Ja, dat viel mij ook op. Vergeten weg te halen.quote:
Ze krijgen vooral bekendheid als Iguana's dus dan de Nederlandse naam een tikje moeilijker.quote:
Die was inderdaad nog makkelijkerquote:Op vrijdag 1 november 2019 20:31 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Pocahontas, dat was pas makkelijk.
Daar herinner ik me wel kraakbeen in.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 1 november 2019 20:40 schreef EP3 het volgende:
Waarom hadden ze op het eind zo weinig tijd over? Waren ze zo traag?
Ik wist het niet. Sorry.quote:Op vrijdag 1 november 2019 20:31 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Pocahontas, dat was pas makkelijk.
Disney heeft er een romantisch verhaaltje van gemaakt, en toen die film uitkwam was er wel enige belangstelling voor het echte verhaal.quote:Op vrijdag 1 november 2019 20:44 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ik wist het niet. Sorry.
Zo leer je nog eens wat.
Treurig verhaal wel.
Ze weet welke snelheidquote:Op vrijdag 1 november 2019 20:51 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ik heb de indruk dat Astrid in een hogere versnelling is gaan praten.
Florijn was die krullenbol die samen met Rienks goud won in Seoulquote:Op vrijdag 1 november 2019 20:54 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik twijfeld tussen Rienks en Florijn.
Daarom, Rienks&Florijn vergeet je niet als klinkend duo.quote:Op vrijdag 1 november 2019 20:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Florijn was die krullenbol die samen met Rienks goud won in Seoul
Dacht ik bij die anderen ook, en toen gebeurde er iets geks.quote:Op vrijdag 1 november 2019 20:56 schreef Bos81 het volgende:
Deze winnen niet, of er moet iets geks gebeuren
quote:Op zondag 3 november 2019 10:22 schreef V. het volgende:
Binnenkort wordt het weer wat beter/spannender.
Gok ik zo.
Dan zou het een Friese stad met een A moeten zijn.quote:Op vrijdag 8 november 2019 20:42 schreef Postbus100 het volgende:
Paardenkracht? Of komt dat niet uit?
dat zijn 13 lettersquote:Op vrijdag 8 november 2019 20:42 schreef Postbus100 het volgende:
Paardenkracht? Of komt dat niet uit?
Of Dokkum, dan h eb je een D. En is het iets met Paardenquote:Op vrijdag 8 november 2019 20:43 schreef Postbus100 het volgende:
En de K en D mist, dus dat is 'm niet.
Grutte Pier is volgens mij Harlingen of Franeker.
Verdorie, ja, als je de S hebt. Iets met klok en klepel. Ik ken Grutte Pier wel, maar wist niet dat het van een bepaalde stad was.quote:
Ja, tragischquote:Op vrijdag 8 november 2019 20:51 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Gezellige legende. Ik kende hem niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |