quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 03:20 schreef Remqo het volgende:
Prachtig, tranen van het lachen
Mooi eerbetoon aan Guus
Ja zo iets dacht ik ook.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 03:30 schreef yosander het volgende:
Ik verdenk Werkman van een Donald Duck auteur te zijn![]()
Mijn complimenten
Wel dikke tettenquote:
Nee, #ANONIEMquote:
Ach, ik denk dat @Anneloos toch wel gevoel voor humor heeft toch?quote:
quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 13:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Schitterend kunstwerk Werkman. Chapeau!
En terechte kritiek op jigggy
Je kan nu iets leuks aan je ex zien.quote:
Wanneer maak jij weer een paint?quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 14:10 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je kan nu iets leuks aan je ex zien.
Als ik er wat aan verdienquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 14:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wanneer maak jij weer een paint?
Vergane gloriequote:
Je moet hier wel de tijd voor hebben. Deze had ik binnen een week af maar was ik al veel eerder van plan. Omdat Jiggy praktisch nooit van onderwerp veranderd blijft het gelukkig actueel.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 14:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wanneer maak jij weer een paint?
quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 15:24 schreef Werkman het volgende:
[..]
Je moet hier wel de tijd voor hebben. Deze had ik binnen een week af maar was ik al veel eerder van plan. Omdat Jiggy praktisch nooit van onderwerp veranderd blijft het gelukkig actueel.
Gelachen, maar helaas niet accuraat. Ik rook niet en ik heb lang blond haar.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 12:24 schreef Werkman het volgende:
[..]
Ach, ik denk dat @:anneloos toch wel gevoel voor humor heeft toch?
Zo niet hoor ik dat vast wel! 😜
Maar de memmen kloppen wel?quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 17:04 schreef Anneloos het volgende:
Gelachen, maar helaas niet accuraat. Ik rook niet en ik heb lang blond haar.![]()
Beter kijken. Jij hebt die wc-rol.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 16:15 schreef de_boswachter het volgende:
![]()
Geen rol voor mij in deze paint
4/10
Mij stuurde ze altijd een boze DM als ik een grapje maaktequote:Op zaterdag 5 oktober 2019 12:24 schreef Werkman het volgende:
[..]
Ach, ik denk dat @:anneloos toch wel gevoel voor humor heeft toch?
Zo niet hoor ik dat vast wel! 😜
Die worden bij mij alleen maar in behandeling genomen in combinatie met pics van anatomische aspecten.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 18:19 schreef Mortaxx het volgende:
Mij stuurde ze altijd een boze DM als ik een grapje maakte
Je komt er zelf ook in voor.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 19:04 schreef Lunatiek het volgende:
Bedankt voor de DM. Ik ga de OP bestuderen zodra ik een groot scherm voor me heb.
Paints![]()
![]()
Dat zijn dan al drie relaties die ik dan ken ontstaan via Fok!.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 19:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik mag van @:anneloos gewoon kijken
Wat?quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 19:07 schreef Werkman het volgende:
[..]
Dat zijn dan al drie relaties die ik dan ken ontstaan via Fok!.
Jij, Vogeltjesdans en ikzelf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |