quote:Op donderdag 3 oktober 2019 05:18 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik post hier eigenlijk niet meer maar hier is de pippendans voor Tilly
Heb het al gemeld dat ik vind, en daar heb ik mezelf ook wel eens schuldig aan gemaakt, dat users niet besproken moeten worden, in negatieven zin, Maar sowieso niet als de persoon er niet bij isquote:
Eens wel natuurlijkquote:Op donderdag 3 oktober 2019 07:00 schreef Petzi het volgende:
[..]
Heb het al gemeld dat ik vind, en daar heb ik mezelf ook wel eens schuldig aan gemaakt, dat users niet besproken moeten worden, in negatieven zin, Maar sowieso niet als de persoon er niet bij is
Mij werd gevraagd door een FA wat mijn ideeen erover waren dus vandaarquote:
Dat is ook geen punt. Het hoeft ook niet een strak harnas te worden. Maar met het oog op wederzijds respect zou het sieren een beetje milder in bewoordingen te zijnquote:Op donderdag 3 oktober 2019 07:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Eens wel natuurlijk
Alleen af en toe schiet er eentje tussendoor, dat is bij iedereen wel en vrees ik gewoon onvermijdelijk
Ik doe meestal mijn best en voor anderen kan ik niet spreken. maar alles hoort er bij.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 07:04 schreef Petzi het volgende:
[..]
Dat is ook geen punt. Het hoeft ook niet een strak harnas te worden. Maar met het oog op wederzijds respect zou het sieren een beetje milder in bewoordingen te zijn
Jouw aanwezigheid verschilt ook dag dag en nacht met de mijnequote:Op donderdag 3 oktober 2019 07:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik doe meestal mijn best en voor anderen kan ik niet spreken. maar alles hoort er bij.
Stoor me niet zo snel aan individuele posts
Misschien ook niet zo verschillend. Wat ga jij morgen doen?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 07:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik doe meestal mijn best en voor anderen kan ik niet spreken. maar alles hoort er bij.
Stoor me niet zo snel aan individuele posts
WAKKER WORDEN!!!! Tillyquote:Op donderdag 3 oktober 2019 07:12 schreef TillyB het volgende:
[..]
dubbele espresso graag, on da rocks
cappucinoquote:Op donderdag 3 oktober 2019 07:14 schreef pullup het volgende:
[..]
WAKKER WORDEN!!!! Tilly
Dat helpt ook vast
Naar het Stedelijk museum in ieder geval.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 07:13 schreef Petzi het volgende:
[..]
Misschien ook niet zo verschillend. Wat ga jij morgen doen?
merci pullupiquote:Op donderdag 3 oktober 2019 07:14 schreef pullup het volgende:
[..]
WAKKER WORDEN!!!! Tilly
Dat helpt ook vast
Iets minder lekkerquote:
I'll take itquote:Op donderdag 3 oktober 2019 07:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Iets minder lekkerMaar tot BDS je drankje klaar heeft moet je het er maar mee doen
We komen allemaal aan de beurt mevrouwtje u ontkomt er niet aan!quote:Op donderdag 3 oktober 2019 07:17 schreef Petzi het volgende:
[..]
Mag ik het rectale onderzoek overslaan?
Ik wil nietquote:Op donderdag 3 oktober 2019 07:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
We komen allemaal aan de beurt mevrouwtje u ontkomt er niet aan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |