SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Knap dat je dat zo hoorde.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:11 schreef livelink het volgende:
Ellen Foley - We belong to the night. Maar dan een andere zangeres
Geen van beide. Het is We Belong.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:13 schreef CindieY het volgende:
Door de verwarrende posts van Livelink en MadMaster weet ik niet of het nu light of night is
Wat insinueer je nu?quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:13 schreef CindieY het volgende:
Door de verwarrende posts van Livelink en MadMaster weet ik niet of het nu light of night is
AC/DC - Run to the hills. Maar dan een andere artiest en een andere titelquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:11 schreef livelink het volgende:
Ellen Foley - We belong to the night. Maar dan een andere zangeres
quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
AC/DC - Run to the hills. Maar dan een andere artiest en een andere titel
Ik ben helemaal niet verwarrendquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:13 schreef CindieY het volgende:
quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Verwarrend hoorquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het is Voutquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:15 schreef spijkerbroek het volgende:
Maar Fernando, die verlangt zo naar haar.
Is Fernando kaal dan?
12 wekenquote:
Hitlijsten zijn geen garantie voor kwaliteit.quote:
Nee, dat is van die daarna.....quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:22 schreef spijkerbroek het volgende:
Wait what? Die Klass 6 Radio Edit van KLF komt uit 1967?
Oh, ik had het nog over dat KLF-drama.quote:
Wij niet.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oh, ik had het nog over dat KLF-drama.
En dat mag niet meer van de NOS en Diewertje...quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dank u, ik zag alleen een zwart mannetje voor me
Vervelend, inderdaad. Ik snap niet wat The KLF precies heeft te verliezen met het beschikbaar stellen van muziek die bijna 30 jaar oud is. Maar goed.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:18 schreef MadMaster het volgende:
Dit is een coverbandje dat handig gebruik maakt van het feit dat KLF geen toestemming geeft om originele songs van hen op Spotify e.d. te publiceren...
Ze hebben het niet nodig en zijn natuurlijk altijd al tegendraads geweest...quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Vervelend, inderdaad. Ik snap niet wat The KLF precies heeft te verliezen met het beschikbaar stellen van muziek die bijna 30 jaar oud is. Maar goed.
Inspiratie voor Henk Wijngaard en Tina Truckerquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:27 schreef spijkerbroek het volgende:
Amerikaanse piratenzendermuziek. Ja, dát ken ik niet.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:28 schreef Symphonic het volgende:
Als ik nog kiezen had zouden de vullingen er nu spontaan uitvallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |