Ik stel me zo voor dat Mario hier aankomt en iedereen vrolijk voor conjo begint uit te maken midden op straat. Of aan willekeurige vrouwen gaat vragen of ze misschien een doos voor hem hebbenquote:
als je goed zoekt... misschien vind je dan de slang wel op dezelfde plekquote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:56 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Heeft hij wel goed verstopt dan.
en dan een koddig stipfiguurtjequote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik stel me zo voor dat Mario hier aankomt en iedereen vrolijk voor conjo begint uit te maken midden op straat. Of aan willekeurige vrouwen gaat vragen of ze misschien een doos voor hem hebben
Daar zit die slang verstopt. IN de fleshlight!quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je goed zoekt... misschien vind je dan de slang wel op dezelfde plek
Met een te klein jasje aan, waar een navel onderuit priemt.quote:
ja en FF durft niet te vertellen want dan moet hij opbiechten dat hij een fleshlight heeftquote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:57 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Daar zit die slang verstopt. IN de fleshlight!
ik vond je jurk best mooi, maar hij is nog niet af.....quote:Op donderdag 3 oktober 2019 10:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Komt er dan ook een bezemkast?
Ik vraag dit voor een vriend.
Mysterie opgelost.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja en FF durft niet te vertellen want dan moet hij opbiechten dat hij een fleshlight heeft
Nou, mario komt hier niet met die praatjes over fleshlightsquote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:59 schreef sararaats het volgende:
Sorry maar ik vind mario nogal pervers.
dan ken jij FF nog nietquote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:59 schreef sararaats het volgende:
En ik vind mario een schatje.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:59 schreef sararaats het volgende:
Bedankt, en jij bent?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:58 schreef kloonvan het volgende:
[..]
ik vond je jurk best mooi, maar hij is nog niet af.....
mooie riem en mooie ketting erbij.. Vintage ketting ofzo![]()
en je bent te mooi voor de bezemkast... dus niet doen hoor!
rutsch me de rug naar benedenquote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:59 schreef sararaats het volgende:
quote:
heb je je wel geschoren?quote:
Das een schatje.quote:
Jezus FANN, ik zag je ook even voor een oud vies mannetje aan.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 13:02 schreef kloonvan het volgende:
[..]
Ik ben ingelogd op op mijn leeskloon![]()
Ik ben FANN
Oh hahahaquote:Op donderdag 3 oktober 2019 13:02 schreef kloonvan het volgende:
Op donderdag 3 oktober 2019 13:00 schreef ieniminimuis het volgende:
ispyquote:Op donderdag 3 oktober 2019 13:03 schreef pullup het volgende:
Engels praten mensen.....
We hebben een spion-kloon hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |