abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189284056
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 17:03 schreef Allures het volgende:
Maar je vraagt hier om advies en je krijgt hier en op Tinder ook duidelijk terug dat ie niet werkt zoals jij denkt dat ie werkt dus je weet dat ie als provocerend kan worden ervaren
En je past hem niet aan. Wil je dan advies of gewoon je Tinder showen?
En je liket dan een vegan. Wil je dan matchen of gewoon je lege zaterdag opleuken met de aandacht, ook al is die negatief, van zo'n kerel?

Ik zeg niet eens wat ik van die zin vind, alleen van hoe je doet
Je trekt zelf de conclusie dat ik het voor aandacht doe?

En serieus het staat er. HIj liked mij ook. We zijn een match. Ik had het over duizend andere dingen kunnen hebben de niet over vlees zouden gaan en dan ben ik de gene die het opzoekt?

En waarom zou ik precies doen wat jullie vinden? Is toch nu wel duidelijk dat we hier allemaal iets anders zoeken.

Gezeur hoor.

Duidelijk terug ook echt. het werkt prima. Het aantal moslims wat mij liked is flink afgenomen. Jammer dan van die ene vegan die wat millitanter bleek dan gedacht. :D :D
  zaterdag 5 oktober 2019 @ 17:13:42 #152
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189284164
@Yasmin23:

Voor iemand die het toch allemaal niet zoveel interesseert wat er allemaal van gevonden word, vind ik wel dat je ontzettend veel van je keuzes blijkt te verantwoorden.

Ik zou zeggen. Fuck it. En nee dan bedoel ik niet jou, want we weten allemaal hoe jij daarover denkt :+
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189284167
Het is simpel. Ik zt niet op die apps om mensen te pleasen of niet voor het hoofd te stoten. Ik hoef ook niet door iedereen leuk gevonden te worden en doe mijzelf ook niet anders voor. Ik zoek iemand die ik leuk vind en die mij ook leuk vindt. Dat is blijkbaar niet iemand voor het grotere publiek en dat ben ik waarschijnlijk ook niet.

Ik hoef mijn profiel ook niet aan te passen om matches of dates te krijgen want die krijg ik zo ook met de tekst die ik er in wil hebben. Ik hoef geen concessies te doen voor die likes, matches of dates. Dat wil ik trouwens ook niet. Waar andere misschien een sociaal geaccepteerd profiel hebben om wat resultaat te kunnen verkrijgen doe k dat niet. En als dan blijkt dat sommige dat geen leuk profiel vinden of zelfs provocerend dan is dat zo :)
pi_189284193
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 17:13 schreef M1stral het volgende:
@:Yasmin23:

Voor iemand die het toch allemaal niet zoveel interesseert wat er allemaal van gevonden word, vind ik wel dat je ontzettend veel van je keuzes blijkt te verantwoorden.

Ik zou zeggen. Fuck it. En nee dan bedoel ik niet jou, want we weten allemaal hoe jij daarover denkt :+
Ja omdat ik serieus niet begrijp hoe men a die zin provocerend vind en het mij dan ook kwalijk neemt dat ik een vegan match. Er zit nog veel meer in zon persoon dan alleen dat vegan zijn.

Tenminste dat hoop je.
  zaterdag 5 oktober 2019 @ 17:18:24 #155
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189284258
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 17:15 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja omdat ik serieus niet begrijp hoe men a die zin provocerend vind en het mij dan ook kwalijk neemt dat ik een vegan match. Er zit nog veel meer in zon persoon dan alleen dat vegan zijn.

Tenminste dat hoop je.
Let it go.
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189284283
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 17:15 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Tenminste dat hoop je.
Vegans zijn vaak best wel fanatiek hoor, maken er niet zelden een identiteitsdingetje van.
pi_189284590
quote:
16s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 17:19 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Vegans zijn vaak best wel fanatiek hoor, maken er niet zelden een identiteitsdingetje van.
Ja klopt. Snap de vegan gedachte ook wel :)
  zaterdag 5 oktober 2019 @ 18:56:21 #158
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_189285782
Ook weer Tinder aangeslingerd nu ik verhuisd ben. In het mom van 'ik zie wel'.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_189285882
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 18:56 schreef SonicVolcano het volgende:
Ook weer Tinder aangeslingerd nu ik verhuisd ben. In het mom van 'ik zie wel'.
Dichter bevolkt gebied, minder of het zelfde? Of betere studentes of zo?
  zaterdag 5 oktober 2019 @ 19:25:10 #160
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_189286243
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 19:02 schreef Allures het volgende:

[..]

Dichter bevolkt gebied, minder of het zelfde? Of betere studentes of zo?
Aanbod is hier wel beter ja. Maar dat zegt nog niks natuurlijk.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_189286284
Goeie start toch ^O^
pi_189286400
Ik heb Happn uitgespeeld; de vrouwen zijn op. -O-
pi_189286413
Bij die is het voordeel dat er nieuwe bij komen als je naar buiten gaat :P en het is zaterdagavond...
pi_189286465
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 19:35 schreef Allures het volgende:
Bij die is het voordeel dat er nieuwe bij komen als je naar buiten gaat :P en het is zaterdagavond...
Klopt. In m'n eentje ga ik alleen niet zo snel een café binnen. Ik ben te verlegen om in m'n eentje ergens te gaan dansen of iemand aan te spreken. Best jammer eigenlijk.
pi_189286481
In theorie is er voor staan met je mobiel genoeg voor happn matches natuurlijk
pi_189286807
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 19:40 schreef Allures het volgende:
Oh dus dat doen al die mensen die altijd buiten staan :+
  zaterdag 5 oktober 2019 @ 20:01:24 #167
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189286976
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 19:40 schreef Allures het volgende:
Ik vraag altijd de woonplaats van chicks tijdens het stappen en blijf net zo lang in die genoemde woonplaats rondlopen tot ik haar op Happn tegengekomen ben. Dat is pas next level approach als je verlegen bent.
Blog
pi_189287240
Van die Paiq quizen word je soms ook lijp he. Een multiple choice vraag met 3 identieke antwoorden en slechts 1 is goed :')

Quizen is wel een leuke manier om aan extra matches te komen. Gisteren voegde een dame me toe op basis van mijn antwoorden. Top. Dus ik moeite steken in de ijsbreker. Krijg ik een -weliswaar positief- maar gesloten antwoord terug. Kom op zeg :{
pi_189289238
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 19:39 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

Klopt. In m'n eentje ga ik alleen niet zo snel een café binnen. Ik ben te verlegen om in m'n eentje ergens te gaan dansen of iemand aan te spreken. Best jammer eigenlijk.
Dat heb ik ook, hoewel het niet zozeer verlegenheid bij mij is, maar meer dat ik geen zin heb om een praatje met de barman/vrouw te maken (want dan 'moet' ik gaan uitleggen dat ik geen sociaal leven heb en al m'n andere shit waar ze achter komen) en in m'n eentje ergens te gaan zitten. Iedereen komt in groepjes waardoor het hoogdrempelig is om met andere mensen (i.e. jonge vrouwen want ik ben niet geïnteresseerd in de verhalen van mannen of ouderen) contact te maken. Daarnaast vind ik de horeca nogal duur, eigenlijk zonde van m'n geld. Daarom blijf ik liever thuis. Als ik leuke vrienden zou hebben die meegaan, dan zou ik zo gaan, maar ja.. die heb ik nooit gehad.
Steun ook gewone en weldenkende Nederlanders. Help mee de klimaatmaffia en globalisten bestaand uit slinkse media, pseudo-wetenschappers, indoctrinerende leraren, corrupte politici, elite, NGO's, VN, banken en multinationals te stoppen.
pi_189289317
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 20:13 schreef zoem het volgende:
Van die Paiq quizen word je soms ook lijp he. Een multiple choice vraag met 3 identieke antwoorden en slechts 1 is goed :')
Is dat paiq anno 2019 voor een man nog wat?
Steun ook gewone en weldenkende Nederlanders. Help mee de klimaatmaffia en globalisten bestaand uit slinkse media, pseudo-wetenschappers, indoctrinerende leraren, corrupte politici, elite, NGO's, VN, banken en multinationals te stoppen.
pi_189289485
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 21:56 schreef vouwdeurtje het volgende:

[..]

Is dat paiq anno 2019 voor een man nog wat?
Oh gaat wel. Er zitten wel leuke dames op, maar het is niet zo "massaal" als een Tinder. Ik ben het sinds 2 weken weer aan het oppakken aangezien de aanwas van nieuwe matches op andere apps een beetje stagneert.
pi_189291237
Als de een heel sociaal rijk leven heeft en de ander niet, zou dat een probleem zijn?
pi_189291315
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 23:40 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Als de een heel sociaal rijk leven heeft en de ander niet, zou dat een probleem zijn?
Hmm misschien als de gene zonder dat sociale leven heel erg afhankelijk is?
pi_189291379
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 23:40 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Ik denk dat het gaat botsen op langer termijn.

Ik zou mij er totaal niet prettig bij voelen als m’n vriendin geen sociaal leven zou hebben.

Je wordt dan zo afhankelijk van die andere persoon.
pi_189291474
Als iemand sociaal niet zo rijk is, maar wel zijn eigen leven heeft in hobby's, sporten of een andere passie, kan dat best werken. Er zijn genoeg mensen die graag tijd alleen willen doorbrengen, omdat dat voor hun meer ontspanning geeft dan steeds mensen om je heen. Geen enkel sociaal leven is natuurlijk wel een alarmbel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')