abonnement Unibet Coolblue
pi_189305526
quote:
1s.gif Op zondag 6 oktober 2019 19:59 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Ik vraag het wel subtiel vandaag of morgen maar ben dus wel bang dat ik een antwoord terugkrijg ala 'ik vond het leuk, maar alleen vriendschappelijk' en daar heb je dus helemaal niks aan want dat komt er ook nooit van. Maar goed wie weet zit ik er langs... al heb ik het wel redelijk bij het juiste eind. Kan ook best dat zij denkt dat ik geen interesse heb omdat ik geen move maakte, maar dat was omdat ik ook niet wist of ze er wel voor openstond.

Edit: ze vond het leuk en staat open voor een tweede keer. Praktijk moet leren of dat ook daadwerkelijk zo is... Maar ze had de hint om samen wat te kijken 'hey, wat zullen we kijken?' niet helemaal begrepen... :')

Jonge, ze heeft interesse. Snap je dat dan niet uit haar reactie?

Ze wil je nog een keer zien. In een vrouwenbrein is dat al heel wat. Want: ze ging weg naar huis, kwam thuis, ging douchen (of wat dan ook) etc. en heeft genoeg tijd gehad om de avond goed te evalueren. Bij vrouwen is het vaker zo dat ze wat tijd nodig heeft om het te verwerken. Wetende wat ze wil komt pas later.

Het feit dat ze je nu appt om weer samen te komen, betekent dat ze in haar hoofd alles heeft afgewogen. En in haar hoofd kwam ze tot de conclusie: ja, ik wil hem nog een keer zien. Vrouwen zeggen dat nooit zo direct in je face terwijl wij mannen dat wel vaak willen. Wij zijn niet zo cryptisch en zijn wat directer dan vrouwen. Daarom snappen we sommige hints of berichten niet.

Daarnaast is haar bericht niet vaag, maar juist erg concreet. Ze hint specifiek op een tweede ontmoeting, een tweede date (misschien wel een seksdate want ze zegt of ze wat wil kijken bij jou thuis?) Als ze echt geen interesse had, dan had ze dat wel duidelijk aangegeven. Vrouwen zijn daar meester in. Vrouwen kunnen je afwijzen zonder de confrontatie aan te gaan en het direct in je gezicht te zeggen. Dat is ook een van de redenen waarom wij mannen dat niet helemaal begrijpen.

Daarnaast is haar bericht kort, maar krachtig. In die zin heeft ze alles gezet wat ze moet zetten om te zeggen wat ze wil. Namelijk een tweede date.

Ze heeft over die ene zin goed over nagedacht. Vrouwen doen in het daten niet zomaar iets. Zeker als het op een tweede date of eerste date aankomt. Ze denken altijd goed na en analyseren de hele situatie voordat ze iets terugstuurt.

Ook vind ik het een ontzettend goed bericht van haar omdat zij meteen de bal bij jou legt. Dat is echt top. Want vrouwen nemen niet of niet vaak het voortouw als het op daten aankomt. Jij als man moet altijd het laatste zetje geven, de leiding nemen en iets concreets doen.

Als ik je een tip mag geven: pak de bal op en stel wat concreets voor. Niets vaag maar gewoon duidelijk. Want ze gaat nu geen moeite meer doen.
pi_189305821
Volgens mij stuurde hij dat berichtje, niet zij...?
pi_189306441
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 21:12 schreef Themeparktommy het volgende:
Volgens mij stuurde hij dat berichtje, niet zij...?
Nee ik vroeg of ze was thuisgekomen en uiteindelijk gaf ze dus aan de hint niet gesnapt te hebben maar de volgende keer kunnen we dat wel inhalen. Maar dat is ook zo lastig aan daten want soms voelt het goed en voel je aan dat je al wat wilt friemelen en zoenen en soms blijft het oppervlakkig omdat niemand wat durft.. de afsluiting was ook niet meer dan een doei was leuk en dat is normaal al genoeg om te weten dat het daarbij blijft. Nu is dus aangegeven dat een tweede date een optie is, dus we zien wel waar het daadwerkelijk strand.
pi_189306519
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 21:39 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Nee ik vroeg of ze was thuisgekomen en uiteindelijk gaf ze dus aan de hint niet gesnapt te hebben maar de volgende keer kunnen we dat wel inhalen. Maar dat is ook zo lastig aan daten want soms voelt het goed en voel je aan dat je al wat wilt friemelen en zoenen en soms blijft het oppervlakkig omdat niemand wat durft.. de afsluiting was ook niet meer dan een doei was leuk en dat is normaal al genoeg om te weten dat het daarbij blijft. Nu is dus aangegeven dat een tweede date een optie is, dus we zien wel waar het daadwerkelijk strand.
Ah ja.. dan heb je beet inderdaad ;)
pi_189306590
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 21:39 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Nee ik vroeg of ze was thuisgekomen en uiteindelijk gaf ze dus aan de hint niet gesnapt te hebben maar de volgende keer kunnen we dat wel inhalen. Maar dat is ook zo lastig aan daten want soms voelt het goed en voel je aan dat je al wat wilt friemelen en zoenen en soms blijft het oppervlakkig omdat niemand wat durft.. de afsluiting was ook niet meer dan een doei was leuk en dat is normaal al genoeg om te weten dat het daarbij blijft. Nu is dus aangegeven dat een tweede date een optie is, dus we zien wel waar het daadwerkelijk strand.
Nou, je bent binnen.
pi_189306613
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 21:49 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Nou, je bent binnen.
Nu nog even zelf bedenken of ik wat voel ondanks dat we toch heel andere levens hebben, maar uiteindelijk moet de tijd die je samen doorbrengt tellen en dat voelt wel goed.
pi_189306643
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 21:50 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Nu nog even zelf bedenken of ik wat voel ondanks dat we toch heel andere levens hebben, maar uiteindelijk moet de tijd die je samen doorbrengt tellen en dat voelt wel goed.
Geef het een kans!
pi_189309805
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 12:28 schreef zoem het volgende:

[..]

_O-

Ik zat er vanochtend nog eens op te kijken, maar echt heel weinig degelijke dames met leuk voorkomen die een beetje intelligent ogen. Ook veel buitenlandse types.
Klopt veel buitenlands maar ook een shitload aan snapchat-filter-meisjes die denken dan herten neusjes en poezenoortjes een representatieve weergave is van hun zijn :')

Edit: Zag OkCupid voorbij komen. Op zich wel oke maar heb ik ook niet echt een succesvolle match gehad. Veelal zwijgers of profielen die in no-time weer verwijderd zijn.

[ Bericht 8% gewijzigd door Gibson88 op 07-10-2019 07:53:16 ]
pi_189309924
Ik vind OKcupid echt de beste site. Maar ik reageer daar wel zelf alleen op mensen die hun profiel ook invullen. Anders heeft het geen voordeel ten opzichte van Tinder. Ik weet dat meer mensen op die manier de site gebruiken. Dus ik weet niet hoeveel werk je in je profiel hebt zitten?
pi_189309938
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 08:11 schreef Allures het volgende:
Ik vind OKcupid echt de beste site. Maar ik reageer daar wel zelf alleen op mensen die hun profiel ook invullen. Anders heeft het geen voordeel ten opzichte van Tinder. Ik weet dat meer mensen op die manier de site gebruiken. Dus ik weet niet hoeveel werk je in je profiel hebt zitten?
Ik had toen behoorlijk wat tijd er in gestoken. 150 vragen beantwoord en die sub-jes best ingevuld. Oh ja en iedereen daar geilt op de INFJ etc etc.- zo'n persoonlijkheidstest.
pi_189309942
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 08:14 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Ik had toen behoorlijk wat tijd er in gestoken. 150 vragen beantwoord en die sub-jes best ingevuld. Oh ja en iedereen daar geilt op de INFJ etc etc.- zo'n persoonlijkheidstest.
Oh die heb ik er ook niet op. Gewoon die kopjes leuk ingevuld
pi_189310046
Ik vind het altijd wel lastig om het 'leuk'in te vullen zonder dat het weer zo'n gemaakt verkooppraatje wordt.
pi_189310073
Ja cliché tip maar gewoon jezelf zijn. Ik ben gewoon leuk :P
Ik heb het gewoon gedaan zoals ik het ook aan iemand zou vertellen en toen werd het gelukkig ook vanzelf leuk
Als je niet leuk bent moet je dat ook niet geforceerd proberen want dat ziet dan toch iedereen en dat ben je dan ook niet op de date. Misschien ben je slim, laat dat dan zien. Of weet je veel van een hobby, dan stop je dat er in
  maandag 7 oktober 2019 @ 08:42:51 #264
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_189310121
Die ongemakkelijkheid bij het daten is wel het ergste. Het helpt ook niet echt als de ander continu d'r zonnebril op houdt, ook al zit je in de schaduw. Heel moeilijk om iemand dan te peilen.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  maandag 7 oktober 2019 @ 09:18:45 #265
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_189310433
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 08:42 schreef PzKpfw het volgende:
Die ongemakkelijkheid bij het daten is wel het ergste. Het helpt ook niet echt als de ander continu d'r zonnebril op houdt, ook al zit je in de schaduw. Heel moeilijk om iemand dan te peilen.
Vind ik sowieso not done, de hele tijd een zonnebril op hebben bij een gesprek.
Bij goede vrienden minder een probleem, maar bij een eerste date of dergelijke, dan moet je hem gewoon met regelmaat afzetten / niet ophebben.
pi_189310517
Dank voor de tip Allures. Alleen dit paste ik al wel redelijk toe. Blijft overigens altijd wel lastig om bij een geschreven stuk ook een soort beeld te vormen. Ik merk steeds meer aan mezelf dat flirten irl toch leuker is dan via een app.
  Moderator / Redactie Sport / Devops maandag 7 oktober 2019 @ 09:32:36 #267
176766 crew  zoem
zoemt
pi_189310598
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 09:26 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik merk steeds meer aan mezelf dat flirten irl toch leuker is dan via een app.
Absoluut! Op de app mis je gewoon totaal alle non-verbale communicatie, terwijl daar 90% van de informatie zit.
pi_189310615
Ja ik zei al dat ie vrij cliché was. En flirten gaat inderdaad het best irl
pi_189310616
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 21:50 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Nu nog even zelf bedenken of ik wat voel ondanks dat we toch heel andere levens hebben, maar uiteindelijk moet de tijd die je samen doorbrengt tellen en dat voelt wel goed.
Verwacht jij op de eerste date meteen verliefd te worden op iemand?
Sarcasme. Herken het.
pi_189310726
Ik heb dat wel vaak gehad O+
En als ik niet minstens kriebels heb en er over na moet gaan denken of er een vervolg moet komen of zo dan kan ik wel van alles proberen maar dan wordt het sowieso niks
Ik moet wel met hartjesogen thuis komen zeg maar O+
pi_189310775
Als ik knipoog is het net alsof ik een epileptische aanval heb :') _O- Zo is een zoen op een eerste date wel makkelijk afdwingen :P Nee grapje natuurlijk.

Nee wat ik wil is dat als je oogcontact hebt je automatisch begint te glimlachen en er een vonkenregen komt plus vlinders in je buik :P Dan is een gesprek aanknopen zóveel makkelijker.
Want je weet gewoon dat je interesse in elkaar hebt.
pi_189310953
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 09:46 schreef Allures het volgende:
Ik heb dat wel vaak gehad O+
En als ik niet minstens kriebels heb en er over na moet gaan denken of er een vervolg moet komen of zo dan kan ik wel van alles proberen maar dan wordt het sowieso niks
Ik moet wel met hartjesogen thuis komen zeg maar O+
Ja nee ok, je moet natuurlijk wel een klik voelen en aantrekkingskracht. Als dat er niet is, dan komt dat ook niet meer. Maar is dat verliefd? Verliefd is bij mij echt vlinders in mijn buik en zenuwachtig worden van iemand enzo.. dat heb ik eigenlijk nooit. Ik moet iemand ook wel oprecht leuk vinden, maar verliefd komt bij mij pas later.
Sarcasme. Herken het.
pi_189311428
Voor mij is vlinders en zenuwachtig een crush en die kan ik wel bij de eerste date hebben en moet ik ook wel hebben wil het kans van slagen hebben
Verliefd is daar nog een stapje over heen.
pi_189311632
Mm ik denk dat dat misschien ook te maken heeft met open en zonder reserves ergens in durven stappen. De laatste keer dat ik dat durfde is ook alweer 8 jaar geleden. Soms denk ik dat ik het verleerd ben..
Sarcasme. Herken het.
pi_189311745
Loopt iets meer storm, heb zelf iets minder tijd, maar aantal potentiële dates is wel naar 3-4 gestegen ofzo, 4/80 matches date, ga al naar de 5% score. :D

En heb een meisje dat "FwB" niet begrijpt op Tinder, volgens mij snabbel ik te groene blaadjes. :')

Heb ook een match met een meisje dat redelijk conservatief overkomt seksueel gezien maar ze heeft wel een tepelpiercing, vind ik een vreemde combi eigenlijk.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')