Dit bedoel ik dus. Voor welke club ben je eigenlijk?quote:Op zondag 6 oktober 2019 19:40 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Jij zou me nog quoten als Feyenoord gewonnen had. Ik wacht nog steeds.
Jij bent in ieder geval realistisch.quote:Op zondag 6 oktober 2019 19:41 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hij heeft anders wel gelijk.
Dat er na vandaag nog serieus supporters zijn die het 'relatief niet eens zo slecht vonden' en het voor elkaar krijgen positieve dingen te benoemen. Hou op hoor, dan kan toch niet.
Je hoeft mij niet te vertellen wat er allemaal mis is bij Feyenoord hoor. Dat zie ik zelf ook wel. En vandaag al helemaal.quote:Op zondag 6 oktober 2019 19:42 schreef Harlekien het volgende:
Hahaha. Schitterend. Je levert kritiek op hun lievelingsclubje Feyenoord en legt de pijnlijke punten bloot en dan ben je een troll. Jullie kunnen de waarheid niet aan en dat is dat Feyenoord de komende jaren blij mag zijn met het linkerrijtje.
Geen club. Ik ben een liefhebber.quote:Op zondag 6 oktober 2019 19:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus. Voor welke club ben je eigenlijk?
En dan over een paar maanden gek opkijken als je 10e staat.quote:Op zondag 6 oktober 2019 19:42 schreef Harlekien het volgende:
Hahaha. Schitterend. Je levert kritiek op hun lievelingsclubje Feyenoord en legt de pijnlijke punten bloot en dan ben je een troll. Jullie kunnen de waarheid niet aan en dat is dat Feyenoord de komende jaren blij mag zijn met het linkerrijtje.
Maar waarom nou eigenlijk niet? Zijn er eens een paar neutrale supporters die de vinger op de zere plek leggen, is het weer niet goed.quote:
Ik denk dat het na de recente successen nog moeilijk binnenkomt bij veel supporters. Feyenoord is de laatste paar jaar natuurlijk vaak boven AZ geëindigd en veel mensen denken dan: Oh komt nu ook wel weer goed.quote:Op zondag 6 oktober 2019 19:46 schreef Harlekien het volgende:
Massaal roepen #ExitJaap maar niet het onderliggende probleem in kunnen zien
Dat viel mij ook al opquote:Op zondag 6 oktober 2019 19:41 schreef Elan het volgende:
Generationalpha en Harlekijntje zijn gewoon dezelfde users.
Ik zou het doorgaans hier wel mee eens zijn maar geloof ook gewoon dat Jaap Stam een extreem matige trainer is.quote:Op zondag 6 oktober 2019 19:46 schreef Harlekien het volgende:
Massaal roepen #ExitJaap maar niet het onderliggende probleem in kunnen zien
Vandaag was een redelijke afspiegeling van de ruimtes die Feyenoord weggeeft. Tegen Sparta en Emmen kwam je eigenlijk nog verdomde goed weg.quote:Op zondag 6 oktober 2019 19:41 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik ga het niet goed praten. Maar op papier is dit de slechtste prestatie van het seizoen. Maar ik heb dit seizoen veel slechtere wedstrijden gezien van Feyenoord. AZ thuis, Glasgow, Heerenveen, Emmen en zelfs Willem II uit vond ik slechter. Dat zegt overigens genoeg over dit Feyenoord.
Het heeft helemaal niks op deze manier. Er moeten koppen rollen.
En dan moet het moeilijke programma nog komen.....![]()
KRIKKEDquote:Op zondag 6 oktober 2019 18:37 schreef De_Kraam het volgende:
Ben benieuwd hoe lang ze dat "net bezig" excuus blijven gebruiken.
We hebben een jonge ploeg.
We zijn nog niet ingespeeld.
Mag gewoon nie gebeure nie.
Relatief inderdaad. Dat geeft aan hoe slecht het is. Hoe slecht dit elftal is.quote:Op zondag 6 oktober 2019 19:41 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hij heeft anders wel gelijk.
Dat er na vandaag nog serieus supporters zijn die het 'relatief niet eens zo slecht vonden' en het voor elkaar krijgen positieve dingen te benoemen. Hou op hoor, dan kan toch niet.
Het is natuurlijk absurd dat hij in eerste instantie is benaderd om trainer van Feyenoord te wordenquote:Op zondag 6 oktober 2019 19:50 schreef Haringkop het volgende:
Niemand zegt dat met een ontslag van Stam alle problemen zijn verdwenen. Dan man is ook een symptoom van de verrote bedrijfscultuur. Maar neemt niet weg, dat Stam niets bij Feyenoord heeft te zoeken.
Dit dus. En vooral het eerste. We zijn niet achterlijk.quote:Op zondag 6 oktober 2019 19:50 schreef Haringkop het volgende:
Niemand zegt dat met een ontslag van Stam alle problemen zijn verdwenen. Dan man is ook een symptoom van de verrote bedrijfscultuur. Maar neemt niet weg, dat Stam niets bij Feyenoord heeft te zoeken.
Als je met je met Tapia en Fer blijft voetballen roep je dat gewoon over jezelf af. Tegen Porto kan het wel, maar in de eredivisie moet er veel meer ‘voetbal’ op het middenveld.quote:Op zondag 6 oktober 2019 19:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Vandaag was een redelijke afspiegeling van de ruimtes die Feyenoord weggeeft. Tegen Sparta en Emmen kwam je eigenlijk nog verdomde goed weg.
Maar dan nog: Wat boeit het als je er voor de lange termijn zo dramatisch voor staat?quote:Op zondag 6 oktober 2019 19:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou het doorgaans hier wel mee eens zijn maar geloof ook gewoon dat Jaap Stam een extreem matige trainer is.
Het hele middenveld is een bijelkaar geraapt zooitje jn deze samenstellingen.quote:Op zondag 6 oktober 2019 19:52 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Als je met je met Tapia en Fer blijft voetballen roep je dat gewoon over jezelf af. Tegen Porto kan het wel, maar in de eredivisie moet er veel meer ‘voetbal’ op het middenveld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |