dus eigenlijk is hij gewoon nog bezig met die cursusquote:Op maandag 7 oktober 2019 13:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/nederla(...)sus-volgen~a569244f/
Nee, maar het is wel gęnant dat je geen tactisch antwoord hebt op een 5-3-2/3-5-2 formatie.quote:Op maandag 7 oktober 2019 13:20 schreef Tarado het volgende:
[..]een tactisch brein zal hij zeker niet zijn maar tegen Fortuna zou dat ook niet zoveel uit moeten maken
het kan ook aan de uitvoering liggenquote:Op maandag 7 oktober 2019 13:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel gęnant dat je geen tactisch antwoord hebt op een 5-3-2/3-5-2 formatie.
Dat kan, maar als dat constant het geval is weet je het dus niet goed over te brengen. Als spelers van Fortuna een tactisch plan kunnen uitvoeren, kunnen spelers van Feyenoord dat ook.quote:Op maandag 7 oktober 2019 13:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
het kan ook aan de uitvoering liggen
zou je denken inderdaad maar die tactische plannen zijn natuurlijk leuk en aardig maar als je binnen 2 minuten als op een achterstand staat kan die tactiek meestal meteen de prullenbak inquote:Op maandag 7 oktober 2019 13:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat kan, maar als dat constant het geval is weet je het dus niet goed over te brengen. Als spelers van Fortuna een tactisch plan kunnen uitvoeren, kunnen spelers van Feyenoord dat ook.
True.quote:Op maandag 7 oktober 2019 13:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
zou je denken inderdaad maar die tactische plannen zijn natuurlijk leuk en aardig maar als je binnen 2 minuten als op een achterstand staat kan die tactiek meestal meteen de prullenbak in
quote:Op maandag 7 oktober 2019 13:55 schreef Scrummie2.0 het volgende:
@:onlogisch en @:Elan
#OPDOEKENDIEHELEHANDEL
Persoonlijk zou ik in de Europa League ervaren spelers opstellen en in de competitie jonge talenten.quote:Op maandag 7 oktober 2019 11:47 schreef Elan het volgende:
Zou Burger de volgende wedstrijd opstellen voor Tapia, ventje van Liverpool misschien ook keer een kans geven. Jaap zal wel iets moeten proberen.
Yep, hij loopt stage bij ons.quote:Op maandag 7 oktober 2019 13:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
dus eigenlijk is hij gewoon nog bezig met die cursus
Het maakt allemaal niet zoveel uit. We hebben een groep die totaal niet geen chemie heeft, geen leider en een trainer die volgens mij voornamelijk iedereen nerveus maakt.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:04 schreef Antaris het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik in de Europa League ervaren spelers opstellen en in de competitie jonge talenten.
Jonge gasten willen vaak laten zien wat ze in zich hebben.
Naar mijn mening begon Feyenoord te laconiek aan de wedstrijd.
Tja, die schrijf ik nog niet af. Sinisterra was ook al afgeschreven, die gasten hebben vaak een aanpassingsperiode.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:09 schreef jorienvdherik het volgende:
Schijnt dat Senesi erg tegen valt op de training.
Zag het al na een paar minuten in Emmen.
En jullie hem maar verdedigen
Waar staat dit? Of is dit een aanname?quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:09 schreef jorienvdherik het volgende:
Los daarvan hij moet straks naast een Ie of Botteghin starten die ook niet overlopen van het leiderschap. Hij zal dan dus ook nog eens de kar moeten gaan trekken.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:09 schreef jorienvdherik het volgende:
lijkt me ook stug dat hij er niets van kan en zo'n Botteghin mag wel wedstrijd na wedstrijd fouten maken?quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tja, die schrijf ik nog niet af. Sinisterra was ook al afgeschreven, die gasten hebben vaak een aanpassingsperiode.
Ik denk dat Scharie en vBeek staan te trappelen om het tegendeel te bewijzen.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Slechter als Botteghin kan t niet zijn. Anders stelt Jaap Jan Arie maar weer op.
Jan Arie is daadwerkelijk slechter dan Botteghin.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Slechter als Botteghin kan t niet zijn. Anders stelt Jaap Jan Arie maar weer op.
Ja hoorquote:Op maandag 7 oktober 2019 14:09 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ben daarvan afgekickt toen we in een klassieker plots Immers moesten brengen als redder vanaf de bank.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jan Arie is daadwerkelijk slechter dan Botteghin.
Wel grappig, het fenomeen van "wat er op de bank zit moet wel beter zijn dan die kneuzen die erin staan" in full swing. Het ligt maar deels aan de spelers dat we zo wisselvallig zijn. Tactisch onbenul van de trainer en gebrek aan fitheid zijn ook belangrijk.
Fer lijkt me een prima plan. Die geeft vaak het goede voorbeeld door op eigen helft meerdere keren per wedstrijd balverlies te hebben.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:17 schreef Slobeend het volgende:
Jaap moet snel Toornstra, Fer of Berghuis aanvoerder maken en dan Botteghin afvoeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |