Ik zat te wachten op een brandende poes.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Mensen hebben we moeite met de FIPO toch?
quote:
Jup.quote:
quote:
Complexquote:Op donderdag 3 oktober 2019 09:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eindelijk weer fatsoenlijk slapenEn chillen
En geen gezeik aan mn hoofd
![]()
Weekend
Vroeger had ik dat op school ook.quote:
Maar daar krijg je geen brood mee op de plank hequote:Op donderdag 3 oktober 2019 09:16 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Vroeger had ik dat op school ook.
Honger naar het weekend.
Maar ik wil de hele week chillen en geen gezeik!
Fijne donderdag!quote:
Sterktequote:Op donderdag 3 oktober 2019 09:24 schreef Allures het volgende:
Vanavond, vrijdag en zondag steeds 2 leuke dingen te doen waar ik dan uit moet kiezen
FOMO madness!quote:Op donderdag 3 oktober 2019 09:24 schreef Allures het volgende:
Vanavond, vrijdag en zondag steeds 2 leuke dingen te doen waar ik dan uit moet kiezen
Ik merk ook dat naarmate ik ouder word, de FOMO minder word.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 09:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De laatste tijd mis ik mijn bank juist.
*aai over de bol en de poes*quote:
Ow. Ze hebben m'n favo bier niet meer bij van Mollquote:
Ssssst. Ik heb even alcoholpauze tot volgende week vrijdag!quote:Op donderdag 3 oktober 2019 09:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow. Ze hebben m'n favo bier niet meer bij van Moll
Wild beer's Dr Todd.s
Maar had wel een lekkere stout!
Caribean chocolate spicy ginger cheesecake.
Wat moest je nou allemaal doen?quote:
Ah, een sabbatical.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 09:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ssssst. Ik heb even alcoholpauze tot volgende week vrijdag!
Alsof dat niet zou lukkenquote:Op donderdag 3 oktober 2019 10:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ah, een sabbatical.
Neem ik ook me ook wel eens voor
Dat doe ik vrijdags inderdaad, lekker de spierpijn eruit zwemmenquote:Op donderdag 3 oktober 2019 10:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zwem gewoon. Soms voel ik t wel, maar nooit dramatisch
Ja dat vind ik dus raar gezegd op stap in Ehv niet zo erg, maar als we verder weg gaan en ik kan dan niet drinken, vaak ergerquote:Op donderdag 3 oktober 2019 10:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Alsof dat niet zou lukken![]()
Ik was laatst de Bob, ook leuk, al die dronken mensen om je heen
Makkelijker vol te houden nu KM in Rome zit. En dit weekend wel plannen maar niets waarbij alcohol in het spel isquote:Op donderdag 3 oktober 2019 10:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ah, een sabbatical.
Neem ik ook me ook wel eens voor
Ja dat schijnt heel goed te zijn, maar ik vind t zo'n gedoe.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 10:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat doe ik vrijdags inderdaad, lekker de spierpijn eruit zwemmen
Zullen we samen naar van Mol gaan?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 11:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Makkelijker vol te houden nu KM in Rome zit. En dit weekend wel plannen maar niets waarbij alcohol in het spel is.
Tot er 1 in je auto kotstquote:Op donderdag 3 oktober 2019 10:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Alsof dat niet zou lukken![]()
Ik was laatst de Bob, ook leuk, al die dronken mensen om je heen
Daarom 's ochtendsquote:Op donderdag 3 oktober 2019 11:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat schijnt heel goed te zijn, maar ik vind t zo'n gedoe.
Voordat ik daar ben, omgekleed, gezwommen, afgedroogd, omgekleed en weer terug. Hele avond weg
Dit was meest familiequote:Op donderdag 3 oktober 2019 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dus raar gezegd op stap in Ehv niet zo erg, maar als we verder weg gaan en ik kan dan niet drinken, vaak erger
Ik zwem regelmatig vóór m’n werk.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 11:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat schijnt heel goed te zijn, maar ik vind t zo'n gedoe.
Voordat ik daar ben, omgekleed, gezwommen, afgedroogd, omgekleed en weer terug. Hele avond weg
Een hoop bokscombo's om en om tegen elkaar en conditie/spier oefeningen. En het is priveles met een groepje van 5, we zijn allemaal vrienden van elkaar. Dus was ook lachen.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 10:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat moest je nou allemaal doen?![]()
Ik doe met je mee wat spierpijn betreft, mijn bovenbenen zijn niet gemaakt voor kikkersprongen, altijd weer een hel de twee dagen erna
Leuk!quote:Op donderdag 3 oktober 2019 11:25 schreef rival het volgende:
[..]
Een hoop bokscombo's om en om tegen elkaar en conditie/spier oefeningen. En het is priveles met een groepje van 5, we zijn allemaal vrienden van elkaar. Dus was ook lachen.
Zwemles?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 11:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zwem regelmatig vóór m’n werk.
Thuis badpak aan, daarheen, uitkleden, water in, aankleden en naar werk.
En ik heb lesom 21:00u
![]()
Volgens mij is dat een enorme trend aan t wezen ja.quote:
Is dat zo?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 11:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een enorme trend aan t wezen ja.
Bij mijn kleine sportschooltje zijn tegenwoordig ook kickboxlessen idd.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 11:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een enorme trend aan t wezen ja.
Lekker schenen slopenquote:Op donderdag 3 oktober 2019 11:52 schreef Chia het volgende:
[..]
Bij mijn kleine sportschooltje zijn tegenwoordig ook kickboxlessen idd.
Tof!quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:27 schreef rival het volgende:
[..]
Ja dit ga ik voorlopig wekelijks doen!
Alles netjes in mijn potjes verdeeldquote:
Ja joh. Overal van die boks lessen en groepslessen bij fitness scholen en los.quote:
Potjesquote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Alles netjes in mijn potjes verdeeldover 4 weken weer geld
Boksen met hakken klinkt anders ook wel als iets voor jou.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja joh. Overal van die boks lessen en groepslessen bij fitness scholen en los.
Vriendin van me geeft ze speciaal voor vrouwen trouwens:
https://www.boksenmethakken.nl/
Ik dacht al, wanneer gaan we beginnen?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:53 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Boksen met hakken klinkt anders ook wel als iets voor jou.
Ik splits vooral naar wat ik gewoon mag uitgeven, potje voor de vaste dingen zoals zorgverzekering enzo, potje voor mijn oude adres en reservering voor de gezamenlijke rekening. Dan nog een auto potje en spaarpotje natuurlijk.quote:
Ik ben ook blij dat ik weer terug benquote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dacht al, wanneer gaan we beginnen?
That makes one.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:58 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik ben ook blij dat ik weer terug ben
Ik heb ook een uitgeefpotje, een potje voor WOZ, jaarlijkse verzekeringen en waterschapsmeuk en als het uitkomt de dierenarts, en een potje voor grote uitgaven.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik splits vooral naar wat ik gewoon mag uitgeven, potje voor de vaste dingen zoals zorgverzekering enzo, potje voor mijn oude adres en reservering voor de gezamenlijke rekening. Dan nog een auto potje en spaarpotje natuurlijk.
Oh ja jij hebt koop, dan is het weer net anders. Ik vind het wel chill want ik ben best slecht in sparen. Maar ik stop structureel meer in bepaalde potjes dan ik nodig heb, waardoor ik een soort van onzichtbaar spaar. En daar blijf ik dan wel weer vanaf.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook een uitgeefpotje, een potje voor WOZ, jaarlijkse verzekeringen en waterschapsmeuk en als het uitkomt de dierenarts, en een potje voor grote uitgaven.
En een zakelijke rekening dan.
Zolang je er zelf maar intrapt!quote:Op donderdag 3 oktober 2019 13:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh ja jij hebt koop, dan is het weer net anders. Ik vind het wel chill want ik ben best slecht in sparen. Maar ik stop structureel meer in bepaalde potjes dan ik nodig heb, waardoor ik een soort van onzichtbaar spaar. En daar blijf ik dan wel weer vanaf.
Dus bijvoorbeeld voor vaste lasten oude huis zet ik 750 apart terwijl ik er minder dan 700 aan kwijt ben. Ik hou mezelf makkelijk voor de gek.
Dat doe ik ook met dat potje voor WOZ enzo, knal er meer in, ook omdat ik de dierenarts ervan wil betalen en die lasten elk jaar wat duurder worden. Kan het alleen maar meevallen.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 13:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh ja jij hebt koop, dan is het weer net anders. Ik vind het wel chill want ik ben best slecht in sparen. Maar ik stop structureel meer in bepaalde potjes dan ik nodig heb, waardoor ik een soort van onzichtbaar spaar. En daar blijf ik dan wel weer vanaf.
Dus bijvoorbeeld voor vaste lasten oude huis zet ik 750 apart terwijl ik er minder dan 700 aan kwijt ben. Ik hou mezelf makkelijk voor de gek.
Och ja, maak je niet druk, zal wrs toch niet voor lang zijn.quote:
Ja toch? Einde van het jaar kan ik dat bedrag dan HOP in 1x naar de spaarrekening zetten.quote:
Net zoals het voorschotbedrag van elektra enzo, even wat hoger zetten, want dat vind ik minder vervelend dan een naheffing krijgenquote:Op donderdag 3 oktober 2019 13:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja toch? Einde van het jaar kan ik dat bedrag dan HOP in 1x naar de spaarrekening zetten.
Neuh, doe ik daarom ook niet.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 13:02 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Och ja, maak je niet druk, zal wrs toch niet voor lang zijn.
Ik vind t ook wel fijn zoiets achter de hand te hebben jaquote:Op donderdag 3 oktober 2019 13:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja toch? Einde van het jaar kan ik dat bedrag dan HOP in 1x naar de spaarrekening zetten.
Hoezo val ik om, denk je?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 13:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh, doe ik daarom ook niet.
Iedereen weet dat je zo weer omvalt
Ik zit t wel ff uit, met licht knarsende tanden.
Daarom dat ik al niet meteen reageerde.
Maar blijkbaar kon je t zelf toch weer niet laten ff iets te steken.
Mag hoor, als t je oplucht.
Ga ik weer gewoon verder met t dagelijkse gangetje.
Have fun!
Electrische auto neem ik aan?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind t ook wel fijn zoiets achter de hand te hebben ja
Al is t maar omdat mn oude trouwe autootje een beetje begint te haperen de laatste tijd
Arme Pikachu....
Ik zit al ruim 6 jaar op kickboksen, ik heb niet het idee dat er 'ineens' meer toestroom is dan anders ofzo. Maar misschien dat ze bij ons gewoon niet aan de trend meedoenquote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja joh. Overal van die boks lessen en groepslessen bij fitness scholen en los.
Vriendin van me geeft ze speciaal voor vrouwen trouwens:
https://www.boksenmethakken.nl/
Aangezien ik midden in t centrum woon in een vergunningsgebied en er daar maar 1 oplaadpunt is voor de deur... en op mijn werk nul. Neequote:
Oooo, is DAT de truc!quote:Op donderdag 3 oktober 2019 13:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Zolang er meer inkoopt en dan je uitgeeft is alles ok.
Tegenvaller voor een auto die Pikachu heetquote:Op donderdag 3 oktober 2019 13:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aangezien ik midden in t centrum woon in een vergunningsgebied en er daar maar 1 oplaadpunt is voor de deur... en op mijn werk nul. NeeDat zie ik niet gebeuren. Zou serieus nietw eten waar ik 'm dan steeds zou moeten opladen.
quote:Op donderdag 3 oktober 2019 13:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tegenvaller voor een auto die Pikachu heet.
Slowmoquote:Op donderdag 3 oktober 2019 13:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O.... ik was een beetje traag van begrip
Dat ook ja. Heb tegen m'n onderhuurder gezegd dat negatieve afrekening naar rato wordt doorbelast maar dat positieve afrekening voor mij isquote:Op donderdag 3 oktober 2019 13:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net zoals het voorschotbedrag van elektra enzo, even wat hoger zetten, want dat vind ik minder vervelend dan een naheffing krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |