Je trekt zelf de conclusie dat ik het voor aandacht doe?quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 17:03 schreef Allures het volgende:
Maar je vraagt hier om advies en je krijgt hier en op Tinder ook duidelijk terug dat ie niet werkt zoals jij denkt dat ie werkt dus je weet dat ie als provocerend kan worden ervaren
En je past hem niet aan. Wil je dan advies of gewoon je Tinder showen?
En je liket dan een vegan. Wil je dan matchen of gewoon je lege zaterdag opleuken met de aandacht, ook al is die negatief, van zo'n kerel?
Ik zeg niet eens wat ik van die zin vind, alleen van hoe je doet
Ja omdat ik serieus niet begrijp hoe men a die zin provocerend vind en het mij dan ook kwalijk neemt dat ik een vegan match. Er zit nog veel meer in zon persoon dan alleen dat vegan zijn.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 17:13 schreef M1stral het volgende:
@:Yasmin23:
Voor iemand die het toch allemaal niet zoveel interesseert wat er allemaal van gevonden word, vind ik wel dat je ontzettend veel van je keuzes blijkt te verantwoorden.
Ik zou zeggen. Fuck it. En nee dan bedoel ik niet jou, want we weten allemaal hoe jij daarover denkt
Let it go.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 17:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja omdat ik serieus niet begrijp hoe men a die zin provocerend vind en het mij dan ook kwalijk neemt dat ik een vegan match. Er zit nog veel meer in zon persoon dan alleen dat vegan zijn.
Tenminste dat hoop je.
Vegans zijn vaak best wel fanatiek hoor, maken er niet zelden een identiteitsdingetje van.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 17:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja omdat ik serieus niet begrijp hoe men a die zin provocerend vind en het mij dan ook kwalijk neemt dat ik een vegan match. Er zit nog veel meer in zon persoon dan alleen dat vegan zijn.
Tenminste dat hoop je.
Ja klopt. Snap de vegan gedachte ook welquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 17:19 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Vegans zijn vaak best wel fanatiek hoor, maken er niet zelden een identiteitsdingetje van.
Dichter bevolkt gebied, minder of het zelfde? Of betere studentes of zo?quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 18:56 schreef SonicVolcano het volgende:
Ook weer Tinder aangeslingerd nu ik verhuisd ben. In het mom van 'ik zie wel'.
Aanbod is hier wel beter ja. Maar dat zegt nog niks natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 19:02 schreef Allures het volgende:
[..]
Dichter bevolkt gebied, minder of het zelfde? Of betere studentes of zo?
Klopt. In m'n eentje ga ik alleen niet zo snel een café binnen. Ik ben te verlegen om in m'n eentje ergens te gaan dansen of iemand aan te spreken. Best jammer eigenlijk.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 19:35 schreef Allures het volgende:
Bij die is het voordeel dat er nieuwe bij komen als je naar buiten gaaten het is zaterdagavond...
Oh dus dat doen al die mensen die altijd buiten staanquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 19:40 schreef Allures het volgende:
In theorie is er voor staan met je mobiel genoeg voor happn matches natuurlijk
Ik vraag altijd de woonplaats van chicks tijdens het stappen en blijf net zo lang in die genoemde woonplaats rondlopen tot ik haar op Happn tegengekomen ben. Dat is pas next level approach als je verlegen bent.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 19:40 schreef Allures het volgende:
In theorie is er voor staan met je mobiel genoeg voor happn matches natuurlijk
Dat heb ik ook, hoewel het niet zozeer verlegenheid bij mij is, maar meer dat ik geen zin heb om een praatje met de barman/vrouw te maken (want dan 'moet' ik gaan uitleggen dat ik geen sociaal leven heb en al m'n andere shit waar ze achter komen) en in m'n eentje ergens te gaan zitten. Iedereen komt in groepjes waardoor het hoogdrempelig is om met andere mensen (i.e. jonge vrouwen want ik ben niet geïnteresseerd in de verhalen van mannen of ouderen) contact te maken. Daarnaast vind ik de horeca nogal duur, eigenlijk zonde van m'n geld. Daarom blijf ik liever thuis. Als ik leuke vrienden zou hebben die meegaan, dan zou ik zo gaan, maar ja.. die heb ik nooit gehad.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 19:39 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Klopt. In m'n eentje ga ik alleen niet zo snel een café binnen. Ik ben te verlegen om in m'n eentje ergens te gaan dansen of iemand aan te spreken. Best jammer eigenlijk.
Is dat paiq anno 2019 voor een man nog wat?quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 20:13 schreef zoem het volgende:
Van die Paiq quizen word je soms ook lijp he. Een multiple choice vraag met 3 identieke antwoorden en slechts 1 is goed
Oh gaat wel. Er zitten wel leuke dames op, maar het is niet zo "massaal" als een Tinder. Ik ben het sinds 2 weken weer aan het oppakken aangezien de aanwas van nieuwe matches op andere apps een beetje stagneert.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:56 schreef vouwdeurtje het volgende:
[..]
Is dat paiq anno 2019 voor een man nog wat?
Hmm misschien als de gene zonder dat sociale leven heel erg afhankelijk is?quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 23:40 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Als de een heel sociaal rijk leven heeft en de ander niet, zou dat een probleem zijn?
Ik denk dat het gaat botsen op langer termijn.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 23:40 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Als de een heel sociaal rijk leven heeft en de ander niet, zou dat een probleem zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |