abonnement Unibet Coolblue
pi_189234014
Er zijn heel wat befaamde rechtse opiniėrs zoals Jensen, Baudet was er zelf één.

Zouden zij zich moeten voegen bij echte politics om aan te tonen dat ze geen stuurlui aan wal zijn? Wat zou daaruit voortkomen?

Leftists zoals Peter R. hebben 't al gedaan vandaar de focus op right wing.

Wierd, Ebru etc.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2019 21:24:40 ]
  woensdag 2 oktober 2019 @ 21:22:15 #2
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_189234054
Ik hoor hem vaak klagen over van alles, maar ik heb hem nooit betrapt op een visie.
pi_189234153
O god nee. Juist van die "bekende gezichten" die dat zijn geworden vanwege hun opmerkelijke gedrag en meningen vanaf de zijlijn lijken me een risico op nog meer clownesk gedrag in de politiek. Dat kunnen we missen als kiespijn.
pi_189234181
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 21:24 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
O god nee. Juist van die "bekende gezichten" die dat zijn geworden vanwege hun opmerkelijke gedrag en meningen vanaf de zijlijn lijken me een risico op nog meer clownesk gedrag in de politiek. Dat kunnen we missen als kiespijn.
Waarom geilt iedereen dan op Britse parlement?
pi_189234451
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 21:25 schreef ThePrinceTWP het volgende:

[..]

Waarom geilt iedereen dan op Britse parlement?
Omdat het een mooie show oplevert.
Denk alleen dat serieuze partijen geen zin hebben in Jensen.
Al mag Jan Roos inmiddels een betaald klusje doen voor Forum. Geen idee of Jensen dat ook ambieert.
Definitely not CIA
pi_189234496
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 21:25 schreef ThePrinceTWP het volgende:

[..]

Waarom geilt iedereen dan op Britse parlement?
Ik niet hoor.

Bovendien denk ik dat mensen de zittingen van het Britse parlement mogelijk interessant vinden vanwege de tradities en levendigheid, en niet zozeer door het glamourgehalte van de Lords en Ladies zelf.
pi_189234656
Peter R. Links?
pi_189234941
Met Jan Roos is het politiek gezien ook niet zo goed afgelopen.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
  woensdag 2 oktober 2019 @ 21:44:11 #9
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189235077
Nee dat moet Jensen zijn achterlijke uitspraken gaan verdedigen dus dan zakt hij door het ijs
pi_189236829
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 21:34 schreef arie_bc het volgende:
Peter R. Links?
Ja?
  woensdag 2 oktober 2019 @ 23:00:14 #11
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_189237298
Peter R is een kortzichtige idioot die van Nederland zo snel mogelijk een controlestaat wil maken, omdat er dan geen misdaad meer is. (lees: geen misdaad meer zou zijn) Die man is gevaarlijk dom.
pi_189237497
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 23:00 schreef BasEnAad het volgende:
Peter R is een kortzichtige idioot die van Nederland zo snel mogelijk een controlestaat wil maken, omdat er dan geen misdaad meer is. (lees: geen misdaad meer zou zijn) Die man is gevaarlijk dom.
En je overdrijft niet ?
pi_189237498
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 21:34 schreef arie_bc het volgende:
Peter R. Links?
Nee, Peter R. de Vries.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_189237515
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 23:08 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nee, Peter R. de Vries.
:')
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  woensdag 2 oktober 2019 @ 23:12:08 #15
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_189237571
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 23:08 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

En je overdrijft niet ?
Nee, je moet die man eens horen praten. Het is echt stuitend. Hij denkt zo simpel over alles.
pi_189238049
Jensen wordt in ieder geval niet gehinderd door enige kennis van zaken.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_189238156
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 23:12 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Nee, je moet die man eens horen praten. Het is echt stuitend. Hij denkt zo simpel over alles.
Simpel ?
humm,,, ik dacht het niet... dat is jouw selectieve kijk...
  Moderator woensdag 2 oktober 2019 @ 23:59:40 #18
54278 crew  Tijger_m
42
pi_189238270
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 23:39 schreef devlinmr het volgende:
Jensen wordt in ieder geval niet gehinderd door enige kennis van zaken.
Lijkt mij dan perfect passen bij de FvD.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_189238374
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 21:40 schreef Resistor het volgende:
Met Jan Roos is het politiek gezien ook niet zo goed afgelopen.
Meer vanwege zijn verleden dan de inhoud though.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189240273
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 00:10 schreef ludovico het volgende:

[..]

Meer vanwege zijn verleden dan de inhoud though.
Heb je zijn gefantaseer over vliegdekschepen gemist? ;)
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_189240335
quote:
2s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 07:43 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Heb je zijn gefantaseer over vliegdekschepen gemist? ;)
Ja, dat was een slecht punt. Maar verder vond ik hem ook veel inhoudelijker dan Baudet tijdens de verkiezingen, hoor. Ik vond het niks, maar had nog wel begrepen als anderen het wel wat vonden. Bij FvD snapte (en snap) ik daar veel minder van.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_189240431
Lol de Nederlandse wannabe Alex Jones.
  donderdag 3 oktober 2019 @ 08:51:02 #23
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189240785
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 07:51 schreef Hanca het volgende:

[..]

Ja, dat was een slecht punt. Maar verder vond ik hem ook veel inhoudelijker dan Baudet tijdens de verkiezingen, hoor. Ik vond het niks, maar had nog wel begrepen als anderen het wel wat vonden. Bij FvD snapte (en snap) ik daar veel minder van.
Bij Jan Roos paste zijn uiterlijk ook beter bij de inhoud :+
pi_189240834
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 21:44 schreef Hexagon het volgende:
Nee dat moet Jensen zijn achterlijke uitspraken gaan verdedigen dus dan zakt hij door het ijs
Dit.

Zijn fans denken dat Jensen sterke betogen afsteekt, maar dat komt doordat niemand hem tegenspreekt. Als de beste man daadwerkelijk met een politieke tegenstander in debat moet, gaat hij af als een gieter.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_189241565
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 23:59 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Lijkt mij dan perfect passen bij de FvD.
Precies
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_189242600
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 07:51 schreef Hanca het volgende:
Bij FvD snapte (en snap) ik daar veel minder van.
Wat rechtser qua immigratie voornamelijk.... En cultuur, en EU skeptisch...

Over de EU weet Baudet echt wel wat hoor trouwens, qua klimaat tjah... Snap daar zeker van dat je niet de burger te drastisch over de kosten wilt jagen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189242636
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 08:57 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dit.

Zijn fans denken dat Jensen sterke betogen afsteekt, maar dat komt doordat niemand hem tegenspreekt. Als de beste man daadwerkelijk met een politieke tegenstander in debat moet, gaat hij af als een gieter.
Jensen heeft gelijk in:

Doemscenarios, constant, over het klimaat, nooit uitgekomen.. De soep wordt niet zo heet gegeten als opgediend zegmaar...

Die 97% van de wetenschappers overeenstemming klopt geen kut van :)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189242812
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 11:21 schreef ludovico het volgende:

Die 97% van de wetenschappers overeenstemming klopt geen kut van :)
Juist..... het is 93%..
Bahhh
pi_189243229
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 11:31 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Juist..... het is 93%..
Bahhh
Ook dat klopt dus niet.

Waarom zijn de cijfers zo schimmig?? Hou de burger in de mist.... Dat is het probleem waarom veel mensen er "niet in geloven"
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189243329
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 11:58 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ook dat klopt dus niet.

Waarom zijn de cijfers zo schimmig?? Hou de burger in de mist.... Dat is het probleem waarom veel mensen er "niet in geloven"

Tja, zouden die "veel mensen" nou ook problemen hebben met bijvoorbeeld zwaartekracht? Want daar is nog veeel meer onduidelijkheid over dan over klimaatverandering.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_189243353
quote:
2s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 12:05 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Tja, zouden die "veel mensen" nou ook problemen hebben met bijvoorbeeld zwaartekracht? Want daar is nog veeel meer onduidelijkheid over dan over klimaatverandering.
Als je de details in gaat, dat er zwaartekracht is kan iedereen gewoon zien hč, daar hoeven we dan ook niemand voor te overtuigen.

I.p.v. dat we climate change laten zien met wat wetenschappelijke feiten is die hele discussie zo schimmig als wat.

Dikke belangen met grote geldschieters.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189243437
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 12:06 schreef ludovico het volgende:

[..]

Als je de details in gaat, dat er zwaartekracht is kan iedereen gewoon zien hč, daar hoeven we dan ook niemand voor te overtuigen.
klimaatverandering ook
quote:
I.p.v. dat we climate change laten zien met wat wetenschappelijke feiten is die hele discussie zo schimmig als wat.

Dikke belangen met grote geldschieters.
Je denkt dat instrumenten die zwaartekrachtgolven kunnen meten op een regenachtige namiddag in een sociale werkplaats met hulp van wat vrijwilligers in elkaar worden geschroefd?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_189243449
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 11:58 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ook dat klopt dus niet.

Waarom zijn de cijfers zo schimmig?? Hou de burger in de mist.... Dat is het probleem waarom veel mensen er "niet in geloven"

ok, 93, 4 %
Die cijfers zijn uiteraard schimmig... de ene opiniepeiling geeft iets andere uitslagen dan de anderen. Heel normaal.
Toch, de berichten in het algemeen zijn wel eensluidend.... in grote meerderheid zijn de wetenschappers het eens dat er een opvallende verandering is in het klimaat.
En dat de menselijk uitstoot van afvalstoffen de belangrijkste oorzaak is.

En wie doet aan .... " hou de burger in de mist" ? Rutte, VVD, Tweede Kamer ?
pi_189243452
quote:
2s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 12:10 schreef xpompompomx het volgende:
klimaatverandering ook
Jij ziet klimaatverandering als je buiten loopt? Dat is knap. Ik kan zien welk weer het is maar verder lukt mij niet hoor.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 3 oktober 2019 @ 12:12:35 #35
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_189243476
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 12:11 schreef ludovico het volgende:

[..]

Jij ziet klimaatverandering als je buiten loopt? Dat is knap. Ik kan zien welk weer het is maar verder lukt mij niet hoor.
Maar zwaartekracht zie je ook niet? Het enige wat je ziet is dat iets valt, maar dat zegt niks over hoe het werkt...
pi_189243484
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 12:11 schreef ludovico het volgende:

[..]

Jij ziet klimaatverandering als je buiten loopt? Dat is knap.
Jawel... de grote droogte van 2017 was te merken buitenlopend
Weinig regen, drukkende lucht. verdorde grasvelden en plantsoenen.
pi_189243488
quote:
2s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 12:10 schreef xpompompomx het volgende:
Je denkt dat instrumenten die zwaartekrachtgolven kunnen meten op een regenachtige namiddag in een sociale werkplaats met hulp van wat vrijwilligers in elkaar worden geschroefd?
Ik zie de link niet met een politiek belang tot meer wetenschap.
Bij milieu technisch beleid is corporate echter enorm gediend.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189243509
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 12:12 schreef VoMy het volgende:

[..]

Maar zwaartekracht zie je ook niet? Het enige wat je ziet is dat iets valt, maar dat zegt niks over hoe het werkt...
Je ziet de grondslag niet, wel dat het er is, en dat vinden we prima.

Klimaatverandering zie ik geen eenduidig beeld in, vind dat er een grote mist omheen gecreėerd wordt, men moet de feiten eens op tafel leggen in goede documentaires. Wetenschappers college's laten geven op de NPO. Incl wetenschappers die eventueel wat skeptischer staan nog in het verhaal.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189243517
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 12:13 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Jawel... de grote droogte van 2017 was te merken buitenlopend
Weinig regen, drukkende lucht. verdorde grasvelden en plantsoenen.
Dit noemen we weer, niet klimaat. Klimaat is wat meer lange termijn gedefinieerd.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189243547
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 12:15 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dit noemen we weer, niet klimaat. Klimaat is wat meer lange termijn gedefinieerd.
Klimaat is er altijd, overal .... en die droogte van 2017 was een gevolg van dat veranderende klimaat.
pi_189243563
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 12:17 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Klimaat is er altijd, overal .... en die droogte van 2017 was een gevolg van dat veranderende klimaat.
Dat noemt men geloof, niet wetenschap.
In 1954 o.i.d. was er precies zo een zelfde droogte. Ook klimaatverandering? Dus we zijn ons niet slechter gaan gedragen sinds die tijd? Ook goed.

Punt wat ik wil maken is uiteraard dat je argumentatie niet klopt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189243643
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 12:15 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dit noemen we weer, niet klimaat. Klimaat is wat meer lange termijn gedefinieerd.
https://www.knmi.nl/kennis-en-datacentrum/uitleg/warmste-jaren

Dat is al wat langjariger: 9 van de 10 warmste jaren sinds 1901 zijn in de afgelopen 20 jaar. En dat is alleen Nederland, wereldwijd is het ook het geval.


Ik geef gelijk toe als je klimaat over eeuwen gaat bekijken, dat er dan grote schommelingen zijn en dat we enkele eeuwen geleden het hele jaar langs de noordpool naar China konden varen. Maar de huidige snelheid qua temperatuurstijging (de schommel slaat raar uit, we schieten plots omhoog) en meer droogte zijn wel uniek, voor zo ver wij weten, en dat is wel klimaat en alarmerend.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_189243663
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 12:22 schreef Hanca het volgende:
Dat is al wat langjariger: 9 van de 10 warmste jaren sinds 1901 zijn in de afgelopen 20 jaar. En dat is alleen Nederland, wereldwijd is het ook het geval.

Jij wist dat het KNMI hittegolven heeft laten verdwijnen voor 1950?
https://www.destaatvanhet(...)hrapt-door-het-knmi/

En dan 2 jaar later vertellen dat er veel meer hittegolven zijn na 1950, ja, rara hoe dat nou kan!
Snap jij dat ik skeptisch kijk naar deze wetenschap vanwege die opgetrokken mist rond de wetenschap erachter + de politieke belangen die meespelen?

En als het allemaal zo urgent is dat CO2 verhaal, waarom prediken die hippies dan niet voor meer kernenergie? Het is dus blijkbaar niet zo urgent? Of kunnen we gewoon niet rationeel nadenken?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189243730
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 12:22 schreef Hanca het volgende:
Ik geef gelijk toe als je klimaat over eeuwen gaat bekijken, dat er dan grote schommelingen zijn en dat we enkele eeuwen geleden het hele jaar langs de noordpool naar China konden varen. Maar de huidige snelheid qua temperatuurstijging (de schommel slaat raar uit, we schieten plots omhoog) en meer droogte zijn wel uniek, voor zo ver wij weten, en dat is wel klimaat en alarmerend.
Wil het ook niet ontkennen dat het veranderd, maar er kloppen zoveel dingen niet in deze discussie, en dat komt gewoon door ordinaire politieke belangen.
Als de wetenschap zo rechtoe rechtaan is, dan zouden we er nu echt geen discussie over hebben.

Als het zo makkelijk was mensen te overtuigen.... Dan zou ik niet skeptisch zijn.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189243782
Als je het KNMI niet gelooft:

https://www.nationalgeogr(...)r-noaa-nasa-reports/

Warmste 5 jaren ooit opgemeten wereldwijd. Gok eens?


Juist: 2018, 2017, 2016, 2015, 2014


Kun je ontkennen, maar dat is gewoon het ontkennen van dingen die iedereen kan zien.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_189243788
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 12:22 schreef Hanca het volgende:

[..]

https://www.knmi.nl/kennis-en-datacentrum/uitleg/warmste-jaren

Dat is al wat langjariger: 9 van de 10 warmste jaren sinds 1901 zijn in de afgelopen 20 jaar. En dat is alleen Nederland, wereldwijd is het ook het geval.


Ik geef gelijk toe als je klimaat over eeuwen gaat bekijken, dat er dan grote schommelingen zijn en dat we enkele eeuwen geleden het hele jaar langs de noordpool naar China konden varen Maar de huidige snelheid qua temperatuurstijging (de schommel slaat raar uit, we schieten plots omhoog) en meer droogte zijn wel uniek, voor zo ver wij weten, en dat is wel klimaat en alarmerend.
Vertel eens, wanneer was dat en wie deden dat?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Redactie Games donderdag 3 oktober 2019 @ 12:34:32 #47
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_189243855
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 12:27 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wil het ook niet ontkennen dat het veranderd, maar er kloppen zoveel dingen niet in deze discussie, en dat komt gewoon door ordinaire politieke belangen.
Als de wetenschap zo rechtoe rechtaan is, dan zouden we er nu echt geen discussie over hebben.

Als het zo makkelijk was mensen te overtuigen.... Dan zou ik niet skeptisch zijn.
97 procent van de wetenschappers is het erover eens dat klimaatverandering bestaat en dat het veroorzaakt is door de mens. Je ziet zelden zo'n wetenschappelijke consensus in elke vorm van wetenschap.

Dat je skeptici hebt komt niet door de wetenschap. Sommige mensen gaan overal een complot in zien en zeggen dat alles een plan is van de overheid, de illuminati of de new world order. You can't fix stupid.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_189243870
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 12:27 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wil het ook niet ontkennen dat het veranderd, maar er kloppen zoveel dingen niet in deze discussie, en dat komt gewoon door ordinaire politieke belangen.
Als de wetenschap zo rechtoe rechtaan is, dan zouden we er nu echt geen discussie over hebben.

Als het zo makkelijk was mensen te overtuigen.... Dan zou ik niet skeptisch zijn.
Ik was eerst ook sceptisch.


Maar bedenk eens: de politieke en financiėle belangen liggen vooral in het ontkennen hier van. Het grote geld wereldwijd zit in de olie. De grootste bedrijven hebben er niks aan als we geen olie meer willen gebruiken en ook niet als we gaan consuminderen. Dat zijn de politieke en financiėle belangen die hier spelen en dat is de reden dat niet iedereen overtuigd is: de anti-klimaatverandering lobby is veel en veel rijker en machtiger dan de wetenschappers die wijzen op klimaatverandering. Daarom duurde het 40 tot 50 jaar voordat de binnen de wetenschap allang bekende alarmerende rapporten eindelijk naar boven kwamen. Daarom zijn er nu ook nog mensen sceptisch. Vanwege de enorme, zeer rijke, tegencampagne.

Als er dus politieke belangen zijn, zoals jij zegt, dan zijn die dus bij de klimaatveranderingontkenners. En niet bij de wetenschappers.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_189243881
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 12:30 schreef Hanca het volgende:
Als je het KNMI niet gelooft:

https://www.nationalgeogr(...)r-noaa-nasa-reports/

Warmste 5 jaren ooit opgemeten wereldwijd. Gok eens?

Juist: 2018, 2017, 2016, 2015, 2014

Kun je ontkennen, maar dat is gewoon het ontkennen van dingen die iedereen kan zien.
Ligt er ook weer aan waar je meet hč.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189243891
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 12:34 schreef Puddington het volgende:
97 procent van de wetenschappers is het erover eens dat klimaatverandering bestaat en dat het veroorzaakt is door de mens. Je ziet zelden zo'n wetenschappelijke consensus in elke vorm van wetenschap.
Dit is een hoax, ga dat onderzoek eens opzoeken.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')