Dat nieuwe stadiondossier is ook maar een moeizaam proces hè.quote:Op maandag 7 oktober 2019 12:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En breek mij de bek niet open van het feit dat we geen jong-elftal in de Jupiler League hebben
Jaap van Troje.quote:Op maandag 7 oktober 2019 12:36 schreef Slobeend het volgende:
Stam is een erfenis (lees: Trojaans paard) van Van Geel.
Nou en .Waar het uiteindelijk om gaat is dat je er zondag weer geen vervolg aan kan geven.quote:Op maandag 7 oktober 2019 12:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Zoiets. Wij ook 2x. En een enorme misser van Toornstra.
We hebben absoluut geluk gehad die pot, maar hadden zelf ook meer kunnen/moeten scoren.
Nu we alle problemen hebben benoemd gaan we de volgende vergadering alle problemen oplossen. Ik heb iedereen actiepuntjes meegegeven, als fetX nou het stadiondossier oplost zoek ik wel een Algemeen Directeur. Elan kan dan Stam opvolgen. Jij en Onlogisch mogen dan samen ervoor zorgen dat we weer bij Ajax en PSV aanhaken.quote:Op maandag 7 oktober 2019 12:39 schreef aTypisch het volgende:
Lekker inhoudelijk gereageerd jongens! Trost op jullie.
quote:Op maandag 7 oktober 2019 12:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou en .Waar het uiteindelijk om gaat is dat je er zondag weer geen vervolg aan kan geven.
Leuk die overwinning op Porto. Durf te wedden we thuis van Rangers winnen en alsnog die groep niet overleven, ten koste van Young Boys van wie we twee keer verliezen.
Feyenoordgoden.
twitter:KuipTalk twitterde op maandag 07-10-2019 om 11:39:30Looking back at yesterday's game, it's Stam's inability to quickly adapt to Fortuna's 5-3-2 that strikes me the most. Even during half time he was incapable to adapt Feyenoord's tactic, he changed nothing. Worst manager we've had in years. reageer retweet
#JAAPEDquote:Op maandag 7 oktober 2019 12:50 schreef Slobeend het volgende:
twitter:KuipTalk twitterde op maandag 07-10-2019 om 11:39:30Looking back at yesterday's game, it's Stam's inability to quickly adapt to Fortuna's 5-3-2 that strikes me the most. Even during half time he was incapable to adapt Feyenoord's tactic, he changed nothing. Worst manager we've had in years. reageer retweet
Ik zeg letterlijk dat Feyenoord een stuurloos schip is, dat de trainer niet deugt en dat we daardoor waarschijnlijk een slecht seizoen gaan draaien. Blijkbaar is dat nog te optimistisch voor jullie?quote:
Waarom tweeten ze in het Engels?quote:Op maandag 7 oktober 2019 12:50 schreef Slobeend het volgende:
Voor onze grote buitenlandse fanbase denk ik..met name in Aziëquote:Op maandag 7 oktober 2019 12:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom tweeten ze in het Engels?
Dat staat interessanter.quote:Op maandag 7 oktober 2019 12:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
heeft hij echt een ajax tattoo?quote:Op maandag 7 oktober 2019 13:10 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Jaapiejoo met pek en veren de Kuip uit graag! Met z’n jeaudse tattoo. Opzouten met die kale knoest.
maar klopt het verder wel wat ze stellen?quote:Op maandag 7 oktober 2019 12:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
kan mij niet voorstellen dat Jaap tactisch niet sterk is, hij mocht tenslotte zelfs het klassikale gedeelte van de opleiding overslaanquote:Op maandag 7 oktober 2019 13:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar klopt het verder wel wat ze stellen?
quote:Op maandag 7 oktober 2019 13:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
kan mij niet voorstellen dat Jaap tactisch niet sterk is, hij mocht tenslotte zelfs het klassikale gedeelte van de opleiding overslaan
Wat?quote:Op maandag 7 oktober 2019 13:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
kan mij niet voorstellen dat Jaap tactisch niet sterk is, hij mocht tenslotte zelfs het klassikale gedeelte van de opleiding overslaan
Jaap had last van hyperventilatie in de klas toen hebben ze hem maar gewoon z'n papiertje gegeven.quote:
Ik zou het niet weten; ik volg Feyenoord nauwelijks en Stam al helemaal niet.quote:Op maandag 7 oktober 2019 13:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar klopt het verder wel wat ze stellen?
quote:Stam, op dit moment trainer van Jong Ajax, stopte eind vorig jaar met de cursus betaald voetbal omdat hij zich niet meer voor klassikale lessen kom motiveren. De KNVB vindt dat de oud-topverdediger op basis van zijn verleden in aanmerking komt voor een cursus op maat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |