s.gif Op maandag 7 oktober 2019 14:54 schreef SEMTEX het volgende:
17 graden en regen zegt mijn weerappje.
Dat zeg ik, mooi weer :D
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  maandag 7 oktober 2019 @ 14:58:11 #3
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_189315031
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 14:56 schreef Guard het volgende:

[..]

Heb je meteen maar toegevoegd in de OP.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_189315141
Rentober :) goed gevonden.

Bij mij is de klad erin gekomen.
  maandag 7 oktober 2019 @ 16:09:19 #5
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_189316077
Rentober zou ook een soort van Uber kunnen zijn voor bedienend personeel...

Hier ook klad. Laatste training was eind augustus :'(
F means you're fucked
pi_189316615
https://www.prorun.nl/tra(...)ers-bij-de-marathon/

Interessant onderzoekje dat suggereert dat lopers met de 14km methode minder verval hebben dan de gemiddelde loper. Is de gemiddelde loper dan zo slecht getraind of is de methode zo gek nog niet?
  maandag 7 oktober 2019 @ 16:48:41 #7
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_189316734
Argh, twee weken voor de halve en ik begin verkouden te worden 🤧
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_189316993
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 16:43 schreef RunnerAdd het volgende:

Interessant onderzoekje dat suggereert dat lopers met de 14km methode minder verval hebben dan de gemiddelde loper. Is de gemiddelde loper dan zo slecht getraind of is de methode zo gek nog niet?
Ik blijf het een nutteloze trainingsmethode vinden, die 14km. Als je niet wil lopen moet je je niet inschrijven voor een marathon.
pi_189317021
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 17:05 schreef Guard het volgende:

[..]

Ik blijf het een nutteloze trainingsmethode vinden, die 14km. Als je niet wil lopen moet je je niet inschrijven voor een marathon.
Ik ben ook geen fan van deze methode, maar deze reden is onzin. Met dat schema loop je in totaal net zoveel kilometers als met een schema tot 35km.

Wat ik wel vind. Het is allemaal niet goed onderzocht. Dit onderzoekje ook weer. Het is flut en dat schrijven ze er ook al bij. Maak er dan geen artikel van! Maar ja, alles voor de kliks.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_189317691
quote:
1s.gif Op maandag 7 oktober 2019 15:06 schreef Sport_Life het volgende:
Rentober :) goed gevonden.

Bij mij is de klad erin gekomen.
Dan heet het oktoberitis..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_189317701
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 16:43 schreef RunnerAdd het volgende:

Mja maar ze lopen wel überhaupt heel langzaam geloof ik. Als mijn doel zou zijn zonder verval op een lage hartslag uitlopen zou ik ook heel anders trainen ddan nu.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_189318474
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 16:09 schreef YUR het volgende:
Rentober zou ook een soort van Uber kunnen zijn voor bedienend personeel...

Hier ook klad. Laatste training was eind augustus :'(
Ik ging vandaag weg om 14 km te lopen. Perfect loopweer. Pijn in rechterbeen was weinig. Alles dus helemaal in orde.

Op mijn eigen lijf na. Ik liep langzamer dan ik dacht. Zelfs voor mijn doen was dit een laag tempo. Op zich niet erg, ware het niet dat mijn hartslag bleef oplopen. Uiteindelijk na 12 km gestopt omdat mijn HS niet meer onder de 170 kwam bij tempo matig en ik niet goed werd.

Ik type dit gewoon vanuit mijn computerkamer en niet vanuit het hiernamaals, dus ik heb het overleefd. Maar ik heb wel zoiets van: WTF.
pi_189321094
Veel gedoe met hartslagmeting de laatste tijd, geloof ik. Ik had het bijvoorbeeld gister ook weer met een rustige duurloop waarbij een nieuwe max hartslag werd gemeten, en hij bleef de hele tijd een slag of 40 te hoog, schat ik.

Ik heb het recent wel meer gehoord van andere lopers. Het zal wel in de lucht hangen.

Maar bij jou was de meting an sich wel correct, begrijp ik, @Zwabberhark?
pi_189321231
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 20:50 schreef indepoeier het volgende:
Veel gedoe met hartslagmeting de laatste tijd, geloof ik. Ik had het bijvoorbeeld gister ook weer met een rustige duurloop waarbij een nieuwe max hartslag werd gemeten, en hij bleef de hele tijd een slag of 40 te hoog, schat ik.

Ik heb het recent wel meer gehoord van andere lopers. Het zal wel in de lucht hangen.

Maar bij jou was de meting an sich wel correct, begrijp ik, @:Zwabberhark?
Ik heb er vandaag eens op gelet tijdens het lopen, want de afgelopen paar keer zat ik ook bijna op mijn max hartslag tijdens heel rustige loopjes.
Vandaag ging het wel goed, lekker laag gebleven. Goed hartslagmeting-weer dus vandaag :P
pi_189322088
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 20:55 schreef Guard het volgende:

[..]

Ik heb er vandaag eens op gelet tijdens het lopen, want de afgelopen paar keer zat ik ook bijna op mijn max hartslag tijdens heel rustige loopjes.
Vandaag ging het wel goed, lekker laag gebleven. Goed hartslagmeting-weer dus vandaag :P
Jammer, vandaag net een rustdag...

En tevens begin van de taper, dus alle afwijkingen van de normale hartslag betekenen sowieso dat ik de marathon alleen kruipend kan finishen ;)

Wanneer begin jij met taperen voor komend weekend?
pi_189322194
quote:
1s.gif Op maandag 7 oktober 2019 21:32 schreef indepoeier het volgende:

[..]

Jammer, vandaag net een rustdag...

En tevens begin van de taper, dus alle afwijkingen van de normale hartslag betekenen sowieso dat ik de marathon alleen kruipend kan finishen ;)

Wanneer begin jij met taperen voor komend weekend?
Taperen? Dat is mij onbekend :D
  maandag 7 oktober 2019 @ 22:00:27 #17
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_189322715
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 16:48 schreef slacker_nl het volgende:
Argh, twee weken voor de halve en ik begin verkouden te worden 🤧
Ik ben vandaag aan de antibiotica begonnen voor een blaasontsteking: gisteren achter gekomen. Ook weer zo lekker slecht getimed met de marathon aanstaande. Maar ik heb goede hoop dat het op tijd goed komt.
pi_189324992
Ik had ook een gekke hartslag. Gisteren keihard gerend bij de Singelloop, geeft dat ding op de tweede helft een hartslag <100 aan. Vandaag bij een heuvelintervaltraining juist erg hoge hartslag terwijl ik niet heel hard ging en alles heel soepel aanvoelde. Ook op de stukken naar beneden bleef het hoog, maar misschien ook wel omdat ik aan het praten was?

Maar goed, gisteren een iets koude en natte Singelloop gelopen. Hard gestart, werd halverwege veel ingehaald en op het laatst toch nog wel redelijk weer door kunnen lopen. Nette tijd. Blij!
En vandaag ook prima fit, goede been.

Wel bleek ik bij de sportkeuring een ijzertekort te hebben, dus de bakstenen bij mijn ontbijt zijn vervangen door ijzer. Ben benieuwd of ik daar zondag ook echt iets van merk, als is het maar placebo. :D
pi_189326238
Ik heb al 10 dagen een hogere rustpols dan de hele zomer. En mijn vo2 max is ook gezakt. Zullen wel zenuwen zijn.. hoop ik :s
  dinsdag 8 oktober 2019 @ 15:23:41 #20
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_189331284
quote:
2s.gif Op maandag 7 oktober 2019 22:00 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik ben vandaag aan de antibiotica begonnen voor een blaasontsteking: gisteren achter gekomen. Ook weer zo lekker slecht getimed met de marathon aanstaande. Maar ik heb goede hoop dat het op tijd goed komt.
Ik lig nu in bed. Heb even gwerkt, maar inmiddels is de tank leeg. Mehhhh
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_189331718
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 20:50 schreef indepoeier het volgende:

Maar bij jou was de meting an sich wel correct, begrijp ik, @:Zwabberhark?
Ja, hartslagband en ik werd ook echt niet goed.
pi_189331722
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 08:07 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb al 10 dagen een hogere rustpols dan de hele zomer. En mijn vo2 max is ook gezakt. Zullen wel zenuwen zijn.. hoop ik :s
Het ziet er warm en klam uit zondag, ben ik bang.
pi_189335761
Startbewijshulp is ermee gestopt. :'( Te veel oplichters.

Zo erg jammer, want ik vond het een goed initiatief en heb er ook regelmatig gebruik van gemaakt.
Ik hoop dat ze gauw een oplossing vinden en terugkomen.
pi_189336038
Lullig maar waar, zoveel mensen er opgelicht worden bij het overnemen van startbewijzen. Jammer!

Beetje bijgekomen van HM, vandaag bloed gedoneerd, maar ik wil er geen rustober van maken.... morgen maar weer aan de bak.
  Moderator dinsdag 8 oktober 2019 @ 20:57:37 #25
155227 crew  Guppy
dus
pi_189336478
Zo jammer, ik heb daar ook nog wel eens startbewijzen geregeld... Nu moet ik beter opletten wanneer de inschrijving sluit :')
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_189337658
Hmk, misschien had ik voor de finish nog wel iets minder ontspannen kunnen om die gast nog even voor te zijn.. Het ziet er ook nog wel veel relaxter uit dan het daar voelde :P

SPOILER
pi_189338210
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 20:15 schreef wyccie het volgende:
Startbewijshulp is ermee gestopt. :'( Te veel oplichters.

Zo erg jammer, want ik vond het een goed initiatief en heb er ook regelmatig gebruik van gemaakt.
Ik hoop dat ze gauw een oplossing vinden en terugkomen.
Echt jammer! Het was tot voor kort echt een site van lopers, voor lopers. En dus betrouwbaar handelen zonder vette winsten of oplichterij.

Maar als er geld te halen valt...
pi_189338243
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 21:56 schreef hatsaflats het volgende:
Hmk, misschien had ik voor de finish nog wel iets minder ontspannen kunnen om die gast nog even voor te zijn.. Het ziet er ook nog wel veel relaxter uit dan het daar voelde :P

SPOILER
Als dit de laatste meters zijn dan doet de eindsprint nog niet genoeg pijn ;) Nog meer knallen de volgende keer.

Dat vind ik ook juist leuk aan wedstrijdjes: samen op de finish af en alles er nog even uit gooien.
  woensdag 9 oktober 2019 @ 09:19:29 #29
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_189342242
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 15:23 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Beterschap!
  FOK!fotograaf woensdag 9 oktober 2019 @ 17:50:58 #30
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_189349195
Ik kreeg vanmiddag een mailtje dat ik helaas niet ingeloot ben voor de marathon van Londen in 2020.

Nu op zoek naar een alternatief. Rotterdam is uiteraard een optie, maar iets in het buitenland is natuurljk ook heel leuk.
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
  Moderator woensdag 9 oktober 2019 @ 19:37:49 #31
155227 crew  Guppy
dus
pi_189350857
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 15:23 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Dat hadden we niet afgesproken! :(
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_189350906
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 17:50 schreef Mascleta het volgende:
Ik kreeg vanmiddag een mailtje dat ik helaas niet ingeloot ben voor de marathon van Londen in 2020.

Nu op zoek naar een alternatief. Rotterdam is uiteraard een optie, maar iets in het buitenland is natuurljk ook heel leuk.
Düsseldorf, Hamburg?
pi_189352019
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 19:40 schreef indepoeier het volgende:

[..]

Düsseldorf, Hamburg?
Ik kan beide van harte aanbevelen
pi_189352313
Zo, ik meld me weer eens :D

Na een blessure aan m'n achillespees en aanhechtende spier daarboven, heb ik de afgelopen 2 weken m'n benen flink op de proef gesteld in de sportschool. Met als resultaat dat ik nergens meer last van heb. Dus ik ga toch de marathon van Amsterdam starten volgende week. Ik zie mogelijkheid om hem uit te lopen (ondanks 3 cruciale weken zonder training waar ik m'n piektraining had moeten doorlopen).

Mocht de klacht terugkeren tijdens de race, dan wordt het een tegenslag van jewelste, maar dan houdt het helaas op.
Heb er iig heel veel zin in O+

[ Bericht 9% gewijzigd door Neo-Mullen op 09-10-2019 20:57:11 ]
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_189358740
Nee, waarom juist nu verkouden worden :(
pi_189358862
quote:
7s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 20:51 schreef Neo-Mullen het volgende:

Na een blessure aan m'n achillespees en aanhechtende spier daarboven, heb ik de afgelopen 2 weken m'n benen flink op de proef gesteld in de sportschool. Met als resultaat dat ik nergens meer last van heb. Dus ik ga toch de marathon van Amsterdam starten volgende week. Ik zie mogelijkheid om hem uit te lopen (ondanks 3 cruciale weken zonder training waar ik m'n piektraining had moeten doorlopen).

Mocht de klacht terugkeren tijdens de race, dan wordt het een tegenslag van jewelste, maar dan houdt het helaas op.
Wat heb je in de sportschool gedaan?
Want krachttraining is iets heel anders qua belasting dan lopen.
Als je veel op de loopband hebt gestaan heb ik goede hoop voor je.
Als je voornamelijk krachttraining hebt gedaan, zou ik niet verbaasd zijn als de klacht weer terugkomt.
Maar dat hoop ik niet voor je uiteraard.
^O^
pi_189359156
Ik heb echt een slechte week. Ik weet niet of het fysieke ongemakken zijn (verkoudheid, moeheid, ongesteld) of dat ik mezelf in de stress heb gedacht door tapermadness en daardoor mijn lichaam zo slecht voelt. Daarnaast ook nog echt de meest helse week qua werkdruk van het hele jaar. Gisterenavond helemaal ingestort op mijn werk en ik was al bijna in staat om die marathon helemaal af te zeggen. Maar met een collega wat structuur gebracht in wat er gedaan moest worden en van 21u tot 7u geslapen.. nu lijkt het wat minder uitzichtloos allemaal.

Ik wou dat ze me gewoon als verrassing 12km langer door hadden laten lopen.. dan had ik gewoon een super goede marathontijd gelopen zonder die stress van tevoren :(
pi_189359206
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 08:10 schreef Guard het volgende:

[..]

Wat heb je in de sportschool gedaan?
Want krachttraining is iets heel anders qua belasting dan lopen.
Als je veel op de loopband hebt gestaan heb ik goede hoop voor je.
Als je voornamelijk krachttraining hebt gedaan, zou ik niet verbaasd zijn als de klacht weer terugkomt.
Maar dat hoop ik niet voor je uiteraard.
^O^
Loopband, spinning, crosstraining, lunges, calf press. Vooral de eerste 2 in ieder geval :)
Cuz I'm Mr. Brightside
  donderdag 10 oktober 2019 @ 10:38:03 #39
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_189360461
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 14:56 schreef Guard het volgende:

[..]

Inmiddels tussen de 22 en 24 graden. Lekker weertje :D

Ik kan de OP al niet meer wijzigen, maar 3 November loop ik trouwens deze halve marathon: misschien nog interessant voor anderen: http://www.valkenloop.nl/
  donderdag 10 oktober 2019 @ 10:39:28 #40
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_189360479
quote:
7s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 20:51 schreef Neo-Mullen het volgende:

In het verleden hielpen kuitversterkende oefeningen altijd heel erg tegen achillespees-blessures. Eventueel in de sportschool. Heb je die al gedaan?
pi_189360512
quote:
2s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 10:38 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Inmiddels tussen de 22 en 24 graden. Lekker weertje :D

Ik kan de OP al niet meer wijzigen, maar 3 November loop ik trouwens deze halve marathon: misschien nog interessant voor anderen: http://www.valkenloop.nl/
Dat weekend is de Krollenloop al!
  donderdag 10 oktober 2019 @ 10:44:02 #42
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_189360526
quote:
99s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 10:42 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Dat weekend is de Krollenloop al!
Dat is raar, die zaten voorheen altijd een weekend voor de marathon van Eindhoven... maareh: lekker holle veur goej krolle! Ga je weer?
pi_189360714
quote:
2s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 10:44 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Dat is raar, die zaten voorheen altijd een weekend voor de marathon van Eindhoven... maareh: lekker holle veur goej krolle! Ga je weer?
Misschien wel. Ik heb hem al even niet gelopen. En er gaan er wel weer een paar van de club ook.
pi_189367485
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 08:37 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb echt een slechte week. Ik weet niet of het fysieke ongemakken zijn (verkoudheid, moeheid, ongesteld) of dat ik mezelf in de stress heb gedacht door tapermadness en daardoor mijn lichaam zo slecht voelt. Daarnaast ook nog echt de meest helse week qua werkdruk van het hele jaar. Gisterenavond helemaal ingestort op mijn werk en ik was al bijna in staat om die marathon helemaal af te zeggen. Maar met een collega wat structuur gebracht in wat er gedaan moest worden en van 21u tot 7u geslapen.. nu lijkt het wat minder uitzichtloos allemaal.

Ik wou dat ze me gewoon als verrassing 12km langer door hadden laten lopen.. dan had ik gewoon een super goede marathontijd gelopen zonder die stress van tevoren :(
Vast gewoon de taperblues. En drukte op het werk helpt dan natuurlijk ook niet. Nog één of twee goede nachten proberen te pakken en je gaat vast als een speer zondag!

Al die trainingsarbeid van de afgelopen maanden zit er gewoon nog steeds in hè.

[ Bericht 0% gewijzigd door indepoeier op 10-10-2019 19:47:52 (Autocorrect-typo) ]
pi_189370619
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 08:37 schreef La_Tramposa het volgende:

Lekker slapen en proberen die stress te vergeten.
Tot zondag!
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 09:37:39 #46
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_189377479
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:12 schreef Guard het volgende:

[..]

Lekker slapen en proberen die stress te vergeten.
Tot zondag!
De kracht van slapen bij hardlopers is onderschat. Ook ik geloofde er niet zo in. Ik heb drie ziektedagen gehad deze week en extreem veel geslapen. Mijn hardlooppijntjes waren extreem snel verdwenen. Het is alleen soms lastig in te bouwen in ons drukke, Nederlandse leven.
pi_189379582
NIet vergeten morgen te kijken. Eliud Kipchoge gaat de marathon binnen 2 uur lopen morgen. Althans, ik schat in dat hij het gaat redden dit keer.

https://www.ineos159challenge.com/news/spectators-guide/
pi_189379628
Dauwpunt van 15 in Eindhoven, dat wordt dus een erg zware editie.

quote:
99s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 12:11 schreef mosselmossel het volgende:
NIet vergeten morgen te kijken. Eliud Kipchoge gaat de marathon binnen 2 uur lopen morgen. Althans, ik schat in dat hij het gaat redden dit keer.

Op de een of de andere manier doet me dit niet zoveel.
pi_189379639
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 21:56 schreef hatsaflats het volgende:

SPOILER
Ben je daar aan het uitlopen?
pi_189379703
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 12:14 schreef Zwabberhark het volgende:
Op de een of de andere manier doet me dit niet zoveel.
Niet heel veel. Ik hou ook meer van het kijken naar de grote wedstrijden, maar ik vind het wel een grappig dingetje.
pi_189379740
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 12:11 schreef mosselmossel het volgende:

denk dat het hem ook wel gaat lukken. Toch best spannend, maar vind mijn eigen marathon spannender ;)
pi_189381641
Die 25 seconden goedmaken zal hem vast wel lukken. Even het einde bekijken de rest is niet zo interessant. Op Disny+ staat de docu over het vorige project is ook wel leuk om te zien hoe er naartoe getraind wordt etc.
Sono bello, sono sano, sono Palermitano!
pi_189384265
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 12:14 schreef Zwabberhark het volgende:
Dauwpunt van 15 in Eindhoven, dat wordt dus een erg zware editie.
[..]

Jaren later wordt er nog met ontzag gesproken over het handjevol dapperen die het aandurfden om te starten op wat de meest epische uitgave van de Marathon Eindhoven bleek te worden.
pi_189384388
Het ziet er al weer iets beter uit dan gisteren.. 20 graden ipv 23..
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 19:24:43 #55
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_189385586
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 17:41 schreef La_Tramposa het volgende:
Het ziet er al weer iets beter uit dan gisteren.. 20 graden ipv 23..
Ik gebruik de Apple weer app, die nog steeds 23 graden en regen voorspelt. Net op het parcours gezien dat er dit jaar enorm veel dixies onderweg staan.
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 08:55:36 #56
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_189392919
Ik droomde dat ik weer een wedstrijd liep 8-)

Succes in Eindhoven menschen!
Ter inspiratie nu Kipchoge op de stream ;)
pi_189393651
1.59.40! Fucking ongelofelijk. Eliud loopt de marathon binnen 2 uur.
pi_189393679
Heel gaaf dit!
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 10:23:00 #59
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_189393684
Aardig tempo van die kip.
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 10:27:34 #60
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_189393735