abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189337658
Hmk, misschien had ik voor de finish nog wel iets minder ontspannen kunnen om die gast nog even voor te zijn.. Het ziet er ook nog wel veel relaxter uit dan het daar voelde :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_189338210
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 20:15 schreef wyccie het volgende:
Startbewijshulp is ermee gestopt. :'( Te veel oplichters.

Zo erg jammer, want ik vond het een goed initiatief en heb er ook regelmatig gebruik van gemaakt.
Ik hoop dat ze gauw een oplossing vinden en terugkomen.
Echt jammer! Het was tot voor kort echt een site van lopers, voor lopers. En dus betrouwbaar handelen zonder vette winsten of oplichterij.

Maar als er geld te halen valt...
pi_189338243
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 21:56 schreef hatsaflats het volgende:
Hmk, misschien had ik voor de finish nog wel iets minder ontspannen kunnen om die gast nog even voor te zijn.. Het ziet er ook nog wel veel relaxter uit dan het daar voelde :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als dit de laatste meters zijn dan doet de eindsprint nog niet genoeg pijn ;) Nog meer knallen de volgende keer.

Dat vind ik ook juist leuk aan wedstrijdjes: samen op de finish af en alles er nog even uit gooien.
  woensdag 9 oktober 2019 @ 09:19:29 #29
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_189342242
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 15:23 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Ik lig nu in bed. Heb even gwerkt, maar inmiddels is de tank leeg. Mehhhh
Beterschap!
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  FOK!fotograaf woensdag 9 oktober 2019 @ 17:50:58 #30
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_189349195
Ik kreeg vanmiddag een mailtje dat ik helaas niet ingeloot ben voor de marathon van Londen in 2020.

Nu op zoek naar een alternatief. Rotterdam is uiteraard een optie, maar iets in het buitenland is natuurljk ook heel leuk.
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
  Moderator woensdag 9 oktober 2019 @ 19:37:49 #31
155227 crew  Guppy
dus
pi_189350857
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 15:23 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Ik lig nu in bed. Heb even gwerkt, maar inmiddels is de tank leeg. Mehhhh
Dat hadden we niet afgesproken! :(
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_189350906
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 17:50 schreef Mascleta het volgende:
Ik kreeg vanmiddag een mailtje dat ik helaas niet ingeloot ben voor de marathon van Londen in 2020.

Nu op zoek naar een alternatief. Rotterdam is uiteraard een optie, maar iets in het buitenland is natuurljk ook heel leuk.
Düsseldorf, Hamburg?
pi_189352019
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 19:40 schreef indepoeier het volgende:

[..]

Düsseldorf, Hamburg?
Ik kan beide van harte aanbevelen
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_189352313
Zo, ik meld me weer eens :D

Na een blessure aan m'n achillespees en aanhechtende spier daarboven, heb ik de afgelopen 2 weken m'n benen flink op de proef gesteld in de sportschool. Met als resultaat dat ik nergens meer last van heb. Dus ik ga toch de marathon van Amsterdam starten volgende week. Ik zie mogelijkheid om hem uit te lopen (ondanks 3 cruciale weken zonder training waar ik m'n piektraining had moeten doorlopen).

Mocht de klacht terugkeren tijdens de race, dan wordt het een tegenslag van jewelste, maar dan houdt het helaas op.
Heb er iig heel veel zin in O+

[ Bericht 9% gewijzigd door Neo-Mullen op 09-10-2019 20:57:11 ]
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_189358740
Nee, waarom juist nu verkouden worden :(
pi_189358862
quote:
7s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 20:51 schreef Neo-Mullen het volgende:

Na een blessure aan m'n achillespees en aanhechtende spier daarboven, heb ik de afgelopen 2 weken m'n benen flink op de proef gesteld in de sportschool. Met als resultaat dat ik nergens meer last van heb. Dus ik ga toch de marathon van Amsterdam starten volgende week. Ik zie mogelijkheid om hem uit te lopen (ondanks 3 cruciale weken zonder training waar ik m'n piektraining had moeten doorlopen).

Mocht de klacht terugkeren tijdens de race, dan wordt het een tegenslag van jewelste, maar dan houdt het helaas op.
Wat heb je in de sportschool gedaan?
Want krachttraining is iets heel anders qua belasting dan lopen.
Als je veel op de loopband hebt gestaan heb ik goede hoop voor je.
Als je voornamelijk krachttraining hebt gedaan, zou ik niet verbaasd zijn als de klacht weer terugkomt.
Maar dat hoop ik niet voor je uiteraard.
^O^
pi_189359156
Ik heb echt een slechte week. Ik weet niet of het fysieke ongemakken zijn (verkoudheid, moeheid, ongesteld) of dat ik mezelf in de stress heb gedacht door tapermadness en daardoor mijn lichaam zo slecht voelt. Daarnaast ook nog echt de meest helse week qua werkdruk van het hele jaar. Gisterenavond helemaal ingestort op mijn werk en ik was al bijna in staat om die marathon helemaal af te zeggen. Maar met een collega wat structuur gebracht in wat er gedaan moest worden en van 21u tot 7u geslapen.. nu lijkt het wat minder uitzichtloos allemaal.

Ik wou dat ze me gewoon als verrassing 12km langer door hadden laten lopen.. dan had ik gewoon een super goede marathontijd gelopen zonder die stress van tevoren :(
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_189359206
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 08:10 schreef Guard het volgende:

[..]

Wat heb je in de sportschool gedaan?
Want krachttraining is iets heel anders qua belasting dan lopen.
Als je veel op de loopband hebt gestaan heb ik goede hoop voor je.
Als je voornamelijk krachttraining hebt gedaan, zou ik niet verbaasd zijn als de klacht weer terugkomt.
Maar dat hoop ik niet voor je uiteraard.
^O^
Loopband, spinning, crosstraining, lunges, calf press. Vooral de eerste 2 in ieder geval :)
Cuz I'm Mr. Brightside
  donderdag 10 oktober 2019 @ 10:38:03 #39
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_189360461
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 14:56 schreef Guard het volgende:

[..]

Dat zeg ik, mooi weer :D
Inmiddels tussen de 22 en 24 graden. Lekker weertje :D

Ik kan de OP al niet meer wijzigen, maar 3 November loop ik trouwens deze halve marathon: misschien nog interessant voor anderen: http://www.valkenloop.nl/
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  donderdag 10 oktober 2019 @ 10:39:28 #40
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_189360479
quote:
7s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 20:51 schreef Neo-Mullen het volgende:

In het verleden hielpen kuitversterkende oefeningen altijd heel erg tegen achillespees-blessures. Eventueel in de sportschool. Heb je die al gedaan?
pi_189360512
quote:
2s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 10:38 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Inmiddels tussen de 22 en 24 graden. Lekker weertje :D

Ik kan de OP al niet meer wijzigen, maar 3 November loop ik trouwens deze halve marathon: misschien nog interessant voor anderen: http://www.valkenloop.nl/
Dat weekend is de Krollenloop al!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  donderdag 10 oktober 2019 @ 10:44:02 #42
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_189360526
quote:
99s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 10:42 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Dat weekend is de Krollenloop al!
Dat is raar, die zaten voorheen altijd een weekend voor de marathon van Eindhoven... maareh: lekker holle veur goej krolle! Ga je weer?
pi_189360714
quote:
2s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 10:44 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Dat is raar, die zaten voorheen altijd een weekend voor de marathon van Eindhoven... maareh: lekker holle veur goej krolle! Ga je weer?
Misschien wel. Ik heb hem al even niet gelopen. En er gaan er wel weer een paar van de club ook.
pi_189367485
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 08:37 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb echt een slechte week. Ik weet niet of het fysieke ongemakken zijn (verkoudheid, moeheid, ongesteld) of dat ik mezelf in de stress heb gedacht door tapermadness en daardoor mijn lichaam zo slecht voelt. Daarnaast ook nog echt de meest helse week qua werkdruk van het hele jaar. Gisterenavond helemaal ingestort op mijn werk en ik was al bijna in staat om die marathon helemaal af te zeggen. Maar met een collega wat structuur gebracht in wat er gedaan moest worden en van 21u tot 7u geslapen.. nu lijkt het wat minder uitzichtloos allemaal.

Ik wou dat ze me gewoon als verrassing 12km langer door hadden laten lopen.. dan had ik gewoon een super goede marathontijd gelopen zonder die stress van tevoren :(
Vast gewoon de taperblues. En drukte op het werk helpt dan natuurlijk ook niet. Nog één of twee goede nachten proberen te pakken en je gaat vast als een speer zondag!

Al die trainingsarbeid van de afgelopen maanden zit er gewoon nog steeds in hè.

[ Bericht 0% gewijzigd door indepoeier op 10-10-2019 19:47:52 (Autocorrect-typo) ]
pi_189370619
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 08:37 schreef La_Tramposa het volgende:

Lekker slapen en proberen die stress te vergeten.
Tot zondag!
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 09:37:39 #46
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_189377479
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:12 schreef Guard het volgende:

[..]

Lekker slapen en proberen die stress te vergeten.
Tot zondag!
De kracht van slapen bij hardlopers is onderschat. Ook ik geloofde er niet zo in. Ik heb drie ziektedagen gehad deze week en extreem veel geslapen. Mijn hardlooppijntjes waren extreem snel verdwenen. Het is alleen soms lastig in te bouwen in ons drukke, Nederlandse leven.
pi_189379582
NIet vergeten morgen te kijken. Eliud Kipchoge gaat de marathon binnen 2 uur lopen morgen. Althans, ik schat in dat hij het gaat redden dit keer.

https://www.ineos159challenge.com/news/spectators-guide/
pi_189379628
Dauwpunt van 15 in Eindhoven, dat wordt dus een erg zware editie.

quote:
99s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 12:11 schreef mosselmossel het volgende:
NIet vergeten morgen te kijken. Eliud Kipchoge gaat de marathon binnen 2 uur lopen morgen. Althans, ik schat in dat hij het gaat redden dit keer.

https://www.ineos159challenge.com/news/spectators-guide/
Op de een of de andere manier doet me dit niet zoveel.
pi_189379639
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 21:56 schreef hatsaflats het volgende:

SPOILER
Ben je daar aan het uitlopen?
pi_189379703
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 12:14 schreef Zwabberhark het volgende:
Op de een of de andere manier doet me dit niet zoveel.
Niet heel veel. Ik hou ook meer van het kijken naar de grote wedstrijden, maar ik vind het wel een grappig dingetje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')