Je kan beter de samenvatting pakkenquote:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:12 schreef -XOR- het volgende:
[url=Lees meer: https://voetbalflitsen.nl(...)t-het-land-van-ajax]"FEYENOORD? KOMEN DIE UIT HET LAND VAN AJAX?"[/url]
Mongool.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:12 schreef -XOR- het volgende:
[url=Lees meer: https://voetbalflitsen.nl(...)t-het-land-van-ajax]"FEYENOORD? KOMEN DIE UIT HET LAND VAN AJAX?"[/url]
Likken as lassiequote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:16 schreef RamboDirk het volgende:
Kees beft Marieke voor een contractje.
???quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:10 schreef De_Kraam het volgende:
JALALALALALAAA RED BULL DEN HAAG
@:haags_kwartiertje
Voor welke ga je? Ik heb vandaag nog eens zeetong en noordzee garnalen op.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 00:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vrind. Morgen maar eens een visje halen
Ik weet nog niet. Als ik daar nu over na ga denken krijg ik teveel eetlust en kan ik niet slapen zo.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 00:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Voor welke ga je? Ik heb vandaag nog eens zeetong en noordzee garnalen op.
Dat roept men al jaren.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 00:22 schreef TheGentleman het volgende:
Het is wel een beetje klaar he, met johan derksen? Beetje behoorlijk seniel aan het worden geloof ik. Pijnlijk hoe erg hij afglijdt.
Gebaseerd op Ed de Goey die reclame.quote:
Nee hoor. Het woordje seniel te pas en onpas gebruiken daarentegen is wel pijnlijk. Johan doet niks anders dan anders: zijn eigen mening ventileren. Nu is dat tegen het zere been van de supporters van de betreffende club(s) en is hij ineens seniel.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 00:22 schreef TheGentleman het volgende:
Het is wel een beetje klaar he, met johan derksen? Beetje behoorlijk seniel aan het worden geloof ik. Pijnlijk hoe erg hij afglijdt.
Het is meer dat hij nu al een paar jaar slecht geïnformeerd is omdat hij geen redactie achter zich heeft, toen zat hij middenin de voetbalwereld natuurlijk en wist hij vaak ook alles over bestuurlijke zaken maar dat is nu ook niet meer.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 13:15 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Nee hoor. Het woordje seniel te pas en onpas gebruiken daarentegen is wel pijnlijk. Johan doet niks anders dan anders: zijn eigen mening ventileren. Nu is dat tegen het zere been van de supporters van de betreffende club(s) en is hij ineens seniel.
@Zipportalquote:Op zondag 6 oktober 2019 16:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
For-Fey 4-2![]()
Morgen even bellen met Boskamp![]()
quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
For-Fey 4-2![]()
Morgen even bellen met Boskamp![]()
Ajacieden zijn calimero’squote:Op zaterdag 5 oktober 2019 13:15 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Nee hoor. Het woordje seniel te pas en onpas gebruiken daarentegen is wel pijnlijk. Johan doet niks anders dan anders: zijn eigen mening ventileren. Nu is dat tegen het zere been van de supporters van de betreffende club(s) en is hij ineens seniel.
Deze post zien wij voor de 40-45e keer allenquote:Op maandag 7 oktober 2019 17:53 schreef ikweethetookniet het volgende:
Tot 22.20 met Hansie Hansie![]()
Maar hoe moet het nu met de Sophie en de dolle duikavond![]()
kort nachtje van Wilfred Genee dan die moet morgenochtend om 06.00 uur alweer radio gaan maken deze weekquote:Op maandag 7 oktober 2019 17:53 schreef ikweethetookniet het volgende:
IKWEETHETOOKNIETHOOLIGANSONTOURquote:Op maandag 7 oktober 2019 17:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Deze post zien wij voor de 40-45e keer allen
Ik vind jou niet zo'n leuke user.quote:Op maandag 7 oktober 2019 17:53 schreef ikweethetookniet het volgende:
Heel apart.quote:Op maandag 7 oktober 2019 19:23 schreef De_Kraam het volgende:
Van die users die één keer in de week alle topics op fok langsgaan om iets onzinnigs te posten en weer te verdwijnen.
RIP Iwanius
Ik ookquote:Op maandag 7 oktober 2019 19:25 schreef Coco. het volgende:
Maar goed, @:JR-Style-93, @:onlogisch, @:De_Kraam en ik zitten alvast klaar voor de meer dan terechte Feyenoordbash.
Joop Munstermanquote:
leek wat meer op een warm bordeelquote:Op maandag 7 oktober 2019 20:00 schreef Pleun2011 het volgende:
Dat rode decor is toch sfeervoller dan het blauwe
balletje breed!!quote:Op maandag 7 oktober 2019 20:11 schreef De_Kraam het volgende:
Dat oude decor leek ook op een voetbalkantine. Alleen de ranzige broodjes bal ontbraken.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)per-direct-op-straatquote:Een stevige ruzie met hoofd opleidingen Patrick Kluivert was de druppel die de emmer deed overlopen voor Barcelona. Een gesprek tussen Valdés en Kluivert over de jeugdopleiding liep volgens Spaanse media volledig uit de hand. De Spanjaard maakte duidelijk zijn collega een tactisch onbenul te vinden.
quote:Op maandag 7 oktober 2019 20:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat ga je doen met de kritiek van @:Coco. ?
Wat is voor jou uitslapen?quote:Op maandag 7 oktober 2019 20:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Uitslapen en dan al om 9 uur wakker? Huh?
Toch weer bij het NLD elftalquote:Op maandag 7 oktober 2019 20:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Luuk de Jong is mensonterend slecht.
Halloquote:Op maandag 7 oktober 2019 20:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
In 8 jaar tijd ook echt nog nooit ook maar één belangrijke goal voor Oranje gemaakt.quote:Op maandag 7 oktober 2019 20:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Luuk de Jong is mensonterend slecht.
En zogenaamd een goede pinchhitter (lol)quote:Op maandag 7 oktober 2019 20:39 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
In 8 jaar tijd ook echt nog nooit 1 ook maar een beetje belangrijke goal voor Oranje gemaakt.
Ik vind dit een rare zin.quote:Op maandag 7 oktober 2019 20:39 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
In 8 jaar tijd ook echt nog nooit 1 ook maar een beetje belangrijke goal voor Oranje gemaakt.
Vennegoor of Hesselinkquote:Op maandag 7 oktober 2019 20:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En zogenaamd een goede pinchhitter (lol)
Is nou eigenlijk al eens duidelijk geworden of Kees Vennegoor of Piet Hesselink zijn vader is?quote:
90 minuten langquote:
Het is zeker een matige zin voor mijn doen ja.quote:Op maandag 7 oktober 2019 20:40 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik vind dit een rare zin.
Bij deze keur ik het af.
Je hebt er echt geen reet aan. (Aan Dost trouwens ook niet.)quote:Op maandag 7 oktober 2019 20:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En zogenaamd een goede pinchhitter (lol)
quote:Op maandag 7 oktober 2019 20:46 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
90 minuten lang
Nouri aan de zuurstofslang
Kijk naar de tribune
Niemand die ons stoppen kan
Feyenoord is niet meer te redden.quote:Op maandag 7 oktober 2019 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
"Man met een Feyenoordverleden, woont in de buurt"
Goede argumenten voor een trainer
dan kan je John de Wolf ook wel trainer makenquote:Op maandag 7 oktober 2019 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nouja zo’n dagelijkse kilometervergoeding Kampen-Rotterdam-Kampen gaat toch aardig in de papieren lopen hoor.quote:Op maandag 7 oktober 2019 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zou ik best vermakelijk vinden.quote:Op maandag 7 oktober 2019 20:51 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dan kan je John de Wolf ook wel trainer maken
quote:Op maandag 7 oktober 2019 20:52 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zijn PSV wel voorbij (op alle fronten)
Woont Fraser daar?quote:Op maandag 7 oktober 2019 20:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja zo’n dagelijkse kilometervergoeding Kampen-Rotterdam-Kampen gaat toch aardig in de papieren lopen hoor.
kom dan maarquote:Op maandag 7 oktober 2019 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou ik best vermakelijk vinden.
Genieten toch.quote:
quote:Op maandag 7 oktober 2019 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bij Ajax kwamen ze ooit met hun moeder op.
Depay met zijn vader zou ik wel eens willen zienquote:Op maandag 7 oktober 2019 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Cillessen vond dat erg fijn.quote:Op maandag 7 oktober 2019 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit kan echt niet.quote:Op maandag 7 oktober 2019 20:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Depay met zijn vader zou ik wel eens willen zien
Jasper werd in zijn Ajaxtijd al gehaat door heel Amsterdam. Wat een jankvent is dat zeg in het veld en interviews.quote:
lulletje lampekatoen!quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jasper werd in zijn Ajaxtijd al gehaat door heel Amsterdam. Wat een jankvent is dat zeg in het veld en interviews.
Woesttwitter:lLAZYLi0Nl twitterde op maandag 07-10-2019 om 21:01:48Derksen laat weer zien wat voor walgelijk figuur hij is. Zelfs zeiken over bejaarden. Dit zegt genoeg.#veronicainside reageer retweet
JD zal wel wakker ervan liggen wat de publieke opinie is op Twitter net zoals bij Tom Egbersquote:Op maandag 7 oktober 2019 21:02 schreef Wereldgozer het volgende:
Woesttwitter:lLAZYLi0Nl twitterde op maandag 07-10-2019 om 21:01:48Derksen laat weer zien wat voor walgelijk figuur hij is. Zelfs zeiken over bejaarden. Dit zegt genoeg.#veronicainside reageer retweet
Virtue signalingquote:Op maandag 7 oktober 2019 21:02 schreef Wereldgozer het volgende:
twitter:C_Noordzijde twitterde op zondag 06-10-2019 om 20:56:34Morgen allemaal weer.. https://t.co/IRKGzZUYqu reageer retweet
wut?quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:05 schreef RensAjacied het volgende:
Als zijn vrouw van huis is dan doet hij het met zijn kind
Den haag wat een gasten
quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:05 schreef RensAjacied het volgende:
Den haag wat een gasten
Een uitspraak van een wijs man.quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Als iedereen het zingt, dan zal er wel een kern van waarheid inzitten.
Gaat dit over haags_kwartiertje?quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:05 schreef RensAjacied het volgende:
Den haag wat een gasten
Doet Gertjan Verbeek niet mee?quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:07 schreef Caland het volgende:
Het is voor mij nog steeds spannend wie matiger is, Mario Been of Jaap Stam
Nee bronquote:Op maandag 7 oktober 2019 21:07 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Daley Blind neukt zijn pasgeboren zoon, niet meegekregen?
Moet hij weten.quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:07 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Daley Blind neukt zijn pasgeboren zoon, niet meegekregen?
Dan kijk ik darts.quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:07 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Die film duurt trouwens 3:40 met reclames (lol)
Je moet ook wel een behoorlijke hersenaandoening hebben om films op de commerciële tv te kijken.quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:07 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Die film duurt trouwens 3:40 met reclames (lol)
Zeg dat tegen @Anneloosquote:Op maandag 7 oktober 2019 21:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet ook wel een behoorlijke hersenaandoening hebben om films op de commerciële tv te kijken.
Maar was wel de kracht achter het spel. Werkte dus wel.quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:08 schreef Caland het volgende:
Ik heb zelden een figuur zo doorgesnoven over het veld zien lopen als die Paslak
The Godfather op RTL 7, 2 uur reclame GENOTquote:Op maandag 7 oktober 2019 21:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet ook wel een behoorlijke hersenaandoening hebben om films op de commerciële tv te kijken.
quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:08 schreef De_Kraam het volgende:
Jaap deed ook wel eens strotje dichtknijpen.
Ik doe dat alleen bij SS Doomtrooper, ik heb de reclames nodig om even bij te komen van alle kwaliteit.quote:
quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:09 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Je krijgt toch subsidie voor mij? Mond houden.
Onderbreken voor Hart van Nederland.quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:09 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
The Godfather op RTL 7, 2 uur reclame GENOT
maken ze ook vibos bij Phillips?quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:11 schreef Zorro het volgende:
Gijp kijkt zo van "Ik directeur bij Philips? Kan dat echt?"
Ik heb nog een film op videoband met Piet's Weerbericht er tussendoor.quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Onderbreken voor Hart van Nederland.
Zwarte Piets Weerbericht?quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:12 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik heb nog een film op videoband met Piet's Weerbericht er tussendoor.
Oant moanquote:Op maandag 7 oktober 2019 21:12 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
#neverforgetquote:Op maandag 7 oktober 2019 21:12 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |