Ik wou het net schrijvenquote:
Ik wacht altijd netjes tot de kandidaten gaan zoeken voordat ik het antwoord post. Niet alle verbindingen zijn even snel.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 20:49 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik wou het net schrijven(bij mij zijn ze nog bezig met het oplepelen van de vraag, maar moest direct aan het syllogisme denken).
Ja, dat viel mij ook op. Vergeten weg te halen.quote:
Ze krijgen vooral bekendheid als Iguana's dus dan de Nederlandse naam een tikje moeilijker.quote:
Die was inderdaad nog makkelijkerquote:Op vrijdag 1 november 2019 20:31 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Pocahontas, dat was pas makkelijk.
Daar herinner ik me wel kraakbeen in.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 1 november 2019 20:40 schreef EP3 het volgende:
Waarom hadden ze op het eind zo weinig tijd over? Waren ze zo traag?
Ik wist het niet. Sorry.quote:Op vrijdag 1 november 2019 20:31 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Pocahontas, dat was pas makkelijk.
Disney heeft er een romantisch verhaaltje van gemaakt, en toen die film uitkwam was er wel enige belangstelling voor het echte verhaal.quote:Op vrijdag 1 november 2019 20:44 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ik wist het niet. Sorry.
Zo leer je nog eens wat.
Treurig verhaal wel.
Ze weet welke snelheidquote:Op vrijdag 1 november 2019 20:51 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ik heb de indruk dat Astrid in een hogere versnelling is gaan praten.
Florijn was die krullenbol die samen met Rienks goud won in Seoulquote:Op vrijdag 1 november 2019 20:54 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik twijfeld tussen Rienks en Florijn.
Daarom, Rienks&Florijn vergeet je niet als klinkend duo.quote:Op vrijdag 1 november 2019 20:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Florijn was die krullenbol die samen met Rienks goud won in Seoul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |