quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 13:25 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ach zo lang ze mijn vlees maar wel in haar mond zou nemen.
Hoezo is het aanbod niet goed?quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 15:54 schreef M1stral het volgende:
Ik zit eraan te denken Tinder maar gewoon lekker te verwijderen. Niet omwille van te weinig animo, maar meer omdat het aanbod me niet aanstaat. Eigenlijk gewoon geen zin in
zeg, ik zit er gewoon op hoor. Je moet alleen wat beter zoekenquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 15:54 schreef M1stral het volgende:
Ik zit eraan te denken Tinder maar gewoon lekker te verwijderen. Niet omwille van te weinig animo, maar meer omdat het aanbod me niet aanstaat. Eigenlijk gewoon geen zin in
Ik heb jou al gevonden, zij het via een ander medium. Ofwel, kan Tinder gewoon verwijderen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 16:00 schreef Allures het volgende:
[..]
zeg, ik zit er gewoon op hoor. Je moet alleen wat beter zoeken
Tref doorgaans vrouwen met een profiel als het jouwequote:
je hebt me nog niet binnen gehaald toch?quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 16:02 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ik heb jou al gevonden, zij het via een ander medium. Ofwel, kan Tinder gewoon verwijderen.
Oh dus hij is weinig origineelquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 16:04 schreef M1stral het volgende:
[..]
Tref doorgaans vrouwen met een profiel als het jouwe
Gaat dat ooit gebeuren dan?quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 16:06 schreef Allures het volgende:
[..]
je hebt me nog niet binnen gehaald toch?
Zijn alleen maar tips hoorquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 16:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ook al te provocerend.
Heftig allemaal.
Het zijn jouw dates. Niet de mijne.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 16:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat jij Ik hou van dieren vooral varkensvlees provocerend vindt doe ik niet zoveel mee
Precies.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 16:42 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Het zijn jouw dates. Niet de mijne.
Ik hoop voor je dat je iemand vind die dat wel is.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 16:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Precies.
Daarom heeft het ook niet zoveel nut om er maar door over te blijven gaan. Sowieso zit ik niet op tinder om iemand te pleasen... Als je die zin serieus provocerend vindt dan ben ik niet de juiste persoon voor je.
Serieus jongensquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 16:53 schreef Allures het volgende:
Nee maar als je expres provocerende teksten neer zet en dan wel bewust een vegan gaat liken zit je er dan niet gewoon voor de aandacht?
Uiteindelijk boeit het toch geen reet of iemand vegan is, er zijn meer dingen dan zoiets.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 16:53 schreef Allures het volgende:
Nee maar als je expres provocerende teksten neer zet en dan wel bewust een vegan gaat liken zit je er dan niet gewoon voor de aandacht?
precies.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 16:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Uiteindelijk boeit het toch geen reet of iemand vegan is, er zijn meer dingen dan zoiets.
Oh nee hoor. Ik ben groot fan van vlees.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 16:56 schreef Yasmin23 het volgende:
En jullie zijn echt zachte eitjes als zeggen dat je van vlees houdt voor jullie provocerend is.
Had die mij niet moeten liken.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 16:58 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Oh nee hoor. Ik ben groot fan van vlees.
Als je had gezegd dat je vlees lekker vindt dan had die vegan waarschijnlijk niet moeilijk gedaan.
Het kwam omdat je zegt "Ik hou van dieren, vooral varkensvlees"
Dat slaat bij sommige mensen in het verkeerde keelgat, en dat kan ik opzich wel begrijpen.
Vaak bij dit soort levenswijzen komt er wel weer iets anders de bocht om waarbij diegene zich aangevallen voelt. Ik denk dat het dus ook niet had uitgemaakt hoe het er gestaan had.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 16:58 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Oh nee hoor. Ik ben groot fan van vlees.
Als je had gezegd dat je vlees lekker vindt dan had die vegan waarschijnlijk niet moeilijk gedaan.
Het kwam omdat je zegt "Ik hou van dieren, vooral varkensvlees"
Dat slaat bij sommige mensen in het verkeerde keelgat, en dat kan ik opzich wel begrijpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |