Het regent dan kan hij niet ademen.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat we die nooit meer zien.
Ik ben net te oud om die blonde schattig te vinden vrees ik.quote:
Achjoh, de staat leest hier niet mee hoor. Gooi het er gewoon uit.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:31 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ik ben net te oud om die blonde schattig te vinden vrees ik.
Dat lijkt me het enige juiste ja. Sparta is de club van Rotterdam.quote:
quote:
Nee man kan me meer identificeren met het huidige Nederlandse elftal,veel (eredivisie) spelers die je al jaren volgt.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voel jij niet meer bij het Marokkaans elftal dan bij het Nederlands elftal?
Beste verdediging van de Eredivisie - @kapiteintjequote:Op zondag 6 oktober 2019 15:37 schreef Harlekien het volgende:
Nee Feyenoord heeft geen matig team hoor!!!!
Nielsie zometeen samen naar het feyenoordtopic.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:37 schreef AFCNiels het volgende:
Hmmm, ik begin nu toch te denken dat het niet verstandig was om geld op Feyenoord te zetten na de 2-1.
Dat moet nu wel een topshow zijn.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nielsie zometeen samen naar het feyenoordtopic.
Oh dacht dat je meer met Marokko had.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:37 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nee man kan me meer identificeren met het huidige Nederlandse elftal,veel (eredivisie) spelers die je al jaren volgt.
Het Marokkaanse selectiebeleid is altijd gericht of Frankrijk en dan heb je ook nog de arab vs berber kweste,is ook een van de redenen dat Afellay en Boula voor NL hebben gekozen.
Gezelligquote:Op zondag 6 oktober 2019 15:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik zie jou zometeen in het feyenoordtopic.
Is er nog plek?quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:39 schreef KingRoland het volgende:
@:doublepain
@:jancees
zometeen naar het feyenoordtopic boys
busje vertrekt zometeen
zul je zien dat ze winnen in de Arenaquote:
Bij Feyenoord wordt al het nodige ingebracht vandaagquote:Op zondag 6 oktober 2019 15:39 schreef T3hTommay het volgende:
Hoe kun je na zo'n eerste helft niemand inbrengen?
Natuurlijk niet.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
zul je zien dat ze winnen in de Arena
Dan wordt het nog 9-1 ook. Zou wel zielig zijn.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:41 schreef Zorro het volgende:
Gelukkig voor Feyenoord dat Fortuna dit nooit volhoudt.
Nee je zou zeggen van niet, maar die oorwassing van vorig jaar kwam ook uit de lucht vallen. Ook al was dat in de Kuipquote:
Ja, @onlogischquote:Op zondag 6 oktober 2019 15:42 schreef Harlekien het volgende:
Was hier laatst ook iemand die riep dat Karsdorp maar de rechtsback moest worden bij Oranje op het EK
Ja en toen speelden we met Magallan achterin en kregen we de week ervoor ook 4 tegengoals van Heerenveen.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee je zou zeggen van niet, maar die oorwassing van vorig jaar kwam ook uit de lucht vallen. Ook al was dat in de Kuip
Zo gek is dat niet voor een club op de 9e plek.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:44 schreef Tagliano het volgende:
Feyenoord heeft dus niet eens meer een positief doelsaldo
Ja.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:45 schreef Tagliano het volgende:
Is Ajax-Feyenoord na een Europese week?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |