abonnement Unibet Coolblue
pi_189304245
Moet je nagaan dat toen de club financieel compleet op zijn gat lag de spelersbus werd opgewacht voor minder.

Legioen is echt met pensioen.
blablablabla
  zondag 6 oktober 2019 @ 20:06:24 #227
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_189304257
Exit Stam. En al die debielen op de bank mogen ook vertrekken. Hoe teringblind moet je zijn om keer op keer Botteghin op te blijven stellen!? Die man komt in alles tekort en is dit seizoen debet geweest aan zeker de helft van al onze tegengoals. En dat terwijl je iemand van 7 (!) miljoen op de bank hebt zitten :').

En over twee weken staatie natuurlijk weer in de basis omdat het onze aanvoerder is. Wat een dwaas is die trainer van ons toch, echt verschrikkelijk. En al die debielen ernaast zitten erbij en kijken ernaar zonder in te grijpen.

En dan die reactie van Berghuis :'). Kutclub zijn we.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_189304273
Overigens. Jaap maakt het verschil niet. Zowel in positieve als negatieve zin.

Trainer ontslaan is geen optie, zeker als je bestuurlijk al een dobberend schip vent op open zee.

Al moet ie wel echt ophouden met Botje. Al zet die Larsson daar neer, maakt geen enkel verschil.
  zondag 6 oktober 2019 @ 20:08:01 #229
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189304303
quote:
1s.gif Op zondag 6 oktober 2019 19:58 schreef Haringkop het volgende:
Je zal eerst een AD moeten hebben die echt de organisatie gaat neerzetten. Dan kan de RvC ook z’n hok in, die willen veel te veel beleid maken Ipv toezicht houden. Vanuit daar verder alles neerzetten.

Maar Feyenoord kennende zal het Old Boys Network nog wel een tijdje aan mogen modderen. Eigenlijk compleet kansloos, terwijl je nog over één van de grootste dossiers uit de clubhistorie een beslissing moet nemen en je compleet stuurloos bent.
Ik hoop op een positieve verrassing wat betreft een AD, maar ik vrees inderdaad iemand uit het old boys network of een volledige vreemdeling.
pi_189304364
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 20:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Overigens. Jaap maakt het verschil niet. Zowel in positieve als negatieve zin.

Trainer ontslaan is geen optie, zeker als je bestuurlijk al een dobberend schip vent op open zee.

Al moet ie wel echt ophouden met Botje. Al zet die Larsson daar neer, maakt geen enkel verschil.
Dit geloof je toch zelf niet? Alsof andere trainers het niet beter kunnen doen dan Stam.
  zondag 6 oktober 2019 @ 20:12:17 #231
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_189304402
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 20:08 schreef fetX het volgende:

[..]

Ik hoop op een verrassing wat betreft een AD, maar ik vrees inderdaad iemand uit het old boys network of een volledige vreemdeling.
Je hoopt op een verrassing maar vreest voor een vreemdeling?

Niets is sterker dan dat ene woord
pi_189304417
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 20:06 schreef PIETR het volgende:
Exit Stam. En al die debielen op de bank mogen ook vertrekken. Hoe teringblind moet je zijn om keer op keer Botteghin op te blijven stellen!? Die man komt in alles tekort en is dit seizoen debet geweest aan zeker de helft van al onze tegengoals. En dat terwijl je iemand van 7 (!) miljoen op de bank hebt zitten :').

En over twee weken staatie natuurlijk weer in de basis omdat het onze aanvoerder is. Wat een dwaas is die trainer van ons toch, echt verschrikkelijk. En al die debielen ernaast zitten erbij en kijken ernaar zonder in te grijpen.

En dan die reactie van Berghuis :'). Kutclub zijn we.
Wat had juffrouw nu weer te zeiken?
  zondag 6 oktober 2019 @ 20:13:51 #233
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_189304442
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 20:12 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Wat had juffrouw nu weer te zeiken?
De kritiek op Jaap Stam en de spelers neemt flink toe na de nederlaag tegen Fortuna Sittard. Ook Het Legioen in Sittard liet zich duidelijk horen vanuit het uitvak met diverse spreekkoren. Steven Berghuis hekelt enkele supportersleuzen en steunt de trainer.

"Ik vind het ongelofelijk. Ik hoor al 'Jaap rot op' uit het uitvak. En ik hoor ook: 'werken voor je kanker geld', dat hoor ik alleen bij Feyenoord. Ik heb dat nergens anders gehoord. Ik vind dat soort dingen onbegrijpelijk. Kom op, we zijn net bezig. We zijn een heel nieuw team in opbouw, met een goede lijn naar boven. Maar we krijgen nu een aantal tikken.''
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_189304455
quote:
10s.gif Op zondag 6 oktober 2019 20:10 schreef Pistolero het volgende:

[..]

Dit geloof je toch zelf niet? Alsof andere trainers het niet beter kunnen doen dan Stam.
Dat zeg ik ook niet.
pi_189304458
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 20:13 schreef PIETR het volgende:

[..]

De kritiek op Jaap Stam en de spelers neemt flink toe na de nederlaag tegen Fortuna Sittard. Ook Het Legioen in Sittard liet zich duidelijk horen vanuit het uitvak met diverse spreekkoren. Steven Berghuis hekelt enkele supportersleuzen en steunt de trainer.

"Ik vind het ongelofelijk. Ik hoor al 'Jaap rot op' uit het uitvak. En ik hoor ook: 'werken voor je kanker geld', dat hoor ik alleen bij Feyenoord. Ik heb dat nergens anders gehoord. Ik vind dat soort dingen onbegrijpelijk. Kom op, we zijn net bezig. We zijn een heel nieuw team in opbouw, met een goede lijn naar boven. Maar we krijgen nu een aantal tikken.''
Hahahaha wat een 🤡
blablablabla
  Moderator zondag 6 oktober 2019 @ 20:15:40 #236
138438 crew  Pizzakoppo
pi_189304474
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 17:33 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nja Marcel Keizer was wel nog slechter denk ik.
Ben ik het niet mee eens hoor. Frank begon juist goed en bleek echt totaal incompetent naarmate hij langer aan het stuur bleef, zijn visie is gewoon verschrikkelijk en maakt op de lange termijn alle vreugde kapot. Keizer probeerde maar heeft nooit een eerlijke kans gekregen door politieke dynamieken. Juist toen hij het goed begon te doen mocht hij vertrekken.

Ontopic:
Stam vind ik ook bijzonder matig. Ik denk dat de selectie van Feyenoord niet denderend is maar het moge duidelijk zijn dat Stam ook verre van het maximale eruit weet te halen door domme keuzes. Het feit dat hij bij Ajax midden in het seizoen besloot te stoppen en met de cursus om trainer te worden eveneens is voor mij toch wel een indicatie dat hij een heel ander persoon is dan zijn stoere voorkomen soms doet vermoeden. Hij lijkt mij een erg gevoelig en onzeker persoon en probeert dat te verbloemen maar straalt het wel in alles uit, iets wat overslaat op de selectie.
  zondag 6 oktober 2019 @ 20:16:13 #237
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189304490
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 20:12 schreef PIETR het volgende:

[..]

Je hoopt op een verrassing maar vreest voor een vreemdeling?

[ afbeelding ]
Een positieve verrassing. Eenhoorn dus.
pi_189304493
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 20:13 schreef PIETR het volgende:

[..]

De kritiek op Jaap Stam en de spelers neemt flink toe na de nederlaag tegen Fortuna Sittard. Ook Het Legioen in Sittard liet zich duidelijk horen vanuit het uitvak met diverse spreekkoren. Steven Berghuis hekelt enkele supportersleuzen en steunt de trainer.

"Ik vind het ongelofelijk. Ik hoor al 'Jaap rot op' uit het uitvak. En ik hoor ook: 'werken voor je kanker geld', dat hoor ik alleen bij Feyenoord. Ik heb dat nergens anders gehoord. Ik vind dat soort dingen onbegrijpelijk. Kom op, we zijn net bezig. We zijn een heel nieuw team in opbouw, met een goede lijn naar boven. Maar we krijgen nu een aantal tikken.''
Bij Ajax en PSV was het compleet uit de hand gelopen bij deze resultaten.
pi_189304550
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 20:16 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Bij Ajax en PSV was het compleet uit de hand gelopen bij deze resultaten.
En bij utrecht ook niet
  zondag 6 oktober 2019 @ 20:20:11 #240
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189304587
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 20:16 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Bij Ajax en PSV was het compleet uit de hand gelopen bij deze resultaten.
Dat is ook precies het verschil tussen ons en PSV/Ajax. Daar heerst veel meer een topsportmentaliteit en de verwachting beter te presteren, omdat ze ook simpelweg meer kwaliteit hebben.
pi_189304616
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 20:20 schreef fetX het volgende:

[..]

Dat is ook precies het verschil tussen ons en PSV/Ajax. Daar heerst veel meer een topsportmentaliteit en de verwachting beter te presteren, omdat ze ook simpelweg meer kwaliteit hebben.
Ajax en PSV zijn dan ook veel grotere clubs dan Feyenoord, eigenlijk in alle opzichten, kwalitatief, sportief, financieel, internationaal, etc.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_189304646
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 20:15 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Ben ik het niet mee eens hoor. Frank begon juist goed en bleek echt totaal incompetent naarmate hij langer aan het stuur bleef, zijn visie is gewoon verschrikkelijk en maakt op de lange termijn alle vreugde kapot. Keizer probeerde maar heeft nooit een eerlijke kans gekregen door politieke dynamieken. Juist toen hij het goed begon te doen mocht hij vertrekken.

Ontopic:
Stam vind ik ook bijzonder matig. Ik denk dat de selectie van Feyenoord niet denderend is maar het moge duidelijk zijn dat Stam ook verre van het maximale eruit weet te halen door domme keuzes. Het feit dat hij bij Ajax midden in het seizoen besloot te stoppen en met de cursus om trainer te worden eveneens is voor mij toch wel een indicatie dat hij een heel ander persoon is dan zijn stoere voorkomen soms doet vermoeden. Hij lijkt mij een erg gevoelig en onzeker persoon en probeert dat te verbloemen maar straalt het wel in alles uit, iets wat overslaat op de selectie.
Ja hij lijkt van buiten inderdaad stoer maar hij kon het bijvoorbeeld al niet hendelen om in een klaslokaal te verblijven tijdens zijn trainerscursus.

Wat ik wel aandoenlijk vind om te zien is dat hij vrijwel de hele wedstrijd langs de zijlijn staat te coachen. Je hebt ook trainers die als het niet loopt zich verschuilen in de dugout. Onder het mom van ik kan er ook allemaal niks aan doen.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_189304661
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 20:20 schreef fetX het volgende:

[..]

Dat is ook precies het verschil tussen ons en PSV/Ajax. Daar heerst veel meer een topsportmentaliteit en de verwachting beter te presteren, omdat ze ook simpelweg meer kwaliteit hebben.
Tja, na twee verloren wedstrijden in de competitie zouden er bij die clubs wel andere poppetjes op het veld staan. Feyenoord daarentegen..
Die engerd die altijd bij de ingang van de super staat.
pi_189304950
Tja als je middenmoot bent verlies je wel eens een wedstrijdje.
Ich hock in meinem Bonker
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 6 oktober 2019 @ 20:39:53 #245
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_189305032
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 20:21 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Ajax en PSV zijn dan ook veel grotere clubs dan Feyenoord, eigenlijk in alle opzichten, kwalitatief, sportief, financieel, internationaal, etc.
internationaal PSV echt niet hoor daar doe je Feyenoord te kort mee.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_189305114
quote:
1s.gif Op zondag 6 oktober 2019 18:58 schreef fetX het volgende:

[..]

Ik heb er oprecht niet zoveel problemen mee als het een keer per seizoen gebeurt. Of misschien twee als het tegenzit. Natuurlijk dan is het uiteraard ook frustrerend en mag het niet gebeuren, maar we zijn nu 9 wedstrijden onderweg en hebben nu al punten verspeeld tegen Sparta, Emmen, Fortuna. Gaat nog vaker gebeuren. Schandalig.
En die potjes leverden je twee punten op. Allebei de punten pas in de slotseconde overigens.
  zondag 6 oktober 2019 @ 20:43:51 #247
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189305126
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 20:21 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Ajax en PSV zijn dan ook veel grotere clubs dan Feyenoord, eigenlijk in alle opzichten, kwalitatief, sportief, financieel, internationaal, etc.
Mwaah. In geval van PSV valt dat erg mee. Ajax is een stuk groter, ja.

Als het gaat om kwaliteit zijn ze allebei in ieder geval veel verder en mag je ook betere prestaties verwachten. De trainer daar zou met 14 verliespunten daarom geheid op straat staan.
  zondag 6 oktober 2019 @ 20:45:52 #248
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_189305172
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 19:51 schreef Harlekien het volgende:

[..]

Het is natuurlijk absurd dat hij in eerste instantie is benaderd om trainer van Feyenoord te worden
Jaap is niet het probleem, maar ook niet de oplossing.

quote:
De KNVB hoopt samen met Jaap Stam een oplossing te vinden, zodat de ex-international zijn cursus Coach Betaald Voetbal kan afmaken. Dit voorjaar begon Stam aan de trainerscursus, maar besloot twee maanden geleden niet meer deel te nemen aan de klassikale bijeenkomsten in Zeist.

'Jaap Stam heeft onlangs bij de KNVB aangegeven tijdelijk met de cursus te stoppen', reageert een woordvoerder van de KNVB. 'Vanwege de staat van dienst van Jaap Stam hecht de bond er waarde aan te bekijken op welke wijze Stam alle aspecten van de trainerscursus kan doorlopen. De KNVB en Stam zijn hierover nog in gesprek. '


'Het is niks voor mij om in de schoolbanken te zitten', liet Stam, die dit seizoen samen met de gediplomeerde Andries Ulderink als coach van Jong Ajax fungeert, vorige week weten aan Voetbal International. 'Ik zat dagenlang aan te hikken tegen die groepslessen. Dat kan de bedoeling niet zijn. Vandaar dat ik de KNVB heb gevraagd of ik mijn cursus via een meer individuele opzet kan afmaken. We zijn daarover al een tijdje in gesprek, maar het is nog steeds niet duidelijk hoe het verder zal gaan. Er moet een oplossing komen. Want ik wil dat diploma graag halen.'

Stam heeft zijn CBV-diploma nodig om in het vervolg van zijn trainerscarrière als hoofdcoach aan de slag te kunnen. Een alternatief zou een cursus in Schotland of Ierland kunnen zijn, waar de voetbalbonden zich flexibel opstellen in het opleidingstraject. 'Daar heb ik me nog niet in verdiept', reageert Stam op die suggestie. 'Ik hoop er gewoon met de KNVB uit te komen. Dat moet mogelijk zijn. Niemand zou erbij gebaat zijn als ik mijn diploma elders moet zien te behalen.'
Feyenoord!!! * Barça
  zondag 6 oktober 2019 @ 20:58:43 #249
438851 Oldground
El Poderoso
pi_189305459
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 20:21 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Ajax en PSV zijn dan ook veel grotere clubs dan Feyenoord, eigenlijk in alle opzichten, kwalitatief, sportief, financieel, internationaal, etc.
Financieel is dat verschil inmiddels minimaal, zeker gezien Feyenoord Europees voetbal niet begroot.

Sportief en kwalitatief (zelfde punt) is PSV aanmerkelijk beter, maar als dat je enige punt is: no shit sherlock.
Van alles is weer waardeloos.
  zondag 6 oktober 2019 @ 21:01:31 #250
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_189305531
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 20:45 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

Jaap is niet het probleem, maar ook niet de oplossing.
[..]

Die klassikale lessen zijn natuurlijk ook niet heilig maar het leren van bepaalde basis-aspecten van het trainersschap was niet verkeerd geweest voor Stam.
Niets is sterker dan dat ene woord
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')