SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Knap dat je dat zo hoorde.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:11 schreef livelink het volgende:
Ellen Foley - We belong to the night. Maar dan een andere zangeres
Geen van beide. Het is We Belong.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:13 schreef CindieY het volgende:
Door de verwarrende posts van Livelink en MadMaster weet ik niet of het nu light of night is
Wat insinueer je nu?quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:13 schreef CindieY het volgende:
Door de verwarrende posts van Livelink en MadMaster weet ik niet of het nu light of night is
AC/DC - Run to the hills. Maar dan een andere artiest en een andere titelquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:11 schreef livelink het volgende:
Ellen Foley - We belong to the night. Maar dan een andere zangeres
quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
AC/DC - Run to the hills. Maar dan een andere artiest en een andere titel
Ik ben helemaal niet verwarrendquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:13 schreef CindieY het volgende:
quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Verwarrend hoorquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het is Voutquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:15 schreef spijkerbroek het volgende:
Maar Fernando, die verlangt zo naar haar.
Is Fernando kaal dan?
12 wekenquote:
Hitlijsten zijn geen garantie voor kwaliteit.quote:
Nee, dat is van die daarna.....quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:22 schreef spijkerbroek het volgende:
Wait what? Die Klass 6 Radio Edit van KLF komt uit 1967?
Oh, ik had het nog over dat KLF-drama.quote:
Wij niet.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oh, ik had het nog over dat KLF-drama.
En dat mag niet meer van de NOS en Diewertje...quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dank u, ik zag alleen een zwart mannetje voor me
Vervelend, inderdaad. Ik snap niet wat The KLF precies heeft te verliezen met het beschikbaar stellen van muziek die bijna 30 jaar oud is. Maar goed.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:18 schreef MadMaster het volgende:
Dit is een coverbandje dat handig gebruik maakt van het feit dat KLF geen toestemming geeft om originele songs van hen op Spotify e.d. te publiceren...
Ze hebben het niet nodig en zijn natuurlijk altijd al tegendraads geweest...quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Vervelend, inderdaad. Ik snap niet wat The KLF precies heeft te verliezen met het beschikbaar stellen van muziek die bijna 30 jaar oud is. Maar goed.
Inspiratie voor Henk Wijngaard en Tina Truckerquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:27 schreef spijkerbroek het volgende:
Amerikaanse piratenzendermuziek. Ja, dát ken ik niet.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:28 schreef Symphonic het volgende:
Als ik nog kiezen had zouden de vullingen er nu spontaan uitvallen
Magnum rechtsbovenquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:28 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
4 weken
35 piekpositie
1978
2e nummer na dit nummer zal vooral jou wel aanspreken.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:29 schreef MadMaster het volgende:
Gaan we vanaf nu wat meer gewaardeerde muziek horen of blijft het D-categorie?
Je kan nog ff naar de wc, MM.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:30 schreef Melting het volgende:
[..]
2e nummer na dit nummer zal vooral jou wel aanspreken.
Hè hè.... dacht al dat ik bijna geeneen leuk liedje draaide.quote:
Zie edit.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Hè hè.... dacht al dat ik bijna geeneen leuk liedje draaide.
Het is ook niet voor niets Song for the childrenquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Het kinderkoor werd even door Oscar Harris uitgeleend
Doe maar wat sterkers...quote:
quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:34 schreef spijkerbroek het volgende:
Trico trico tra
van Klap en de Klappernootjes. Maar dan een andere artiest.
Echt sterk heb ik niet. Een gin-tonic of een rum-cola kan ookquote:
quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoor wel je aanstaande klappergebit...
Weinig oh ja hoor, maar dat geeft niet hoorquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:35 schreef Melting het volgende:
Ik kan wel nummers draaien die in de top 10 hebben gestaan, maar dan mis je een hoop 'oja' nummers.
Nu is het gewoon een tombola, met daarbij goede, betere en minder goede nummers.
[..]
Je hoort mij niet klagen..quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:35 schreef Melting het volgende:
Ik kan wel nummers draaien die in de top 10 hebben gestaan, maar dan mis je een hoop 'oja' nummers.
Nu is het gewoon een tombola, met daarbij goede, betere en minder goede nummers.
[..]
Te verwarrend...quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:36 schreef spijkerbroek het volgende:
Vorige nummer eindigde met nananana, dit nummer met lalalala.
Ik zie een thema.
Edit: vóór de Dots dus.
<enter Melting met hitparadepositie>quote:
Ik snap het zelf al niet eens meer..quote:
9 wekenquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
<enter Melting met hitparadepositie>
quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
<enter Melting met hitparadepositie>
Who you’re gonna callquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:40 schreef MadMaster het volgende:
Met Ray Parker Jr., hij van Ghostbusters...
quote:
Totaal geen afgesproken werk, hoor..quote:
Hij is gewoon traagquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
[..]
Totaal geen afgesproken werk, hoor..
Henk kan niet praten, dus doet DDM dat voor hem.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
[..]
Totaal geen afgesproken werk, hoor..
quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:43 schreef MadMaster het volgende:
Kan ik al van de pot afkomen?
Wally Tax - Miss Wonderfull
Dit was z'n grootste hit...quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:44 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ken de naam Wally Tax wel, maar ben steeds verbaasd als ik iets hoor en dat van hem blijkt te zijn. Géén idee van zijn repertoire.
Same herequote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:44 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ken de naam Wally Tax wel, maar ben steeds verbaasd als ik iets hoor en dat van hem blijkt te zijn. Géén idee van zijn repertoire.
Becel?quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:45 schreef Melting het volgende:
Uit welke reclame komt het volgende nummer?
Creatief...quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:47 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
[ [url=
[..]
[ afbeelding ]]afbeelding[/url] ]
Maar dan die andere zangeresquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:49 schreef spijkerbroek het volgende:
Dionne Warwick? - I'll never fall in love again
quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:49 schreef spijkerbroek het volgende:
Dionne Warwick? - I'll never fall in love again
Ja die! Had ik het tóch goed!quote:
Die zingt alleen maar damespartijen...quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jaren later zou Gerard Joling het nog eens dunnetjes overdoen
Zeg, die grappen gaan wel ver hoor.quote:
quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zeg, die grappen gaan wel ver hoor.
Die kunnen best een tandje minder.
Jongens tochquote:
quote:
nu even niet !!!quote:
Vind ik ook. Je zou ook voor een ander soort grappen kunnen kiezen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen, het was even veel de laatste dagenquote:
quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:56 schreef DJ11 het volgende:
Double You - Please Don't Go
Bonuspunten voor wie de slipstream-hit nog weet
quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik wist deze gelukkig al niet eens meer...quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:56 schreef DJ11 het volgende:
Komende lekker ontspannen in de buitenlucht.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:55 schreef just me het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen, het was even veel de laatste dagen
Ik heb hem op moeten zoeken.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:56 schreef DJ11 het volgende:
Was double you niet van die songfestival-NL trutjes van email to berlin?quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:56 schreef DJ11 het volgende:
maandag en dinsdag op pad met 16 vrouwenquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Komende lekker ontspannen in de buitenlucht.
Damn! Heupflesje whisky mee dan maar.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:57 schreef just me het volgende:
[..]
maandag en dinsdag op pad met 16 vrouwen![]()
![]()
Toch wel zin in?quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:57 schreef just me het volgende:
[..]
![]()
Regel ik, doe jij mijn werk dan een dagje?quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:57 schreef just me het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Damn! Heupflesje whisky Schrobbelèr mee dan maar.
Wat een kippenhok zal dat zijnquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:57 schreef just me het volgende:
[..]
![]()
Mee, dat was Double Date...quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Was double you niet van die songfestival-NL trutjes van email to berlin?
Nee, dat was Double Date. Tweelingzusjes die niet al te zuiver zongen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Niet helemaal...quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:59 schreef MadMaster het volgende:
Niemand?
Rah Band - Clouds Across The Moon
Ohjaquote:
Op de golfbaan mag niet gekakeld wordenquote:
Zijn ze bang dat de eieren voor golfballen worden aangezien?quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 22:00 schreef just me het volgende:
[..]
Op de golfbaan mag niet gekakeld worden
De dames zelf ook, zolang ze niet zingen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 22:00 schreef DJ11 het volgende:
De studioversie van E-mail To Berlin is, op de Nederlandse accenten na, overigens best leuk
Jij hebt te veel dagtaken...quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 22:01 schreef livelink het volgende:
Sorry, was even ziekenverzorgster aan het spelen.
Moet ook gebeuren helaas.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 22:01 schreef livelink het volgende:
Sorry, was even ziekenverzorgster aan het spelen.
Een 90s nummer zeker?quote:
Ah, ik typte eerst 'en nog iemand', maar haalde dat toen weer weg. Dus tochquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 22:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik dacht al..... CindieY zal de fles wel aan het omwisselen zijn.
[ afbeelding ]
1999quote:
quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 22:07 schreef DJ11 het volgende:
Desmond Decker - You Can Get It If You Really Want It
"Lung cancer, with some perseverance you can get it if you really want"quote:
quote:
quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 22:10 schreef MadMaster het volgende:
If I Could Read Your Mind - Viola Wills
Veel mooierquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Origineel by Gordon Lightfoot...
Misschien dat het iets doet rinkelen als ik het hoor.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Origineel by Gordon Lightfoot...
Seventieszwijmelmuziekquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 22:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Misschien dat het iets doet rinkelen als ik het hoor.
Iets minder disco, veel minder disco, wat langzamer en met een zwoele herenstem.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 22:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Misschien dat het iets doet rinkelen als ik het hoor.
Niet van Gloria.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 22:14 schreef MadMaster het volgende:
Turn The Beat Around - Gloria Estefan
Yupquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 22:20 schreef DJ11 het volgende:
Dit klinkt als een cover of een opnieuw opgenomen versie...
Ik twijfelde ook toen ik op Invoeren drukte.quote:
Sunclub volgens mij.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 22:22 schreef MadMaster het volgende:
Sunclub - Fiesta
Of Summer Jam van The Underdog Project
Wat moet jij in Turkije?quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 22:22 schreef ok01 het volgende:
Ik had een keer heel dronken in Turkije hierop gedanst
quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 22:22 schreef ok01 het volgende:
Latta! Latta!quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 22:23 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Er komt geen tekst; dit is het origineel
Can't get you outta my mindquote:
Ja, we hebben allemaal de video's gezien...quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 22:22 schreef ok01 het volgende:
quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 22:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, we hebben allemaal de video's gezien...
Tijdens mijn rondje wandelen eerder vanavond werden er ook opeens 2 flinke siervuurwerkpijlen de lucht in geknald. Dat was volgens mij geen legaal spulquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 22:25 schreef spijkerbroek het volgende:
BOEM vuurwerk
WIEWIEWIEW auto-alarm
Toevallig dat dat alarm best goed samenging met het fluitje...
De bekende hitversie is een mash-up van twee nummers. Dat wat je nu hoort, gecombineerd met Summer Jam van The Underdog Project. Het origineel daarvan is heel anders.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 22:23 schreef CindieY het volgende:
Summerjam heeft op dit punt allang tekst.
De verwachtingenquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 22:26 schreef Melting het volgende:
CindieY: het nummer hierna is er weer 1 die jij zou kunnen weten.
Ik vermoed dat Mad je wel voor zal zijn.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 22:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
De verwachtingen
Bij Sun Club net had ik eigenlijk verwacht dat 11 me wel voor zou zijn
En toen heb je ze hierheen gestuurd?quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 22:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Tijdens mijn rondje wandelen eerder vanavond werden er ook opeens 2 flinke siervuurwerkpijlen de lucht in geknald. Dat was volgens mij geen legaal spul
Oh, dit is geen siervuurwerk hier. Al weken wordt er illegaal knalvuurwerk afgestoken hier.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 22:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Tijdens mijn rondje wandelen eerder vanavond werden er ook opeens 2 flinke siervuurwerkpijlen de lucht in geknald. Dat was volgens mij geen legaal spul
De officiële verkoopdatum van illegaal vuurwerk is vanaf vandaag...quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 22:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En toen heb je ze hierheen gestuurd?
Dat is tegenwoordig mode in Zwollywood, geloof ik. Op de gekste momenten steken mensen vuurwerk af.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 22:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dit was siervuurwerk met een paar flinke knallen. Bij de eerste knal sprong ik zowat een meter de lucht inquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 22:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oh, dit is geen siervuurwerk hier. Al weken wordt er illegaal knalvuurwerk afgestoken hier.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De officiële verkoopdatum van illegaal vuurwerk is vanaf vandaag...
quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De officiële verkoopdatum van illegaal vuurwerk is vanaf vandaag...
Hier niet.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 22:28 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig mode in Zwollywood, geloof ik. Op de gekste momenten steken mensen vuurwerk af.
Amsterdam loopt altijd een beetje voor op de rest van het land.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 22:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier niet.
Hier knallen ze kalasjnikovs leeg op elkaar...
Ik was bezig met nadenken over de titel van de originele versie.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 22:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
De verwachtingen
Bij Sun Club net had ik eigenlijk verwacht dat 11 me wel voor zou zijn
Je woont in de Vrijstaat Amsterdam, toch?quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 22:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier niet.
Hier knallen ze kalasjnikovs leeg op elkaar...
Ja man, Mokum in het huis...quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 22:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je woont in de Vrijstaat Amsterdam, toch?
Ah, dan zijn we even ver gekomenquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 22:31 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik was bezig met nadenken over de titel van de originele versie.
De cd-single daarvan ligt hier in de kast, trouwens. Die versie met vocals van Summer Jam heb ik nooit mooi gevonden, trouwens. Klopt in mijn ogen muzikaal gewoon niet.
Daar waar kiezen met echt lood worden gevuld bij sommigenquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 22:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je woont in de Vrijstaat Amsterdam, toch?
Be my guest!quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 22:34 schreef CindieY het volgende:
Alhoewel dit ook wel klinkt naar een shotje ouzo
En een gyrosschotelquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 22:34 schreef CindieY het volgende:
Alhoewel dit ook wel klinkt naar een shotje ouzo
Loop di lovequote:Op zaterdag 5 oktober 2019 22:35 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Is dit nu een spraakgebrek of heet dat nummer gewoon zo?![]()
quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En postgyrosschotel.
Als toetje uiteraard...
quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 22:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Al tijden geen Grieks meer gehad eigenlijk
Dan liever stifadoquote:
Houden zo.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 22:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ook niet. En nu spontaan zin in.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 22:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ook niet maar als alles weer werkt ga ik dat wel weer inhalenquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 22:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gisteren met collega's uit eten geweest, de baas betaalde. Dus ik op chic in een jurk enzo. Zitten we in een verdomd eetcafé waar de letters met hartjes in het tafelblad gekrast stondenquote:
Wel met je All Stars aan, neem ik aan...quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 22:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gisteren met collega's uit eten geweest, de baas betaalde. Dus ik op chic in een jurk enzo. Zitten we in een verdomd eetcafé waar de letters met hartjes in het tafelblad gekrast stonden
Jij in een jurk?quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 22:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gisteren met collega's uit eten geweest, de baas betaalde. Dus ik op chic in een jurk enzo. Zitten we in een verdomd eetcafé waar de letters met hartjes in het tafelblad gekrast stonden
Nee, die heb ik pas vanavond opgehaald.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel met je All Stars aan, neem ik aan...
Met romantische TL balken?quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 22:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Na wat je me laatst had verteld, enigszins wel.quote:
Nou, dat doet me er aan denken. Ik heb voornamelijk wat oudere collega's, dus een paar zaten met de lampen van hun mobiel de menukaart te bekijken. Doen ze in dat eetcafé de lampen nog feller ookquote:
Communiceren via een forum, hoe romantischquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 22:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Zeg Symph, je had van de week nog Stifado ja
Ik denk dat het bedrijf waar je werkt niet meer heel goed draait. Zelfs op de bedrijfsetentjes moet bespaard worden..quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 22:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nou, dat doet me er aan denken. Ik heb voornamelijk wat oudere collega's, dus een paar zaten met de lampen van hun mobiel de menukaart te bekijken. Doen ze in dat eetcafé de lampen nog feller ookIk heb ze toch maar vriendelijk verzocht het licht weer te dimmen.
Welke?quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 22:40 schreef MadMaster het volgende:
Shame Shame Shame - Shirley & Company
Let op het hoesje zo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |