quote:Op zondag 3 november 2019 10:22 schreef V. het volgende:
Binnenkort wordt het weer wat beter/spannender.
Gok ik zo.
Dan zou het een Friese stad met een A moeten zijn.quote:Op vrijdag 8 november 2019 20:42 schreef Postbus100 het volgende:
Paardenkracht? Of komt dat niet uit?
dat zijn 13 lettersquote:Op vrijdag 8 november 2019 20:42 schreef Postbus100 het volgende:
Paardenkracht? Of komt dat niet uit?
Of Dokkum, dan h eb je een D. En is het iets met Paardenquote:Op vrijdag 8 november 2019 20:43 schreef Postbus100 het volgende:
En de K en D mist, dus dat is 'm niet.
Grutte Pier is volgens mij Harlingen of Franeker.
Verdorie, ja, als je de S hebt. Iets met klok en klepel. Ik ken Grutte Pier wel, maar wist niet dat het van een bepaalde stad was.quote:
Ja, tragischquote:Op vrijdag 8 november 2019 20:51 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Gezellige legende. Ik kende hem niet.
Jaquote:
Ik denk ook dat het guernsy is bij nader inzien. Jersey is meer een materiaal dan een stijl.quote:Op vrijdag 8 november 2019 20:56 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
JaDacht dat Jersey gewoon 'rekstof'/eenbepaald type stretchstof was, zoals je ook jersey hoeklakens hebt.
(of eigenlijk dat het een typische weving is, die maakt dat stof stretcht).
Geen weving, het is breisel. Ook wel tricot.quote:Op vrijdag 8 november 2019 20:56 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
JaDacht dat Jersey gewoon 'rekstof'/eenbepaald type stretchstof was, zoals je ook jersey hoeklakens hebt.
(of eigenlijk dat het een typische weving is, die maakt dat stof stretcht).
Oja, dat.quote:Op vrijdag 8 november 2019 21:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Geen weving, het is breisel. Ook wel tricot.
Niet meegekregen, ik vond het maar stom.quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:35 schreef la_perle_rouge het volgende:
Wanner zei Astrid dat die op de markt kwam? Ik kreeg hem in 1970 of 1971.
Jammer dat je net te laat was hequote:
Ik heb hem nog steeds, fantastisch ding.quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:37 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Niet meegekregen, ik vond het maar stom.
Zo ervoer ik het niet eigenlijk. Ik heb hem na het zien van je quote pas ge-edit. Ik voel niet zoveel schaamte voor spelfouten. .quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:42 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Jammer dat je net te laat was he
Dat hoeft ook niet, t was geen aanval.quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:45 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik voel niet zoveel schaamte voor spelfouten.
Zo had ik ook dat helemaal niet ervaren. Ik vond het wel grappig dat je letters had geteld, dat kan ik echt niet zo snel.quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:51 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, t was geen aanval.
Ik wist niet dat het zo heette, maar daar heb ik een keer mee gespeeld bij mijn oma. En toen mocht ik 'm volgens mij hebben. En met het typen van deze post bedenk ik me ineens dat ik hem waarschijnlijk nog steeds heb en dat 'ie... oh nee, hij lag altijd in een kastje en dat kastje is in ieder geval weg, dus ik weet niet of de spirograaf de opruimsessie toen overleefd heeftquote:Op vrijdag 15 november 2019 20:34 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ha, de spirograaf. Die had ik!
Ik riep maar watquote:Op vrijdag 22 november 2019 20:31 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
tijdsreiziger pélé? 18honderdnogwat
yep+ legendequote:Op vrijdag 22 november 2019 20:34 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
aangeslagen op "voetbal" "Bazilië" ??
Ik dacht aan voet van de Alpen, dus Piemonte.quote:
Maar dat rijmt niet.quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:37 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik dacht aan voet van de Alpen, dus Piemonte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |