Het is mogelijkquote:Op zondag 6 oktober 2019 11:50 schreef M1stral het volgende:
Als je daar aan de praat raakt, zou ik aan mezelf gaan twijfelen eerlijk gezegd.
Ik vind het wel erg hard om zo te oordelen over die mensen daar. Ik heb geen Badoo, maar Badoo is een nogal internationaal platform. Dan is het wel erg grof om iedereen over een kam te scheren.quote:Op zondag 6 oktober 2019 11:45 schreef M1stral het volgende:
[..]
Badoo, dat is zeg maar de online variant van Undateables. Het afvoerputje van afgelikte boterhammen en ander relatieonwaardig tuig.
Piloten inderdaad. Als je Okcupid hebt kan je je locatie op Schiphol zetten mocht je dat willen. Nu we bij piloten zijn aangekomen, ik mis @ChristmasRoses @BoTheParakeet.quote:Op zondag 6 oktober 2019 11:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Schiphol hoogvliegers?
Hoewel er hier ook genoeg zweefteven rondlopen volgens mij.
Leuk man, lekker omlaag schoppen naar letterlijke gehandicapten die door dat verschrikkelijke bnnvara al te kakken worden gezet in een televized freakshow met nepdates opgezet met betaalde figuranten. Hebben ze tegenwoordig overigens hernoemd naar de Dateables want de naam was inderdaad echt het probleem.quote:Op zondag 6 oktober 2019 11:45 schreef M1stral het volgende:
[..]
Badoo, dat is zeg maar de online variant van Undateables. Het afvoerputje van afgelikte boterhammen en ander relatieonwaardig tuig.
quote:Op zondag 6 oktober 2019 12:05 schreef Gruj0 het volgende:
Ik vind het wel erg hard om zo te oordelen over die mensen daar. Ik heb geen Badoo, maar Badoo is een nogal internationaal platform. Dan is het wel erg grof om iedereen over een kam te scheren.
Vraag me ook af waar @Zomaar-een-Chinees is geblevenquote:Op zondag 6 oktober 2019 12:05 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik vind het wel erg hard om zo te oordelen over die mensen daar. Ik heb geen Badoo, maar Badoo is een nogal internationaal platform. Dan is het wel erg grof om iedereen over een kam te scheren.
[..]
Piloten inderdaad. Als je Okcupid hebt kan je je locatie op Schiphol zetten mocht je dat willen. Nu we bij piloten zijn aangekomen, ik mis @:ChristmasRoses @:BoTheParakeet.
quote:Op zondag 6 oktober 2019 11:45 schreef M1stral het volgende:
[..]
Dekentjes dates. Dat is wel cringeworthy.quote:Op zondag 6 oktober 2019 12:28 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Blijkbaar is dit trieste herfstachtige weer en een zondag een gouden combinatie voor dekentjes dates want kreeg net voorstel om af te spreken maar heb vandaag dus al andere date gepland dus helaas.. of de date moet zo tegenvallen dat ik de avond weer vrij heb
Lekker bezig met al die voorstellenquote:Op zondag 6 oktober 2019 12:28 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Blijkbaar is dit trieste herfstachtige weer en een zondag een gouden combinatie voor dekentjes dates want kreeg net voorstel om af te spreken maar heb vandaag dus al andere date gepland dus helaas.. of de date moet zo tegenvallen dat ik de avond weer vrij heb
jup.. mijn ervaring ook.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 17:19 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Vegans zijn vaak best wel fanatiek hoor, maken er niet zelden een identiteitsdingetje van.
Ik zie dat gewoon als samen serie/film kijken op de bank. Sowieso de mensen die vaak het grootst in huj profiel hebben staan geen ONS of zoenen op eerste date... Zijn die regel op de date zelf ineens vergetenquote:Op zondag 6 oktober 2019 12:31 schreef M1stral het volgende:
[..]
Dekentjes dates. Dat is wel cringeworthy.
Noem het dan ook gewoon zo. Je bent toch geen wijfquote:Op zondag 6 oktober 2019 12:41 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Ik zie dat gewoon als samen serie/film kijken op de bank.
Maar ik verwacht dus geen Netflix en chill. Nu ik dit type heb ik weer een match erbij, allemaal dicht in de buurt. Veel mensen aan het swipen vandaagquote:Op zondag 6 oktober 2019 12:43 schreef M1stral het volgende:
[..]
Noem het dan ook gewoon zo. Je bent toch geen wijf
Ik zou het bijna gaan proberenquote:Op zondag 6 oktober 2019 11:50 schreef M1stral het volgende:
Als je daar aan de praat raakt, zou ik aan mezelf gaan twijfelen eerlijk gezegd.
noemt ie je nou gewoon lelijk?quote:Op zondag 6 oktober 2019 12:42 schreef Uhmmpie het volgende:
ik was trouwens al weken niet ingelogd op happy pancake....
en kreeg ineens uit het niks een berichtje.
degene heeft dus flink moeten scrollen voor hij bij mijn profiel kwam.
de geweldige pomerking: je ziet er in het echt vast leuker uit.
dus ik: hmm kun je geen leukere openingszin verzinnen?
nahja dat kon wel.. een of ander cheesy online gevonden quote vermoed ik...
ik heb het er maar bij gelaten
Zo herkenbaar dit, doe ik anders nooitquote:Op zondag 6 oktober 2019 12:41 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Ik zie dat gewoon als samen serie/film kijken op de bank. Sowieso de mensen die vaak het grootst in huj profiel hebben staan geen ONS of zoenen op eerste date... Zijn die regel op de date zelf ineens vergeten. Maar goed ik heb sowieso geen verwachtingen meer van dates. Gewoon gezellig samen hebben is belangrijker dan meteen scoren op een date. Anders ben je weer teleurgesteld als er de volgende keer niks gebeurd op een date. Ben al blij als de persoon gewoon chill is en op de foto's lijkt en er geen rare stiltes vallen. Heb dates gehad waar de ander achteraf helemaal geen vragen aan mij heeft gesteld, alleen maar netjes geantwoord steeds. Dat is ook zeer ongemakkelijk.
Had ze wel de ingrediënten gekocht en is verder nog wat gebeurd? Klinkt een beetje als die sportieve types die een paar jaar geleden voor het laatst gesport hebben..quote:Op zondag 6 oktober 2019 13:15 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Zo herkenbaar dit, doe ik anders nooit, geweldig is dat altijd. Vervolgens trekt ze je de kleren van het lijf.
Had een tijd terug iemand, die was "dol" op koken, dus ik stelde voor om inderdaad samen te koken, resultaat: zij zat als een zoutzak op de bank en ik was aan te koken.
Die heb je er ook tussen ja, hier laatst ook zo een die al vanalles van te voren wou en dat ze hier was geen bijna woord gezegd heeft.quote:Op zondag 6 oktober 2019 13:15 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Zo herkenbaar dit, doe ik anders nooit, geweldig is dat altijd. Vervolgens trekt ze je de kleren van het lijf.
Had een tijd terug iemand, die was "dol" op koken, dus ik stelde voor om inderdaad samen te koken, resultaat: zij zat als een zoutzak op de bank en ik was aan te koken.
Dat nog wel, maar verder niets gebeurd.quote:Op zondag 6 oktober 2019 13:19 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Had ze wel de ingrediënten gekocht en is verder nog wat gebeurd? Klinkt een beetje als die sportieve types die een paar jaar geleden voor het laatst gesport hebben..
Dan moet je niet van te voren zulke dingen zeggen?quote:Op zondag 6 oktober 2019 13:32 schreef Yasmin23 het volgende:
Misschien is het voor de gast ook wat ongemakkelijk om bij een ander vol die keuken in te duiken
Je kan ook iemand uitnodigen om iets te doen in de keuken toch als je ziet dat iemand op de bank gaat zitten? Of vragen of ze iets wilt snijden ofzo?quote:Op zondag 6 oktober 2019 13:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan moet je niet van te voren zulke dingen zeggen?
Heb ik gedaan, hielp niet..quote:Op zondag 6 oktober 2019 13:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je kan ook iemand uitnodigen om iets te doen in de keuken toch als je ziet dat iemand op de bank gaat zitten? Of vragen of ze iets wilt snijden ofzo?
Hoezo niet, je kan zelf ook assertief zijn en dingen vragen, waar iets ligt bijvoorbeeld..quote:Op zondag 6 oktober 2019 13:37 schreef Allures het volgende:
Ja dat moet je dan wel een beetje open maken zeg maar
Ik zou ook niet zomaar een snijplank uit een la trekken
op een eerste date, in iemand anders zijn huis?quote:Op zondag 6 oktober 2019 13:38 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Hoezo niet, je kan zelf ook assertief zijn en dingen vragen, waar iets ligt bijvoorbeeld..
Tijdens de date moet je het koken ook niet als doel zien, maar als middel om elkaar te leren kennen. Dus een beetje meer of minder kruiden zou ik niet erg vinden.quote:Op zondag 6 oktober 2019 13:27 schreef Allures het volgende:
Ik hou ook van koken maar samen koken is juist super kut. Vooral juist als je het zelf goed kunt. Iedereen die ik ken die zelf serieus kan koken vind samen koken ook kut. Beetje iemand die dan vind dat er extra komijn in moet terwijl dat duidelijk niet moet. Ga mijn keuken uit
ja dat snap ik maar als je koken dus allebei serieus neemt is dat dus lastig want dan word het soort van competatief. Dus dan is het gewoon geen goed middel. Kun je beter iemand laten shinen en voor je laten koken en gewoon in zijn element laten zijn en iets anders gaan doen waar je allebei slecht in bentquote:Op zondag 6 oktober 2019 13:47 schreef zoem het volgende:
[..]
Tijdens de date moet je het koken ook niet als doel zien, maar als middel om elkaar te leren kennen. Dus een beetje meer of minder kruiden zou ik niet erg vinden.
Dit vind ik een goede opmerkingquote:Op zondag 6 oktober 2019 13:47 schreef zoem het volgende:
[..]
Tijdens de date moet je het koken ook niet als doel zien, maar als middel om elkaar te leren kennen. Dus een beetje meer of minder kruiden zou ik niet erg vinden.
Als een zoutzak, niks zeggende op de bank gaan zitten is alleen een ander uiterste.quote:Op zondag 6 oktober 2019 13:49 schreef Allures het volgende:
[..]
ja dat snap ik maar als je koken dus allebei serieus neemt is dat dus lastig want dan word het soort van competatief. Dus dan is het gewoon geen goed middel. Kun je beter iemand laten shinen en voor je laten koken en gewoon in zijn element laten zijn en iets anders gaan doen waar je allebei slecht in bent
Ik ga niet kut koken omdat iemand me wil leren kennendat doen ze maar op een andere manier dan
Snap je verder wel hoor. Heb dat zelf ook een beetje met koken. Maar je kan desnoods de ander de groentes laten snijden of de tafel laten zetten. Kun je wel gezellig bezig zijn zonder elkaar in de weg te zitten.quote:Op zondag 6 oktober 2019 13:49 schreef Allures het volgende:
[..]
ja dat snap ik maar als je koken dus allebei serieus neemt is dat dus lastig want dan word het soort van competatief. Dus dan is het gewoon geen goed middel. Kun je beter iemand laten shinen en voor je laten koken en gewoon in zijn element laten zijn en iets anders gaan doen waar je allebei slecht in bent
Ik ga niet kut koken omdat iemand me wil leren kennendat doen ze maar op een andere manier dan
Voor jou is weinig maar goed hè? Je verdedigd het alsof je leven er vanaf hangt..quote:Op zondag 6 oktober 2019 13:45 schreef Allures het volgende:
[..]
op een eerste date, in iemand anders zijn huis?
Echt iedereen die mij kent zou mij omschrijven als assertief en outgoing maar dat zou ik toch echt niet doen. Ik vind dat toch aan de gastheer. En op een slechte gastheer zou ik wel afknappen en er dan weinig moeite in stoppen
Ja maar dat is niet samen kokenquote:Op zondag 6 oktober 2019 13:52 schreef zoem het volgende:
[..]
Snap je verder wel hoor. Heb dat zelf ook een beetje met koken. Maar je kan desnoods de ander de groentes laten snijden of de tafel laten zetten. Kun je wel gezellig bezig zijn zonder elkaar in de weg te zitten.
Nee er is heel veel goed. Alleen toevallig niks van hoe jij datequote:Op zondag 6 oktober 2019 13:54 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Voor jou is weinig maar goed hè? Je verdedigd het alsof je leven er vanaf hangt..
rare conclusie....quote:Op zondag 6 oktober 2019 13:54 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Voor jou is weinig maar goed hè? Je verdedigd het alsof je leven er vanaf hangt..
Bedoelde ze niet gewoon coken? @Harlekienquote:Op zondag 6 oktober 2019 13:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
rare conclusie....
'ja ze zei dat ze koken leuk vond maar op date zag ik dat niet terug. Stom![]()
'
Hehequote:Op zondag 6 oktober 2019 14:07 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Bedoelde ze niet gewoon coken? @:harlekien
Wat ondeugend van ze.quote:Op zondag 6 oktober 2019 14:36 schreef Special-Tee het volgende:
Ik kreeg net een e-mailtje dat mijn 3dagen gratis VIP tot ondeugenddaten weer is afgelopen. Ze kondigen het nieteens aan volgens mij want ik wist hier niets van. Ook zoiets met dating websites en apps. Veel liegen in hun reklame
Leren ze je wel direct kennenquote:Op zondag 6 oktober 2019 13:49 schreef Allures het volgende:
Kut niet gewoon rauw eten.quote:Op zondag 6 oktober 2019 13:49 schreef Allures het volgende:
Ik ga niet kut koken omdat iemand me wil leren kennen dat doen ze maar op een andere manier dan
Dat laatste is wel een logisch vervolg ja. Als ze uiteindelijk weg gaat zonder een hele goede reden, dan is dat inderdaad niet een heel goed teken.quote:Op zondag 6 oktober 2019 19:31 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Date was leuk, ben niet verliefd maar zou er wel op kunnen vallen. De kou getrotseerd en daarna samen gekookt en gegeten... Daarna nog koffie en ik had eigenlijk gedacht dat ze daarna nog film wou kijken maar ze kondigde aan zo naar huis te gaan en dat is dan vaak geen goed teken...best lange date uiteindelijk maar doordat het niet in de avond werd voorgezet mis je de intimiteit, dus blijkbaar voelt zij niet die klik of pas later. Gaat me niet eens om seks, maar nu is het oppervlakkig gezellig gebleven. Sommige dates zijn direct heel open en aanhankelijk en zij was redelijk gesloten maar wel qua expressie lief. En ik hou me tegenwoordig bewust vaak zelf in want niet iedere eerste date stelt het op prijs als je friemelelt of zoent.
En dat is meteen mijn probleem bij daten vaak, de dates zelf zijn heel gezellig en nooit ongemakkelijk stil en dat wordt ook bevestigd maar dan mist toch die verliefdheid van de ene of andere kant en uiteindelijk sta je dus met lege handen... Maar goed misschien stelt ze wel een tweede date voor maar door het einde heb ik er iets minder vertrouwen in, je wilt als het goed voelt juist langer blijven.
Ik vraag het wel subtiel vandaag of morgen maar ben dus wel bang dat ik een antwoord terugkrijg ala 'ik vond het leuk, maar alleen vriendschappelijk' en daar heb je dus helemaal niks aan want dat komt er ook nooit van. Maar goed wie weet zit ik er langs... al heb ik het wel redelijk bij het juiste eind. Kan ook best dat zij denkt dat ik geen interesse heb omdat ik geen move maakte, maar dat was omdat ik ook niet wist of ze er wel voor openstond.quote:Op zondag 6 oktober 2019 19:54 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Dat laatste is wel een logisch vervolg ja. Als ze uiteindelijk weg gaat zonder een hele goede reden, dan is dat inderdaad niet een heel goed teken.
Ga jij weer een date voorstellen of wacht je totdat zij iets voorstelt?
Jonge, ze heeft interesse. Snap je dat dan niet uit haar reactie?quote:Op zondag 6 oktober 2019 19:59 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Ik vraag het wel subtiel vandaag of morgen maar ben dus wel bang dat ik een antwoord terugkrijg ala 'ik vond het leuk, maar alleen vriendschappelijk' en daar heb je dus helemaal niks aan want dat komt er ook nooit van. Maar goed wie weet zit ik er langs... al heb ik het wel redelijk bij het juiste eind. Kan ook best dat zij denkt dat ik geen interesse heb omdat ik geen move maakte, maar dat was omdat ik ook niet wist of ze er wel voor openstond.
Edit: ze vond het leuk en staat open voor een tweede keer. Praktijk moet leren of dat ook daadwerkelijk zo is... Maar ze had de hint om samen wat te kijken 'hey, wat zullen we kijken?' niet helemaal begrepen...
Nee ik vroeg of ze was thuisgekomen en uiteindelijk gaf ze dus aan de hint niet gesnapt te hebben maar de volgende keer kunnen we dat wel inhalen. Maar dat is ook zo lastig aan daten want soms voelt het goed en voel je aan dat je al wat wilt friemelen en zoenen en soms blijft het oppervlakkig omdat niemand wat durft.. de afsluiting was ook niet meer dan een doei was leuk en dat is normaal al genoeg om te weten dat het daarbij blijft. Nu is dus aangegeven dat een tweede date een optie is, dus we zien wel waar het daadwerkelijk strand.quote:Op zondag 6 oktober 2019 21:12 schreef Themeparktommy het volgende:
Volgens mij stuurde hij dat berichtje, niet zij...?
Ah ja.. dan heb je beet inderdaadquote:Op zondag 6 oktober 2019 21:39 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Nee ik vroeg of ze was thuisgekomen en uiteindelijk gaf ze dus aan de hint niet gesnapt te hebben maar de volgende keer kunnen we dat wel inhalen. Maar dat is ook zo lastig aan daten want soms voelt het goed en voel je aan dat je al wat wilt friemelen en zoenen en soms blijft het oppervlakkig omdat niemand wat durft.. de afsluiting was ook niet meer dan een doei was leuk en dat is normaal al genoeg om te weten dat het daarbij blijft. Nu is dus aangegeven dat een tweede date een optie is, dus we zien wel waar het daadwerkelijk strand.
Nou, je bent binnen.quote:Op zondag 6 oktober 2019 21:39 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Nee ik vroeg of ze was thuisgekomen en uiteindelijk gaf ze dus aan de hint niet gesnapt te hebben maar de volgende keer kunnen we dat wel inhalen. Maar dat is ook zo lastig aan daten want soms voelt het goed en voel je aan dat je al wat wilt friemelen en zoenen en soms blijft het oppervlakkig omdat niemand wat durft.. de afsluiting was ook niet meer dan een doei was leuk en dat is normaal al genoeg om te weten dat het daarbij blijft. Nu is dus aangegeven dat een tweede date een optie is, dus we zien wel waar het daadwerkelijk strand.
Nu nog even zelf bedenken of ik wat voel ondanks dat we toch heel andere levens hebben, maar uiteindelijk moet de tijd die je samen doorbrengt tellen en dat voelt wel goed.quote:
Geef het een kans!quote:Op zondag 6 oktober 2019 21:50 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Nu nog even zelf bedenken of ik wat voel ondanks dat we toch heel andere levens hebben, maar uiteindelijk moet de tijd die je samen doorbrengt tellen en dat voelt wel goed.
Klopt veel buitenlands maar ook een shitload aan snapchat-filter-meisjes die denken dan herten neusjes en poezenoortjes een representatieve weergave is van hun zijnquote:Op zondag 6 oktober 2019 12:28 schreef zoem het volgende:
[..]![]()
Ik zat er vanochtend nog eens op te kijken, maar echt heel weinig degelijke dames met leuk voorkomen die een beetje intelligent ogen. Ook veel buitenlandse types.
Ik had toen behoorlijk wat tijd er in gestoken. 150 vragen beantwoord en die sub-jes best ingevuld. Oh ja en iedereen daar geilt op de INFJ etc etc.- zo'n persoonlijkheidstest.quote:Op maandag 7 oktober 2019 08:11 schreef Allures het volgende:
Ik vind OKcupid echt de beste site. Maar ik reageer daar wel zelf alleen op mensen die hun profiel ook invullen. Anders heeft het geen voordeel ten opzichte van Tinder. Ik weet dat meer mensen op die manier de site gebruiken. Dus ik weet niet hoeveel werk je in je profiel hebt zitten?
Oh die heb ik er ook niet op. Gewoon die kopjes leuk ingevuldquote:Op maandag 7 oktober 2019 08:14 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik had toen behoorlijk wat tijd er in gestoken. 150 vragen beantwoord en die sub-jes best ingevuld. Oh ja en iedereen daar geilt op de INFJ etc etc.- zo'n persoonlijkheidstest.
Vind ik sowieso not done, de hele tijd een zonnebril op hebben bij een gesprek.quote:Op maandag 7 oktober 2019 08:42 schreef PzKpfw het volgende:
Die ongemakkelijkheid bij het daten is wel het ergste. Het helpt ook niet echt als de ander continu d'r zonnebril op houdt, ook al zit je in de schaduw. Heel moeilijk om iemand dan te peilen.
Absoluut! Op de app mis je gewoon totaal alle non-verbale communicatie, terwijl daar 90% van de informatie zit.quote:Op maandag 7 oktober 2019 09:26 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik merk steeds meer aan mezelf dat flirten irl toch leuker is dan via een app.
Verwacht jij op de eerste date meteen verliefd te worden op iemand?quote:Op zondag 6 oktober 2019 21:50 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Nu nog even zelf bedenken of ik wat voel ondanks dat we toch heel andere levens hebben, maar uiteindelijk moet de tijd die je samen doorbrengt tellen en dat voelt wel goed.
Ja nee ok, je moet natuurlijk wel een klik voelen en aantrekkingskracht. Als dat er niet is, dan komt dat ook niet meer. Maar is dat verliefd? Verliefd is bij mij echt vlinders in mijn buik en zenuwachtig worden van iemand enzo.. dat heb ik eigenlijk nooit. Ik moet iemand ook wel oprecht leuk vinden, maar verliefd komt bij mij pas later.quote:Op maandag 7 oktober 2019 09:46 schreef Allures het volgende:
Ik heb dat wel vaak gehad
En als ik niet minstens kriebels heb en er over na moet gaan denken of er een vervolg moet komen of zo dan kan ik wel van alles proberen maar dan wordt het sowieso niks
Ik moet wel met hartjesogen thuis komen zeg maar
Laag percentage of niet, je doet het sowieso beter dan ikquote:Op maandag 7 oktober 2019 11:17 schreef ludovico het volgende:
Loopt iets meer storm, heb zelf iets minder tijd, maar aantal potentiële dates is wel naar 3-4 gestegen ofzo, 4/80 matches date, ga al naar de 5% score.![]()
Juist leuk van die dames die nog wat groen zijn en niet verpest door Tinder.quote:En heb een meisje dat "FwB" niet begrijpt op Tinder, volgens mij snabbel ik te groene blaadjes.
Stille wateren diepe grondenquote:Heb ook een match met een meisje dat redelijk conservatief overkomt seksueel gezien maar ze heeft wel een tepelpiercing, vind ik een vreemde combi eigenlijk.
Hoe ben je daar nu weer achter gekomen?quote:Op maandag 7 oktober 2019 11:17 schreef ludovico het volgende:
Heb ook een match met een meisje dat redelijk conservatief overkomt seksueel gezien maar ze heeft wel een tepelpiercing, vind ik een vreemde combi eigenlijk.
quote:Op zondag 6 oktober 2019 12:42 schreef Uhmmpie het volgende:
ik was trouwens al weken niet ingelogd op happy pancake....
en kreeg ineens uit het niks een berichtje.
degene heeft dus flink moeten scrollen voor hij bij mijn profiel kwam.
de geweldige pomerking: je ziet er in het echt vast leuker uit.
dus ik: hmm kun je geen leukere openingszin verzinnen?
nahja dat kon wel.. een of ander cheesy online gevonden quote vermoed ik...
ik heb het er maar bij gelaten
Nee maar je moet wel een gevoel hebben van die wil ik vaker zien en tijd voor vrijmaken. Soms voel ik geen klik of gedeelde interesses en heeft verder afspreken geen zin omdat je al voelt dat het nooit meer gaat worden dan dat.quote:Op maandag 7 oktober 2019 09:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Verwacht jij op de eerste date meteen verliefd te worden op iemand?
Can’t live with them, can’t live without ‘m..quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:17 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]Mannen.. Wat een heerlijke wezens zijn we toch
Iets over piercings en dat zij er wel een had... Ging ik raden waar die zat, naja, goed, de vraag of hij symetrisch is is redelijk verhelderend als je niets in het gezicht ziet...quote:Op maandag 7 oktober 2019 12:53 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hoe ben je daar nu weer achter gekomen?
buik, rug, navel, zodra die in het midden zit is het symmetrischquote:Op maandag 7 oktober 2019 15:18 schreef ludovico het volgende:
[..]
Iets over piercings en dat zij er wel een had... Ging ik raden waar die zat, naja, goed, de vraag of hij symetrisch is is redelijk verhelderend als je niets in het gezicht ziet...
Dat weet dat meisje toch niet joh. Die denkt gelijk wat andersquote:Op maandag 7 oktober 2019 15:21 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
buik, rug, navel, zodra die in het midden zit is het symmetrisch
Gewoon supereerlijk toch, haar foto was kutquote:Op maandag 7 oktober 2019 14:17 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]Mannen.. Wat een heerlijke wezens zijn we toch
Ik zie geen redenen om er zo krampachtig over te doen, ehhm, dat komt heel preuts over... Seksueel niet liberaal.quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:47 schreef Allures het volgende:
Kan ook zo'n ding door het dingetje in het oor zijn toch
Veel ding, hopelijk snapt iemand dit
Of heeft ze echt al bevestigd dat ie daar zit?
Maar volgens mij is het al een paar keer gezegd maar hoe iemand praat over seks hoeft echt niks te zeggen over hoe iemand is in bed. Ik vind het eigenlijk een beetje kortzichtig als je denkt dat alleen mensen die meteen alles delen heel vrijgevochten kunnen zijn in bed
Ik vind dat jij heel rare conclusies trekt. Door een bepaalde woordkeuze heeft iemand desinteresse in seks?quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:56 schreef ludovico het volgende:
Niet met iedereen delen is wat anders dan krampachtig doen.
Je moet helemaal niks... Ook die woordkeuze "moeten" komt echt over als grote desinteresse in seks![]()
Wow... zoals ik al zei.. Mannen zijn geweldige wezens..quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:59 schreef ludovico het volgende:
Ze zegt naast iemand geslapen te hebben zonder seks te hebben, okay.... Ja kweet niet hoor, ik zoek gewoon een gepassioneerde del die er met gretigheid een wokkel van draait.
Dan zoek je iemand die enkel over seks wil praten met je.quote:Op maandag 7 oktober 2019 16:01 schreef ludovico het volgende:
"moeten" over seks "moeten praten"
Ik weet niet hoor maar dat vind ik gewoon geil.
Wat een rare vrouw dit zeg. Ze zal wel zo droog zijn als de Sahara. Gewoon afwijzen. Hoe staan we dan met de statistiek?quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:59 schreef ludovico het volgende:
Ze zegt naast iemand geslapen te hebben zonder seks te hebben, okay.... Ja kweet niet hoor, ik zoek gewoon een gepassioneerde del die er met gretigheid een wokkel van draait.
Een hele lieve.quote:Op maandag 7 oktober 2019 16:12 schreef Allures het volgende:
Huh? Wat voor kerel slaapt er dan naast haar?
Friend with Benefitsquote:Op maandag 7 oktober 2019 16:12 schreef Allures het volgende:
Huh? Wat voor kerel slaapt er dan naast haar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |