Klopt. In m'n eentje ga ik alleen niet zo snel een café binnen. Ik ben te verlegen om in m'n eentje ergens te gaan dansen of iemand aan te spreken. Best jammer eigenlijk.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 19:35 schreef Allures het volgende:
Bij die is het voordeel dat er nieuwe bij komen als je naar buiten gaaten het is zaterdagavond...
Oh dus dat doen al die mensen die altijd buiten staanquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 19:40 schreef Allures het volgende:
In theorie is er voor staan met je mobiel genoeg voor happn matches natuurlijk
Ik vraag altijd de woonplaats van chicks tijdens het stappen en blijf net zo lang in die genoemde woonplaats rondlopen tot ik haar op Happn tegengekomen ben. Dat is pas next level approach als je verlegen bent.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 19:40 schreef Allures het volgende:
In theorie is er voor staan met je mobiel genoeg voor happn matches natuurlijk
Dat heb ik ook, hoewel het niet zozeer verlegenheid bij mij is, maar meer dat ik geen zin heb om een praatje met de barman/vrouw te maken (want dan 'moet' ik gaan uitleggen dat ik geen sociaal leven heb en al m'n andere shit waar ze achter komen) en in m'n eentje ergens te gaan zitten. Iedereen komt in groepjes waardoor het hoogdrempelig is om met andere mensen (i.e. jonge vrouwen want ik ben niet geïnteresseerd in de verhalen van mannen of ouderen) contact te maken. Daarnaast vind ik de horeca nogal duur, eigenlijk zonde van m'n geld. Daarom blijf ik liever thuis. Als ik leuke vrienden zou hebben die meegaan, dan zou ik zo gaan, maar ja.. die heb ik nooit gehad.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 19:39 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Klopt. In m'n eentje ga ik alleen niet zo snel een café binnen. Ik ben te verlegen om in m'n eentje ergens te gaan dansen of iemand aan te spreken. Best jammer eigenlijk.
Is dat paiq anno 2019 voor een man nog wat?quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 20:13 schreef zoem het volgende:
Van die Paiq quizen word je soms ook lijp he. Een multiple choice vraag met 3 identieke antwoorden en slechts 1 is goed
Oh gaat wel. Er zitten wel leuke dames op, maar het is niet zo "massaal" als een Tinder. Ik ben het sinds 2 weken weer aan het oppakken aangezien de aanwas van nieuwe matches op andere apps een beetje stagneert.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:56 schreef vouwdeurtje het volgende:
[..]
Is dat paiq anno 2019 voor een man nog wat?
Hmm misschien als de gene zonder dat sociale leven heel erg afhankelijk is?quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 23:40 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Als de een heel sociaal rijk leven heeft en de ander niet, zou dat een probleem zijn?
Ik denk dat het gaat botsen op langer termijn.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 23:40 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Als de een heel sociaal rijk leven heeft en de ander niet, zou dat een probleem zijn?
Zaterdag(avond) is al jaren de rustigste dag op FOK!quote:Op zondag 6 oktober 2019 00:02 schreef ludovico het volgende:
Zaterdag avond op Fok is sowieso toegevoegde waarde.
Daarom ook, voor de eckte eckte introverten onder ons.quote:Op zondag 6 oktober 2019 00:05 schreef zoem het volgende:
[..]
Zaterdag(avond) is al jaren de rustigste dag op FOK!
Ik heb zelf inderdaad hobby's e.d. maar geen echte afspreekvrienden terwijl zij juist niet alleen kan zijn, veel met vriendinnen afspreekt, belt en weekendjes weg gaat met vrienden. Ze vond het raar dat ik zoveel alleen doe, maar ik voel me juist benauwd met zoveel sociale omgang en verwachtingen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 23:54 schreef zoem het volgende:
Als iemand sociaal niet zo rijk is, maar wel zijn eigen leven heeft in hobby's, sporten of een andere passie, kan dat best werken. Er zijn genoeg mensen die graag tijd alleen willen doorbrengen, omdat dat voor hun meer ontspanning geeft dan steeds mensen om je heen. Geen enkel sociaal leven is natuurlijk wel een alarmbel.
Is dat de dame waarmee je date hebt gehad? Sommige mensen die idd altijd graag mensen om zich heen hebben kunnen zich dat niet zo goed voorstellen nee.quote:Op zondag 6 oktober 2019 00:17 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Ik heb zelf inderdaad hobby's e.d. maar geen echte afspreekvrienden terwijl zij juist niet alleen kan zijn, veel met vriendinnen afspreekt, belt en weekendjes weg gaat met vrienden. Ze vond het raar dat ik zoveel alleen doe, maar ik voel me juist benauwd met zoveel sociale omgang en verwachtingen.
Hoe werkt dat Twoo? Soort van badoo?quote:Op zondag 6 oktober 2019 00:16 schreef zoem het volgende:
Ik word de hele tijd gestalkt op Twoo door een dikke dame met kort pittig kapsel waar je spontaan een slappe van krijgt. Liket ook elke nieuwe fotoNu is een maatje meer niet erg, maar ook ik heb mn grenzen
Daarentegen wel een leuke nieuwe match erbij daarNieuwe foto's doen toch wonderen.
Ik ben net zo hoor. Vind het ook fijn om me af en toe even terug te trekken en m'n eigen ding te doen. Spreek heus wel eens af met vrienden/collega's, maar dat hoeft voor mij niet zo vaak. Merk wel nu ik de 30 gepasseerd ben ik meer behoefte krijg aan sociale interactie. Kan dus veranderen met de leeftijdquote:Op zondag 6 oktober 2019 00:17 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Ik heb zelf inderdaad hobby's e.d. maar geen echte afspreekvrienden terwijl zij juist niet alleen kan zijn, veel met vriendinnen afspreekt, belt en weekendjes weg gaat met vrienden. Ze vond het raar dat ik zoveel alleen doe, maar ik voel me juist benauwd met zoveel sociale omgang en verwachtingen.
Het lijkt er een beetje op, maar op Twoo is matchen lekker laagdrempelig waardoor je makkelijk in gesprek kan raken. Die drempel vind ik op Badoo, Tinder, Bumble en Happn veel hoger. Op Badoo nog nooit een match gehad, vaag platform.quote:Op zondag 6 oktober 2019 00:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoe werkt dat Twoo? Soort van badoo?
Waarom is het dan laagdrempeliger? Werkt toch ook met elkaar liken?quote:Op zondag 6 oktober 2019 00:24 schreef zoem het volgende:
[..]
Het lijkt er een beetje op, maar op Twoo is matchen lekker laagdrempelig waardoor je makkelijk in gesprek kan raken. Die drempel vind ik op Badoo, Tinder, Bumble en Happn veel hoger. Op Badoo nog nooit een match gehad, vaag platform.
Klopt, maar ze hebben van die opdrachtjes als 10 mensen liken om vandaag te zien wie jouw profiel allemaal bekeken hebben. Dus dat zet aan om actief deel te nemen.quote:Op zondag 6 oktober 2019 00:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarom is het dan laagdrempeliger? Werkt toch ook met elkaar liken?
Waarom zoek je niet in Den Haag? Is toch veel dichterbij?quote:Op zondag 6 oktober 2019 00:22 schreef Yasmin23 het volgende:
Denk dat ik naar Amsterdam moet verhuizen. Daar zitten echt hoogvliegers
Al uit geswipedquote:Op zondag 6 oktober 2019 00:30 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Waarom zoek je niet in Den Haag? Is toch veel dichterbij?
Nee daar heb ik morgen een date mee maar merkte wel dat het gesprek toen wat stroever ging. Die zoveel analyseert 😂 volgens mij is ze verder best leuk maar dat laat ik morgenavond wel weten. De andere dame vond dat we snel weer moesten afspreken maar heeft ineens de komende weken geen tijd meer.. afgekapt.quote:Op zondag 6 oktober 2019 00:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Is dat de dame waarmee je date hebt gehad? Sommige mensen die idd altijd graag mensen om zich heen hebben kunnen zich dat niet zo goed voorstellen nee.
Op Badoo zit een bepaald publiek dat ook op een bepaald publiek valt.quote:Op zondag 6 oktober 2019 00:24 schreef zoem het volgende:
[..]
Het lijkt er een beetje op, maar op Twoo is matchen lekker laagdrempelig waardoor je makkelijk in gesprek kan raken. Die drempel vind ik op Badoo, Tinder, Bumble en Happn veel hoger. Op Badoo nog nooit een match gehad, vaag platform.
Ja zit veel tokkie volk als ik zo bekijk. Misschien die app er gewoon af knikkeren...quote:Op zondag 6 oktober 2019 00:32 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Op Badoo zit een bepaald publiek dat ook op een bepaald publiek valt.
Ik heb zelf ook nooit succes gehad op Badoo in de korte periode dat ik het probeerde en om eerlijk te zijn zie ik het als een goed teken
quote:Op zondag 6 oktober 2019 00:32 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook nooit succes gehad op Badoo in de korte periode dat ik het probeerde en om eerlijk te zijn zie ik het als een goed teken
Oh nice! Ik heb het altijd al eens aan willen leggen met een bootybuildende Anita! Bedankt voor de tip!quote:Op zondag 6 oktober 2019 00:41 schreef zoem het volgende:
[..]
Ja zit veel tokkie volk als ik zo bekijk. Misschien die app er gewoon af knikkeren...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor echte hoogvliegers zul je naar de gemeente Haarlemmermeer moeten verhuizen. Of je moet voor de hoogvliegers uit willen gaan en je alvast in Lelystad inschrijven.quote:Op zondag 6 oktober 2019 00:22 schreef Yasmin23 het volgende:
Denk dat ik naar Amsterdam moet verhuizen. Daar zitten echt hoogvliegers
quote:Op zondag 6 oktober 2019 08:09 schreef zoem het volgende:
Volgens mij kom ik je net tegen op Twoo, @:Yasmin23SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Grappig![]()
Wat voor hoogvliegers zitten daar?quote:Op zondag 6 oktober 2019 09:39 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Voor echte hoogvliegers zul je naar de gemeente Haarlemmermeer moeten verhuizen. Of je moet voor de hoogvliegers uit willen gaan en je alvast in Lelystad inschrijven.
Badoo, dat is zeg maar de online variant van Undateables. Het afvoerputje van afgelikte boterhammen en ander relatieonwaardig tuig.quote:Op zondag 6 oktober 2019 00:32 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 oktober 2019 11:45 schreef M1stral het volgende:
[..]
Badoo, dat is zeg maar de online variant van Undateables. Het afvoerputje van afgelikte boterhammen en ander relatieonwaardig tuig.
Het is mogelijkquote:Op zondag 6 oktober 2019 11:50 schreef M1stral het volgende:
Als je daar aan de praat raakt, zou ik aan mezelf gaan twijfelen eerlijk gezegd.
Ik vind het wel erg hard om zo te oordelen over die mensen daar. Ik heb geen Badoo, maar Badoo is een nogal internationaal platform. Dan is het wel erg grof om iedereen over een kam te scheren.quote:Op zondag 6 oktober 2019 11:45 schreef M1stral het volgende:
[..]
Badoo, dat is zeg maar de online variant van Undateables. Het afvoerputje van afgelikte boterhammen en ander relatieonwaardig tuig.
Piloten inderdaad. Als je Okcupid hebt kan je je locatie op Schiphol zetten mocht je dat willen. Nu we bij piloten zijn aangekomen, ik mis @ChristmasRoses @BoTheParakeet.quote:Op zondag 6 oktober 2019 11:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Schiphol hoogvliegers?
Hoewel er hier ook genoeg zweefteven rondlopen volgens mij.
Leuk man, lekker omlaag schoppen naar letterlijke gehandicapten die door dat verschrikkelijke bnnvara al te kakken worden gezet in een televized freakshow met nepdates opgezet met betaalde figuranten. Hebben ze tegenwoordig overigens hernoemd naar de Dateables want de naam was inderdaad echt het probleem.quote:Op zondag 6 oktober 2019 11:45 schreef M1stral het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 oktober 2019 12:05 schreef Gruj0 het volgende:
Ik vind het wel erg hard om zo te oordelen over die mensen daar. Ik heb geen Badoo, maar Badoo is een nogal internationaal platform. Dan is het wel erg grof om iedereen over een kam te scheren.
Vraag me ook af waar @Zomaar-een-Chinees is geblevenquote:Op zondag 6 oktober 2019 12:05 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik vind het wel erg hard om zo te oordelen over die mensen daar. Ik heb geen Badoo, maar Badoo is een nogal internationaal platform. Dan is het wel erg grof om iedereen over een kam te scheren.
[..]
Piloten inderdaad. Als je Okcupid hebt kan je je locatie op Schiphol zetten mocht je dat willen. Nu we bij piloten zijn aangekomen, ik mis @:ChristmasRoses @:BoTheParakeet.
quote:Op zondag 6 oktober 2019 11:45 schreef M1stral het volgende:
[..]
Dekentjes dates. Dat is wel cringeworthy.quote:Op zondag 6 oktober 2019 12:28 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Blijkbaar is dit trieste herfstachtige weer en een zondag een gouden combinatie voor dekentjes dates want kreeg net voorstel om af te spreken maar heb vandaag dus al andere date gepland dus helaas.. of de date moet zo tegenvallen dat ik de avond weer vrij heb
Lekker bezig met al die voorstellenquote:Op zondag 6 oktober 2019 12:28 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Blijkbaar is dit trieste herfstachtige weer en een zondag een gouden combinatie voor dekentjes dates want kreeg net voorstel om af te spreken maar heb vandaag dus al andere date gepland dus helaas.. of de date moet zo tegenvallen dat ik de avond weer vrij heb
jup.. mijn ervaring ook.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 17:19 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Vegans zijn vaak best wel fanatiek hoor, maken er niet zelden een identiteitsdingetje van.
Ik zie dat gewoon als samen serie/film kijken op de bank. Sowieso de mensen die vaak het grootst in huj profiel hebben staan geen ONS of zoenen op eerste date... Zijn die regel op de date zelf ineens vergetenquote:Op zondag 6 oktober 2019 12:31 schreef M1stral het volgende:
[..]
Dekentjes dates. Dat is wel cringeworthy.
Noem het dan ook gewoon zo. Je bent toch geen wijfquote:Op zondag 6 oktober 2019 12:41 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Ik zie dat gewoon als samen serie/film kijken op de bank.
Maar ik verwacht dus geen Netflix en chill. Nu ik dit type heb ik weer een match erbij, allemaal dicht in de buurt. Veel mensen aan het swipen vandaagquote:Op zondag 6 oktober 2019 12:43 schreef M1stral het volgende:
[..]
Noem het dan ook gewoon zo. Je bent toch geen wijf
Ik zou het bijna gaan proberenquote:Op zondag 6 oktober 2019 11:50 schreef M1stral het volgende:
Als je daar aan de praat raakt, zou ik aan mezelf gaan twijfelen eerlijk gezegd.
noemt ie je nou gewoon lelijk?quote:Op zondag 6 oktober 2019 12:42 schreef Uhmmpie het volgende:
ik was trouwens al weken niet ingelogd op happy pancake....
en kreeg ineens uit het niks een berichtje.
degene heeft dus flink moeten scrollen voor hij bij mijn profiel kwam.
de geweldige pomerking: je ziet er in het echt vast leuker uit.
dus ik: hmm kun je geen leukere openingszin verzinnen?
nahja dat kon wel.. een of ander cheesy online gevonden quote vermoed ik...
ik heb het er maar bij gelaten
Zo herkenbaar dit, doe ik anders nooitquote:Op zondag 6 oktober 2019 12:41 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Ik zie dat gewoon als samen serie/film kijken op de bank. Sowieso de mensen die vaak het grootst in huj profiel hebben staan geen ONS of zoenen op eerste date... Zijn die regel op de date zelf ineens vergeten. Maar goed ik heb sowieso geen verwachtingen meer van dates. Gewoon gezellig samen hebben is belangrijker dan meteen scoren op een date. Anders ben je weer teleurgesteld als er de volgende keer niks gebeurd op een date. Ben al blij als de persoon gewoon chill is en op de foto's lijkt en er geen rare stiltes vallen. Heb dates gehad waar de ander achteraf helemaal geen vragen aan mij heeft gesteld, alleen maar netjes geantwoord steeds. Dat is ook zeer ongemakkelijk.
Had ze wel de ingrediënten gekocht en is verder nog wat gebeurd? Klinkt een beetje als die sportieve types die een paar jaar geleden voor het laatst gesport hebben..quote:Op zondag 6 oktober 2019 13:15 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Zo herkenbaar dit, doe ik anders nooit, geweldig is dat altijd. Vervolgens trekt ze je de kleren van het lijf.
Had een tijd terug iemand, die was "dol" op koken, dus ik stelde voor om inderdaad samen te koken, resultaat: zij zat als een zoutzak op de bank en ik was aan te koken.
Die heb je er ook tussen ja, hier laatst ook zo een die al vanalles van te voren wou en dat ze hier was geen bijna woord gezegd heeft.quote:Op zondag 6 oktober 2019 13:15 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Zo herkenbaar dit, doe ik anders nooit, geweldig is dat altijd. Vervolgens trekt ze je de kleren van het lijf.
Had een tijd terug iemand, die was "dol" op koken, dus ik stelde voor om inderdaad samen te koken, resultaat: zij zat als een zoutzak op de bank en ik was aan te koken.
Dat nog wel, maar verder niets gebeurd.quote:Op zondag 6 oktober 2019 13:19 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Had ze wel de ingrediënten gekocht en is verder nog wat gebeurd? Klinkt een beetje als die sportieve types die een paar jaar geleden voor het laatst gesport hebben..
Dan moet je niet van te voren zulke dingen zeggen?quote:Op zondag 6 oktober 2019 13:32 schreef Yasmin23 het volgende:
Misschien is het voor de gast ook wat ongemakkelijk om bij een ander vol die keuken in te duiken
Je kan ook iemand uitnodigen om iets te doen in de keuken toch als je ziet dat iemand op de bank gaat zitten? Of vragen of ze iets wilt snijden ofzo?quote:Op zondag 6 oktober 2019 13:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan moet je niet van te voren zulke dingen zeggen?
Heb ik gedaan, hielp niet..quote:Op zondag 6 oktober 2019 13:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je kan ook iemand uitnodigen om iets te doen in de keuken toch als je ziet dat iemand op de bank gaat zitten? Of vragen of ze iets wilt snijden ofzo?
Hoezo niet, je kan zelf ook assertief zijn en dingen vragen, waar iets ligt bijvoorbeeld..quote:Op zondag 6 oktober 2019 13:37 schreef Allures het volgende:
Ja dat moet je dan wel een beetje open maken zeg maar
Ik zou ook niet zomaar een snijplank uit een la trekken
op een eerste date, in iemand anders zijn huis?quote:Op zondag 6 oktober 2019 13:38 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Hoezo niet, je kan zelf ook assertief zijn en dingen vragen, waar iets ligt bijvoorbeeld..
Tijdens de date moet je het koken ook niet als doel zien, maar als middel om elkaar te leren kennen. Dus een beetje meer of minder kruiden zou ik niet erg vinden.quote:Op zondag 6 oktober 2019 13:27 schreef Allures het volgende:
Ik hou ook van koken maar samen koken is juist super kut. Vooral juist als je het zelf goed kunt. Iedereen die ik ken die zelf serieus kan koken vind samen koken ook kut. Beetje iemand die dan vind dat er extra komijn in moet terwijl dat duidelijk niet moet. Ga mijn keuken uit
ja dat snap ik maar als je koken dus allebei serieus neemt is dat dus lastig want dan word het soort van competatief. Dus dan is het gewoon geen goed middel. Kun je beter iemand laten shinen en voor je laten koken en gewoon in zijn element laten zijn en iets anders gaan doen waar je allebei slecht in bentquote:Op zondag 6 oktober 2019 13:47 schreef zoem het volgende:
[..]
Tijdens de date moet je het koken ook niet als doel zien, maar als middel om elkaar te leren kennen. Dus een beetje meer of minder kruiden zou ik niet erg vinden.
Dit vind ik een goede opmerkingquote:Op zondag 6 oktober 2019 13:47 schreef zoem het volgende:
[..]
Tijdens de date moet je het koken ook niet als doel zien, maar als middel om elkaar te leren kennen. Dus een beetje meer of minder kruiden zou ik niet erg vinden.
Als een zoutzak, niks zeggende op de bank gaan zitten is alleen een ander uiterste.quote:Op zondag 6 oktober 2019 13:49 schreef Allures het volgende:
[..]
ja dat snap ik maar als je koken dus allebei serieus neemt is dat dus lastig want dan word het soort van competatief. Dus dan is het gewoon geen goed middel. Kun je beter iemand laten shinen en voor je laten koken en gewoon in zijn element laten zijn en iets anders gaan doen waar je allebei slecht in bent
Ik ga niet kut koken omdat iemand me wil leren kennendat doen ze maar op een andere manier dan
Snap je verder wel hoor. Heb dat zelf ook een beetje met koken. Maar je kan desnoods de ander de groentes laten snijden of de tafel laten zetten. Kun je wel gezellig bezig zijn zonder elkaar in de weg te zitten.quote:Op zondag 6 oktober 2019 13:49 schreef Allures het volgende:
[..]
ja dat snap ik maar als je koken dus allebei serieus neemt is dat dus lastig want dan word het soort van competatief. Dus dan is het gewoon geen goed middel. Kun je beter iemand laten shinen en voor je laten koken en gewoon in zijn element laten zijn en iets anders gaan doen waar je allebei slecht in bent
Ik ga niet kut koken omdat iemand me wil leren kennendat doen ze maar op een andere manier dan
Voor jou is weinig maar goed hè? Je verdedigd het alsof je leven er vanaf hangt..quote:Op zondag 6 oktober 2019 13:45 schreef Allures het volgende:
[..]
op een eerste date, in iemand anders zijn huis?
Echt iedereen die mij kent zou mij omschrijven als assertief en outgoing maar dat zou ik toch echt niet doen. Ik vind dat toch aan de gastheer. En op een slechte gastheer zou ik wel afknappen en er dan weinig moeite in stoppen
Ja maar dat is niet samen kokenquote:Op zondag 6 oktober 2019 13:52 schreef zoem het volgende:
[..]
Snap je verder wel hoor. Heb dat zelf ook een beetje met koken. Maar je kan desnoods de ander de groentes laten snijden of de tafel laten zetten. Kun je wel gezellig bezig zijn zonder elkaar in de weg te zitten.
Nee er is heel veel goed. Alleen toevallig niks van hoe jij datequote:Op zondag 6 oktober 2019 13:54 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Voor jou is weinig maar goed hè? Je verdedigd het alsof je leven er vanaf hangt..
rare conclusie....quote:Op zondag 6 oktober 2019 13:54 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Voor jou is weinig maar goed hè? Je verdedigd het alsof je leven er vanaf hangt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |