Dat nieuwe stadiondossier is ook maar een moeizaam proces hè.quote:Op maandag 7 oktober 2019 12:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En breek mij de bek niet open van het feit dat we geen jong-elftal in de Jupiler League hebben
Jaap van Troje.quote:Op maandag 7 oktober 2019 12:36 schreef Slobeend het volgende:
Stam is een erfenis (lees: Trojaans paard) van Van Geel.
Nou en .Waar het uiteindelijk om gaat is dat je er zondag weer geen vervolg aan kan geven.quote:Op maandag 7 oktober 2019 12:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Zoiets. Wij ook 2x. En een enorme misser van Toornstra.
We hebben absoluut geluk gehad die pot, maar hadden zelf ook meer kunnen/moeten scoren.
Nu we alle problemen hebben benoemd gaan we de volgende vergadering alle problemen oplossen. Ik heb iedereen actiepuntjes meegegeven, als fetX nou het stadiondossier oplost zoek ik wel een Algemeen Directeur. Elan kan dan Stam opvolgen. Jij en Onlogisch mogen dan samen ervoor zorgen dat we weer bij Ajax en PSV aanhaken.quote:Op maandag 7 oktober 2019 12:39 schreef aTypisch het volgende:
Lekker inhoudelijk gereageerd jongens! Trost op jullie.
quote:Op maandag 7 oktober 2019 12:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou en .Waar het uiteindelijk om gaat is dat je er zondag weer geen vervolg aan kan geven.
Leuk die overwinning op Porto. Durf te wedden we thuis van Rangers winnen en alsnog die groep niet overleven, ten koste van Young Boys van wie we twee keer verliezen.
Feyenoordgoden.
twitter:KuipTalk twitterde op maandag 07-10-2019 om 11:39:30Looking back at yesterday's game, it's Stam's inability to quickly adapt to Fortuna's 5-3-2 that strikes me the most. Even during half time he was incapable to adapt Feyenoord's tactic, he changed nothing. Worst manager we've had in years. reageer retweet
#JAAPEDquote:Op maandag 7 oktober 2019 12:50 schreef Slobeend het volgende:
twitter:KuipTalk twitterde op maandag 07-10-2019 om 11:39:30Looking back at yesterday's game, it's Stam's inability to quickly adapt to Fortuna's 5-3-2 that strikes me the most. Even during half time he was incapable to adapt Feyenoord's tactic, he changed nothing. Worst manager we've had in years. reageer retweet
Ik zeg letterlijk dat Feyenoord een stuurloos schip is, dat de trainer niet deugt en dat we daardoor waarschijnlijk een slecht seizoen gaan draaien. Blijkbaar is dat nog te optimistisch voor jullie?quote:
Waarom tweeten ze in het Engels?quote:Op maandag 7 oktober 2019 12:50 schreef Slobeend het volgende:
Voor onze grote buitenlandse fanbase denk ik..met name in Aziëquote:Op maandag 7 oktober 2019 12:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom tweeten ze in het Engels?
Dat staat interessanter.quote:Op maandag 7 oktober 2019 12:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
heeft hij echt een ajax tattoo?quote:Op maandag 7 oktober 2019 13:10 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Jaapiejoo met pek en veren de Kuip uit graag! Met z’n jeaudse tattoo. Opzouten met die kale knoest.
maar klopt het verder wel wat ze stellen?quote:Op maandag 7 oktober 2019 12:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
kan mij niet voorstellen dat Jaap tactisch niet sterk is, hij mocht tenslotte zelfs het klassikale gedeelte van de opleiding overslaanquote:Op maandag 7 oktober 2019 13:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar klopt het verder wel wat ze stellen?
quote:Op maandag 7 oktober 2019 13:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
kan mij niet voorstellen dat Jaap tactisch niet sterk is, hij mocht tenslotte zelfs het klassikale gedeelte van de opleiding overslaan
Wat?quote:Op maandag 7 oktober 2019 13:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
kan mij niet voorstellen dat Jaap tactisch niet sterk is, hij mocht tenslotte zelfs het klassikale gedeelte van de opleiding overslaan
Jaap had last van hyperventilatie in de klas toen hebben ze hem maar gewoon z'n papiertje gegeven.quote:
Ik zou het niet weten; ik volg Feyenoord nauwelijks en Stam al helemaal niet.quote:Op maandag 7 oktober 2019 13:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar klopt het verder wel wat ze stellen?
quote:Stam, op dit moment trainer van Jong Ajax, stopte eind vorig jaar met de cursus betaald voetbal omdat hij zich niet meer voor klassikale lessen kom motiveren. De KNVB vindt dat de oud-topverdediger op basis van zijn verleden in aanmerking komt voor een cursus op maat.
dus eigenlijk is hij gewoon nog bezig met die cursusquote:Op maandag 7 oktober 2019 13:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/nederla(...)sus-volgen~a569244f/
Nee, maar het is wel gênant dat je geen tactisch antwoord hebt op een 5-3-2/3-5-2 formatie.quote:Op maandag 7 oktober 2019 13:20 schreef Tarado het volgende:
[..]een tactisch brein zal hij zeker niet zijn maar tegen Fortuna zou dat ook niet zoveel uit moeten maken
het kan ook aan de uitvoering liggenquote:Op maandag 7 oktober 2019 13:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel gênant dat je geen tactisch antwoord hebt op een 5-3-2/3-5-2 formatie.
Dat kan, maar als dat constant het geval is weet je het dus niet goed over te brengen. Als spelers van Fortuna een tactisch plan kunnen uitvoeren, kunnen spelers van Feyenoord dat ook.quote:Op maandag 7 oktober 2019 13:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
het kan ook aan de uitvoering liggen
zou je denken inderdaad maar die tactische plannen zijn natuurlijk leuk en aardig maar als je binnen 2 minuten als op een achterstand staat kan die tactiek meestal meteen de prullenbak inquote:Op maandag 7 oktober 2019 13:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat kan, maar als dat constant het geval is weet je het dus niet goed over te brengen. Als spelers van Fortuna een tactisch plan kunnen uitvoeren, kunnen spelers van Feyenoord dat ook.
True.quote:Op maandag 7 oktober 2019 13:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
zou je denken inderdaad maar die tactische plannen zijn natuurlijk leuk en aardig maar als je binnen 2 minuten als op een achterstand staat kan die tactiek meestal meteen de prullenbak in
quote:Op maandag 7 oktober 2019 13:55 schreef Scrummie2.0 het volgende:
@:onlogisch en @:Elan
#OPDOEKENDIEHELEHANDEL
Persoonlijk zou ik in de Europa League ervaren spelers opstellen en in de competitie jonge talenten.quote:Op maandag 7 oktober 2019 11:47 schreef Elan het volgende:
Zou Burger de volgende wedstrijd opstellen voor Tapia, ventje van Liverpool misschien ook keer een kans geven. Jaap zal wel iets moeten proberen.
Yep, hij loopt stage bij ons.quote:Op maandag 7 oktober 2019 13:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
dus eigenlijk is hij gewoon nog bezig met die cursus
Het maakt allemaal niet zoveel uit. We hebben een groep die totaal niet geen chemie heeft, geen leider en een trainer die volgens mij voornamelijk iedereen nerveus maakt.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:04 schreef Antaris het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik in de Europa League ervaren spelers opstellen en in de competitie jonge talenten.
Jonge gasten willen vaak laten zien wat ze in zich hebben.
Naar mijn mening begon Feyenoord te laconiek aan de wedstrijd.
Tja, die schrijf ik nog niet af. Sinisterra was ook al afgeschreven, die gasten hebben vaak een aanpassingsperiode.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:09 schreef jorienvdherik het volgende:
Schijnt dat Senesi erg tegen valt op de training.
Zag het al na een paar minuten in Emmen.
En jullie hem maar verdedigen
Waar staat dit? Of is dit een aanname?quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:09 schreef jorienvdherik het volgende:
Los daarvan hij moet straks naast een Ie of Botteghin starten die ook niet overlopen van het leiderschap. Hij zal dan dus ook nog eens de kar moeten gaan trekken.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:09 schreef jorienvdherik het volgende:
lijkt me ook stug dat hij er niets van kan en zo'n Botteghin mag wel wedstrijd na wedstrijd fouten maken?quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tja, die schrijf ik nog niet af. Sinisterra was ook al afgeschreven, die gasten hebben vaak een aanpassingsperiode.
Ik denk dat Scharie en vBeek staan te trappelen om het tegendeel te bewijzen.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Slechter als Botteghin kan t niet zijn. Anders stelt Jaap Jan Arie maar weer op.
Jan Arie is daadwerkelijk slechter dan Botteghin.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Slechter als Botteghin kan t niet zijn. Anders stelt Jaap Jan Arie maar weer op.
Ja hoorquote:Op maandag 7 oktober 2019 14:09 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ben daarvan afgekickt toen we in een klassieker plots Immers moesten brengen als redder vanaf de bank.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jan Arie is daadwerkelijk slechter dan Botteghin.
Wel grappig, het fenomeen van "wat er op de bank zit moet wel beter zijn dan die kneuzen die erin staan" in full swing. Het ligt maar deels aan de spelers dat we zo wisselvallig zijn. Tactisch onbenul van de trainer en gebrek aan fitheid zijn ook belangrijk.
Fer lijkt me een prima plan. Die geeft vaak het goede voorbeeld door op eigen helft meerdere keren per wedstrijd balverlies te hebben.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:17 schreef Slobeend het volgende:
Jaap moet snel Toornstra, Fer of Berghuis aanvoerder maken en dan Botteghin afvoeren.
Wij moeten gewoon zonder aanvoerder spelen. Willekeurige supporter de band geven.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:22 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Fer lijkt me een prima plan. Die geeft vaak het goede voorbeeld door op eigen helft meerdere keren per wedstrijd balverlies te hebben.
Wel pijnlijk dat je gewoon niemand in de selectie hebt die de ervaring en kwaliteiten heeft om hem aanvoerder te maken. Aan alles zit wel een mankementjequote:Op maandag 7 oktober 2019 14:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wij moeten gewoon zonder aanvoerder spelen. Willekeurige supporter de band geven.
Die heeft werkelijk niets van een aanvoerder in zich.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Toornstra is aanvoerder materiaal.
Laat Klaas het niet horen;)quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Welnee, die staat net een streepje boven de verzorger met de waterzak.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wie dan wel volgens jou?quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:28 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Die heeft werkelijk niets van een aanvoerder in zich.
Ik heb al een keer eerder geopperd dat dat alleen een optie is als Karsdorp het woord 'aanvoerder' goed kan spellen.quote:
Ik ben het met je eens.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:33 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Nou zeg.
Ik zal nog eens mijn mening ventileren.
Huh?quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:37 schreef Elan het volgende:
Toornstra heeft niet eens een basisplaats.
Dan moeten we de aanvoerdersband weggooien. Ik zie het echt alleen Vermeer doen, verder niemand.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:37 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Die zou het wel kunnen, maar ik zou geen keeper aanvoerder maken.
Zit toch regelmatig op de bank. Sowieso een dooie mus wie je aanvoerder maakt. Botteghin kan die act op zich wel spelen dus laat hem.quote:
Jawel...quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:37 schreef Elan het volgende:
Toornstra heeft niet eens een basisplaats.
Sinds ‘ie fit is elke pot gespeeld dacht ik.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Zit toch regelmatig op de bank. Sowieso een dooie mus wie je aanvoerder maakt. Botteghin kan die act op zich wel spelen dus laat hem.
quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:40 schreef BoxeurDesRues het volgende:
IS STAM AL OUT? Opzouten met die kale enge gladjakker. Tijd dat er weer een echte god voor de groep komt te staan zoals John de Wolf of Henk Fraser. Aanpakken die verwende jochies godverredomme.
Klopt. Tenzij we weer het Maasgebouw bestormen. Of de bus opwachten.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:42 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Eigenlijk is een voetbalclub supporteren best wel stom. Je hebt toch nergens invloed op en verder loop je je alleen maar druk te maken en te irriteren. Wij kunnen hier wel tot de conclusie komen dat Toornstra of wie dan ook aanvoerder moet worden maar aan het eind van de dag hangt die aanvoerdersband om de arm van iemand die de Nederlandse taal amper machtig is. Dus het gaat eigenlijk nergens over allemaal.
Ah ja hij was geblesseerd toen hij op de bank begon. Zie hem alsnog niet echt mensen coachen in het veld.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Sinds ‘ie fit is elke pot gespeeld dacht ik.
Nee eens. Daar is hij het type niet voor.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah ja hij was geblesseerd toen hij op de bank begon. Zie hem alsnog niet echt mensen coachen in het veld.
Ik doe mee! Wanneer gaan we? Ben er helemaal klaar mee. Lekker Stam bekogelen met rotte tomaten. Flikkersteen op.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt. Tenzij we weer het Maasgebouw bestormen. Of de bus opwachten.
Toornstra is juist een van de weinigen die goed uit z'n woorden komt?quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee eens. Daar is hij het type niet voor.
Ja, maar dat is niet de enige kwaliteit die je nodig hebt als aanvoerder. Het is een zachtaardige jongen die voor zichzelf amper op komt. Laat staan dat hij anderen op hun plek zet.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Toornstra is juist een van de weinigen die goed uit z'n woorden komt?
quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:40 schreef BoxeurDesRues het volgende:
IS STAM AL OUT? Opzouten met die kale enge gladjakker. Tijd dat er weer een echte god voor de groep komt te staan zoals John de Wolf of Henk Fraser. Aanpakken die verwende jochies godverredomme.
Was een blessure, sinds hij fit is elke wedstrijd basis. En ja, ik wil hem toch ook geen aanvoerder maken of wel soms.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Zit toch regelmatig op de bank. Sowieso een dooie mus wie je aanvoerder maakt. Botteghin kan die act op zich wel spelen dus laat hem.
Daarom plan ik mijn leventje ook niet meer om de wedstrijden van Feyenoord heen. Bevalt prima.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:42 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Eigenlijk is een voetbalclub supporteren best wel stom. Je hebt toch nergens invloed op en verder loop je je alleen maar druk te maken en te irriteren. Wij kunnen hier wel tot de conclusie komen dat Toornstra of wie dan ook aanvoerder moet worden maar aan het eind van de dag hangt die aanvoerdersband om de arm van iemand die de Nederlandse taal amper machtig is. Dus het gaat eigenlijk nergens over allemaal.
die was het in z'n vorige Feyenoord periode toch ook al?quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:19 schreef onlogisch het volgende:
Nog even en Dirk wordt gewoon weer aanvoerder jongens.
Fer wordt onze nieuwe aanvoerder. U las het hier voor het eerst.
Dat is nou juist het enige wat nog een beetje leuk is. Moet er niet aan denken om die rotzooi elke week op TV te moeten aanschouwenquote:Op maandag 7 oktober 2019 15:27 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Daarom plan ik mijn leventje ook niet meer om de wedstrijden van Feyenoord heen. Bevalt prima.
Smaken verschillen héquote:Op maandag 7 oktober 2019 15:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is nou juist het enige wat nog een beetje leuk is. Moet er niet aan denken om die rotzooi elke week op TV te moeten aanschouwen
Als je dan bedenkt dat we vanaf ongeveer 2006 een jaar op 5 in zo'n treurige periode zaten, vraag ik me af hoe ik die ben doorgekomen. Erg leuk was het toen allemaal niet maar misschien lagen de verwachtingen ook lager.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:42 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Eigenlijk is een voetbalclub supporteren best wel stom. Je hebt toch nergens invloed op en verder loop je je alleen maar druk te maken en te irriteren.
Hoezo denk je dat we een nieuwe aanvoerder krijgen?quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:19 schreef onlogisch het volgende:
Nog even en Dirk wordt gewoon weer aanvoerder jongens.
Fer wordt onze nieuwe aanvoerder. U las het hier voor het eerst.
Stoer zeg!quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:27 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Daarom plan ik mijn leventje ook niet meer om de wedstrijden van Feyenoord heen. Bevalt prima.
quote:
- @onlogisch 2019quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:44 schreef aTypisch het volgende:
[..]Misschien moet je even inhoudelijk reageren, anders kun je beter niet posten hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |