Hallon is het cowboyquote:Op donderdag 3 oktober 2019 06:39 schreef BoonDockSaint het volgende:
Er komt nu ook dagenlijks een koppel tortel duifjes in de tuin voor de vogelzaad
Ben een beetje aan mijn laatste oefeningquote:Op donderdag 3 oktober 2019 06:42 schreef pullup het volgende:
Hallo![]()
![]()
Zijn jullie nog de nachtploeg of ook vroeg opgestaan?
Ik ben nog steeds wakker bier aan het zuipen en youtubequote:Op donderdag 3 oktober 2019 06:42 schreef pullup het volgende:
Hallo![]()
![]()
Kater komt laterquote:Op donderdag 3 oktober 2019 06:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds wakker bier aan het zuipen en youtube
Ben hier een beetje aan het eind van mijn latijn en denk ook dat er niets positiefs te halen isquote:Op donderdag 3 oktober 2019 06:42 schreef pullup het volgende:
Hallo![]()
![]()
Hadden we geen leuk gesprek dan ?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 06:47 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ben hier een beetje aan het eind van mijn latijn en denk ook dat er niets positiefs te halen is
Het heeft zijn momenten hierquote:Op donderdag 3 oktober 2019 06:47 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ben hier een beetje aan het eind van mijn latijn en denk ook dat er niets positiefs te halen is
Najaquote:Op donderdag 3 oktober 2019 06:50 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik mag hier eigenlijk niet eens meer posten
Ik heb mijn eigen topic geopend maar daar komt niemandquote:Op donderdag 3 oktober 2019 06:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Najahet is niet zo dat jij je daar wat van aantrekt ghehe
Altijd welkom hoor
Lol, ik zal eens checkenquote:Op donderdag 3 oktober 2019 06:52 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen topic geopend maar daar komt niemand
Ik zou graag mijn mening willen posten, zonder dat ik er weer gezeik over krijgquote:Op donderdag 3 oktober 2019 06:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Najahet is niet zo dat jij je daar wat van aantrekt ghehe
Altijd welkom hoor
Wat worden we geacht daar te posten BDS?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 06:52 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen topic geopend maar daar komt niemand
quote:Op donderdag 3 oktober 2019 06:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat worden we geacht daar te posten BDS?
Is een youtube ok?
tuurlijkquote:Op donderdag 3 oktober 2019 06:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat worden we geacht daar te posten BDS?
Is een youtube ok?
Ok komt voor de bakkerquote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2019 05:18 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik post hier eigenlijk niet meer maar hier is de pippendans voor Tilly
Heb het al gemeld dat ik vind, en daar heb ik mezelf ook wel eens schuldig aan gemaakt, dat users niet besproken moeten worden, in negatieven zin, Maar sowieso niet als de persoon er niet bij isquote:
Eens wel natuurlijkquote:Op donderdag 3 oktober 2019 07:00 schreef Petzi het volgende:
[..]
Heb het al gemeld dat ik vind, en daar heb ik mezelf ook wel eens schuldig aan gemaakt, dat users niet besproken moeten worden, in negatieven zin, Maar sowieso niet als de persoon er niet bij is
Mij werd gevraagd door een FA wat mijn ideeen erover waren dus vandaarquote:
Dat is ook geen punt. Het hoeft ook niet een strak harnas te worden. Maar met het oog op wederzijds respect zou het sieren een beetje milder in bewoordingen te zijnquote:Op donderdag 3 oktober 2019 07:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Eens wel natuurlijk
Alleen af en toe schiet er eentje tussendoor, dat is bij iedereen wel en vrees ik gewoon onvermijdelijk
Ik doe meestal mijn best en voor anderen kan ik niet spreken. maar alles hoort er bij.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 07:04 schreef Petzi het volgende:
[..]
Dat is ook geen punt. Het hoeft ook niet een strak harnas te worden. Maar met het oog op wederzijds respect zou het sieren een beetje milder in bewoordingen te zijn
Jouw aanwezigheid verschilt ook dag dag en nacht met de mijnequote:Op donderdag 3 oktober 2019 07:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik doe meestal mijn best en voor anderen kan ik niet spreken. maar alles hoort er bij.
Stoor me niet zo snel aan individuele posts
Misschien ook niet zo verschillend. Wat ga jij morgen doen?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 07:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik doe meestal mijn best en voor anderen kan ik niet spreken. maar alles hoort er bij.
Stoor me niet zo snel aan individuele posts
WAKKER WORDEN!!!! Tillyquote:Op donderdag 3 oktober 2019 07:12 schreef TillyB het volgende:
[..]
dubbele espresso graag, on da rocks
cappucinoquote:Op donderdag 3 oktober 2019 07:14 schreef pullup het volgende:
[..]
WAKKER WORDEN!!!! Tilly
Dat helpt ook vast
Naar het Stedelijk museum in ieder geval.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 07:13 schreef Petzi het volgende:
[..]
Misschien ook niet zo verschillend. Wat ga jij morgen doen?
merci pullupiquote:Op donderdag 3 oktober 2019 07:14 schreef pullup het volgende:
[..]
WAKKER WORDEN!!!! Tilly
Dat helpt ook vast
Iets minder lekkerquote:
I'll take itquote:Op donderdag 3 oktober 2019 07:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Iets minder lekkerMaar tot BDS je drankje klaar heeft moet je het er maar mee doen
We komen allemaal aan de beurt mevrouwtje u ontkomt er niet aan!quote:Op donderdag 3 oktober 2019 07:17 schreef Petzi het volgende:
[..]
Mag ik het rectale onderzoek overslaan?
Ik wil nietquote:Op donderdag 3 oktober 2019 07:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
We komen allemaal aan de beurt mevrouwtje u ontkomt er niet aan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |