Gaat echt nergens over man. Ik wist van niets. Ampho stuurde me een DM. Ietwat verwijtend dat ik niet wist wat er gaande was. Dus natuurlijk vraag ik het dan wat er is. Dat heeft hij uitgelegd, in meerdere DM's. Tja wat kan ik doen. Sta daar ook radeloos inquote:
Nou!quote:Op donderdag 3 oktober 2019 02:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, dan slaap je wel goed.Welterusten.
Ja ik ben er ook maar evenquote:Op donderdag 3 oktober 2019 05:28 schreef Petzi het volgende:
[..]
Nou ben er nu nog effe, maar wel wat klaar mee
Sup?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 05:28 schreef Petzi het volgende:
[..]
Nou ben er nu nog effe, maar wel wat klaar mee
Dat snap ik. Kom ook nog maar af en toequote:Op donderdag 3 oktober 2019 05:33 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben er nu ff maar probeer het een beetje te mijden hier
En iedere keer weer bingo. Al ben ik nog zo aardig. Is zo langzamerhand vernederendquote:Op donderdag 3 oktober 2019 05:33 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben er nu ff maar probeer het een beetje te mijden hier
Ik werd aangevallen en al mijn posts om mezelf te verdedigen werden gewistquote:
oh ok das lastig.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 05:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik werd aangevallen en al mijn posts om mezelf te verdedigen werden gewist
Ik snap wat je bedoeltquote:Op donderdag 3 oktober 2019 05:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik werd aangevallen en al mijn posts om mezelf te verdedigen werden gewist
quote:Op donderdag 3 oktober 2019 05:39 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Tja ach ik ben er al overheen
Ja leuk is anders ik ben nog steeds pissed eigenlijk ik voel me hier niet meer thuis zoals voorheenquote:
Laat het los laat het gaan.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 05:43 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ja leuk is anders ik ben nog steeds pissed eigenlijk ik voel me hier niet meer thuis zoals voorheen
moeilijkquote:Op donderdag 3 oktober 2019 05:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Laat het los laat het gaan.
Ik heb geen idee.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 05:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Het zal ook wel aan mij liggen
DM doe ik niet aanquote:Op donderdag 3 oktober 2019 05:47 schreef Petzi het volgende:
Bezig geweest met iemand die het slecht gaat, nadat die persson het me liet weten in DM
Ik ben muziek aan het luisteren en bier aan het drinken lol ben een beetje uit ritmequote:Op donderdag 3 oktober 2019 05:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze mooie dag?
Proostquote:Op donderdag 3 oktober 2019 05:49 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben muziek aan het luisteren en bier aan het drinken lol ben een beetje uit ritme
Ik denk dat je fok anoniem moet laten niet persoonlijkquote:Op donderdag 3 oktober 2019 05:49 schreef Petzi het volgende:
Wat proberen te regelen met andere user. Gezamelijk iets van 40+. Krijg ineens hem en FF over me heen dat ik altijd de boel opnaai. Ben hier 2 weken zowat niet geweest
Echt zo belachelijk. Ik begin ook te denken dat als je zo ziek bent, je niet zo handeltquote:Op donderdag 3 oktober 2019 05:49 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben muziek aan het luisteren en bier aan het drinken lol ben een beetje uit ritme
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |