Wat voor dingen?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:39 schreef mario390 het volgende:
ik ben van 7 15 weg wakker was al met de zug en bus in völkermarkt ontbijten en dingen
Owquote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet ie zelbs kochen, mutti is bled gereiten
het kan nog luier zo te zienquote:
Beter dan broodjesquote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
[..]
ja pizza ga ik dann einschieben
welk merk? doe eens een plaatje van de doosquote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
[..]
ja pizza ga ik dann einschieben
Nou ja, de oven zal aan moetenquote:
ja dat kan wel eendingetje worden, hopelijjk mag de feierwehr zu hause bleibenquote:
pizzadoos?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
welk merk? doe eens een plaatje van de doos
jaquote:
schotse ruit geen optie?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Kom ik toch weer bij hetzelfde rokpatroon uit als altijd. Daar heb ik er al 5 van ofzo.
Never change a winning team?
Wat is er mis met die andere 5?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Kom ik toch weer bij hetzelfde rokpatroon uit als altijd. Daar heb ik er al 5 van ofzo.
Never change a winning team?
Jij moet al helemaal, met je boreale praatjesquote:
vertel?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 09:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Thanks, @:TillyB, voor een leuke droom.
quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:48 schreef TillyB het volgende:
[..]
Jij moet al helemaal, met je boreale praatjeskomt maar door met die Noord-Europese kadetten
Suggestief.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
welk merk? doe eens een plaatje van de doos
Dan ken je nu meteen het Nederlandse woordquote:
das een doosquote:
quote:
Patroon als in vorm van de rok, niet de print. Naaijargonquote:
nou het patroon van de kilt dan?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
[..]
Patroon als in vorm van de rok, niet de print. Naaijargon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |