Ook schoenen?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier gaan ze ook met een bus naar scheveningen en krijg je onderweg allerlei aanbiedingen, kleding en pannen enzo
ja en jassen. sleutelhangers waartegen je kan fluiten en telefoonhoesjes met kettingen die je aan je broek vast kan makenquote:
hoor dat is niet zo wat wat ik bedoelquote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier gaan ze ook met een bus naar scheveningen en krijg je onderweg allerlei aanbiedingen, kleding en pannen enzo
Ik ben daar wel eens op een WK geweest en volgende zomer weer.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee niet zo wat, bled is en zee, tu googlen
quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:38 schreef Marsani het volgende:
Terug van neuroloog en goed nieuws: grote doorbraak in genezing MS. Mijn zus mag ook aan dit programma meedoen. Eindelijk weer wat hoop voor haar!
Wat topquote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:38 schreef Marsani het volgende:
Terug van neuroloog en goed nieuws: grote doorbraak in genezing MS. Mijn zus mag ook aan dit programma meedoen. Eindelijk weer wat hoop voor haar!
Dat is top.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:38 schreef Marsani het volgende:
Supertof!!quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:38 schreef Marsani het volgende:
Topquote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:38 schreef Marsani het volgende:
Tijd voor ham hamquote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:39 schreef mario390 het volgende:
ik ben van 7 15 weg wakker was al met de zug en bus in völkermarkt ontbijten en dingen
Zou heel fijn zijn als het aanslaat bij je zus.quote:
moet ie zelbs kochen, mutti is bled gereitenquote:
Wat voor dingen?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:39 schreef mario390 het volgende:
ik ben van 7 15 weg wakker was al met de zug en bus in völkermarkt ontbijten en dingen
Owquote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet ie zelbs kochen, mutti is bled gereiten
het kan nog luier zo te zienquote:
Beter dan broodjesquote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
[..]
ja pizza ga ik dann einschieben
welk merk? doe eens een plaatje van de doosquote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
[..]
ja pizza ga ik dann einschieben
Nou ja, de oven zal aan moetenquote:
ja dat kan wel eendingetje worden, hopelijjk mag de feierwehr zu hause bleibenquote:
pizzadoos?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
welk merk? doe eens een plaatje van de doos
jaquote:
schotse ruit geen optie?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Kom ik toch weer bij hetzelfde rokpatroon uit als altijd. Daar heb ik er al 5 van ofzo.
Never change a winning team?
Wat is er mis met die andere 5?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Kom ik toch weer bij hetzelfde rokpatroon uit als altijd. Daar heb ik er al 5 van ofzo.
Never change a winning team?
Jij moet al helemaal, met je boreale praatjesquote:
vertel?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 09:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Thanks, @:TillyB, voor een leuke droom.
quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:48 schreef TillyB het volgende:
[..]
Jij moet al helemaal, met je boreale praatjeskomt maar door met die Noord-Europese kadetten
Suggestief.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
welk merk? doe eens een plaatje van de doos
Dan ken je nu meteen het Nederlandse woordquote:
das een doosquote:
quote:
Patroon als in vorm van de rok, niet de print. Naaijargonquote:
nou het patroon van de kilt dan?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
[..]
Patroon als in vorm van de rok, niet de print. Naaijargon
mario kent doos waarschijnlijk alleen als synoniem voor trut of vagina. Allemaal de schuld van FOK!.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan ken je nu meteen het Nederlandse woord
Ja dat snapte ik primaquote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
[..]
Patroon als in vorm van de rok, niet de print. Naaijargon
Zie. Allemaal de schuld van FF.quote:
ho ho... nee niet de sculd van FOK!, maar van 1 forumdeelquote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
mario kent doos waarschijnlijk alleen als synoniem voor trut of vagina. Allemaal de schuld van FOK!.
quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
mario kent doos waarschijnlijk alleen als synoniem voor trut of vagina. Allemaal de schuld van FOK!.
Duidelijkquote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zie. Allemaal de schuld van FF.
en hoe zeg je dann zu de stromdoos?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
das een doos
dat is het nederlandse woord voor schachtel
Ik probeer de uitzondering te zijn.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:51 schreef pullup het volgende:
[..]Ja hij krijgt geen geweldige opvoeding hierzo
Daar zijn we ook niet voor.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:51 schreef pullup het volgende:
[..]Ja hij krijgt geen geweldige opvoeding hierzo
stopcontact.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
en hoe zeg je dann zu de stromdoos?
quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
stromdoos?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
en hoe zeg je dann zu de stromdoos?
quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:38 schreef Marsani het volgende:
Stekkerdoos wordt hier ook wel gebruikt. Maar niet zo vaak meer.quote:
ja dat kan hier ook.. een stekker doosquote:
Fleshlight.quote:
nee die gebruik jij als soul er niet isquote:
Heeft hij wel goed verstopt dan.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:55 schreef Nizno het volgende:
of trouwens misschien ook wel als ze er wel is....
Ik stel me zo voor dat Mario hier aankomt en iedereen vrolijk voor conjo begint uit te maken midden op straat. Of aan willekeurige vrouwen gaat vragen of ze misschien een doos voor hem hebbenquote:
als je goed zoekt... misschien vind je dan de slang wel op dezelfde plekquote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:56 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Heeft hij wel goed verstopt dan.
en dan een koddig stipfiguurtjequote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik stel me zo voor dat Mario hier aankomt en iedereen vrolijk voor conjo begint uit te maken midden op straat. Of aan willekeurige vrouwen gaat vragen of ze misschien een doos voor hem hebben
Daar zit die slang verstopt. IN de fleshlight!quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je goed zoekt... misschien vind je dan de slang wel op dezelfde plek
Met een te klein jasje aan, waar een navel onderuit priemt.quote:
ja en FF durft niet te vertellen want dan moet hij opbiechten dat hij een fleshlight heeftquote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:57 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Daar zit die slang verstopt. IN de fleshlight!
ik vond je jurk best mooi, maar hij is nog niet af.....quote:Op donderdag 3 oktober 2019 10:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Komt er dan ook een bezemkast?
Ik vraag dit voor een vriend.
Mysterie opgelost.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja en FF durft niet te vertellen want dan moet hij opbiechten dat hij een fleshlight heeft
Nou, mario komt hier niet met die praatjes over fleshlightsquote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:59 schreef sararaats het volgende:
Sorry maar ik vind mario nogal pervers.
dan ken jij FF nog nietquote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:59 schreef sararaats het volgende:
En ik vind mario een schatje.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:59 schreef sararaats het volgende:
Bedankt, en jij bent?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:58 schreef kloonvan het volgende:
[..]
ik vond je jurk best mooi, maar hij is nog niet af.....
mooie riem en mooie ketting erbij.. Vintage ketting ofzo![]()
en je bent te mooi voor de bezemkast... dus niet doen hoor!
rutsch me de rug naar benedenquote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:59 schreef sararaats het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |